Jump to content

Kampen om 4 plassen 2012/2013


gunnersfan

Recommended Posts

Hazard er klar for kampen mot Tottene! Det styrker nok Chelsea. Så nettopp et intervju med Benitez og han virket veldig fokusert på denne kampen. Med tre poeng mot Tottenham så kan de hvile spillere mot Aston Villa og da ha et slagkraftig lag i finalen i EL. Det var hans egen argumentasjon. I tillegg er andreplassen innen rekkevidde dersom WBA får med seg ett resultat mot City (som forhåpentligvis har ett par tanker på FA-cupen). Chelsea vil nok være meget tente før denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Mange hypoteser her, men er nå er det vel bare Wigan som rykker ned når de slås av oss? (tar jo høyde for det) Dermed er ikke stoke osv like avhengig av resultat mot Tottene? Heldigvis spiller vi jo etter Tott i nest siste runde, så dermed kanskje de ikke tar noe for gitt alikevel. Men slik jeg ser det burde vi heller fått en Wigan seier ikveld så alle lag der i bånn var like fortapte.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal kan gjøre det lettere for seg selv mot Newcastle ved å sende Wigan ned til helgen, skjønt Newcastle uten press kanskje blir verre å hanskes med? Uansett tror jeg den eneste hjelpen Arsenal kan håpe på er at Stoke tar poeng mot spurs. Og det er vel ikke urealistisk..? ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg er så spent foran en kamp som Arsenal ikke deltar i. Et poengtap for Spurs her vil avgjøre veldig mye. Chelsea kommer ikke til å spare noen i dag, da en seier vil mer eller mindre sikre 3. plassen og sikker CL deltagelse. Kvalikkampene til CL blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år og det er ikke noen lette kamper lengre. Samtidig vil et tap for Spurs gi oss et vanvittig utgangspunkt da 4 poeng vil være nok. Det blir en lang og nervøs kveld merker jeg..

Link to comment
Share on other sites

For å si det slik: Hvis Tottenham slår Chelsea i kveld og tar full pott i de neste kampene sine så fortjener de faktisk CL plassen i mine øyne. De har vel ikke vunnet siden 1990 borte mot Chelsea f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...