Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

58 minutes ago, Marius- said:

Tottenham klarer ikke holde dette ut sesongen. Null tro

Fikk hjelp av dommeren mot oss. Og fikk enda mer hjelp av dommeren mot Lpool. VAR folkene suger nok en gang mega balle.. Fyfaen så tåpelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

11 minutes ago, elx said:

Fikk hjelp av dommeren mot oss. Og fikk enda mer hjelp av dommeren mot Lpool. VAR folkene suger nok en gang mega balle.. Fyfaen så tåpelig.

Det er så sjukt at de ikke klarer å få til offsider riktig en gang. Ifølge kommentatorene der jeg så, tegnet de ikke opp strekene på 'offsiden' til Diaz engang. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Da har PGMOL erkjent at Liverpools mål skulle ha vært godkjent. 

Jepp, den var soleklart onside. Helt sjukt at de klarer å fortsette sånn. Det burde være åpenbart at det er korrupsjon involvert. Det er så å si alltid de samme lagene som kommer best ut av de totalt feile avgjørelsene som blir gjort.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Gunners68 said:

Da har PGMOL erkjent at Liverpools mål skulle ha vært godkjent. 

 

Sier som jeg har sagt siden VAR kom inn i bildet... VAR er helt genialt. De som sitter i VAR rommet er HELT ubrukelige. Det SKAL IKKE være mulig å gjøre slike feil. Man kan jo se det med et halvt øye den til Lpool

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Jeg hatet og hater linjene de skal trekke opp. Derimot i CL og enkelte andre liga har jeg sett 3d animasjoner som umiddelbart avgjør situasjonen uten disse latterlige linjene. Hvorfor ikke verdens mest pengerike liga klarer noe slikt er en gåte. De ønsker vel ikke rettferdighet eller no.

Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2023 at 12:00 AM, Marius- said:

Jeg hatet og hater linjene de skal trekke opp. Derimot i CL og enkelte andre liga har jeg sett 3d animasjoner som umiddelbart avgjør situasjonen uten disse latterlige linjene. Hvorfor ikke verdens mest pengerike liga klarer noe slikt er en gåte. De ønsker vel ikke rettferdighet eller no.

 

De må finne på det selv vet du. Er helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Og i dag slipper Endo unna takling med strakt ben og mye kraft. Semb helt på bærtur når han sier at det ikke er farlig spill. Det er et soleklart rødt som Tierny lar gå. Vieira kunne ikke skadet noen med sin klønete inngripen, dette kunne fint endt med benbrudd. Forstå det den som kan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det som er kjipt nå er at de mest sannsynligvis kommer til å være jævlig motiverte til å gi alt ut sesongen, så skal man ikke se bort ifra at han derre Jürgen plutselig gjør helomvending og blir hvis de vinner noe.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stefanb said:

Det som er kjipt nå er at de mest sannsynligvis kommer til å være jævlig motiverte til å gi alt ut sesongen, så skal man ikke se bort ifra at han derre Jürgen plutselig gjør helomvending og blir hvis de vinner noe.

Tror ikke han gjør helomvending. Han har allerede gjort det en gang, tror ikke det skjer igjen. 

Men ja, det er er stor fare for at de blir noen JÆVLER å ha med å gjøre resten av sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Chelsea har vært to ganger inne  i feltet til Pool og begge gangene har de prøvd å filme seg til straffe 😁

Du kan ikke mene den første er filming???

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners68 said:

Syntes Chelsea spilleren hjelper til for mye. 

Full sprint og VvD tar kneet hans. vD beveger seg mot spiller og er ikke i nærheten av ballen. Er helt umulig å holde seg på bena.
Helt urolig at det ikke er straffe. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, RP7 said:

Full sprint og VvD tar kneet hans. vD beveger seg mot spiller og er ikke i nærheten av ballen. Er helt umulig å holde seg på bena.
Helt urolig at det ikke er straffe. 

Eh nei, dette var ikke utrolig.. Var faktisk bare uflaks!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 minutes ago, Ulfagrafr said:

Såg ut som Liverpool vant ligaen mot eit nedrykkslag. Er Carragher i Skystudio?

Carragher var sikkert med på feiringen. Kommer nok greit ned på jorda igjen neste søndag. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...