Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10068888

 

Dette kommer vel 23 år for sent. En hel fotballverden har vel visst sannheten i denne saken i mange år. Det er rett og slett en skandale at det skulle ta 23 år før Liverpoolsupporterne fikk en unnskyldning fra styresmaktene i England

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Grusom uke for liverpoolfansen. Tragedien i Sheffield og sannheten rundt den er bare forferdelig.

 

Hadde forventet et lag som skulle vise seg frem etter at dette kom frem, men de var helt uten initiativ eller samhandling. Trist å se Gerrard i så dårlig form.

Sterling eneste lyspunkt i et ellers grått lag. Suarez blir bare verre og verre. 3 gule for usportslig opptreden på 4 kamper. Det er rett og slett skammelig.

Link to comment
Share on other sites

Ser gårsdagens kamp i reprise. Det er rett og slett ett dårlig lag. Morten Langli snakker om at det ligger en forbannelse over klubben og at det eneste som hjelper er hardt arbeid. Det mener jeg er feil. Det mangler rett og slett kvalitet i laget som RP7 har beskrevet her inne mang en gang. Det er irriterende å høre medias glorifisering av klubben kun pga den store supporterskaren de har her i Norge.

Link to comment
Share on other sites

[...] Suarez blir bare verre og verre. 3 gule for usportslig opptreden på 4 kamper. Det er rett og slett skammelig.

 

Til sammenligning har Arsenal 2 gule kort til sammen på 4 kamper.

 

Jeg er også enig i at det er kjedelig å lese/høre om hvor uheldige Liverpool er og at det "kommer til å løsne for dem snart" og slike ting. Greit, de rykker nok ikke ned, men de har da ikke så forferdelig mye å gå på med laget sitt heller.

Link to comment
Share on other sites

Sterling var positiv i går, men Danny Rose er mye mulig den verste backen i Premier League, og da overdriver jeg ikke engang. Syns Jenkinson hadde god kontroll på Sterling i kampen mot dem. Ellers syns jeg Allen hadde maks en ok kamp i går, Liverpool savnet tydeligvis Lucas på den midtbanen.

 

Ellers må jeg si jeg er glad vi ikke trenger å starte med spillere som Jonjo Shelvey på vår midtbane, og at vi har bedre alternativer enn Stewart Downing på benken. :)

 

Kan Liverpool løfte seg hjemme i neste runde? Det hadde vært typisk dem. La det skje.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Kan Liverpool løfte seg hjemme i neste runde? Det hadde vært typisk dem. La det skje.

 

Slettes ikke usannsynlig. De 5 siste oppgjørene mellom Liverpool og ManU på Anfield har endt med 4 Liverpool-seiere og én uavgjort. Jeg teller da med en FA-cup-kamp Liverpool vant.

Link to comment
Share on other sites

Suarez er en ganske alminnelig fotballspiller. Men fordi han er en drittsekk, og således alltid har en unnskyldning for ikke å prestere, tror mange at han egentlig har mye mer å gå på. Et merkelig fenomen, som han forsåvidt ikke er alene om å nyte godt av. Joey Barton er en annen.

 

Øvre halvdel er et realistisk mål for Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Tyngdepunktet til Suarez er IKKE almennelig og dribleraidene hans er fantastiske! Pasningene hans, avslutningene hans også videre er under gjennomsnittet.

Har fantastisk nærteknikk og vendinger, men er alt for stresset foran mål. Rett og slett en dårlig avslutter og dårlig på å slå gjennombruddspass.

 

De mange stolpetreffene til Liverpool skyldes delvis avslutninger fra dårlige vinkler som faktisk ikke kan gå inn. Flere av dem er ikke målsjanser engang.

Når man har vunnet to hjemmekamper i PL hjemme i hele 2012 så skyldes det ikke en forbannelse, men et dårlig fotballag uten selvtillit. Det er ikke så mange som frykter Anfield lengre og da er mye tapt på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Må være frustrerende å være pool-supporter om dagen når man ser hvilke spillere (til hvilke priser) klubben kjøper inn! Virker ikke som det er noen god plan over det hele.... Er glad vi har den mannen vi har bak roret, han har peiling når det gjelder å hente gode spillere til en ganske rimelig penge.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool vs United. Suarez vs Robin. Vet ikke om jeg gidder å se på engang. Ufyselig fra a til å.

