Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Alle her inne som har spilt eller vært trener i en fotballkamp vet hvor mye et tap svir. Jeg har gått av banene i rent raseri flere ganger uten å ta enkelte i hånden av forskjellige grunner og ser ingen grunn til at vi skal nekte Wenger tilsvarende reaksjoner i blant. Mark Hughes er noe for seg selv, det er et faktum.

Ja man bør absolutt ta hverandre i hånden etter en kamp men det er ikke alltid like lett!

Link to comment
Share on other sites

Alle her inne som har spilt eller vært trener i en fotballkamp vet hvor mye et tap svir. Jeg har gått av banene i rent raseri flere ganger uten å ta enkelte i hånden av forskjellige grunner og ser ingen grunn til at vi skal nekte Wenger tilsvarende reaksjoner i blant. Mark Hughes er noe for seg selv, det er et faktum.

Ja man bør absolutt ta hverandre i hånden etter en kamp men det er ikke alltid like lett!

Synest det utrulig barnslig av Hughes å stikke til media og klage/bese over at Wenger ikke vil takke han for kampen. Voks opp og ta Hughes og fiks opp i problemene dine sjøl, ikke gå til media og klag over en slik liten fille ting!

Barneskole nivå!!!

Link to comment
Share on other sites

Synest det utrulig barnslig av Hughes å stikke til media og klage/bese over at Wenger ikke vil takke han for kampen. Voks opp og ta Hughes og fiks opp i problemene dine sjøl, ikke gå til media og klag over en slik liten fille ting! Barneskole nivå!!!

 

Farlig å argumentere med at Hughes er barnslig, for i så henseende er jo Wenger like ille... da er det mye bedre å påpeke ÅRSAKEN til at Wenger oppfører seg barnslig, nemlig at Hughes er en tosk, som jeg var inne på. Så at Hughes tross alt bør fikse sine egne problemer først istedenfor å sutre på andre er jeg jo skjønt enig i. ;) Men uavhengig av dette burde Wenger hevet seg over Hughes og tatt han i handa istedenfor å legge seg på det samme nivået som Hughes.

Link to comment
Share on other sites

Lite smart trekk av Wenger, men det var vel ikkje slik at Wenger stod der å nekta å gje Hughes lanken. Ein skuffa Wenger var vel i garderoba før Hughus var klar for å ta Wenger i handa...

 

Uansett Wenger kjenner nok presset. Tapet mot City var ikkje så ille men ein god start i PL har utvikla seg til å bli ein tilnærma lik start som i fjor. Vi er fortsatt langt bak dei beste, det går mot ein kamp om å bli topp 4 igjen... Wenger sitt prosjekt ser ut til å gå mot nok ein "fiasko" dersom ein krev at det skal bli seier i PL/ eller i CL (eg trur ikkje vi er gode nok til å vinne, men dårlegare lag enn oss har vunne CL tidlegare...)

 

Wenger må etterkvart ta eit val. Fortsette sin måte, vere sta og jobbe vidare eller endre kurset delvis eller heilt. Sjølv håper eg på ei lita kursendring. Wenger er nemleg nærme med å lykkast, sjølv om det av og til virkar som vi er milevis unna...

Link to comment
Share on other sites

Wenger må etterkvart ta eit val. Fortsette sin måte, vere sta og jobbe vidare eller endre kurset delvis eller heilt. Sjølv håper eg på ei lita kursendring. Wenger er nemleg nærme med å lykkast, sjølv om det av og til virkar som vi er milevis unna...

 

Han kommer nok ikke til å endre kurs, ihvertfall ikke dramatisk. Det er det heller ingen grunn til. For som du sier, han er nær ved å lykkes (selv om det ikke alltid ser slik ut). Derfor er det litt forunderlig at han ikke gjør den LILLE kursendringen som skal til, og som du etterlyser. For det besynderlige er jo at han i det store og det hele har løst de VANSKELIGE utfordringene. Det som pleier å være enklest i fotball, å hindre motstanderne å spille sitt spill, det ser det ikke ut som Wenger bruker noe energi på å gjøre noe med. Han kjører sitt eget løp uavhengig av hvem man møter, og laget (forsøker å) spille® omtrent identisk uansett om man møter Wigan eller Chelsea. Det sier seg jo selv at dette ikke er fornuftig. For det krever i så fall at man er SUVERENT mye bedre enn de andre. Det har man ikke vært på fem år.

