Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Rp7:

Elsker å lese måten du til stadighet slakter liverpool på.

 

BE

De gjør det lett for meg :-)

 

Jeg spådde at de ville ha problemer med topp 7 i starten av sesongen i år og fikk mye tyn for det, ser ut til at jeg får rett gitt...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

og fikk mye tyn for det

 

Det kommer vel av at folk her inne var så opptatte av å slakte egen klubb, manager og spillere, at man ikke evnet å se hvordan stå i Liverpool var

Link to comment
Share on other sites

Syns det er utrolig synd hvordan Looserpool har fremstått. Regner ikke med at vi får noen hjelp av I'd rather walk alone

laget mot Chelski dessverre.

Tippa også Looserpool nedover tabellen og fikk en kasse øl for det av en I'd rather walk alone supporter;-)

Kan ikke bli bedre.

Nå venter nedturene i kø i PL og Fa cupfinalen......tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Likevel sitter de igjen med 1-2 pokaler etter denne sesongen. Noen som vil bytte? Ikke jeg.

 

nei, vi vil vel ikke bytte. Men det er likevel et tankekors her. At Liverpool klarer å skrape til seg en pokal eller to, på tross av at de er såpass ute å kjøre, mens Arsenal ikke vinner pokaler nesten uansett hvor bra de fremstår, gir en viss grunn til bekymring. Det er jo et ordtak som heter at den som ler sist ler best, og Liverpool kan med en viss rett le best. De surrer og roter det til underveis, men klarer likevel å lande på beina når det gjelder som mest. Arsenal på sin side kan - ihvertfall i perioder - fremstå som verdensmestere, men når det kommer til stykket ender man likevel opp med ingenting. Og dette skjer gang på gang. Ja, det har skjedd så mye under Wengers regjeringstid at det knapt kan være tilfeldig. Og setter vi det i et enda større perspektiv blir mønsteret enda tydeligere. Som vi har vært inne på før kan ikke denne evnene til å heve seg når det gjelder som mest som Liverpool oppviser forklares med noe annet enn vinnerkultur (de har ihvertfall ikke så mye fotballmessig ved seg som skulle tilsi at de skal vinne to pokaler denne sesongen! ;) ). I Arsenals tilfelle er det motsatt. Arsenal spilte ut Milan hjemme men røk likevel ut. Man var akkurat litt for dårlige når det gjalt som mest, og hadde marginene mot seg. Hørt det før? Og nå i det siste har Arsenal hatt flere potensielle "matchballer" i forhold til 3. plassen (QPR, WIgan, Chelsea), men har sviktet da sjansen var der. CL kvalifisering er nok kanskje det viktigste med tanke på å beholde de beste spillerne (les RvP). Samtidig tenker jeg meg at Arsenal sårt trenger en pokal, det som kanskje endelig skal gi dem den avgjørende selvtilliten og troen på at de kan gå hele veien også i de største sammenhengene. Liverpool har denne troen, uansett hvor overdreven den er i forhold til lagets reelle slagstyrke. At Liverpool tross alt vinner noe, bidrar også til å dempe fansens frustrasjon. Vi goonere er vel alle sulteforet på suksess, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Finalen kan bli et merkelig skue da det er ligaen og CL som teller for Chelsea. Det kan faktisk tenkes at de sparer spillere for å være best mulig rustet til å ta de seierene de trenger i ligaen for å sikre topp 4.

Når det er sagt så er Chelsea i ferd med å finne formen og bør ikke ha problemer med dette Liverpool laget selv med halve stallen ute. Kampen i går var noe av det dårligste jeg har sett av Liverpool i år og det sier ikke lite. Det er ingen og da mener jeg virkelig ingen plan i hvordan spillerne skal bevege seg eller forholde seg til hverandre. Det virker som det er på lykke og fromme hver gang de angriper. Herregud så svakt og så enkelt å forsvare seg i mot. De utfordret ikke Hangeland på fart en gang, i stedet prøver de med høye og lange baller mot Carroll som tapte 8 av 10 dueller i lufta.

