Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

http://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2014/01/luis-suarez-penalty-incident.gif

 

Er dette straffe, eller gjør Suarez som han pleier? Syns det er en dårlig vinkel, men fra den vinkelen er jeg meget usikker!

-------------

 

En soleklar og klassisk Suarez-dive. Blir kvalm at Liverpool-media ensidig frikjenner Suarez. Jeg hadde blitt rasende hadde dette skjedd mot oss, og tilsvarende flau hvis en av våre hadde gjort noe liknende. Dette var en kamp Liverpool nok en gang hadde griseflaks de ikke tapte, og hadde Agbonlahor ikke blit skadet så tror jeg de ikke hadde greit U. Det varmer likevel at de avgir poeng.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Liverpool spiller flott fotball om dagen.

 

En av grunnen til at det er så mange arsenal supporter som ikke vil at Liverpool skal stikke av med P gullL, er at vi må dafaktisk innse at det er mulig å vinne pl uten å punge ut millioner for x antall spillere. Joda Liverpool har brukt en god del, men de har også kjøpt mange riktige type spillere.

 

Se på oss: Giroud, podolski, arteta osv

 

Hvis Chelsea vinner= Kjøpelag

 

City= tilsvarende

 

Man u= vel de er manu..

 

Liverpool= Kjøpt riktige type spillere som passer inn deres system. Og dette svir...Hvorfor har ikke vi gjort det samme? Vi har til å med hatt et MYE bedre utg enn Liverpool. Ingenting som skulle tilsi at LFC skulle ha større sjanse til å vinne PL enn oss. Vi har oss selv å takke.

 

Vi elsker nevne uttalige ganger hvor urettferdig det er når lag som city og chelsea bruker massive summer på x antall spillere. Vel lag som Dortmund, A.MADRID og nå Liverpool har klart det. Kudos til dem.

 

Liverpool hentet in in Sturridge og Suarez.

 

Vi hentet inn Giroud og Podolski.

 

Sterling HERJER for liverpool. Derimot har vi spillere som Wilshere og Oxlade som er ganske så ustabile. Det samme kan vi også si om Walcott ( han er 25 nå. Nå må han vise seg fram)

 

Alt i alt vil en mulig pl gull for liverpool, føre til at Wenger og co må se seg selv i speilet.

 

 

 

Hvis Liverpool vinner, så er det defintivt en seier for fotballen. ( Håper også at A.madrid vinner serien og cl).

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

 

Hvis Liverpool vinner, så er det defintivt en seier for fotballen. ( Håper også at A.madrid vinner serien og cl).

Jeg er enig i at det er en seier for fotballen hvis et "ikke.kjøpelag" vinner serien, og jeg er enig i at Liverpool ikke kommer i kategorien kjøpelag (ala City og Chelsea). Rent objektivt vil det være en stor seier for engelsk fotball hvis Liverpool tar topplassen fra Chelsea og City, det kan jeg ikke si deg imot.

 

Men det blir et personlig "helvete" for meg hvis Liverpool vinner serien, siden jeg er "omringet" av Pool-supportere privat og på jobb . Så selv om jeg i teorien er enig med deg så må jeg denne gang bryte mitt eget ønske om gull til et "ikke-kjøpelag". Dessverre!!!! :shy:

 

Når det gjelder Atletico så kunne jeg ikke være mer enig. ;D

Link to comment
Share on other sites

Nima, jeg klarer ikke å utrykke hvor uenig jeg er med deg, men skal prøve.

 

1. De har de aller aller aller aller verste supporterne, som mange av oss nå virkelig føler på kroppen. Jeg tror ikke du har forstått hvordan det kommer til å bli fra mai til august.

2. De har den aller mest ufyselige spilleren gjennom alle tider i Suarez. Idag skulle han vært utvist x 2.

3. Liverpool er absolutt et kjøpelag som var nærmest konkurs før den siste amerikaneren kom inn og slettet gjelden deres. De balanserer på en knivsegg for å komme innenfor FFP.

4: 90% av Liverpool sine supportere er glory hunters som ble supportere mellom 75 og 90. De har vært i dvale i 25 år og har våknet nå, og oppfører seg som de gjorde da de var fjortiser.

5. Liverpool er alle medias yndlinger.

6. Liverpool får alle dommeravgjørelser i sin favør. Sist observert med skandaledømmingen i dagens kamp. Ufattellig at ikke City fikk minst 2-3 straffer og Suarez fikk rødt.

7. Har jeg nevnt at Liverpool har de aller mest kjipe supporterne? Hvis ikke så er det på sin plass å gjenta det.

8. Øyvind Alsaker er Liverpool supporter.

