Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Håpte personlig på Bayern Leverkusen.. Milan var vel sammen med Napoli det vanskeligste vi kunne møte, men det er ikke akkurat noe sjokk at vi som regel trekker de sterkeste lagene enten det er i Carling Cupen, FA Cupen eller Champions League.

Link to comment
Share on other sites

VI pleier å heve oss mot de bedre lagene, og jeg tror ikke dette blir noe unntak. Jeg tror faktisk jeg hadde vært litt mer redd for de russiske lagene. Hadde sett for meg en ny PSV-kamp. Milan ble slått ut av Tottenham i fjor, og så var det vel vi som slo de ut året før. Regner med Arsenal og Chelsea viser at engelsk fotball fortsatt er bedre enn italiensk. Blir neste runde også trukket, eller er det slik at det er forhåndsbestemt hvem som møter hverandre i kvartfinalen?

Link to comment
Share on other sites

Det ante meg. Lett skal det ikke være nei, men navnet AC Milan bør kunne motivere gutta og fotballaget AC Milan er ikke bedre enn at vi har en fair sjanse. Jeg vurderer dette til 60/40 i vår favør.

Enig. Ble alt annet enn imponert over Milan da Tottene valset over dem i fjor. Det er Milan som fikk en tøff trekning, ikke vi :)

Link to comment
Share on other sites

Dagbladet.no: "Beintøff trekning for de engelske lagene."

Vil heller si dette var en beintøff trekning for de italienske lagene!

Hadde vært verre om vi måtte over til Russland i januar..

 

Tja, man må vel kunne si at det er en ganske tøff trekning? Milan er jo et av de beste laga vi kunne møte, og er bare to poeng fra å være serieleder i serie A. Russiske lag er jo tøffe å møte de og, men ærlig talt, det er lag man skal slå, Milan er ikke nødvendigvis et lag man skal slå. De har mange dyktige spillere i Zlatan, Seedorf, Prince, Pato, van Bommel og Robinho. Så blir det vel et lite gjensyn på Flamini og. Jeg håper og tror at vi tar Milan over to oppgjør, men blir på ingen måte lett.

Link to comment
Share on other sites

Milan var det sterkeste laget i runner-up-bollen. Verre trekning kunne vi ikke fått. Milan er vel sånn mellomfornøyd. De slapp i alle fall Real Madrid.

 

Jeg anser dette for å være 50/50. Hjemmebane i kamp nummer to gjør oss kanskje til smale favoritter. Forhåpentligvis har vi mer flaks med trekningen av de neste rundene...

Link to comment
Share on other sites

Milan er sterke, ingen tvil om det. Vi har som skrevet ovenfor her et lite overtak på Italienske lag, og jeg tror vi fortsatt vil ha det etter disse kampene. Milan har et ganske aldrende lag, og mange av nøkkelspillerne er over 30-år. Ikke at det i seg selv er negativt, de er alle kvalitetsspillere på hver sine måter, men jeg tror at vi med hurtig fotball vil klare å spille ut Milan. Hvertfall over midtbanen. Italienske lag er jo kjente for å være kyniske og en smule defensivt anlagte, og Milan vil ikke være noe unntak. Zlatan er mannen vi må passe oss for. Han scorer på alle mulige måter, gang på gang.

 

Ikke happy i det hele tatt, men jeg er optimistisk.

Link to comment
Share on other sites

Milan er et sterkt lag ingen tvil om det.Men er meget fornøyd med å trekke de med bortekamp først! Vi slo de ut sist gang vi prøvde,Tottenham slo de over to kamper! Dessuten håper jeg og tror spillerne klarer å motivere seg mere med å møte Milan enn om vi har møtt foreks Basel,Leverkusen,Zenit eller Lyon!

Link to comment
Share on other sites

Milan er et sterkt lag ingen tvil om det.Men er meget fornøyd med å trekke de med bortekamp først! Vi slo de ut sist gang vi prøvde,Tottenham slo de over to kamper! Dessuten håper jeg og tror spillerne klarer å motivere seg mere med å møte Milan enn om vi har møtt foreks Basel,Leverkusen,Zenit eller Lyon!

Nå vil lagene som har havnet på førsteplass i sine respektive grupper automatisk få hjemmekamp sist i første utslagsrunde. Vi var ikke heldige sånn sett med det ;)

Link to comment
Share on other sites

Nja, for å ta denne sesongen til betraktning så kan jeg komme på at han scoret mot både Barcelona i CL og Inter i Serie A. Om han spilte bra eller ikke, det vet jeg ikke, men har bare sett målene. Vi må heller ikke glemme at han scoret mot selveste Rosenborg i begynnelsen av 2000-tallet. :D

Link to comment
Share on other sites

Selv om AC Milan er et meget godt lag, så tror jeg vi er bedre tjent med å spille mot de enn f.eks CSKA. Vi gjør det sjeldent bra i Øst-Europa, og vinterforhold og potet-åkere passer oss dårlig. Jeg stiller meg positiv til dette og tror vi trekker det lengste strået. Ungdommens pågangsmot og raske ben blir den avgjørende faktoren, akkurat som det ble sist gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Trekningen er nå på torsdag, de siste playoffkampene spilles tirsdag og onsdag.

 

Wikipedia sier følgende lag er kvalifisert pr i dag:

 

Seeding pot 1

Seeding pot 2

Seeding pot 2 or 3 (TBD)

Seeding pot 3

Seeding pot 3 or 4 (TBD)

Seeding pot 4

Link to comment
Share on other sites

Ja takk til Schalke og Nordsjælland, så tar jeg gjerne Ajax om de blir 3. seedet grunnet kort reiseavstand og fordi det kan bli en morsom kamp mellom to spillende lag.

 

 

Enig:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...