 

Og man kan ihvertfall ikke tillate seg en slik "arrogant" tilnærming til kampene med et så urutinert mannskap. Da blir man fort straffet, som man har blitt de to siste kampene. Og det er jo ganske påfallende at motstanderne scorer omtrent på "alle" sjansene de skaper mot Arsenal. Dette kan delvis forklares av individuelle svakheter (en keeper som er for lett å score på bl.a. og forsvarere som gjør mye rart). Men hovedproblemet er at Arsenal gir motstanderne veldig mye rom mot seg, mens motstanderne vet at de aldri kan gi det samme rommet andre veien, for da blir de plukket i fillebiter. Hvorfor lærer ikke Arsenal mer av de andre i så henseende? Kanskje det at man har oppnådd så gode resultater tidligere i høst PÅ TROSS AV at de egentlig har spilt på samme måten da som i de siste kampene? Da er det lett å få en naiv tiltro til at den samme oppskriften skal fungere bestandig. Men i og med skaden til RvP endret jo forutsetningene seg fundamentalt. Særlig fordi motstanderne samtidig nok en gang har knekt koden og funnet ut hvordan de skal takle Arsenals måte å spille på. Burde ikke dette også reflekteres i en endret kamptaktikk fra Wengers side?

Link to comment
Share on other sites

Du treff nok godt når du seier at Wenger sin fotball krever at ein suverent mykje betre enn motstandarane sine. Dette er Wenger sitt filosofi. Kvalitet avgjer fotballkampar. Dersom du har meir kvalitet enn motstandaren vil du stort sett vinne fotballkampar. Det er tre problem med dette. Det første er at det er latterleg naivt, og at det faktisk ikkje stemmer. Vi som er vokst opp med "Drillos" veit at kvalitet er vel å bra, men langt frå alt!

Det andre er at det i dagens fotball er umogleg å skape eit lag som er kvalitetsmessig mykje betre enn dei andre utan å bruke store pengesummar. Når dei andre klubbane både i England og Europa kjøper inn kvalitet, må vi til ein viss grad prøve å henge med på dette, enten ein likar det eller ikkje.

Det siste er at Wenger ikkje klarer å sjå på komplementerande kvalitet. Med dette meiner eg at Wenger ikkje har meistra å skape eit lag som utfyller kvarandre. Vi er svake fysisk og gode teknisk, frå bakerst til fremst. Kvalitet er meir enn evna til å slå hurtige ti meterspasningar rundt midtbana!

Link to comment
Share on other sites

Wengers største problem mener jeg er evnen til å få laget til å spille på en annen måte og ikke minst gjøre noe grep for å forbedre forsvarsspillet vårt. Ja, han gjorde et grep og kjøpte Vermaelen som har vært en veldig god tilvekst for oss, men det var jo i hovedsak fordi Toure skulle ut. Nå renner fortsatt baklengsmålene inn tross for bedre spill av stopperparet Gallas/Vermaelen og det er egentlig ganske skuffende at det ikke blir bedre. Jeg mener det er posisjoneringsevne, hodedueller, press på ballfører og aggresivitet er vår største svakhet i forsvar, noe som vi fikk se veldig tydelig mot Chelsea og Man. City. Nå var Vermaelen uheldig mot Chelsea, men jeg mener det er kun han som viser disse ferdighetene utpå banen. Spørsmålet er...trenger vi en Vermaelen til med samme intens forsvarsspill? Jeg sier..så absolutt! Gallas har vært ok i år, men når det gjelder som mest svikter han og han er også en spiller som ikke akkurat har de beste fotballårene foran seg.

Individuelt har vi gode spillere i forsvar, men kollektivt er det fortsatt sprekker og vi slipper motstander alt for lett til innlegg, skudd fra 15-25 meter og det er ofte fritt fram for gode hodespillere på dødballer. Jeg mener dette er ting som kan skjerpes, men det skjer ikke og jeg syns det har vært nesten det samme problemet i flere sesonger nå. Her syns jeg Wenger bør gjøre noen grep å få inn trenere som kan dette her og få drillet laget skikkelig på forsvarsarbeid. Hva med Adams og Keown som forsvarstrenere f.eks.?

 

Ellers er spillestilen vår er spennende, men også veldig risikofylt og selv om vi har scoret mye mål i høst så fører det til dårlig balanse og kontroll defensivt. Her har vi faktisk noe å lære av bl.a. Chelsea og Manure som kanskje ikke spiller like underholdende, men har en bedre balanse i laget. Dobling på kant med backen i angrep er vel og bra det, men jeg tror vi burde safe litt mer faktisk. Uansett er innleggskvalitet blant backene våre svært variabel så det burde være mulig å utnytte kantspillet bedre også uten backene.

