Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

For Liverpool henger alt på om de får beholde Suarez eller ikke. Selv med biteren ute til November så vil han ha en enorm positiv innflytelse på dem. Med Suarez ute og Gerrard i fritt fall så er de ute av topp-4 like fort som de kom inn.

 

En Sanchez i bytte for biteren kan selvsagt endre noe på dette bildet.

Sies at Alexis foretrekker oss. Dersom den estimerte overgangssummen som florerer rundt i nyhetsbildet stemmer bør vi definitivt prøve oss. Barca og Pool ryktes å være 20 millioner pund unna enighet om en Suarez-overgang. Det kan vi hjelpe dem med om vi signerer Alexis ;)

 

Spent på Liverpools neste sesong, ekstra belastning med CL, muligens ingen Suarez i det hele tatt og kun en spiller som nærmer seg verdensklasse i Sturridge(Om en ser bort fra Suarez) + en Gerrard som har annenhver sterk og svak sesong om dagen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Litt morsom lesning inne på kop-forumet:

 

Det virker som det skjer veldig mye på mange kanter nå. Origi, Sanchez, Lovren, Markovic, i tillegg til Can, Lallana og Lambert. Utrolig spennende og veldig tilfredsstillende at Liverpool endelig begynner å vise skikkelig muskler på overgangsmarkedet. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke trudde de hadde det i seg, så dødt det har vært de siste årene. Desto mer gledelig. Må si jeg har trua på at Sanchez ombestemmer seg. Hvorfor i alle dager skulle han velge Arsenal? Har tro på at BR vil kunne overbevise ham. Især nå med alle disse store navnene som er linket.

 

Spennende og tilfredstillende at Liverpool endelig begynner å bruke mye penger på "store navn". Sanchez kan de bare glemme, og er det eneste store navnet på den listen. Origi var det ingen som viste om før VM, og er fortsatt bare et talent uten erfaring og Lambert er minimalt å skryte av. Lallana kan være god på sitt beste, men må levere gjevnlig for å leve opp til pris og forventninger. Lovren vil være en brukbar signering, men ikke om de må betale over £20 millioner som ryktene sier. Virket veldig likt overgangsvinduet til Tottenham når de skulle bruke pengene fra Bale-overgangen til å endelig skaffe seg god kvalitet og bredde i stallen. Mister de Suarez nå som alt tyder på, så kan de bare glemme topp 4 neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool supportere er ekstremt virkelighetsfjerne. Fant nettopp dette "gullkornet" på twitter også:

 

Chris Dickinson @SuperSubLFC 3m

@Footy_MarcoL @MacAnraic @JohnRitchie84 Varane-Sakho would have us sorted for years. Varane, Griezmann & Koke to replace Suarez?

Er jo hysterisk moro rett og slett. Aldri vært borti en supportergruppe som er så "fjerne" som det her.

Ellers er det også bare å ta en tur innom RAWK forumet deres. Er ekstremt underholdende å se disse folka. Skulle tro at kravet for å bli en Liverpool supporter var å mangle halve hjernen etter å ha lest en del av hva de skriver.

Ellers kan man også bare lese litt av tweetsa fra denne legendariske kontoen som poster mye av det dummeste fra RAWK forumet: https://twitter.com/RAWK_Meltdown

RAWK Meltdown @RAWK_Meltdown Jul 4

Where does this shite come from that Barcelona are superior to us?

RAWK Meltdown @RAWK_Meltdown Jul 4

(Suarez to Barca) Let's get Neymar.

RAWK Meltdown @RAWK_Meltdown Jul 3

(Alexis Sanchez) i dont think he has a choice but to join us. We are in the CL and arguably the greatest club in the history of football

RAWK Meltdown @RAWK_Meltdown Jul 3

(Suarez to Barca) Thankfully we have arguably the best manager in the Premiership

RAWK Meltdown @RAWK_Meltdown Jun 30

Shame the Dutch had to cheat their way through like that. That's the kind of behaviour that should get you banned and not Suarez's.

Som dere ser: Absolutt verdt en titt.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2014/07/07/sport/fotball/premier_league/liverpool/chelsea/34225812/

 

Ennå et 'spennende' kjøp for Liverpool. Jeg ler meg i hjel. De har tradisjon for å handle som fulle sjømenn. Kan ikke tenke meg at Lambert, Lallana, Can eller Markovic kommer til å sette fyr på PL. Da er vel straks Suarez-pengene brukt opp på stallfyll?

 

Sånn går det når man absolutt skal være først ute på overgangsmarkedet.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Men nå er han et veldig stort talent. Jeg skrev "kan" bli viktig for Liverpool allerede iår , men langt ifra sikkert. Fortsatt ung. Can er også spennende.

 

Ellers, så har LFC fått en brede stall, men ikke forsterket seg nevneverdig.

 

Tapet av Suarez vil de legge merke til. Tror de fleste er enige med meg:p

 

 

Adam lallananananna, tja, god spiller er han. Men ingen klassespiller.

 

Can, Adam, Lammbert og mark vs Suarez. Tror samtlige liverpool supporterne heller ville foretrukker suarez ( 1+2 spiller i tillegg)

 

Men hva f vet jeg, plutselig så slår alle de spillerne ut i full blomst..

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Da har Rodgers hentet intet mindre enn seks spillere, og overgangsvinduet starter offisielt i dag. Mon tro hvor dette bærer? Min spådom er ett skritt frem og to tilbake.

De dro en "Tottenham" før forrige sesong. Hva skal vi kalle det dem gjør nå? En ny "Tottenham" eller bare en Looserpool?

Link to comment
Share on other sites

åpenbart at Liverpool måtte handle. Firminio fremstår som en spennende signering, men samtidig en stor gambling. Og det store spørsmålet er jo om det er noen plan over det Rogers gjør, eller om de gjentar fjorårets fiasko på transferfronten? Og Sterling bør de vel bare kvitte seg med så fort som mulig? Fremstår som en bråkebøtte som skaper negativ energi i troppen. Men for oss andre er det jo bra jo mer Liverpool roter..! ;)

Link to comment
Share on other sites

synes L'pool gjør mye rart på overgangsmarkedet altså... Ser ikke helt den store planen med de typene de kjøper inn, men det er vel ikke så lett å finne de riktige brikkene når resten av laget er så ustabile. Enig at Firmino virker som en spennenede signering, han kan funke, men kan også floppe. Ings og Milner tviler jeg på vil heve laget og Clyne kommer sikkert til å klare seg noenlunde, men kan bli en ny Lallana....

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...