Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

Burde vel kunne blitt skolert i vårt system også? Tatt ansvaret for reservelag eller lignende, litt samme sti Solskjær gikk i united. Først bidra til klubben, så reise ut å ta andre oppdrag, og kanskje om han viser seg dyktig nok; returnere som sjef.

 

Ikke uenig. Jeg bare jangla lit med deg Marius :proud:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Burde vel så absolutt vært ansatt som trener umiddelbart. Denne mannen har så utrolig mye å bidra med. Ikke bare er en av tidenes beste angripere, han er også en høyr respektert, reflektert og ambisiøs kar. Dette er verdier og kvaliteter han mest trolig er i stand til å overføre til andre spillere. Og da mener jeg det bør være Arsenalspillere han må jobbe med.

Link to comment
Share on other sites

Den store drømmen for årets CL, må vel være og møte Chelsea i en eventuell finale, og gruse de fullstendig. Hadde elsket og se trynet til Mourinho etterpå da.

 

Ingen ting hadde vært bedre... Men tror det er større sjanser for å knuse Bayern og Real enn Chelsea. Wenger har null snøring på hvordan han skal ta Mourinho virker det som.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Endelig klarte vi å komme på 1. Plass i gruppa. Kommer det til å være fordelaktig er det store spørsmålet denne gangen.
Lag vi kan møte per nå; Benfica, Bayern Munchen og Bayer Leverkusen. Jeg tror Real vinner i kveld, dermed er det også sjanse for å møte Dortmund. Sevilla blir mest sanssynlig også nummer to. Dermed er det mange vanskelige lag som må slås. Drømmescenarioet er at København slår Porto i kveld og at vi møter dem.

Link to comment
Share on other sites

Kjipt med Bayern selvsagt, men du vinner ikke CL uten å slå ut minst en eller 2 storlag på din vei. Forrige gang vi gikk til finalen slo vi ut Juventus og Real Madrid. Før vi fikk litt lettere i semi. Tror Bayern syns det e like kjipt å møte oss, vi e bedre denne sesongen en på mange år og jeg har en god følelse. Ryker vi , så ryker vi . Da kan alle øyne rettes mot PL

Link to comment
Share on other sites

Selv om Bayern ikke er i "toppform" for tiden så kan mye endre seg i løpet av to måneder, det kan det også for Arsenal sin del, så intet er avgjort. (Bortekamp 15. februar, hjemmekamp 7. mars)

 

Hvis hovedmålet er å komme seg videre fra første cup-runde så kan man si at vi ikke var heldige (denne gangen heller) med trekningen. Hvis hovedmålet er å nå langt i sluttspillet så må vi forvente vanskelige motstandere, og om en av de kommer i første runde så sier jeg bare "greit nok". Det var tross alt slik at når vi endelig for noen få år siden fikk "lett" motstand i første trekning (Monaco) så klarte vi å rote vekk den fordelen også.

 

Litt påfallende kan man si det er at de to lagene som gikk videre fra vår gruppe er i de to "tøffeste" oppgjørene i åttendedelsfinalene.

 

Et lite tankespinn, når vi slår ut Bayern ;D , og ser fram til kvartfinaletrekningen, så tipper jeg vi har følgende andre lag i trekningen (tildels vill gjetning fra min side :proud: ):

Man City, Real Madrid, Borussia Dortmund, Juventus, Atletico Madrid, Barcelona og Sevilla. Hvis jeg har rett så blir det jævla mye spansk i den trekningen og mange vanskelige motstandere.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi har en grei sjanse for Bayern. Stoler ikke helt på trekningene til UEFA dog, mtp. at vi ikke kunne møtt City eller PSG og de ikke kunne møtt Atleti eller Dortmund var det alltid en sjanse for at dette ville skje, men herre min hatt.

Satser nok en tusing på at vi møter Barca eller Bayern i 8-delsfinalen neste år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...