Siden vi kjører nærmest tre i angrep og Fabregas høyt oppe er kanskje backene våre vel offensive og vi blir til tider overkjørt på kontringer imot. Selv om Song har hatt en god sesong får han kanskje for lite hjelp på den defensive biten. Burde vi kanskje kjørt to defensive midtbanespillere? Ala Barca?

Denilson er tilbake, men jeg syns ikke han er god nok i en sånn "motorrolle" sammen med Song. Vi savner fortsatt Flamini eller en spillertype ala Essien med styrke, fart og solide taklinger. Gjerne høyde også..hehe.

 

Vel, har skrevet mer enn nok om kanskje andre ting enn Wenger, men det er han som har ansvaret for dette og så lenge vi ikke er solide defensivt kommer vil aldri til å vinne ligaen. Suksess starter i forsvar!

Samtidig bør det nevnes at en bedre keeper må kanskje vurderes. Adler, Frey, Boruc m.fl. burde være gode kandidater..

 

Ang. Mark Hughes så kan jeg forstå at det tolkes som lite fair å ikke slenge fram labben å takke for kampen, men når Hughes oppfører seg som han gjør på sidelinja kamp etter kamp kan jeg skjønne Wenger. Hughes oppførsel har vært nevnt tidligere her og man mister respekt for en fyr som han og det er nok det Wenger tenker også. Han fortjener ikke noe handshake rett og slett.

 

Blir spennende å se hva Wenger velger å gjøre på tranfermarkedet i januar. Jeg mener fortsatt vi trenger en spiller i hver lagdel, men vet at det aldri kommer til å skje. Hverken i januar eller i sommer...med mindre det blir en liten spillerflukt i løpet av 2010.

Ny keeper, en midtstopper som erstatter Senderos, en defensiv midtbanemotor. Vi trenger cover for Song og kanskje en spiss eller ving.

Hva med å låne inn en spiller? Vet det er vanskelig å finne noen som er god nok, men vi trenger jo ikke absolutt å kjøpe hver gang..

Link to comment
Share on other sites

TV2.no skriver dette: "Manager Arsene Wenger har tidligere uttalt at han ikke ønsker å spille med en kraftig hodespiller på topp fordi det får medspillerne til å slå for mye langt når det butter imot. "

 

Hvis dette stemmer, så VIL ikke Wenger ha noe plan B. DET BEKYMRER!!!

Link to comment
Share on other sites

TV2.no skriver dette: "Manager Arsene Wenger har tidligere uttalt at han ikke ønsker å spille med en kraftig hodespiller på topp fordi det får medspillerne til å slå for mye langt når det butter imot. "

 

Hvis dette stemmer, så VIL ikke Wenger ha noe plan B. DET BEKYMRER!!!

 

Wenger satser tydeligvis på Bendtner som er en veldig dyktig hodespiller. Vi har en plan b så du kan slappe helt av og la dine bekymringer fare :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger satser tydeligvis på Bendtner som er en veldig dyktig hodespiller. Vi har en plan b så du kan slappe helt av og la dine bekymringer fare :)

Hva er plan b da? Har ikke sett mye av den... Hva er det vi gjør når vi går oss fast? Jo, går oss enda mer fast. Det høres ikke ut som en plan b

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5745349,00.html

 

Tomorrow, by coincidence, I am managing my 500th game at Arsenal and I believe I have shaken hands 497 times.

 

I believe that it is a ceremonial courtesy. But the most important is not the ceremonial but the courtesy of behaviour.

 

I don't deny that I am a bad loser but on this occasion I would have done exactly the same if we had won or lost the game.

 

I act in accordance with the principles I think are important on the football pitch and I maintain exactly what I said and did.

 

There are incidents on the touchline but you never heard me ever say anything about another manager after the game, in a press conference or after during the week.

 

I maintain exactly the way I behave and do not regret one second of what I did.

 

 

Ryktene sier at Hughes kalte Wenger en "fucking wanker".

Link to comment
Share on other sites

Hva er plan b da? Har ikke sett mye av den... Hva er det vi gjør når vi går oss fast? Jo, går oss enda mer fast. Det høres ikke ut som en plan b

 

Han har endret formasjon på laget i år etter at mange tydeligvis mente at han var "fastlåst" til å bruke en 442. I tillegg har vi fått fram en hodesterk spiss i Bendtner som vi har brukt en del når vi har gått oss fast. Han er som du vet skadet nå, så denne muligheten kan ikke Wenger benytte seg av akkurat nå.

