Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Ja, fryktelig det der.. Nei, hadde jeg hatt med et komma og rephrased it hadde det gitt mer mening, får prøve igjen. Guttene er brødre, og sønner av Abedi Pele

Hvis begge er sønner av Abedi Pele så er det jo underforstått at de er brødre også :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aktuelle motstandere i 8-dels finale:

 

Napoli

CSKA Moskva

Basel

Lyon

Bayer Leverkusen

Zenit

AC Milan

 

 

Milan vil jeg helst slippe, så derfor trekker vi dei. Ellers så er det egentlig likegyldig hvem vi trekker, men hvis vi slipper en vintertur til Moskva/ST. Petersburg så er det å foretrekke.

Link to comment
Share on other sites

Aktuelle motstandere i 8-dels finale:

 

Napoli

CSKA Moskva

Basel

Lyon

Bayer Leverkusen

Zenit

AC Milan

 

Av disse 7 potensielle motstanderne er det Basel og Bayer Leverkusen som kommer opp i hodet som "enkleste" motstander, i den grad man kan kalle en 1/8 delsfinale enkel. Verst tenkelig motstander må vell bli AC Milan pga kvaliteten i stallen deres og CSKA Moskva pga kunstgress, lang reise og skikkelig vinter. Også Napoli har imponert meg i årets gruppespill med god defensiv organisering og hurtige kontringsspillere i Lavezzi, Hamsik og Cavani.

  1. Basel
  2. Bayer Leverkusen
  3. Lyon
  4. Zenit
  5. CSKA Moskva
  6. Napoli
  7. AC Milan

Slik vil jeg sette opp ønskelisten, selv om det er vanskelig å velge mellom en lang tur til Russland for litt enklere motstand eller en kortere tur til Lyon for en vanskeligere kamp.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvem vi møter blir det helt sikkert ikke lett, men av motstandere jeg virkelig vil unngå er det AC Milan og Napoli. Resten av laga er noe vi burde klare å slå uten altfor store problemer. Men skal vi vinne CL må vi nok uansett slå lag som AC Milan, så blir de trukket får vi vel bare slå dem:p

 

Uansett lenge til disse kampene blir spilt, men ønskemotsander i mot hode er ihvertfall Basel

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen er veldig gode på sannsynlighet her på forumet, men lag fra samme land kan ikke trekke hverandre.

Dermed kan feks ikke Inter møte Napoli eller Milan, mens Bayern ikke kan møte Leverkusen og vi ikke kan møte Marseille. Slik sett øker vel mulighetene for oss å møte italiensk motstand ihvertfall. Noen som på den måten klarer å regne ut hvilke motstandere vi mest sannsynlig vil møte?

Link to comment
Share on other sites

Det er 6 lag som ikke har landsmenn med i pulje 2, det er vi, Apoel, Benfica, Barcelona, Real Madrid og Chelsea - for disse lagene kan man møte alle utenom den de spilte sammen med i gruppespillet. Ellers er det Bayern München som ikke kan møte Bayer Leverkusen og Inter som ikke kan møte AC Milan og Napoli - for disse er det henholdsvis 6 og 5 potensielle motstandere.

 

Sannsynligheten for at vi da trekker et italiensk lag er 28,57 %, eller sagt på en annen måte 71, 42 % sjanse for at vi ikke møter dem. Vennligst si ifra om dette ikke stemmer siden regning aldri har vært min sterke side ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...