Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fint at vi har en manager som blir veldig skuffet etter et slik tap i en kamp vi skulle vunnet.

Som han selv sier sparket han flasken ut i fra skuffelse. Og det betyr jo bare at dette laget, klubben og tilhengerne betyr så mye for han.

Dette er manageren som får Diaby opp i kampform igjen, som han fikk med Eboue dengang og sikkert med Eduardo i forhold til straffesituasjonen mot Celtic.

Han har en grenseløs tillit til sine spillere og backer de opp, vender de ikke ryggen.

Og han er etter min mening den største manager av de alle gjennom alle tider. Dette på bakgrunn av mye; resultater, spillestil, klokskap og filosofisk fremtoning.

Håper han blir hos oss i mange mange år.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at Wenger får unnskyldningen han fortjener.

Rett og slett tullete at det blir såpass mye styr når kamp forløpet er slik det er på slutten, og når det kun er sekunder igjen å spille.

 

I tillegg er det jo bortekamp, mot en av våre største rivaler over lang tid. Er ikke barebare å vise Wenger opp på tribunen da blandt United-supporterne. Vet jo aldri hva de kunne funnet på.

 

Syns Wenger taklet situasjonen flott, og liker bildet hvor han står der som en gud :P

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 30 2009, 04:38 PM) 175772[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.liverpool-kop.com/2009/08/arsen...salute-you.html

 

 

Fantastisk å se vår sjef gå inn og dominere tribunen.

Med et lite smil, ut med armene og så krysser han de foran brystet.

Med applaus også fra Manutilhengerne som står der, virker sånn i hvert fall.

Og det ser ut som han koser seg.

 

Dette er en historisk scene. Kommer aldri til å glemme den.

Link to comment
Share on other sites

Har så mange venner som er Man Utd... Chelsea... Liverpool og Tottenham supportere alle sier Wenger drar det med å sattse på bare ungutter har han dratt det alt for langt. Wenger er værdens flinkeste med ungutter det skal ha ha.... men det holder ikke lenger å selge unna alt vi har av spillere over 25 år med erfaring å bare sattse på ungutter. Vet ikke helt hvem som har skylda her styre i Arsenal eller Wenger? men de siste 2-3 år har vi solgt et helt fotball lag med topp spillere for millijonvis av penger. Vi selger vært år 2-3 av de beste spilleren vi har og tar opp noen fra junior laget i stede for å hente forsterkninger. jeg har sakt det samme i 4-5 år nå vi kommer ikke til å vinne noe mere pokaler med den kjøpe poletikken Wenger driver med.

Hadde han vært i Chelsea eller Mn Utd hadde han vært sparka for lengst når du ikke vinner en eneste pokal på 5-6 år.... Arsenal burde være værdens rikeste klubb nå snart med alle de spilleren de selger vært år og ikke henter inn noen nye. Husker Wenger sa en gang hjelper ikke å ha banken full av penger vis ikke spiller stallen er bra nok. Men han prater bare mot seg selv, han innrømte i sommer at stallen var for tynn og for dårlig at han burde kjøpt flere spillere. Men samme pisse vært år han henter toppen en spiller og selger unna 2-3 av de beste spillere vi har, jeg forlanger ikke en pokal vært år men nå syns jeg det har gått for langt med at vi ikke klarer å ha like sterke spillerstaller som Man Utd... Chelsea.. LIverpool og nå har City fått en veldig bra spiller stall og de tåler en del skader. Mens vi for alltid mange skader vært år og vi for svi for det vært år.... ser til og med ut som Tottenham har fått en rimelig bra spiller stall i år også.

De siste 2 åra har flere av fotball ekspertene i England sakt at Wenger er alt for sta man til og se sine egne feil, med å ikke hente inn spillere som har den erfaringa laget våres trenger.

Er nok redd for at Cesc og Van Persie stikker innen 2 år vis det ikke skjer noen forandringer i klubben.

