Jump to content

29.10.11 Chelsea FC (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Himmel, Helvete og kanskje en reddende engel.

 

Helvete: Arsenals defensive første omgang.

Himmelsk: Arsenals andre omgang (defensivt og offensivt)

Reddende Engel??? Dommer Mariner. Om vår målvakt skulle ha rødt eller gult er jeg meget usikker på. Men det jeg er 100% sikker på er at hvis det samme hadde skjedd på den andre enden av banen så hadde vi alle (her på forumet) skjelt ut dommeren som en jævla feig hjemmedommer B) :P

 

EDIT:

Og dagens dårligste spiller er Fernando Torres, bortimot usynlig i Chelsea-angrepet. Ja så usynlig at Villa Boas hadde glemt at han var på banen og derfor ikke byttet han ut.

Link to comment
Share on other sites

What the f**k is going on?

 

Tottenham 1-5 City

United 8-2 Arsenal

United 1-6 City

Chelsea 3-5 Arsenal

 

Hysterisk. Og denne kampen kunne like gjerne endt med tap. Hawaii-fotball. Særdeles naivt til tider. Men herrejemini, så deilig!

 

0-0

8-2

4-3

2-1

3-5

Det er bortetallene våre så langt i år. Liten tvil om hvor forbedringspotensialet ligger. Det er nok analyse i dag. Opp fra de døde!

Link to comment
Share on other sites

Beklager Koscielny, beklager Arsenal! Dere gjorde mine pinlige ord til skamme! Takk, takk, takk, takk, takk! Livet er herlig, jeg ELSKER ARSENAL!!!!!

For en andre omgang. Innsatsen etter mål nr 3 er upåklagelig og det er slik innsats som varmer en gammel forsvarspillers hjerte! Jeg har ingen ønsker om å være objektiv, vurdere tacklingen på Cuntley Cole eller noe annet! Nå sprettes flaskene for ARSENAL har vunnet 5-3 på brua! Dette topper hat-tricket til Kanu! :D

Link to comment
Share on other sites

En utrolig kamp. DETTE er noe å bygge på, det gjelder bare ikke å lulle seg i søvn og tro at alt er fantastisk. Det er det ikke, men det er pinadø ikke ille heller.

 

fantastisk kamp! lenge siden jeg har vært så høyt oppe etter en fotballkamp. I dag må vi en tur i vinkjelleren og hente opp en skikkelig årgangsvin. Kanskje det blir en single malt og en sigar også! Fortsatt mye lurv defensivt, men fantastisk spirit, og offensivt begynner det å likne gode gamle Arsenal. Man må passe på så man ikke tar av, de har fortsatt mye arbeid å gjøre, men dette er virkelig noe å bygge videre på. Sånne seire er kanskje det som skal til for at Arsenal skal våkne HELT opp av den døsen de har vært i siden ligacupfinalen, og klare å få den rette spiriten som OVER TID trengs for å kjempe om sølvtøy. Nå skal det feires! :proud:

Link to comment
Share on other sites

What the f**k is going on?

 

Tottenham 1-5 City

United 8-2 Arsenal

United 1-6 City

Chelsea 3-5 Arsenal

 

Hysterisk. Og denne kampen kunne like gjerne endt med tap. Hawaii-fotball. Særdeles naivt til tider. Men herrejemini, så deilig!

 

0-0

8-2

4-3

2-1

3-5

Det er bortetallene våre så langt i år. Liten tvil om hvor forbedringspotensialet ligger. Det er nok analyse i dag. Opp fra de døde!

 

he he, mange bisarre resultater, bortsett fra Spurs-MancC 1-5! ;D og mye hawaii-fotball. Men som du skriver, i dag lar vi analysene ligge, og feirer istedet. Det er jo DETTE fotball handler om!