 

Diaby er en annen spiller som Wenger har hatt klokketro på hele tiden, han er en habil hodespiller han også. I år har vi vært mye flinkere til å skyte fra midtbanen, noe jeg savnet stort tidligere. I Arshavin har vi fått en spiller som er frekk og villig til å gå rett fram der vi tidligere bare spilte ballen til en medspiller.

 

Vi har to stoppere som er særs dyktige på offensive headinger.

 

Du må ikke glemme at vi startet sesongen med å være farlige i luftrommet. Da spilte vi med Bendtner på kanten. Nå er vi så reduserte av alle skadene at Wengers muligheter for å endre stort på spillet blir sterkt redusert.

 

Jeg mener at Wenger har vist at han kan endre vår måte å spille på og at vi har en plan b.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Tapapa, det er jo ikke Wengers feil at vi klarer å få både RvP, Bendtner og Diaby ute med skade samtidig?

Alle de tre er jeg hundre prosent sikker på kunne gjort noe med resultatet mot Chelskij.

 

Og mot Stoke er vi så heldige at også Song er ute...

 

Når det gjelder at han ikke tok Hughes i hånda, støtter jeg Wenger. Hughes virket ikke å være veldig "gracious" mot Arséne under kampen, så hvorfor skulle han da ta han i hånda etter??

Link to comment
Share on other sites

Enig med Tapapa, det er jo ikke Wengers feil at vi klarer å få både RvP, Bendtner og Diaby ute med skade samtidig?

Alle de tre er jeg hundre prosent sikker på kunne gjort noe med resultatet mot Chelskij.

 

Og mot Stoke er vi så heldige at også Song er ute...

 

Når det gjelder at han ikke tok Hughes i hånda, støtter jeg Wenger. Hughes virket ikke å være veldig "gracious" mot Arséne under kampen, så hvorfor skulle han da ta han i hånda etter??

-"det er jo ikke Wengers feil at vi klarer å få både RvP, Bendtner og Diaby ute med skade samtidig?"

Nei, men skader vil alltid oppstå og faktum er at vi har veldig få fysiske spillere i backup. Og med kun 2 spisser som er gode nok for nivået (og den ene i tillegg er meget skadeutsatt) kan man ikke regne med at man skal holde disse skadefri. Det vil være naturlig at det oppstår perider der begge to er skader og da sliter vi slik som vi gjør nå. Selv om bredden kan virke god enkelte steder er det mange steder vi trenger større bredde.

 

- "så hvorfor skulle han da ta han i hånda etter??"

Man kan alltid diskutere Huges oppførsel, men faktum er at det er en tradisjon at man tar motstandermanageren i hånden etter kampen. Under kampen kan man krige, men et håndtrykk symboliserer at man er ferdig med det som har skjedd og kan se videre mot neste kamp....

Link to comment
Share on other sites

-"det er jo ikke Wengers feil at vi klarer å få både RvP, Bendtner og Diaby ute med skade samtidig?"

Nei, men skader vil alltid oppstå og faktum er at vi har veldig få fysiske spillere i backup. Og med kun 2 spisser som er gode nok for nivået (og den ene i tillegg er meget skadeutsatt) kan man ikke regne med at man skal holde disse skadefri. Det vil være naturlig at det oppstår perider der begge to er skader og da sliter vi slik som vi gjør nå. Selv om bredden kan virke god enkelte steder er det mange steder vi trenger større bredde.

 

- "så hvorfor skulle han da ta han i hånda etter??"

Man kan alltid diskutere Huges oppførsel, men faktum er at det er en tradisjon at man tar motstandermanageren i hånden etter kampen. Under kampen kan man krige, men et håndtrykk symboliserer at man er ferdig med det som har skjedd og kan se videre mot neste kamp....

Så, hvis noen virkelig fornærmer deg under kamp skal du glemme det når dommeren blåser av kampen?? Folk skal altså få lov til å fornærme andre i løpet av en kamp, men rett etterpå så skal alle være venner? sånn fungerer virkelig ikke verden...

 

Poenget mitt med skadene, er at Wenger har vært utrolig uheldig med hvem som har blitt skadet og når.