Gutta vil vinne pokaler noe jeg har vanskelig for å se vi kommer til å gjøre med den spiller stallen vi har hatt de siste 2-3 åra. Barca er rimelig på hugge etter å hente både cesc og Van Persie og det kommer garantert til å skje vis pokalene forsatt uteblir. folk her inne kan gjærne le og tror jeg er stokk dum men er nok redd for at toget har kjørt før Wenger klarer å få ut fingeren å begyne å skjønne at man må bruke litt penger på kvalittet spillere også ikke bare ha masse unge spillere som ikke har nok erfaring eller er goe nok til å vinne PL. Stattestikken juger ikke folkens 4 og 3 plasser i 5-6 år nå er fjasko for en klubb som Arsenal. Wenger bude skjønne nå at City og Tottenham er minst like goe som oss i år og havner vi på 5-6 plass så blir jeg ikke overaska.

Link to comment
Share on other sites

Har så mange venner som er Man Utd... Chelsea... Liverpool og Tottenham supportere alle sier Wenger drar det med å sattse på bare ungutter har han dratt det alt for langt. Wenger er værdens flinkeste med ungutter det skal ha ha.... men det holder ikke lenger å selge unna alt vi har av spillere over 25 år med erfaring å bare sattse på ungutter. Vet ikke helt hvem som har skylda her styre i Arsenal eller Wenger? men de siste 2-3 år har vi solgt et helt fotball lag med topp spillere for millijonvis av penger. Vi selger vært år 2-3 av de beste spilleren vi har og tar opp noen fra junior laget i stede for å hente forsterkninger. jeg har sakt det samme i 4-5 år nå vi kommer ikke til å vinne noe mere pokaler med den kjøpe poletikken Wenger driver med.

Hadde han vært i Chelsea eller Mn Utd hadde han vært sparka for lengst når du ikke vinner en eneste pokal på 5-6 år.... Arsenal burde være værdens rikeste klubb nå snart med alle de spilleren de selger vært år og ikke henter inn noen nye. Husker Wenger sa en gang hjelper ikke å ha banken full av penger vis ikke spiller stallen er bra nok. Men han prater bare mot seg selv, han innrømte i sommer at stallen var for tynn og for dårlig at han burde kjøpt flere spillere. Men samme pisse vært år han henter toppen en spiller og selger unna 2-3 av de beste spillere vi har, jeg forlanger ikke en pokal vært år men nå syns jeg det har gått for langt med at vi ikke klarer å ha like sterke spillerstaller som Man Utd... Chelsea.. LIverpool og nå har City fått en veldig bra spiller stall og de tåler en del skader. Mens vi for alltid mange skader vært år og vi for svi for det vært år.... ser til og med ut som Tottenham har fått en rimelig bra spiller stall i år også.

De siste 2 åra har flere av fotball ekspertene i England sakt at Wenger er alt for sta man til og se sine egne feil, med å ikke hente inn spillere som har den erfaringa laget våres trenger.

Er nok redd for at Cesc og Van Persie stikker innen 2 år vis det ikke skjer noen forandringer i klubben.

Gutta vil vinne pokaler noe jeg har vanskelig for å se vi kommer til å gjøre med den spiller stallen vi har hatt de siste 2-3 åra. Barca er rimelig på hugge etter å hente både cesc og Van Persie og det kommer garantert til å skje vis pokalene forsatt uteblir. folk her inne kan gjærne le og tror jeg er stokk dum men er nok redd for at toget har kjørt før Wenger klarer å få ut fingeren å begyne å skjønne at man må bruke litt penger på kvalittet spillere også ikke bare ha masse unge spillere som ikke har nok erfaring eller er goe nok til å vinne PL. Stattestikken juger ikke folkens 4 og 3 plasser i 5-6 år nå er fjasko for en klubb som Arsenal. Wenger bude skjønne nå at City og Tottenham er minst like goe som oss i år og havner vi på 5-6 plass så blir jeg ikke overaska.

