Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

Jeg tror at for å gå videre, så må man ha 10poeng eller mer. Alle lag vinner potensielt sine hjemmekamper, så det er de 2 som taper eller spiller 1 uavgjort på hjemmebane som ryker.

 

Tipper på følgende:

 

Dortmund - 10 poeng (3-1-2)

Marseille - 10 poeng (3-1-2)

Arsenal - 7 poeng (2-2-2)

Olympiacos - 7 poeng (2-2-2)

 

Kjøper vi inn 2 forsterkninger (GODE sådanne) så bytter Arsenal og Marseille plass.

 

Jeg tror vi skal gå videre fra denne gruppa ganske greit. Synes du er streng som bare gir 7 poeng for 2 seire og 2 uavgjort ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror vi skal gå videre fra denne gruppa ganske greit. Synes du er streng som bare gir 7 poeng for 2 seire og 2 uavgjort ;) ;)

 

HAha :P dårlig på matte.... Derfor jeg jobber i Jernbanen! Trenger ikke kunne så mye tall der...

 

8 poeng da

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at for å gå videre, så må man ha 10poeng eller mer. Alle lag vinner potensielt sine hjemmekamper, så det er de 2 som taper eller spiller 1 uavgjort på hjemmebane som ryker.

 

Tipper på følgende:

 

Dortmund - 10 poeng (3-1-2)

Marseille - 10 poeng (3-1-2)

Arsenal - 8 poeng (2-2-2)

Olympiacos - 8 poeng (2-2-2)

 

Kjøper vi inn 2 forsterkninger (GODE sådanne) så bytter Arsenal og Marseille plass.

Resultatene i denne tabellen er feil. Du "deler" blant annet ut 10 seire, men bare 8 tap. 2 seire + 2 U gir også 8 poeng. mulig du mener (2-1-3) på de to siste laga?

Link to comment
Share on other sites

Resultatene i denne tabellen er feil. Du "deler" blant annet ut 10 seire, men bare 8 tap. 2 seire + 2 U gir også 8 poeng. mulig du mener (2-1-3) på de to siste laga?

 

Som sagt.. dårlig på tall. Men du har helt korrekt. Det var ikke 7 poeng som var feil, det var benevnelsen av antall tap -_- Nei jeg skal heretter la RastaPinky holde orden på statistikken..

Link to comment
Share on other sites

Jeg forta meg å editere den før du rakk å trykke på svar knappen ;)

 

Kula mi er klar på at vi trenger 2 mann til for å klare det!

 

Og kula mi sier at de spillerne blir:

 

*riste riste riste, gnikk gnikk gnikk*

 

Kaka fra Real Madrid og Maura Zarate fra Lazio.

 

Hehe....Vi er helt på linje der. 2 mann må inn.

Spennende sier jeg til tipset ditt.

Link to comment
Share on other sites

Hver gang det er no feil med kjøreledningen, så er det jeg som trekker ut stikk-kontakta... Den er på kontoret mitt serru... ;)

Må jo lade telefonen og koke kaffe. Med bare ett strømuttak i veggen så skjønner jeg prioriteringen

Link to comment
Share on other sites

Må jo lade telefonen og koke kaffe. Med bare ett strømuttak i veggen så skjønner jeg prioriteringen

 

Ja du sier noe. Nå har vi investert i kaffeautomat som vi har satt på gangen etter at en elektriker var her og fikk demonstrert bruken av en skjøteledning. Men laptoppen og telefonen må fortsatt lades... Sjefen har derimot sagt at vi må prioritere kjøreledningen fremover, så hun mener at vi må lade slikt hjemme heretter... HVertfall frem til kundebarometeret har kommet seg litt oppover.

Link to comment
Share on other sites

Ja du sier noe. Nå har vi investert i kaffeautomat som vi har satt på gangen etter at en elektriker var her og fikk demonstrert bruken av en skjøteledning. Men laptoppen og telefonen må fortsatt lades... Sjefen har derimot sagt at vi må prioritere kjøreledningen fremover, så hun mener at vi må lade slikt hjemme heretter... HVertfall frem til kundebarometeret har kommet seg litt oppover.

 

Hehehe! Ja, gjeld å kjenne si besøkelsestid.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Når vi i fjor klarte å rote vekk førsteplassen i den gruppen vi var i da, ja så kan vi jammen santen klare å rote vekk både første og andre plassen i denne gruppen. En meget åpen gruppe. Var veldig uheldig med laget fra pulje 4. Men om vi vinner alle hjemmekampene så er komt langt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dortmund spiller nå på Eurosport 2 mot Herta Berlin, og kampen går live! Regner med at folk flest prioriterer Arsenal, men det kan også være interessant å titte litt innom den kampen og :)

Hertha leder 1-0 etter mål av Raffael, Mario Götze står vell over kampen grunnet rødt kort? Ellers så herjer Ribery (2 mål) og Gomez (3 mål) med Freiburg.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...