Link to comment
Share on other sites

 

fantastisk kamp! lenge siden jeg har vært så høyt oppe etter en fotballkamp. I dag må vi en tur i vinkjelleren og hente opp en skikkelig årgangsvin. Kanskje det blir en single malt og en sigar også! Fortsatt mye lurv defensivt, men fantastisk spirit, og offensivt begynner det å likne gode gamle Arsenal. Man må passe på så man ikke tar av, de har fortsatt mye arbeid å gjøre, men dette er virkelig noe å bygge videre på. Sånne seire er kanskje det som skal til for at Arsenal skal våkne HELT opp av den døsen de har vært i siden ligacupfinalen, og klare å få den rette spiriten som OVER TID trengs for å kjempe om sølvtøy. Nå skal det feires! :proud:

Single malt og sigar er så absolutt fortjent! I dag syns jeg vi alle skal unne oss å ta av! I morgen kan vi ta på de mer kritiske brillene, men i kveld skal det faen meg feires på ekte Østfold-vis! Skål!

Link to comment
Share on other sites

er helt målløs..! FY F for en berg og dalbane!! Sånne kamper er grunnen til at jeg er så glad i dette spillet! Elsker Arsenal, de viser idag at de fortjener det ;)

 

GRATULERER ALLE SAMMEN!

 

Van Persie er legende, den diskusjonen er ferdig hehe.. Synes også endelig Walcott kan få godkjent! =)

Link to comment
Share on other sites

Er en stund siden jeg hoppet og skrek i stua som jeg gjorde idag! Dette var rett og slett orgasmisk!!!

van Persie er automatisk legende dersom han signerer ny kontrakt, i mine øyne! FOR en mann!!!!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

 

Faen så digg!!! Endelig noe å juble for denne sesongen!!

Link to comment
Share on other sites

Trist helg og null vits i å i det hele tatt prøve å bortforklare tapet. Samtlige, bortsett fra Mata, Lampard og Ashley var patetiske, og burde bli bøtelagt av klubben for å ha gjort skam på alle forbundet med Chelsea. Fatter ikke hvor jævla hjernedød og dum enkelte er. Bosingwa MÅ være psykisk utviklingshemmet, Sturridge............... hva skal man si??? Vi må starte fra scratch, og HÅPE noen resultater går vår vei denne helga.

 

Hentet fra forumet til Chelsea Norge, slike kommentarer viser at utbrudd på våres forum nærmest er uskyldige små kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

Helvete for et adrenalinkick. Den 2 omgangen er den beste på lang lang tid. Dette er

en kamp jeg vil huske forever. Og Van Persie er jo bare helt konge.

Vi er definitivt på gang vil jeg si, for dette var imponerende.

Hekkan nå ser jeg fram til benkeplass på Emirates neste helg.

Link to comment
Share on other sites

En helt sinnsyk kamp. Forsvaret går ofte i oppløsning i førsteomgang og Santos blir rundingsbøyle. Vi slipper inn det første målet men svarer på fantastisk vis. 2-1 målet i slutten av omgangen er et kraftig slag i trynet, men vi viser sinnsyk moral når vi etter kun to minutter i andre omgang scorer. Forøvrig bra andreomgang av Santos. Ingen kommer forbi. Resten av kampen og ut er historie. RvP er fantastisk, Ramsey er helt RÅ idag, mens Arteta kjemper og kjemper. Gervinho og Walcott spiller også svært bra. Bak der har Mertesacker en tung førsteomgang, men spiller prikkfritt i andre. Koscielny er helt boss idag. Herjer med Torres. DJ får godkjent på høyreback, mens Jenkinson kommer inn og gjør en god jobb. Rosicky skal få skryt for å sette igang 5-3 målet, og Vermaelen ER DET SINNSYKT DEILIG å se tilbake i herlig humør! :D TAKK FOR IDAG.

Link to comment
Share on other sites

Herlig!

Vanvittig godt å se hvordan gutta ga jernet i alle dueller i 2. omgang. Peisa på og vant tre velfortjente poeng.

Fortsatt har vi problemer i forsvar, men vi så hvor tafatt Chelsea ble etter vi fikk opp aggresiviteten. Er det som må til for å vinne sånne kamper.