 

 

Tapet mot united har absolutt ingenting med alderen på spillerne å gjøre. Det var 1 filming av Shrek (Fikk dog situasjonen på ett gullfat av Almunia) og en uheldig / udyktig Diaby. Resterende spillerne herjet til tider med Manure. Spesielt Song var fantastisk - og for en kontroll VErmaelen hadde.

 

Kom tilbake med argumentet når vi taper mot bunnlagene - men etter å ha vært så uheldige mot United så holder ikke det.

 

 

Påstanden om at City er minst like gode som oss får vi jo se om 14 dager. Men deres 1-0 seire imponerer ikke meg det minste. Tottenham kommer til å slite nå som Maestro Modric er ute i en lang periode - jeg ser ikke en eneste en som er god nok til å erstatte han i dagens tottenhamlag.

 

At Arsenal er verdens rikeste klubb pga spillersalg... Vel vi har faktisk brukt penger også - dog på mindre rutinerte spillere. Vi har også en stadion som krever sitt økonomisk.

 

Våre 3 siste spillerkjøp (med unntak av Silvestre...) er Nasri, Arshavin, Vermaelen. Ikke akkurat lettvektere i transfermarkedet. De kostet penger, og har også gitt oss valuta for pengene. Da spesielt Arshavin. Vermaelen er det litt tidlig å dømme - men så langt har han vært sesongens beste. Han har virkelig ryddet opp i våre defensive problemer.

 

Wenger er også nøye med at han kjøper kun spillere han vet vil forsterke oss. Han gjør ikke som Liverpool - bruker titalls millioner pund på Glen Johnson - sopm strengt tatt ikke var verdt mer enn halvparten. Hvorfor kjøpt eBenitez ham? Jeg lurer ofte på om det kun var fordi han er Engelsk.

 

 

Barca er på hugget etter å hente Fabregas - jeg tror neppe de er interessert i RvP med tanke på hvilke andre offensive krefter de har. Og RvP er ikke så populær som folk her tror med den skadehistorikken hans. Klarer han å holde seg skadefri i ett par sesongen, og samtidig putter mål på bestlling - da tenker jeg det er fare for at han stikker. Men slik det er nå så er det ingen fare what so ever. Fabregas sier gang på gang på gang at han akter å holde seg i Arsenal i en periode til. Og inntill han selv vil stikke så ser jeg ingen grunn til å tenke tanken engang. Jeg tror han stikker uansett den dagen han har lyst. Spillerkjøp eller ikke, pokaler eller ikke. Vinner vi ikke - stikker han for å "vinne pokaler". Vinner vi så stikker han for "nye utfordringer". Det er det samme med alle spilllere, og Cesc blir intet unntak

Link to comment
Share on other sites

Ja folkens.. Hva tror dere Wenger driver med nå? Det er landslagspause - spillera drar bort... Jobber han på spreng for å hente inn forsterkninger, eller tar han det med knusende ro, nipper litt rødvin og spiser froskelår?

 

Defintivt det siste. Samtidig som han venter på at hans egen arvtager, Dannialdo, skal gjøre seg klar. Han skjelver litt ved tanken, men en 2002 Cotè du Rohne, samt litt hvitvinsdampede snegler sammen med froskelårene driver marerittet vekk. Han vet at Dannialdo ikke evner å nyte franske delikatesser, og de er tross alt en av flere forutsetninger for å kunne ta jobben.

Link to comment
Share on other sites

Ja folkens.. Hva tror dere Wenger driver med nå? Det er landslagspause - spillera drar bort... Jobber han på spreng for å hente inn forsterkninger, eller tar han det med knusende ro, nipper litt rødvin og spiser froskelår?

 

Defintivt det siste. Samtidig som han venter på at hans egen arvtager, Dannialdo, skal gjøre seg klar. Han skjelver litt ved tanken, men en 2002 Cotè du Rohne, samt litt hvitvinsdampede snegler sammen med froskelårene driver marerittet vekk. Han vet at Dannialdo ikke evner å nyte franske delikatesser, og de er tross alt en av flere forutsetninger for å kunne ta jobben.