Andre lag, feks Chelskij og Manure først og fremst, har heller vært ganske heldige med dette. Når spillere har skadet seg, har andre vært på vei tilbake. Vi har vært mer uheldige enn de andre lagene når det gjelder langtidsskader og hvem som blir skadet de siste årene. Selvfølgelig kan man klage på at Wenger ikke har hentet inn backup for disse, men det er bare uflaks at når RvP blir skadet, så er allerede erstatteren hans på skadelista.

 

Ta feks Manu da. Husker ikke hvem som ble skadet først, men da en av stopperen (Vidic/Rio) ble skadet hadde den én erstatter klar(Evans), da den andre stopperen ble skadet var den som først var skadet tilbake og klar for førstelagsspill.

 

På spissplass har Manu bare Rooney og Berbatov pr dags dato som er klassespillere på topp(Owen er en joker og jeg ser på ham som Eduardo/Vela). Likevel har de sluppet unna skader på begge to samtidig. Chelskij har sluppet skader på Drogba/Anelka samtidig. Dette er bare noen eksempler, men det finnes flere. Tenk dere bare på hvor tannløse Chelskij ville sett ut med Kalou/Sturridge på topp. Eller Manure med Welbeck/Owen på topp? (Og da snakker jeg om mer enn én eller to kamper mot relativt dårlig motstand)

Link to comment
Share on other sites

Alle her inne som har spilt eller vært trener i en fotballkamp vet hvor mye et tap svir. Jeg har gått av banene i rent raseri flere ganger uten å ta enkelte i hånden av forskjellige grunner og ser ingen grunn til at vi skal nekte Wenger tilsvarende reaksjoner i blant. Mark Hughes er noe for seg selv, det er et faktum.

Ja man bør absolutt ta hverandre i hånden etter en kamp men det er ikke alltid like lett!

 

Skjønner det. Men det er viktig at forbildene gjør det de skal. At guttunger kan bli sure å gå av banen uten å takke er en ting. Forbilder og lederfigurer kan ikke det.

 

Som en voksen mann skal man ha selvdisiplin nok til å utøve sine lederplikter.

Link to comment
Share on other sites

all den tid dette kun har skjedd to-tre ganger i løpet av 500 kamper, blir det litt vanskelig å påstå at det er et generelt mønster her, og å knytte dette til det faktum at Wenger er en dårlig taper. Det er nok MANGE tap som har svidd mye mer enn det mot ManC, men hvor han har pent takket for kampen etterpå. Roy Keane har jo et kjempepoeng; Wenger er ikke en hykler, han sier hva han mener, og handler deretter. Det er sammenheng mellom liv og lære, noe relativt mange managere har mye å lære av. Ikke rakker han ned på noen eller kaller de opp med stygge ord heller. Så selv om han isolert sett fremstår som barnslig I NOEN ENKELTEPISODER, så er han likevel i en annen divisjon enn de fleste andre managere på øyriket. RESPEKT! :)

Link to comment
Share on other sites

 

Diaby er en habil hodespiller han også

 

Dette beviste han til fulle mot United ;)

 

Jeg synes Diaby definitivt ikke er noen god hodespiller. Til tross for sin høyde vinner han ikke mange luftdueller på midten, og på defensive og offensive dødballer er han heller ikke en styrke for oss.

 

Og det er et gjennomgående problem i stallen vår, mener jeg. Vi har spillere som har forutsetninger for å være gode i lufta og i duellspillet, men det er tydelig at Wenger ikke akkurat legger vekt på viktigheten av å vinne dueller og virkelig "trøkke til". Jeg synes vi ofte er rett og slett feige i duellspillet, da spesielt i lufta. I tillegg er vi sløve i markeringer i eget felt.

 

Dette er ting som har irritert meg lenge. Vi er et super-lag og får som regel ikke mange sjanser mot oss gjennom vanlig spill, fordi våre spillere er fotballkloke, raske og generelt strålende spillere. Men når vi det gjelder duellspill rundt egen boks mener jeg vi er usedvanlig sløve/svake. Og dette er så forferdelig synd, da det er omtrent bare dette vi slipper inn mål på. Og det burde være faktisk ganske lett å bli markant bedre på dette. Det er rett og slett bare å fokusere på å ha en fandeninnvolsk innstilling ! Man trenger ikke nødvendigvis vinne duellen, men hvertfall få forstyrret til motstander tilstrekkelig slik at han får vanskelige avslutningsmuligheter.

 

Det er bare å se på mange av de avgjørende målene vi har sluppet inn. De fleste kommer ut av "ingenting".