Morro å se hvordan bl.a. Santos spilte seg opp i 2. omgang.

 

Og hva skal man si om Van Persie? Helt magisk! Måtte han aldri bli skadet igjen. Legende!

Fikk flashback fra denne kampen:

Hat-trick heroes!

 

"We love you Arsenal, we do!!"

Link to comment
Share on other sites

Dette var stort. Jævli stort! En fryd, en glede og en stolthet som er Arsenal verdig.

Hva var det Wenger gjorde med gutta i pausen?

Takk og lov. Nå er vi alvorlig med om CL-plass.

 

Deilige Stamford Bridge. Hvem husker ikke Kanu`s hat-trick og Winterburns matchvinnende kanonskudd for en del sesonger siden.

Proud to be a gooner.

 

2.omgang 10 poeng på børsen til samlige gunners.

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere har hoppet i sofaen; var der selv med en samboer som ikke forstår en døyt. Ta deg en tur i det fine høstværet, sier jeg!!!

Tilbake til kampen. Mertesacker var skyld i de to første baklengs, dommeren delaktig i det tredje. Walcott, Arteta, Koscielny, Santos, Van Persi og Szczesny var fantastiske i andre. Van Persi i egen klasse. I tillegg har vi en Arshavin som storpilte i bakrom i ligacupen i bakhånd. Dette lover godt mot Marseille som bør vinne til uken på Emirates. Kan bli meget moro!!

Link to comment
Share on other sites

Kosc viser at han er fantastisk når spillet går langs bakken og i løpsdueller. Han lekte med Torres i dag fra start til slutt. Store Per var delaktig i begge de første målene, men feilfri i andre omgang. Syns også både Djourou og Santos spiller seg opp og målene var stort sett resultat av knallhard jobbing og ekstrem presisjon. MoM Ramsey som har justert seg i forsvarsjobbingen og som nå finner mellomrommet med løpene sine. Da er han meget meget god. Song litt ute i begynnelsen av første sammen med Arteta deretter spilte de seg stort opp. Lampard, Ramires og Mikel ble løpt i senk i andre omgang. Walcott med sesongbeste og det samme for Gervinho. Szcz tar det han skal og begynner og bli stabilt meget god. En dårlig utboksing, men da var det to stykker i skuddet fra Mata. Herlig innstilling og herlige scener da kampen var ferdig. Dette betyr selvtillit, selvtillit betyr seier og seier betyr klatring på tabellen.

Fortsatt noen som mener Spurs og Liverpool har lysere utsikter enn oss? Dette laget har ekstremt mye inne og vi har bare sett starten

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen fortjener min første post!

 

Kan ikke huske sist Arsenal gav meg en sånn herlig berg og dalbane av følelser som ENDELIG endte med jubel! Satt med genseren/pleddet/puta foran ansiktet den siste halvtimen og klarte ikke å sitte stille! Fryktet det verste da Mata utlignet til 3-3, men så viste Arsenal en side vi har savnet de siste årene! De stod sammen og stod opp mot Chelsea på en imponerende måte, som viser at dette laget har noe i topp 4 å gjøre, også i år! De blødde for drakta og Wenger gjorde i tillegg et genialt bytte med Vermaelen på slutten! Jeg ble ettertrykkelig minnet på hvorfor jeg ser hver bidige kamp og aldri mister interessen eller håpet! Endelig fikk vi bevist at vi kan slå alle, også på bortebane!

 

Håper denne kampen gir gutta selvtillit som de kan dra med seg videre i sesongen! Det er ikke tvil om at dette bare er begynnelsen på en forhåpentligvis lang opptur! Det er mange vanskelige kamper, og det vil garantert komme flere nedturen utover i sesongen. Nå har gutta vist at de kan, og nå må vi supportere stå bak laget resten av sesongen!

 

Gratulerer alle fellow Gooners! Nyt dagen :):):)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...