 

For å være ærlig... Det er ikke mange som evner å nyte snegler og froskelår :P

Link to comment
Share on other sites

Ja folkens.. Hva tror dere Wenger driver med nå? Det er landslagspause - spillera drar bort... Jobber han på spreng for å hente inn forsterkninger, eller tar han det med knusende ro, nipper litt rødvin og spiser froskelår?

 

Defintivt det siste. Samtidig som han venter på at hans egen arvtager, Dannialdo, skal gjøre seg klar. Han skjelver litt ved tanken, men en 2002 Cotè du Rohne, samt litt hvitvinsdampede snegler sammen med froskelårene driver marerittet vekk. Han vet at Dannialdo ikke evner å nyte franske delikatesser, og de er tross alt en av flere forutsetninger for å kunne ta jobben.

 

Bon apetit :P

Link to comment
Share on other sites

Ja Wenger da er stallen satt til januar. Igjen blir ei forsterking på 2-3 mann til at vi selg 2-3 å kjøper 1. Om det er økonomi eller at det ikkje er spelarar som vil forsterke oss der ute veit eg ikkje, men stallen er vel tynnare i år enn i fjor. Vi får håpe på at vi er heldige med skadar samt at nokre av juniorane tek steg. Da kan vi få ein morosam haust, dersom skadeproblema fortsett som før er eg redd det blir ein laaaaaang haust....

Link to comment
Share on other sites

Ja Wenger da er stallen satt til januar. Igjen blir ei forsterking på 2-3 mann til at vi selg 2-3 å kjøper 1. Om det er økonomi eller at det ikkje er spelarar som vil forsterke oss der ute veit eg ikkje, men stallen er vel tynnare i år enn i fjor. Vi får håpe på at vi er heldige med skadar samt at nokre av juniorane tek steg. Da kan vi få ein morosam haust, dersom skadeproblema fortsett som før er eg redd det blir ein laaaaaang haust....

 

Vi får det samme resultatet hvert år - og det samme spørsmålet kommer da. Hvorfor får vi ikke de forsterkningene?

 

Er det ingen som ønsker å spiller for Arsenal?

 

Har vi ikke økonomi til det? Til tross for flere salg av spillere?

 

Er det Wenger eller styret som sier stopp i forhandlinger?

 

Prøver vi i det hele tatt å hente flere spillere?

 

 

Vel... vi får håpe det blir som du sier.. lite skader og noen juniorer som virkelig slår til. Da kan vi fortsatt få det gøy. Sesongen har jo startet veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som ønsker å spiller for Arsenal?

 

Har vi ikke økonomi til det? Til tross for flere salg av spillere?

 

Er det Wenger eller styret som sier stopp i forhandlinger?

 

Prøver vi i det hele tatt å hente flere spillere?

 

 

Svarene på dette er:

 

Joda, så absolutt.

 

Selvsagt har vi det dersom vi ønsker det.

 

Det er det store spørsmålet, hvem bløffer. Jeg tipper at Danny Fizman er bremsen.

 

Nei, ikke seriøst.

Link to comment
Share on other sites

Nei denne Wenger er det ikke lett å bli klok på. Jeg støtter meg på påstanden om at vi får en morsom høst hvis vi holder stallen noen lunde skadefri og noen av juniorene tar steget opp, men om så skjer så tror jeg den virkelige verden tar oss igjen i februar/mars. Jeg håper at Wenger har forhandlet godt den siste tiden så han får hentet inn et par forsterkninger i Januar. Tørr ikke tenke på hva som kan skje når Song drar til Afrikamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

 

For å være ærlig... Det er ikke mange som evner å nyte snegler og froskelår ;)

 

Å joda, begge deler er utsøkte delikatesser. Arsene og undertegnede er helt på linje i matfatet. Liker du ikke blåskjell heller?

 

Blåskjell, reker, scampi. Det er mye godt... men akkurat snegler og frosk.. Det ekke mat for mons ass. hehe. Men du og Wenger er nok mye mere kulturelle og matnytere enn undertegnede som synes at det beste han får er fårikål <_< hehe.

