Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arsène Wenger will definitely be on the hunt for players in the transfer market during January.

 

A few weeks ago, the Arsenal manager said that he was unlikely to spend in the window because he was happy with this squad. However that was before the long-term injury to Robin Van Persie.

 

It was confirmed at the weekend that the Dutch striker is now out for four to five months with an ankle problem. Speaking to Arsenal TV Online on Tuesday, Wenger admitted that had changed his thinking.

 

"It has to," he said. "I didn't feel we were in the need to buy anybody but we will be out on the market that is for sure now. However we will only make a decision if it suits us."

 

Regner ikke akkurat med at det kommer inn en spiller som Dzeko eller Villa akkurat, men en aldrende spiss med erfaring fra PL som vet hvor målet står ville vel vært attraktivt.

 

Kilde

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at man skal takke for kampen uansett.....!

 

Tja, Wenger er barnslig, men hvorfor skal han respektere en tulling som Mark Hughes, som flyr som en bajas over på Wenger sitt område på sidelinjen, bare fordi Wenger ikke aktivt ga ballen til en av hans spillere. For selv om Wenger er en dårlig taper, tok han jo for eksempel Ancelotti i handa etter tapet på søndag, et tap som sved mye verre. Derfor blir det feil å fokusere bare på Wengers barnslighet her. Da tar man bare tak i virkningen og ikke årsaken. Det i seg selv er jo ikke så overraskende, siden media vel knapt er i stand til å tenke årsak-virkning. De er knapt mulige å undervurdere på dette punktet. Men husk, ingen røk uten ild... ;)

Link to comment
Share on other sites

Tja, Wenger er barnslig, men hvorfor skal han respektere en tulling som Mark Hughes, som flyr som en bajas over på Wenger sitt område på sidelinjen, bare fordi Wenger ikke aktivt ga ballen til en av hans spillere. For selv om Wenger er en dårlig taper, tok han jo for eksempel Ancelotti i handa etter tapet på søndag, et tap som sved mye verre. Derfor blir det feil å fokusere bare på Wengers barnslighet her. Da tar man bare tak i virkningen og ikke årsaken. Det i seg selv er jo ikke så overraskende, siden media vel knapt er i stand til å tenke årsak-virkning. De er knapt mulige å undervurdere på dette punktet. Men husk, ingen røk uten ild... ;)

 

egentlig ikke en viktig diskusjon, men uansett om det er en årsak (MH er en tulling) så er det uansett riktig å takke for kampen, synes jeg, er vel det som kalles fair play eller god sportsånd!?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjenner jeg virkelig begynner å bli lei Wengers patetiske holdninger når ting går litt mot. Finnes vel knapt dårligere tapere enn han og han skylder på dommere i hytt og pine, altfor ofte uten god grunn. Eks mot chelsea hvor Arsenal blir latterliggjort på banen men Wenger legger mest skyld på dommeren. (Eduardo-Cech episoden)

Synes faktisk Wenger er en skam for Arsenal om dagen.... (blind for egne feil, sint og sytete)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjenner jeg virkelig begynner å bli lei Wengers patetiske holdninger når ting går litt mot. Finnes vel knapt dårligere tapere enn han og han skylder på dommere i hytt og pine, altfor ofte uten god grunn. Eks mot chelsea hvor Arsenal blir latterliggjort på banen men Wenger legger mest skyld på dommeren. (Eduardo-Cech episoden)

Synes faktisk Wenger er en skam for Arsenal om dagen.... (blind for egne feil, sint og sytete)

 

Personlig syns jeg det er fint at vi har en manager som til de grader hater å tape.......

 

Jeg syns godt han kunne håndhilst på Mark Hughes, men når han ikke gjorde det så kan jeg ikke se at det er så farlig heller.

 

Mark Hughes ble jo veldig fornærmet på Fabregas når han var manager for Blackburn bare fordi Fabregas helt korrekt påpekte at det ikke var Barcelonafotball laget hans hadde spilt. Jeg klarer ikke å få veldig stor sympati for denne mannen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke første gang det har skjedd med hverken Wenger, eller andre managere. Det skal jo være god sportsånd å takke for kampen, men det kan sikkert være mange følelser som spinner rundt i disse sekundene etter siste fløytelyd.

Slik jeg har forstått det, så har Hughes vært rimelig frekk og hatt stygg munnbruk underveis i kampen, så hva som er mest fair play/god sportsånd kan jo diskuteres.

 

Har aldri likt Hughes hverken som spiller eller som manager, en mann som for meg virker svært misunnelig på de som har store navn (f.eks Wenger)

Hauser seg opp under kampene, og prøver å være mer mektig/stor enn det han er.

 

Nei, jeg gir blanke f.... om Wenger ikke takker en slik mann etter en kamp, om Hughes har slengt såpass mye med leppa underveis i kampen.

 

Wenger takket etter 0-3 tapet på søndag, så at han er en så dårlig taper synes ikke jeg stemmer. Hvorfor skal han finne seg i all dritt underveis i kamper?

 

Synd at vi nå har to ufyselige lag fra Manchester der oppe i toppen, for de er virkelige ufyselige..... City supportere har gått fra å være sympatiske, til noen idioter like kjapt som pengene som strømmet inn.

Link to comment
Share on other sites

Det koster så lite å gjennomføre øvelsen og dermed unndra seg negativt fokus. Det er ikke alltid AW virker så smart i slike situasjoner.

 

her er vi skjønt enige. Wenger burde hevet seg over dette. Det hadde han vunnet på. Når det er sagt, så skjønner jeg godt HVORFOR han gjorde det han gjorde. For ingenting her ville ndre på det faktum at Hughes er en tosk.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...