Jump to content

Kampen om 4 plassen 2012/2013


gunnersfan

Recommended Posts

Det er utrolig at de sitter igjen med 7 poeng etter kampene mot City, Wigan og S`hampton.

 

Elendige har de vært. Kan ikke se for meg de kaprer 3 poeng på brua mot et Chelsea som ikke kan tillate seg å tape.

 

Dermed er vi i CL med seier i våre to siste. Men det var det å vinne dem da. Først ut er Wigan, de er fordømt seige om dagen............

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Håper spurvene får det fryktelig på brua. Vinner de der tror jeg det er kjørt. Ser for meg Chelsea fort sparer noen :/ nå tåler de faktisk ett tap, og benitez er en av managerne som rullerer mye

Link to comment
Share on other sites

 

Ser heller ikke hvorfor de skal spare på så voldsomt mange spillere. CL er nok veldig viktig for Chelsea og med tap på tottene så lever de litt på kanten. Vil nok få avgjort det så fort som mulig.

 

................

Her har Chelsea alle muligheter til å få vekk all usikkerhet rundt topp 4 eller ikke for sin egen del. Vi snakker om undrevis av millioner kroner. Langt viktigere enn en en billig plastbøtte i EL, de er rimelig nedsnødd om de sparer spillere til denne kampen. Men bevares de kan være dumme nok til det.

Uansett så er det 2 kamper igjen etter det,og Spurs kan fort rote vekk poeng der også. Det samme med Chelsea.

Problemet er at vi heller ikke er så forbannet mye bedre.

Dette avgjøres ikke før i siste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på FFP, så trenger Chelsea alle "rene" inntekter de kan få. Nekter å tro de tar den risikoen det er å spare spillere mor spurs...

 

...............

I tillegg så har Russeren tapt mye penger de siste årene. Han er ikke så rik som han engang var. Så at han skal bruke like mye videre på Chelsea som han har gjort hittil

er urealistisk å forestille seg. Så Chelsea vil med nebb og klør kjempe vettet av seg for å avslutte dette Onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på FFP, så trenger Chelsea alle "rene" inntekter de kan få. Nekter å tro de tar den risikoen det er å spare spillere mor spurs...

Var for pessimistisk i går. Mtp Evertonkampen har ikke Chelsea råd til å spare spillere mot Spurs.. Stoke og Villa kan gjøre jobben enklere for oss mot de to, men samme kan jo Wigan og Newcastle gjøre for de.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir veldig overrasket om Chelsea sparer spillere til kampen mot Tottenham. Med seier mot Tottenham har de tatt et stort skritt mot topp 4 og tredjeplassen. Med uavgjort er de nok også rimelig sikre. Med tap kan de risikere å falle ut av topp 4, da de vil ligge likt med Tottenham kun 1 poeng foran oss. Med uavgjort er de to poeng foran oss og tre poeng foran Tottenham. Med seier er de henholdsvis 4 og 6 poeng foran oss og Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

Ikke mye som gikk vår vei i helgen, bortsett fra seieren mot QPR. Bale og Mata med scoring i sluttminuttene var som å se eget lag tape.. I tillegg vant Wigan og Newcastle klarte bare uavgjort!

Redd Tottenham slår Chelsea. Tredje kampen på 6 dager for Chelsea, og en dag mindre hvile enn Tottenham fra helgen.

 

Dette er pining...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ingen problemer med Szezesny sin kommentar. Han har spilt seg betraktelig opp etter at han ble benket og nå begynner han å vise mer av sitt gamle jeg, også utenfor banen. Hvordan vil dette slå negativt ut for Szezesny BølerUlf?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ingen problemer med Szezesny sin kommentar. Han har spilt seg betraktelig opp etter at han ble benket og nå begynner han å vise mer av sitt gamle jeg, også utenfor banen. Hvordan vil dette slå negativt ut for Szezesny BølerUlf?

 

Det jeg mener er at han har ingenting å vinne på en slik kommentar. Han bør fokusere på eget spill og eget lag. Tottene ligger faktisk foran oss på tabellen med seier i hengekampen og da faller hans kommentar på egen urimelighet. Vi skal ikke gå så mange ukene tilbake der han selv var mål for mye og til dels berettighet kritikk og bør etter mitt syn da holde kjeft og fokusere på egen "quality".

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at jeg syntes det er tåpelig er rett og slett fordi hvis Tottenham faktisk vinner mot Chelsea så er det en meget stor sannsynlighet for at vi havner utenfor topp 4. Hadde vi dog ligget 10-15 poeng over Tottene og kampen om fjerdeplassen var mellom de og Chelsea så kunne jeg forstått utsagnene til Szczesny.

 

Personlig liker jeg litt "banter" mellom spillerene, men når situasjonen er slik den er for tida så syntes jeg det ikke passer helt inn.

Link to comment
Share on other sites

Likte den her:

 

Sam Wallace@SamWallaceIndy 1h

AVB on Szczesny jibe at Spurs: 'An Arsenal [player] who has just arrived at the club ... is not entitled to so much hatred of Tottenham'

 

Vel.. kjære Andre. Wojciech Szczesny har tross alt vært i klubben i 7 år. Kanskje ikke så rart at han etter 7 år har klart å identifisere en av de største drittklubbene omkring? Til sammenligning har du selv ikke vært i Tottenham et år engang. Hva vet vel du?

 

Ellers:

 

Orbinho@Orbinho 2h

Tottenham have won none of their last 25 games in all competitions at Stamford Bridge.

 

Håper det blir 26, men sitter dessverre med en meget dårlig magefølelse angående den kampen der.

Link to comment
Share on other sites

Mike Dean skal dømme Arsenal - Wigan. Blir vel 18 kamper på rappen uten seier under Dean da tipper jeg.

 

Hahaha herregud. Det blir enda bedre.. Phil Dowd er fjerdedommer også. Dette bare oser tap.

Link to comment
Share on other sites

Mente å lese at vi har en 6% win-rate med Dean. Det kan ikke bare være tilfeldig og legger merke til at vi nesten uten unntak spiller utrolig dårlig når han dømmer. Om det er måten Dean styrer kampene som passer oss utrolig dårlig eller han faktisk dømmer i vår disfavør skal jeg ikke uttale meg om. Men her tror jeg vår sjanse til å komme foran tottene fikk et kraftig skudd for baugen.

Link to comment
Share on other sites

For å si det slik: Det er helt klart noe med Dean. Vinnprosenten vår under han er jo latterlig lav kontra alle andre dommere i ligaen. Og da er det ikke bare snakk om noen få prosenter for å si det slik.

 

Ofte så pirker han noe vanvittig når det er avgjørelser i vårt favør, mens han andre veien lar spillet flyte noe veldig. Han lar også motspillerene våre i overkant fysiske og det er ekstremt sjeldent han tar tøffe avgjørelser i vårt favør. Den andre veien derimot har han ingen problemer med å dømme som regel.

 

Mike Dean er den dårligste dommeren i ligaen. Phil Dowd, Lee Mason, Chris Foy og Mark Halsey er heller ikke noe særlig bedre..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...