Link to comment
Share on other sites

 

For å være ærlig... Det er ikke mange som evner å nyte snegler og froskelår ;)

 

Å joda, begge deler er utsøkte delikatesser. Arsene og undertegnede er helt på linje i matfatet. Liker du ikke blåskjell heller?

 

Blåskjell, reker, scampi. Det er mye godt... men akkurat snegler og frosk.. Det ekke mat for mons ass. hehe. Men du og Wenger er nok mye mere kulturelle og matnytere enn undertegnede som synes at det beste han får er fårikål :P hehe.

 

Fårikål er UTMERKET kost, men husk, det må være Rogalam! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

synes han her har noen meget gode poeng, støttes fult ut

 

Arsenal's dozy recklessness needs to be addressed, and fast!

 

http://www.oleole.com/blogs/arsenal-truth/...ressed-and-fast

 

Only four games into the season and we've already seen the best and worst that Arsenal have to offer.

 

Excellent opening performances against Everton, Portsmouth and Celtic in the Champions League, and throughout the majority of the defeat against Manchester United, have shown many plusses, but the nature of the goals conceded at Old Trafford and yesterday's loss to Manchester City already indicate that any significant improvements made this season could well be nullified by the continued problems of old.

 

Arsenal are by no means out of the title race, but a number of situations need addressing, and the quicker the better.

 

I'll come to individual errors later, but the first obvious problem that needs addressing is Wenger's newly-adopted 4-3-3 system.

 

For the most part the system has worked marvelously well across Arsenal's opening five games - there is certainly no necessity to abandon it. However, the front three is a problem area and having Van Persie up top as a target man and Bendtner coming in from the right is clearly detrimental from an attacking perspective.

 

Why Wenger is adopting these player positions is beyond me and I have wracked my brain trying to figure out a logical conclusion. It would seem far more appropriate to play Bendtner through the middle where he can use his height and strength and play with his back to goal. Technically he's certainly good enough to maintain possession in that role, and could excel.

 

Anything has to be better than than having to watch Van Persie struggling physically game after game - conceding possession to the opposition virtually every time the ball lands at his feet.

 

In fact, Van Persie would surely be far more effective in a slightly deeper position coming off the right wing. With a bit more time and space he can throw quality left-foot crosses into the danger area that Bendtner might be able to get on the end of. Van Persie is also quicker than Bendtner on the ground and would offer Arsenal a little more stability from a defensive aspect too.

 

This certainly has to be addressed, as it's clearly not working. Van Persie scored a marvelous goal yesterday but this type of quality finish is near-impossible to replicate week-in, week-out for any forward of any ability.

 

Yesterday, it was Diaby left, Van Persie in the middle and Bendtner right wing. That's three players playing out of position; each only delivering 50% of their ability.

 

Players hate being played out of position; they want to play where they have been educated to play and prefer to play. Fans also hate seeing players being played out of position, as they know that more often than not they underperform.

 

Footballers deliver on their maximum ability when played in their natural position; so playing three players out of position - all in forward positions - is severely blunting Arsenal's attacking capabilities and just seems completely counter-prodcutive and destructive. It's one of those baffling decisions that makes you question a manager's sanity.

 

At the moment Arsenal are finding goals from all over the pitch, but this cannot be guaranteed to continue, and besides, forwards thrive on goals and can quickly lose confidence and form when they're stuggling every week.

 

Having said that, yesterday the roles that the front three played were largely down to necessity, due to injuries to Arshavin, Nasri and Walcott, whilst Wenger is still evidently cautious about throwing Rosicky and Eduardo into back-to-back games. However, Wenger could have easily switched Van Persie and Bendtner over yesterday, or previous to yesterday in fact.

 

I also get the feeling that Wenger has a pecking order. We have seen it in the past, where players are picked not on ability or performances, but because they have waited patiently and been slowly integrated into the team, having been reckoned to have "earned" their chance.