 

United B : Vanvittig unødvendig straffespark, og defensiv dødball hvor Diaby er grundig svimmel

 

City B : Richards får heade inn 1-0 på dødball på et gunstid tidspunkt for dem, rett før pause. Vi må nå jage kampen...

 

Sunderland B : Bent får gå opp på corner, blir forstyrret godt og leverer en dårlig avslutning. Får likevel ,på en usedvanlig heldig måte, ballen tilbake og kan sette ballen i mål nokså enkelt.

 

Chelsea H : Innlegg etter innkast gir mål. Dårlig press på Cashley + kommunikasjonssvikt. Første målet er Sagna veldig passiv og Cole kan prikke inn på Drogba som får gode vilkår til å avslutte fra våre midtstoppere!

 

West Ham B : To mål fra dødball. Unødvendig straffespark og (liten) keepertabbe av Vito.

 

Portsmouth H : Vi kommer under press igjen når Kaboul reduserer til 2-1 på et innlegg som Almunia burde ha kontroll over.

 

Birmingham H : Samme scenario. Vi må fram å score igjen etter at Vito glipper et innlegg og mål-tjuven Lee Bowyer kan score.

 

Blackburn H : Vermealen taper duellen med N`Zonzi og Blackburn tar ledelsen. Her vinner vi dog 6-2 :)

 

Wolves B : Dødball. Vermealen (?) følger ikke mann og Craddock kan redusere.

 

 

Konklusjon! Som noen påviste tidligere i uken, er vi laget som slipper til færrest skudd på mål i PL. Likevel har vi sluppet inn 10 mål mer enn Chelsea..! Og vi blir skjeldent utspilt. Mot oss holder det desverre veldig ofte å få nok dødballer eller innlegg. Så vil manglende tøffhet og duellstyrke kombinert med keepere som ikke holder mål, sørge for VELDIG "enkle" baklengsmål.

Nå høres jeg veldig bombastisk ut og selvfølgelig får man mål imot på dødball og innlegg, men det jeg er ute etter å få fram er at dette skjer ALT for ofte !! Det er så forbanna enkle mål, og så forbanna synd at vi mangler fightervilje i avgjørende situasjoner, og at vi i tillegg ikke har keepere som vil gi oss titler

Link to comment
Share on other sites

Wenger er vel ikke akkurat kjent for å ikke ta andre managere i hånda, blant annet sa jo Phil Brown at Wenger ikke hadde tatt han i hånden etter at Arsenal tapte mot Hull på Emirates, men videobilder viste klart at Phil "Cunt" Brown ikke hadde rent mel i posen.

 

Så hva enn Hughes sa, så har det nok vært en utrolig fornærmelse mot Wenger, og jeg mener det er helt riktig av Wenger å ta avstand fra å håndhilse med han. Dog kan det virke som om Wenger er en ekstra dårlig taper o.l, men managere skal holde seg for gode til å lange ut med ubekvemsord mot hverandre i kampens hete.

 

Glemmer forøvrig ikke Fabregas som tok affære etter 0-0 mot Blackburn for et par år siden når de gikk ut på banen for kun å sabotere spillet og sikre seg uavgjort, Hvorav Fabregas lurte på om Hughes virkelig hadde spilt for Barcelona ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger om at han ikke tok Hughes i hånda: "In my opinion he was not in a very strong position to go public"

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...dshake-row.html

 

Ja, det verserte en del rykter om språkbruken til Hughes under denne kampen, og media ville som vanlig prøve med det lengste å holde det "skjult"

Litt typisk anti-Arsenal, for tenk dere om dette hadde skjedd med Ferguson. Tror man da alle hadde slaktet Mr United de neste to dagene i media?

 

En annen ting er at vi kan sitte her å klage på at Wenger har mistet kontrollen og er en dårlig taper etter en slik hendelse, når vi veit at han har takket for kampen selv etter å ha blitt ydmyket i kamper hvor A-laget har spilt (dette var en kamp han innerst inne regnet med kunne bli tap)

Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke støtter Mr Arsenal fra første stund, før vi veit hele hendelsen. Om det viser seg at han ikke hadde noen grunn, ja da kan vi klage på "håndrtykket som ble utelatt"

Nå ble han slaktet av sine egne, selv om han hadde sine grunner for hvorfor det ble som det ble.

 

Er det slik at vi skal kreve at det SKAL takkes for kampen uansett, eller skal man akseptere at man ikke skal finne i seg all dritt som skjer?

Hva er værst?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...