9. Se pkt 1,4 og 7 hvis du ikke har fått det med deg.

 

Faen, jeg burde kunne heve meg over dette, men merker at jeg ikke klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Nima, jeg klarer ikke å utrykke hvor uenig jeg er med deg, men skal prøve.

 

1. De har de aller aller aller aller verste supporterne, som mange av oss nå virkelig føler på kroppen. Jeg tror ikke du har forstått hvordan det kommer til å bli fra mai til august.

2. De har den aller mest ufyselige spilleren gjennom alle tider i Suarez. Idag skulle han vært utvist x 2.

3. Liverpool er absolutt et kjøpelag som var nærmest konkurs før den siste amerikaneren kom inn og slettet gjelden deres. De balanserer på en knivsegg for å komme innenfor FFP.

4: 90% av Liverpool sine supportere er glory hunters som ble supportere mellom 75 og 90. De har vært i dvale i 25 år og har våknet nå, og oppfører seg som de gjorde da de var fjortiser.

5. Liverpool er alle medias yndlinger.

6. Liverpool får alle dommeravgjørelser i sin favør. Sist observert med skandaledømmingen i dagens kamp. Ufattellig at ikke City fikk minst 2-3 straffer og Suarez fikk rødt.

7. Har jeg nevnt at Liverpool har de aller mest kjipe supporterne? Hvis ikke så er det på sin plass å gjenta det.

8. Øyvind Alsaker er Liverpool supporter.

9. Se pkt 1,4 og 7 hvis du ikke har fått det med deg.

 

Faen, jeg burde kunne heve meg over dette, men merker at jeg ikke klarer det.

 

Enig med alt i fet skrift. :-"

Link to comment
Share on other sites

Ganske rått å se hvordan Rodgers har fått Sterling opp på et så høyt nivå i løpet av sesongen. Er i mine øyne mindre talentfull enn Ox, men allikevel på et helt annet nivå enn Chamberlain for øyeblikket. Tror Chamberlain med en litt annen rolle i Arsenal ville vært langt "råere", men regner med at Wenger vet hva han gjør der. Dog bortsett fra Ramsey så er det lenge siden en ung spiller virkelig har eksplodert i Arsenal. I motsetning til Rodgers så syntes jeg ikke Wenger er så flink til å tilpasse systemet sitt til spillerene. I Arsenal så skal spillerene tilpasse seg systemet og ikke motsatt. Det er i mine øyne en svakhet hos Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Synd å si det men ett lag som spiller fantastisk underholdende fotball og scorer vel over 100 mål er faktisk fortjente vinnere. Ekle, høye på strå og selvgode er de, men best har de nå vært. Sommeren blir lang... Måtte vi få inn en skikkelig måltyv. Da har vi hentet de 10p og vel så det.

Link to comment
Share on other sites

Tenk hvis kampforløpet var motsatt: At det var pool som hentet inn de tre målene.. Da ville de vel vært glade og følt at de hadde gitt seg selv en ekstra sjanse?! Tipper det blir U i morgen også, jeg.

 

No fat lady, yet.

 

Aston Villa berget plassen i helgen, og har sånn sett ikke mye å spille for. Tror City vinner denne "lett"

Link to comment
Share on other sites

Man C er jo kjempefavoritter nå. Men ingenting er avgjort før det er avgjort. Større undere har skjedd enn at ManC ikke klarer å vinne disse kampene. Så jo bare hva som skjedde i kvartfinalen i FA-cupen mot Wigan. ManC presterte å tape på tross av et enormt spillemessig overtak, og en stabel med hundreprosent-sjanser. Ser ikke bort fra et liknende kampforløp mot Villa/WestHam, selv om det spørs om disse lagene vil kjempe like hardt som Wigan gjorde, som tross alt hadde mye å spille for.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ny signering av L'pool: Adam Lallana. Har trua på han, men er spent på Emre Can og Lambert, sistnevnte kommer sikkert til å putte noen mål, da men.

 

I utgangspunktet synes jeg det ser ut som fornuftige kjøp, men pool har jo vist gang på gang at de bommer i transfermarkedet! vi får se hvordan det går!

Edited by Innbytterbenken
Link to comment
Share on other sites

For Liverpool henger alt på om de får beholde Suarez eller ikke. Selv med biteren ute til November så vil han ha en enorm positiv innflytelse på dem. Med Suarez ute og Gerrard i fritt fall så er de ute av topp-4 like fort som de kom inn.

 

En Sanchez i bytte for biteren kan selvsagt endre noe på dette bildet.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...