Jump to content

Kampen om 4 plassen 2012/2013


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Safe Hands. Jeg har stor respekt for deg og dine ytringer på dette forumet, men jeg har litt problemer med å forstå hvor du vil hen.

Arsenal er kjent som en klubb som scorer mye, i mitt hode er ikke Liverpool det, og det er grunnen til at jeg skrev at det er flaut at de har scoret mer enn oss.

At jeg får svar tilbake som jeg kunne ha fått av min åtte årige datter overrasker meg (når avsender er Safe Hands).

 

 

BE

 

Link to comment
Share on other sites

Det var mye kål å finne fra dette på Iphone'n men følte jeg skylder deg såpass:

 

11/12 23 mål mer

10/11 13 mål mer

09-10 22 mål mer

08-09 9 mål færre

07/08 7 mål mer

06/07 6 mål mer

05/06 11 mål mer

04/05 35 mål mer

03/04 18 mål mer

02/03 24 mål mer

01/02 12 mål mer

00/01 8 mål færre

 

I dette årtusenet har de altså scoret mer enn oss kun 2 ganger.

 

Kilde:

http://www.pedwards.co.uk/history.htm

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Safe Hands. Jeg har stor respekt for deg og dine ytringer på dette forumet, men jeg har litt problemer med å forstå hvor du vil hen.

Arsenal er kjent som en klubb som scorer mye, i mitt hode er ikke Liverpool det, og det er grunnen til at jeg skrev at det er flaut at de har scoret mer enn oss.

At jeg får svar tilbake som jeg kunne ha fått av min åtte årige datter overrasker meg (når avsender er Safe Hands).

 

 

BE

 

Takk samme. Jeg forsto simpelthen ikke poenget bak ditt opprinnelige innlegg. Jeg kunne sikkert utbrodert mer, i stedet for å svare som ei hermegås. Vanligvis gjør jeg det første.

 

Vi er 9 poeng foran Liverpool. Og 21 bak United. Det er viktigst for meg. At Liverpool i kveld plutselig spratt opp som det nest mest-scorende laget i PL, er for meg av sekundær betydning.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Takk samme. Jeg forsto simpelthen ikke poenget bak ditt opprinnelige innlegg. Jeg kunne sikkert utbrodert mer, i stedet for å svare som ei hermegås. Vanligvis gjør jeg det første.

 

Vi er 9 poeng foran Liverpool. Og 21 bak United. Det er viktigst for meg. At Liverpool i kveld plutselig spratt opp som det nest mest-scorende laget i PL, er for meg av sekundær betydning.

Ok, den er grei.

 

Men det må være lov å påpeke/diskutere de mindre interessante detaljene selv om det viktigste er poengene. Det er i allefall min mening.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

I og med at Newcastle blei knust av Liverpool igår, kan situasjonen før siste serierunde vere den at dei må vinne mot oss for å berge plassen. Har ikkje voldsomt lyst til å møte Newcastle på St. James` på slike premissar..

Ikke jeg heller, men jeg håper de rykker ned!! Håper dog at Newcastle vinner kampene sine før det og har trygg plass, topp 4 er viktigere enn andres nedturer.

Link to comment
Share on other sites

I og med at Newcastle blei knust av Liverpool igår, kan situasjonen før siste serierunde vere den at dei må vinne mot oss for å berge plassen. Har ikkje voldsomt lyst til å møte Newcastle på St. James` på slike premissar..

Sist gang de hadde kniven på strupen og rykket ned leverte de den tristeste forestillingen jeg noen gang har sett. Det var vel siste serierunde i 08/09 sesongen. Slik de fremstod i går så tror jeg ikke vi har så mye å frykte.

Link to comment
Share on other sites

Du skrev: "Chelsea taper mot tottene og vinner resten er vi på 5. Plass"

skjerp deg. Jeg skrev HVIS, og det var et svar til Castor som mente at dersom vi vant alle våre så var vi uansett klare for Champions leaguespill.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Tror kanskje jeg håper det er Chelsea som ikke får CL, for hvis det er Tottenham, kommer Bale til å gå til United...

Jeg gir egentlig blaffen i hvem vi tar CL-plassen fra, bare vi klarer den. Men det blir mange "om og men" hvis vi skal klare plassen.

 

Arsenal MÅ ta ni poeng.

Vi bør heie på RvP (uansett hvor vondt det gjør) når Chelsea møter ManU.

Hvis vi tar som utgangspunkt at alle tre lagene vinner sine kamper, med unntak av det innbyrdes oppgjøret, så MÅ Chelsea vinne den kampen.

 

Det finnes så mange scenarier. Ett av de er: 9 poeng til Arsenal. Chelsea-tap mot United. Uavgjort Chelsea-Tottenham. I såfall tar vi 3. plassen.

 

Det eneste jeg føler meg sikker på er at mindre enn 9 poeng til Arsenal i de siste tre, vil gi 5. plass til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...