 

Piscator:

For meg er prioriteringen grei:

PL

CL deltagelse, tittelen er bonus ;-)

FA

Ligacup.

 

En tittel i de to siste er som en parantes i forhold til ligaen. Cuper er i stor grad preget at trekninger og tilfeldigheter. Ligaen viser kvaliteten på laget. Å lide seg gjennom en sesong hvor man ser laget sitt bli latterliggjort uke ut og uke inn kan ikke rettes opp av et lykkelig (og heldig..) øyeblikk mot Cardiff på Wembley i februar. De liverpoolsupporterne jeg kjenner klarte ikke å glede seg over tittelen som de helt rett mente at Cardiff faktisk fortjente etter den matchen de presterte. Å vinne den finalen på straffekonk ga mindre glede enn en vanlig god ligakamp som en kommenterte. Nå kan denne seieren sikre Liverpool Europa ligue, men bør ikke en så stor klubb sikte høyere?

Link to comment
Share on other sites

Liverpool report £50m losses

 

Liverpool have reported a loss of almost £50million for the last financial year as the scale of the club's stadium folly becomes clear.

Owners Fenway Sports Group wiped out debts of £200m when they purchased the club in October 2010. But they were also forced to write off a further £35million related to the abandoned HKS-designed Stanley Park project of predecessors Tom Hicksspacer.gif and George Gillett. The accounts also reveal a further £8.4million was spent on contract terminations, including pay-offs to former boss Roy Hodgsonspacer.gif and former managing director Christian Purslow.

 

Elendig lag, elendig manager (som det attpåtil er umulig å sparke), masse gjeld og gammal stadion.. Happy days!

Link to comment
Share on other sites

Liverpool report £50m losses

 

 

Liverpool have reported a loss of almost £50million for the last financial year as the scale of the club's stadium folly becomes clear.

 

Owners Fenway Sports Group wiped out debts of £200m when they purchased the club in October 2010. But they were also forced to write off a further £35million related to the abandoned HKS-designed Stanley Park project of predecessors Tom Hicksspacer.gif and George Gillett. The accounts also reveal a further £8.4million was spent on contract terminations, including pay-offs to former boss Roy Hodgsonspacer.gif and former managing director Christian Purslow.

 

Elendig lag, elendig manager (som det attpåtil er umulig å sparke), masse gjeld og gammal stadion.. Happy days!

Glory, glory what a hell of a way to die!

Link to comment
Share on other sites

Leser jeg rett på VGlive?

 

" Aiaiai! Carroll får ballen inne i feltet og rundlurer John Terry med et par finter før han dundrer ballen i nettet med venstrebeinet. Vakkert!" - Virkelig? Carroll? Finter?? Det tror jeg bare ikke på.

Link to comment
Share on other sites

Vi vil fortsatt være foran Liverpool, men ikke like langt.

Det vil tiden vise. Hvis vi opplever den samme folkevandringen som de opplevde, samtidig som vi holder på vår transferpolitikk, ja da spår jeg en mager fremtid. Husk at Liverpool mistet kvalitetsspillere som Alonso, Mascherano, Torres, Arbeloa osv. samtidig som Gerrard og Carragher har hatt sine beste dager for mange år siden. Hvis vi opplever at RvP, Song, Walcott, Koscielny, Vermaelen og Sagna forsvinner på kort tid som et resultat av Europaliga spill, så ser ikke jeg mye som tyder på at vi skal ende opp noe bedre enn Liverpool. Wenger blir jo ikke yngre med årene han heller. Kampen mot WBA og slaget i München blir usannsynlig viktig for klubben vår.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi opplever den samme folkevandringen som de opplevde, samtidig som vi holder på vår transferpolitikk, ja da spår jeg en mager fremtid. Husk at Liverpool mistet kvalitetsspillere som Alonso, Mascherano, Torres, Arbeloa osv.

Du kan umulige mene at deres folkevandring kan sammenlignes med vår?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...