 

One has to ask, is this the right way to pick a team? Bendtner is pretty out of his depth playing as a right-sided attacking winger, and personally I couldn't give a damn about pecking order. Eduardo is fit enough and able enough, he doesn't need any more protecting. The Croatian can just as easily get badly injured in training (ala Nasri) as in a full-blooded game; so he should start playing every week because he's world class and Bendtner isn't.

 

Wenger needs to pull his finger out; start playing players in their natural positions and start putting the best team out that he has available.

 

Now down to individuals, another area where Wenger appears to have gone soft.

 

First, the goalkeeping situation is slowly becoming critical. Almunia is a fairly decent goalkeeper, nowhere near Jens Lehmann's peak or most other keepers of Arsenal yonder, but still decent. However, he's starting to make regular costly errors and Arsenal have NOONE who can effectively take his place.

 

How on earth did Arsenal find themselves in this predicament? They have an average-to-decent first choice keeper in Almunia, a second choice keeper who has been pretty hopeless to date - and now has a long-term injury - and a third choice keeper who is a total rookie and cannot possibly be seriously considered for a run in the first team.

 

Almunia should be dropped, but Wenger has no choice but to keep playing him as noone worth their salt is good enough to replace him. It's a ludicrous situation that we just have to hope doesn't go from bad to worse. To think that Shay Given was bought for a paltry £5.9m and Arsenal didn't even go in for him seems like a big opportunity lost.

 

Then we come to another player who should be dropped. Gael Clichy. Three years ago he looked a highly promising defender; far from Ashley Cole's standard perhaps, but certainly with the potential and ability to be just as good and make that position his own. Instead, Clichy has regressed.

 

Nearly every game he makes a horrendous mistake; some of which get punished, others don't. Yesterday, he was utterly abysmal and I don't see why he should keep his place in the team. If you allow a player to keep their place in the team after performing so witlessly, what does that say about the players pushing behind him? What does Armand Traore have to do to get a game these days? And Kieran Gibbs may be five years younger and is likely to make some mistakes of his own, but he has already shown more competence defensively than Clichy and has certainly never played as abominably as Clichy did yesterday.

 

Again, it seems to be about pecking order and I can't think of a better time than now for that to stop.

 

One has to wonder how much of Clichy's brainless performance is down to the player himself or coaching. It's likely a bit of both, but where's the maturity? Clichy is 24 not 18. He should be putting these reckless performances behind him. Arsenal were in a comfortable position at 1-1 and looked well-placed to have a crack at winning the game; a draw would not have been a bad result - there was no reason for Clichy to maraud up the pitch and lose possession in such key areas, and not just once - but three times!! Unforgivable in my book.

 

A message needs to be sent out to Clichy - and the whole squad; sometimes you support a player by persisiting with them after they make a mistake, but equally a player sometimes needs to be dropped and realise their place in the team is not automatic. Arsenal would do well to coach Clichy a little better on how to close players down, not get beaten inside quite so often, and teach him when, where and how he should close down play on the pitch, and under what circumstances he should take gambles.

 

While we're at it, Abou Diaby's pathetic attempts to help his team out when under duress also need to be analysed. The way he ambled back as Man City counter-attacked for Bellamy's second goal was extraordinary. He should have been breaking his neck to get back but genuinely didn't seem to give a shit if the team conceded a goal or not; and that sort of losers mentality needs to be excised from the team.

 

If these problems are not addressed - and fast, they will haunt Arsenal this season. After a summer of almost zero activity in the transfer market, there are a lot of decision made by the manager that need to be backed up by performances.

 

Unlike last year, when it took until November for supporters to get truly disgruntled; a feeling that never really went away throughout the remainder of the season - fans will will turn on Wenger very fast if things deterioate as quickly this season too.

 

I have some sympathy for the manager; it's been a tough start and he can't be wholly blamed for calamitous individual errors, but he can be blamed if he does not act on them and one can also point the finger in retrospect if the same players keep underperforming - players that Wenger have asked supporters to trust in when there are clear concerns over their consistency.

