Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Liverpool fortsetter med å ha marginene på sin side. 2 mål ved hjelp av retningsendringer ved at de er innom United spillere. Er så typisk at de har så latterlig flyt. Får håpe det tar slutt snart :)

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at flaksen var over der gitt. :D

For øvrig morro med Amad Diallo som scorte vinnermålet for Manure som dro av seg trøya under feiringen og fikk sitt andre gule kort og ble utvist.

Den regelen der er faen meg helt idiotisk.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Ser ut til at flaksen var over der gitt. :D

For øvrig morro med Amad Diallo som scorte vinnermålet for Manure som dro av seg trøya under feiringen og fikk sitt andre gule kort og ble utvist.

Den regelen der er faen meg helt idiotisk.

Stygg takling og feiring uten drakt går ut på det samme. Gult kort. 

Som Bill Shankly sa - fotball er et enkelt spill styrt av idioter 😁

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Just now, Ulfagrafr said:

Har ligainnspurten no gått frå three horse race til two ? 🤨

Har en god stund følt at Liverpool bare har flakset seg videre. Nå har de falt sammen, og jeg tviler på at City kommer til å tape så mye poeng. Er mellom oss og City (igjen) nå.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stefanb said:

Har en god stund følt at Liverpool bare har flakset seg videre. Nå har de falt sammen, og jeg tviler på at City kommer til å tape så mye poeng. Er mellom oss og City (igjen) nå.

dei har seilt litt i medvind ja, men vinden tok jo (nesten) aldri slutt 😜

får håpe at Brighton holder $hitty til U/T ikveld uten Haaland og mest sannsynleg formspelar Phoden på benken. Litt slitne bein etter 120 min mot Madrid og semifinale mot Chelsea i mellomtida 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Verminator5 said:

Artig å høre Kloppa pressekonferanse etter kampen😂 beskylder journalistene for å ikke klare å lese tabellen på egenhånd.

Både spillere og managere trenger en ferie på balløya. Det er ikke mange uker siden de snakket om Klopp og 4 pokaler. Nå blir det antagelig bare ligacup trofeet. Når Klopp kommer bakpå så er han til tider jævlig ufin med alt og alle.

Guardiola skulle kopiere fjorårets sesong.  De kan ta the double  - kanskje. Der holder det med FA cupen 😁 

United og Ten Hag er jo en tragedie. Han får vel sparken - dessverre 😁

De jobber under et forferdelig press hele gjengen, og derfor går det galt avgårde med de på pressekonferanser også.

De får gjøre som Arteta. Ta alt ut på sidelinjen og oppføre seg ovenfor media etter kampen. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 nye poeng tapt for Pool i dag. Takker West Ham 😁 Så en litt opphetet stemning mellom Salah og Klopp før Salah kom innpå . Knirker nok litt i krokene hos laget som skulle gi Klopp 4 pokaler i avskjeds sesongen. 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...