Jump to content

Kampen om 4 plassen 2012/2013


gunnersfan

Recommended Posts

Nedrykksklare lag som QPR og Wigan er ikke nødvendigvis en fordel. De spiller da fullstendig uten press og det viser seg fort å være forløsende. Spesielt QPR har faktisk ganske mange gode spillere, og den kampen har alle kjennemerker for et solid bananskall. Wigan hjemme bør gå bra, men Newcastle borte kan bli heftig nok. De kan slå hvem som helst da de har dagen.

 

Dette kombinert med Arsenal og press som du sier RP7, nei - ingen må innbille seg at 9 poeng er i nærheten av en selvfølge. Selv 7 kan fort bli tøft nok, så her er 6 x 45 minutter med fullt fokus og disiplin det eneste som gjelder.

 

Jeg er langt fra overbevist om at dette går veien, men jeg har et sterk håp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Dette er typiske bananskall for Arsenal dette. Så som flere andre bør man være rimelig fokuserte fra start av.

Fordelen i slike kamper tror jeg er å gå ut i 100 og få første målet. Feks QPR klapper nok fort sammen om vi tar ledelsen tidlig.

Wigan skal bare slås på hjemmebane, mens Newcastle håper jeg har avgjort sin skjebne før siste kampen mot oss.

Link to comment
Share on other sites

Orbinho@Orbinho 20m

Arsenal's record in their final three games of the season for the last four seasons - W3 D5 L4.

 

Orbinho@Orbinho 20m

The last time Arsenal won their final three league matches of the season was 2007-08

 

Er ikke så optimistisk for å si det slik :P

 

Arsenal har kvalifisert seg til CL hvert år under Wenger > Tullestatistikk vedrørende siste 3 kamper

 

Jeg er veldig optimistisk :)

Link to comment
Share on other sites

I natt drømte jeg at både tottenham og chelsea tapte sine kamper til helgen, la det skje!

Tottenham skal tape mot et Southampton med to suspensjoner, et par skader og i dårlig form som ikke har noe særlig å spille for? Blir nok med drømmen desverre. Tror dog at Van Persie VIL hjelpe oss mot Chelsea og håper han klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Oddsen for topp 4-finish for Arsenal har hos flere bookmakere økt fra ca. 1.20 til ca. 1.29 etter ManU-kampen.

 

Vi er tilbake til 1.20 hos de fleste sidene nå. Et flertall av bookiene tilbyr lik odds for Arsenal og Chelsea. Noen ytterst få har Arsenal med lavere odds enn Chelsea.

 

Jeg er spent på hvordan situasjonen vil se ut etter i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Det er nettop problemet. "Om vi vinn våre to....." Vi har vært meget svake de siste kampene men pga svak og umotivert motstand har vi tatt med oss endel poeng. Vi må heve oss adskillige hakk for å slå 2 desperate lag nå og det er vel langt fra sikkert det er nok.

 

Nå tror jeg noen må lage spesiallasagne skal dette gå bra.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler på at Chelsea kommer til å spare seg mot Tottenham, men det er klart at de nå er i en situasjon hvor de vil være fornøyd med uavgjort i den kampen. Det bør uansett vi også være.

 

Ser heller ikke hvorfor de skal spare på så voldsomt mange spillere. CL er nok veldig viktig for Chelsea og med tap på tottene så lever de litt på kanten. Vil nok få avgjort det så fort som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Det er nettop problemet. "Om vi vinn våre to....." Vi har vært meget svake de siste kampene men pga svak og umotivert motstand har vi tatt med oss endel poeng. Vi må heve oss adskillige hakk for å slå 2 desperate lag nå og det er vel langt fra sikkert det er nok.

 

Nå tror jeg noen må lage spesiallasagne skal dette gå bra.

 

Tottenham ser på oss og tenker akkurat det samme. Det eneste som røk i dag var etter all sannsynlighet 3.plassen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...