Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Liverpool imponerer overhodet ikke, gjorde de heller ikke mot stoke. Skal de klare og ro dette i land? Kan de bli en utfordrer til topp 4 med Suarez på laget? Jeg synes de på papiret ser svak ut defensivt. De har riktignok holdt nullen i 2 kamper nå(om de klarer de siste 10 minuttene mot villa) Men motstaden har vært så som så. Stoke hjemme og et sliten Villa borte etter 3 kamper på 7 dager.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Liverpool imponerer overhodet ikke, gjorde de heller ikke mot stoke. Skal de klare og ro dette i land? Kan de bli en utfordrer til topp 4 med Suarez på laget? Jeg synes de på papiret ser svak ut defensivt. De har riktignok holdt nullen i 2 kamper nå(om de klarer de siste 10 minuttene mot villa) Men motstaden har vært så som så. Stoke hjemme og et sliten Villa borte etter 3 kamper på 7 dager.

 

De setter sin lit på kolo her..(når det kommer til det defansive)

 

Må si at Liverpool har gjort et kupp her.

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

De setter sin lit på kolo her..(når det kommer til det defansive)

 

Må si at Liverpool har gjort et kupp her.

Ser ut som om han ble skada ganske greit i går desverre.

 

Her er for øvrig en ganske artig blogg om gode, gamle Kolo, og hvorfor han sluttet å være 'top class' i 2008: http://www.theguardian.com/football/blog/2013/aug/27/kolo-toure-liverpool-decline

Link to comment
Share on other sites

http://hereisthecity.com/2013/09/02/ld-skrtel-agger-toure-sakho-and-ilori-what-is-liverpools-best-ce/

 

Carragher ga seg altså etter forrige sesong og i god Liverpoolånd har de handlet inn ikke mindre enn 3 erstattere. De sitter altså nå med 5 habile midtstoppere.

 

Skrtl

Agger

Toure

Sahko

Ilori

 

Hvordan i all verden skal de holde alle disse happy? Lukter jeg et lån av Toure til Arsenal som backup?

Link to comment
Share on other sites

Nei takk, Skrtl holder så mye i feltet at det er en gåte at han ikke får flere straffer mot seg. Prøv å legg merke til hvor mye den mannen holder på dødballer imot, helt grusomt.

Dessuten har han somregel noen goder perioder i PL etterfulgt av mindre gode. Ikke så ulikt vår egen Vermaelen.

Link to comment
Share on other sites

Skrtel var grusom forrige sesong. God sesongen før der igjen, men han er en katastrofe som bare venter på å skje. Folk som river seg i håret over Vermaelen kan bare titte over på Skrtel og forvente at de har hele skalpen bar før sesongen er omme hvis han hadde vært Arsenal spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

som de sa i PL-studio, Pool har hatt marginene med seg før i dag. Nå hadde de kanskje marginene mot seg. Det jevner seg ut, men dagens kamp viser uansett at Pool neppe har den dybde og bredde i troppen som skal til for å hevde seg helt i toppen. Ihvertfall ingenting å bli skræmt av... ;) faktisk virker Pool-troppen enda mer sårbar for skader enn Arsenal, og toppnivået til Pool er jo milevis dårligere enn Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

som de sa i PL-studio, Pool har hatt marginene med seg før i dag. Nå hadde de kanskje marginene mot seg. Det jevner seg ut, men dagens kamp viser uansett at Pool neppe har den dybde og bredde i troppen som skal til for å hevde seg helt i toppen. Ihvertfall ingenting å bli skræmt av... ;) faktisk virker Pool-troppen enda mer sårbar for skader enn Arsenal, og toppnivået til Pool er jo milevis dårligere enn Arsenal!

Pool har hatt enormt med tur første kampene. Uavgjort mot både Stoke, Villa og Swansea hadde vært mer korrekt enn hva resultatet viste til slutt. Unitedkampen hadde de merkelig nok full kontroll på. Det er den dårligste kampen jeg har sett av United på mange år. De hadde to avslutninger og begge var middels gode. Pool hadde på sin side to sjanser og lå ellers ekstremt lavt og kompakt.

Får 'pool en skade til på midten så rakner alt for dem. Laget henger sammen med strikk og binders for tiden. Gerrard og Lucas holder dem sammen, resten er rett og slett ikke gode nok. Aspas er akkurat så svak som håpet og Henderson har øyeblikk, men er generelt alt for treg og stasjonær. Han sviktet de to forrige sesongene, han sviktet i U21 EM og han svikter igjen nå. Skjønner ikke at de fortsatt gidder å satse så tungt på ham.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Syntes ikke akkurat at Hull var gode, men heller at det var Liverpool som var elendige. Det er dog utvilsomt en kamp hvor vi kan gå på en blemme. Særlig tidligere versjoner av Arsenal ville trolig slitt noe voldsomt der, men jeg tror at årets utgave kommer til å vinne komfortabelt.

 

PS: 1-0 til Southampton etter 14 sekunder :D

Link to comment
Share on other sites

Hvordan dreit vi oss ut? Det var agenten til Suarez og Suarez han selv som dret på draget. De informerte Arsenal om en klausul som de selv hadde misforstått.

 

Arsenal la inn et bud på £40,000,001 for å se om klausulen stemte. Det var Liverpool F.C. som var eksepsjonelt uprofesjonelle som gikk rett til media og prøvde å gjøre oss til latter. Man byr ikke en million pund over klausulen kun for å sjekke om den stemmer. Og vil nok tenke meg at det er rimelig "common practice" å akkurat bryte den barrieren for å være over den magiske grensa.

 

Arsenal oppførte seg som gentlemen rundt hele sagaen, men det var en viss mr. Rodgers og en viss mr. Henry som åpnet kjeften konstant rundt spekulasjonene mens Gazidis og Wenger holdt kjeften igjen.

 

Det eneste vi "dreit oss skikkelig ut på" var vel at vi ikke lyktes å hente Suarez, men jeg skjønner godt at Wenger var skeptisk til noe særlig mer enn £40m pga. hans tidligere kontroverser. Jeg ville nok ha strukket meg til £45m, men hvis Özil er verdt £42m så var Suarez i sommer i samme liga prismessig. Høyere nå fordi han har vært flink til å ikke filme og være ekkel hver gang han har fått sjansen, men han har fortsatt ekstremt mye bagasje og spørsmålstegn rundt seg. Er i mine øyne fortsatt ikke verdt noe særlig mer enn den prisen, men Liverpool er jo ikke akkurat kjent for å la sine beste spillere gå billig. Særlig ikke til folk innenfor samme liga som de av en eller annen grunn mener at er deres "rivaler".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg tror jeg ikke vil takle at Liverpool vinner serien. De har uten tvil de mest ufyselige supporterne i Norge og det har tydelig kommet frem i år. De består av 95% Glory hunters som ble supportere mellom 75 og 85 og har siden levd i skyggenes dal (bortsett fra noen cup-seire). Ondskapen ligger og bare venter på å komme frem. Jeg har null respekt for dem og ser heller at Man U, Man C og Chelsea vinner foran dem, Tror faktisk jeg heller vil at Tottene skal vinne PL foran Liverpool. Jeg HATER at Liverppol topper tabellen og derfor må vi vinne på mandag.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...