Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

 

Jeg ville sagt det var verre hvis det var hans beste kamp for oss! :P

 

Forøvrig husker jeg Silvestres klart beste kamp for oss. Det var i ligacupen mot Manchester City. Vi tapte 3-0 :P

Nja, spilte veldig godt på venstrebacken i 3-1-seieren over Hull i desember 09. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Jeg ville sagt det var verre hvis det var hans beste kamp for oss! :P

 

Forøvrig husker jeg Silvestres klart beste kamp for oss. Det var i ligacupen mot Manchester City. Vi tapte 3-0 :P

 

Man City hjemme, 0-0. Silvestre og Campbell stopperpar. De isolerte en livlig Tevez totalt. Det var Silvestres beste kamp for Arsenal. Punktum. End of discussion. :)

Link to comment
Share on other sites

Hail King Kenny, Hail King Kenny :P

 

En kompis av meg skulle på sin første tur til Anfield i dag....Poor soul :P

 

Edit: Beklager dobbel-post. Dette har hendt ett par ganger og jeg tuvler med dette når jeg skal editere egne innlegg

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2012/03/25/sport/fotball/premier_league/liverpool/kenny_dalglish/20835546/

 

Kenny Dalglish altså...

 

Lee Mason gjør helt rett i den situasjonen: http://www.101greatgoals.com/gvideos/luis-suarez-liverpool-hand-ball-goal-disallowed-v-wigan/

Om ikke det skal avblåses for hands, skal det iallefall avblåses for kneet i ryggen på Caldwell... Helt rett annulering og King Kenny driter på draget nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

Er så kvalmt å se feiringa og gliset til Suarez etter at han akkurat har bokset ballen i mål med hånda. Finnes ikke en mer provoserende fyr i Premier League for øyeblikket.

 

Mest ufordragelige spilleren i Premier League på mange herrens år. Til og med ikke Savage provoserte meg like mye som Suarez.

Link to comment
Share on other sites

Har dere glemt Barton gutter?

 

Nei faktisk ikke, men det Suarez presterer hver bidige gang han er på fotballbanen er verre enn Barton. Barton kan faktisk spille en kamp eller to uten å drite seg ut eller uten å gjøre usportslige ting, men ikke Suarez. Roper konstant på hands selv om ballen ikke er i NÆRHETEN av hånd, faller lett og overspiller, filmer uten kontakt fra noen, viser fingeren til publikum, rasistiske bemerkninger osv. osv.

 

Han har utvilsomt et stort talent, men fy faen for en forferdelig person. Ser ut som en gnager eller et esel (klarer ikke helt å bestemme meg) gjør han også.

 

Edit:

 

Holdt jo på å glemme handsredningen hans for Uruguay også i VM. Eller når han senere på høsten bet en annen spiller i skulderen mens han spilte i Ajax.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Mange gode fotballspillere har filmet/jukset, men få om noen på en mer provoserende måte, og hyppigere enn Suarez. Mener å ha lest at Torres raskt ble tatt tak i av folk i Pool som ba han legge vekk filming og diverse unoter han hadde med seg fra La Liga. Ufattelig at dette ikke er blitt gjort med Suarez.

 

Det mest provoserende med han er at han hele tiden later som han blir skadet i situasjoner. Og uavhengig av hvor han bli tatt så holder han seg til forsiden av høyre legg.

 

Sjokkerende nok ikke i dette klippet her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=EAHRHT4A9TE

Edited by Optimus Prime
Link to comment
Share on other sites

Det verste er uansett etter kampen når han sier han "det som gikk galt i kampen var utenfor Liverpools kontroll". Akkurat som om det var dommeren eller noen andre sin skyld for at Liverpool spilte pissdårlig. Herregud for en tragisk manager. Er så inderlig glad for at vi ikke har noe lignende her.

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig er det komitime når Liverpool spiller. Det er hovedsaklig Blackburn som står for underholdningen da, men det kan endre seg nå etter at Doni klarte å få rødt kort - etterfulgt av et flaut straffespark fra Yakubu. Skru på tven nå hvis du ikke ser på!

Link to comment
Share on other sites

Enda en Liverpool-keeper utvist, ja. Ganske morsomt.

 

Denne Bradley Jones som kom inn har i følge Wikipedia spilt hele 95 kamper siden 2000, inkludert landslag. Her snakker vi altså om en kar med mye kamperfaring! Til helgen er han så heldig å få han spille på Wembley, med mindre det skulle skje enda mer fjolleri innen den tid. :)

Link to comment
Share on other sites

Fy søren som jeg hatet Liverpool når jeg vokste opp. De pleiede dessverre å slå oss rimelig greit da. Nå liker jeg dem, en fornøyelse å se dem spille som dem gjør nå og jeg syns ikke det er kjedelig å se dem. Faktisk mener jeg at det aldri har vært mer underholdene å se på dem enn nå. Tottenham er en annen klubb som gir meg stor glede for tiden :proud:

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...