Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Denne stakkars Suarez som aldri får straffesparkene han skal ha avgjorde Merseyside-derbyet langt på overtid i dag, men målet ble feilaktig annulert. Synd for laget hans, men juksepaven selv får nå smake sin egen medisin.

Den ynkelige Suarez fikk en kraftig ørefik fra Mr.Karma. Har ingen sympati for hverken han eller laget han spiller for. What goes around, comes around!

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Liverpool som bør føle seg lurt i den avtalen, Sahin har vært ELENDIG

 

Ja, utifra det jeg har sett av han hittil, så ser jeg ikke det store problemet med at han ikke endte opp hos oss. Og fortsetter han som han har gjort til nå, så kan han vel bare glemme å få noen karriere i Real Madrid

Link to comment
Share on other sites

Liverpool som bør føle seg lurt i den avtalen, Sahin har vært ELENDIG

 

Ja, utifra det jeg har sett av han hittil, så ser jeg ikke det store problemet med at han ikke endte opp hos oss. Og fortsetter han som han har gjort til nå, så kan han vel bare glemme å få noen karriere i Real Madrid

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

he he, I'm wetting my pants! Både spurs og pool ute samme kveld. Dette blir nesten for mye av det gode! :D

Pool er nok revansjelystne til uken. Skulle ikke forundre meg om Arsenal taper der. Men den tid den sorg. I dag glær vi oss over to gode resultat.

Synd ikke også Brentford også klarte å slå chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool FC @LFC

Liverpool today confirmed the signing of Philippe Coutinho from Inter Milan. Visit http://www.liverpoolfc.com for more details.

 

Husker han ble hauset opp noe veldig for et par år siden. Var tidvis god for Inter til tross for sin unge alder, men slo aldri helt til. Satser på at det blir nok et bomkjøp fra Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Karma is a bitch Suarez...HOHOHO. Koser meg glugg når pool mislykkes. Vet ikke hvorfor, men misliker de noe ubeskrivelig sterkt, snakker spudz/ manure nivå her...

 

Langt fra så ille. Men hvordan er det mulig at dommerne blir lurt så veldig av enkelte spillere. Langt i fra en straffe.

Link to comment
Share on other sites

12 poeng opp til fjerdeplassen for Liverpool nå. Deilig!

 

Edit: Er ikke bare Wenger som kommer med viss vass i media:

 

http://www1.skysports.com/football/news/11661/8494707/Liverpool-boss-Brendan-Rodgers-praises-players-despite-home-defeat-by-West-Brom

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Og med en Suarez som nok forsvinner til sommeren skal de få enda større problemer neste år. Rodgers har gjort nesten like mange dumme signeringer som sine forgjengere. Den lille brasilianeren er vel kanskje unntaket. Tipper han går på en smell neste sesong.. Helt utrolige mengder pund som kan fly ut av den klubben år etter år.

Eneste ulempen er nå at supporterne etter mange år begynner å innse at de ikke er bedre. De gjør at manageren tross alt får litt ro rundt seg og har muligheten til å bygge et lag.Det kan faktisk slå heldig ut for dem

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

×
×
  • Create New...