 

Arsenal have a nice run of league games coming up; Wigan (H), Fulham (A), Blackburn (H), Birmingham (H), West Ham (A), Tottenham (H), Wolves (A) and Sunderland (A). We need to be looking at at least 20-21pts from those games, from where Arsenal will hopefully be will in the title mix coming into a hugely important home game with Chelsea late November.

 

A win at the Emirates in that match, and hopefully we can be looking at a serious title challenge - if Arsenal blow it before then, Wenger can expect a maelstrom of dissatisfaction.

 

Until then, let's get the season back on track, and in style; Wenger needs to work on the players a lot more to cut out these stupid mistakes and start playing the best available players in their favoured positions. Certain players need to up their game, and the manager too.

Link to comment
Share on other sites

Når/hvis Wenger skjønner at Bendtner og RvP må bytte plass, samtidig som at Diaby IKKE skal spille ving og at Clichy blir nødt til å ta mindre risker tror jeg det kan gå veien.

 

Spørsmålet er om han ikke snart skjønner det, eller bare er så sta at han kommer til å fortsette å bruke spillere ut av posisjon resten av sesongen.

 

Er ikke kun spillere ute av posisjon som er en negativ ting med dette laget, også mentaliteten de noen ganger tar med seg inn i kamper og hvordan og når de reagerer etter å ha sluppet inn mål. Det er vel å bra at vi fortsetter å prøve å score når motstander har tatt ledelsen, men det betyr ikke at vi må vente til vi har fått to-tre i mot før vi begynner å reagere...

 

Er det Wenger eller Pat Rice som har ansvaret for å motivere guttene i garderoben? Uansett, burde kanskje tenke på å hyre inn en profesjonell motivator? Kan det være slik at mange av spillerne begynner å "gå lei" av Wengers/Rices motivatoriske evner?

Link to comment
Share on other sites

Når/hvis Wenger skjønner at Bendtner og RvP må bytte plass, samtidig som at Diaby IKKE skal spille ving og at Clichy blir nødt til å ta mindre risker tror jeg det kan gå veien.

 

Spørsmålet er om han ikke snart skjønner det, eller bare er så sta at han kommer til å fortsette å bruke spillere ut av posisjon resten av sesongen.

 

Er ikke kun spillere ute av posisjon som er en negativ ting med dette laget, også mentaliteten de noen ganger tar med seg inn i kamper og hvordan og når de reagerer etter å ha sluppet inn mål. Det er vel å bra at vi fortsetter å prøve å score når motstander har tatt ledelsen, men det betyr ikke at vi må vente til vi har fått to-tre i mot før vi begynner å reagere...

 

Er det Wenger eller Pat Rice som har ansvaret for å motivere guttene i garderoben? Uansett, burde kanskje tenke på å hyre inn en profesjonell motivator? Kan det være slik at mange av spillerne begynner å "gå lei" av Wengers/Rices motivatoriske evner?

 

synes det sender feilt signal når diaby får spille kant uten og være dugende på den plassen når vi har spillere som ikke spiller utav posisjon på den plassen..

 

enig med deg med motivasjonsdelen, vi har slitt med dette før, i hele fjor blant annet brukte spillerne til tider med enegi på og snakke om at vi forsatt kunne ta gull enn de brukte på banen..

 

synes det er høyst på tide at wishere får spilletid og!!

 

blir litt negativt dette men tror det er et poeng i det "Even at this early stage I can’t see us clawing 9 points back on this chelsea side"

 

http://arsenalaction.wordpress.com/2009/09...llenge-is-over/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gratulerer med rekorden som den lengstsittende manageren i vår historie, Arsene! Du har nå sittet i 13 år, og passert George Allison på lista over de som har styrt skuta lengst. Og for en jobb du har gjort! Vi som har hengt med siden 70-tallet kan i alle fall konkludere med en ting: Du går alle dine forgjengere en høy gang. Og måtte de som maser om at det er på tide med et sikfte, ta seg en bolle og snakke med de som har fulgt laget en stund! Som den intelligente mannen du er, så vet du vel selv når nok er nok - måtte det være flere år til!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...