Jump to content

29.10.11 Chelsea FC (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

vPersie har blitt smittet av de dårlige kvaliteten til resten av laget. Dårlig hittil av vPersie. Meget svakt nedtak!

Syns du kan demonstrere hvordan man tar ned en slik ball som går i det tempoet mens du er i fullt spurtetempoet, at nedtaket ikke er helt VP-klasse er sant, men at det er meget svakt er jeg totalt uenig i, jeg vet at den hadde havnet lenger unna om jeg skulle prøvd i alle fall

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Syns du kan demonstrere hvordan man tar ned en slik ball som går i det tempoet mens du er i fullt spurtetempoet, at nedtaket ikke er helt VP-klasse er sant, men at det er meget svakt er jeg totalt uenig i, jeg vet at den hadde havnet lenger unna om jeg skulle prøvd i alle fall

Hvis Bosingwa klarer et nedtak som er vanskeligere, bør man forvente at en bedre teknikker som vPersie skal klare et slik nedtak greit!

Link to comment
Share on other sites

Og der var det Gervinho som demonstrerte dårlig nedtak...

 

Han hadde et temmelig brukbart et ikke lenger etter når han dro av John Terry, men jeg er enig med deg at van Persie ikke virker å ha dagen i dag. Mange dårlige touch for nederlenderen hittil, men jeg er derimot uenig i at volleyen skulle blitt scoret på. Touchen hans når han kommer alene med Cech derimot ble jeg utrolig frustrert over. Det er ikke RvP klasse.

Link to comment
Share on other sites

Gervinho irriterer meg sammen med Song og alle feilpasningene deres!

 

Feilpasninger irriterer alle, men det er en grunn til alle feilpasningene og det er at ufattelig mange av spillerene våre er stillestående!

 

Gjentar: Vermaelen inn for Djourou og Arshavin inn for Ramsey/Arteta i pausen for å snu dette.

Link to comment
Share on other sites

Om vermalen skal inn må det jo være for santos og ikke Djorou??? Santos er katastrofe i dag...

 

Syntes han spilte seg litt opp igjen, men du har helt rett. Balltap gjentatte ganger høyt oppe i banen hvor han drar innover og roter seg bort og attpåtil selger han seg selv mot Bosingwa gang på gang.

 

Han virker rett og slett skikkelig sliten.

Link to comment
Share on other sites

Den pasnignen Ramsey varter opp med der er det klasse over! Forøvrig flott gjort av Gervinho også. Får håpe at Van Persie får en boost av scoringen, for vår klassespiss har dessverre vært under pari i forhold til hans kvaliteter idag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...