 

Ellers må RP7 berømmes for sine presise Liverpool-analyser det siste året. Har truffet spikeren på hodet gang på gang, og jeg er en av mange som må innrømme "spådomsfeil". Jeg trodde både Downing og Carroll, og ikke minst Suarez, ville bidra til å gjøre Liverpool til reelle topp fire-utfordrere. Men disse, med flere, har sviktet. Downing må være erstattet av en evneveik kloning, Carroll har ikke fått sjansen, mens Suarez rett og slett feiler fordi han er en k*k. Han kunne med fordel gitt seg selv arbeidsro ved å kutte ut sine teatralske og ufyselige trekk. At han er en dårlig avslutter tror jeg neppe. Selvtillit og fokus på de rette tingene kan nok rette opp mye for Luis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Suarez har blitt til en ynkelig liten gutt som furter og som mener at han har rett til å gjøre som han vil. Alle andre er slemme og i mot ham.. Når skal Rodgers skjønne at denne karen ødelegger Liverpool fra innsiden? Gerrard har sluttet å kommentere diving, Gerrard har sluttet å si at Liverpool har uflaks, Gerrard har sluttet å bry seg når Suarez går ned.. Det er trist å se et lag fremstå som så store på utsiden og reelt små på innsiden. Ingen lag frykter Anfield lengre og Liverpool har blitt sin egen største fiende.

Jeg tror Suarez spiller fordi det ikke er en eneste annen angriper i klubben. En skade hadde vært en velsignelse for Rodgers, da kunne han forsvart å sette ham ut. Nå er det ingen reelle alternativer og juksemakeren må dermed få spille. Han vil ikke lære før han blir utestengt eller satt ut av laget.

 

Når det gjelder laget så mangler det så mye på å være et godt fotballag. Sterling og Soso skal nå bære dette laget og det er selvfølgelig helt feil. Man kan fase inn en eller to unge blandt de etablerte over flere kamper, men setter du inn flere samtidig så vil det gå ut over balanse og klokskap. Kjøpene Rodgers har gjort har ikke vært så gale, sett bort Borini som nesten er et King Kenny kjøp med tanke på pris og kvalitet.., men etterslepet fra Dalglish er stort, tungt og ubrukelig. Når man i tillegg ser en Adam som ikke en gang klarer å holde tempoet til Stoke så skjønner man enda bedre hvor håpløse kjøpene som ble gjort i fjor var. Downing har fått kniven på strupen og svarer med at han har 4 år igjen på kontrakten. Dvs at han fikk 5 år på kontrakten i fjor. Da kan man bare spekulere i hva spillere som Carroll, Henderson og Coates har. Det er en skandale og hadde det vært hvilken som helst annen klubb enn Liverpool så hadde avisene ikke sluttet å meske seg i galskapen. Dalglish reddet seg på legnedestatus. Rodgers har et år med Swansea i PL å støtte seg på. Når snur fansen ryggen til klubben? 2 seiere hjemme i PL sammenheng i kalenderåret 2012 er fasiten så langt. 6 poeng på 7 kamper og det etter en blanding av god og dårlig motstand. Ingen frykter `pool lengre, men det ser ut til at `pool nå frykter alle.

Link to comment
Share on other sites

Suarez er ille, men han presterer i alle fall, Gerrard derimot har vært den svakeste på Pool til nå, at spillere som Enrique, Gerrard, Johnson, Skrtel, Reina og Suarez ikke er best på Liverpool, men at ungguttene Suso og Sterling skal være de som driller rundt med motspillerne er feil og det kommer ikke til å være godt for unggutta å bli tillagt så mye press heller. Eneste jeg har blitt imponert over på Pool til nå i år er Sterling og Allen. (Borini ser helt elendig ut.)

Link to comment
Share on other sites

Sahin begynner å vise seg litt mer frem og Allen syntes jeg er veldig god. Gerrard derimot som dere nevner er håpløs. Han har kanskje 8-10 dårlige/på grensen til middelmådige kamper før han har en god en. Pdd. så hemmer Liverpool seg selv når de absolutt spille legenden Gerrard, men ærlig talt så har de vel ikke så mange andre alternativer som er bedre.

 

Liverpool trenger en god del år på seg før de kommer til å være tilbake i det gode selskap (altså topp 4/Champions League o.l.) såfremt ingenting drastisk skjer med lag som Arsenal, Tottenham, Manchester United, Manchester City, Chelsea og Everton slik at de kan "jukse" seg fremover ved å ta nytte av andre lag som blir dårligere. For pdd. så er de på det beste et lag som ender opp på 7-10. plass slik jeg ser det, men realistisk sett hvis ting ikke begynner å gå bedre så skal man ikke se bort ifra at de ender opp på en 12. plass.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...