Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den hesten lignet veldig på en, som ramlet og jukset titt og ofte på Old Trafford og andre baner for noen år siden på øya......; er de i slekt?

Edited by vieira04
Link to comment
Share on other sites

Den hesten lignet veldig på en, som ramlet og jukset titt og ofte på Old Trafford og andre baner for noen år siden på øya......; er de i slekt?

Var godt igang med et lignende innlegg, men følte det ble for drøyt. Fy deg for å sammenligne den vakre hesten med en sånn type!

Link to comment
Share on other sites

Var godt igang med et lignende innlegg, men følte det ble for drøyt. Fy deg for å sammenligne den vakre hesten med en sånn type!

 

Skrev det uten noen som helst form for medfølelse, så det gikk faktisk ganske greit.

 

I følge wiki:

 

"Man regner med at hesten nedstammer fra et lite dyr som levde for 60 millioner år siden, som man har gitt navnet Eohippus." Tviler vel på at vår nederlandske "venn"..... kan skryte av det samme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

10 facts about Oussama Assaidi

 

 

9. His FIFA 2012 profile gives him 91/100 for acceleration, 90/100 for agility and 86/100 dribbling. The area he needs to work on - if the football console is to be believed - is slide tackling, at which they rate him 24/100.

 

Fra Liverpool sin offisielle side. Temmelig latterlig :P

 

Er også en vedlagt youtube video fra artikkelen når de signerte han. Profesjonell klubb må jeg si! :P

LFC complete Assaidi transfer

Link to comment
Share on other sites

10 facts about Oussama Assaidi

 

 

9. His FIFA 2012 profile gives him 91/100 for acceleration, 90/100 for agility and 86/100 dribbling. The area he needs to work on - if the football console is to be believed - is slide tackling, at which they rate him 24/100.

 

Fra Liverpool sin offisielle side. Temmelig latterlig :P

 

Er også en vedlagt youtube video fra artikkelen når de signerte han. Profesjonell klubb må jeg si! :P

LFC complete Assaidi transfer

Var vel omtrent slik de kjøpte Downing også. Eieren hadde sett Youtube-videoer av ham og likte hva han så.. Tror vel ikke helt på det, men kunne nesten virke slik. :D

Hva betalte de for marokkaneren?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Syns Skrtel kunne ventet med den assisten der til neste helg...

Vi trenger den ikke.

Vi er i ferd med å bli sterkere og sterkere. Mer samspilte og vanskelige å handskes med.

Tre nye spillere i siste tredjedel av banen tar tid åspille inn.

Jeg er som alltid sterk i troen.

Link to comment
Share on other sites

Syns forsåvidt Liverpool spilte en veldig bra kamp, helt utrolig at de gir bort to mål på den måten de gjør. Vi får en stor oppgave foran oss. Gleder meg!

Ja det var dumt de ikke vant. Frykter jo at city skal bli best av de til slutt.

Men to poeng tapt for begge "utlikner" vår uavgjorte.

Link to comment
Share on other sites

Det blir spennende å se om Rodgers får like mye tillit som King Kenny. De har til tross for godt banespill fått lite poeng ut av sine første kamper. De har en keeper på hell, to midtstoppere som ser ut som statister i "Sons of Anarchy", høyst variable backer, og en veldig middelmådig angrepsrekke. Når de er så avhengige av ineffektive Suarez, ja da spøker det med tanke på fremtidige målprotokoller. Vi har det kanskje ikke så værst som Gooners allikevel?

Link to comment
Share on other sites

Den dagen vi sammenligner oss med Liverpool så skal jeg slutte å se på fotball. Problemet vårt er at vi selger oss fra topplasser, men Liverpool kjøper seg bort fra dem med dårlige investeringer.

Syns nesten synd på Gerrard. Han har mistet alt av driv, hurtighet og lederegenskaper de siste sesongene og er nå en blek skygge av seg selv. Helt uvirkelig å se ham stå med hoftefeste i midtsirkelen når de ligger under med 10 min igjen å spille. Han virket resignert og uten selvtillit eller tro på eget lag. Trist syn, for selv om jeg virkelig har vondt for å like Liverpool så har jeg enorm respekt for Gerrard som spiller.

 

Rodgers virker fullstendig uten evne til å endre kampbildet. Borini ser ut som et klassisk `pool kjøp og Sahin var i dag langt unna nivået som trengs for å dominere i PL. Duellen med Diaby ble det aldri noe av fordi den ene rett og slett ikke dukket opp til kampen. Allen løp rundt og distribuerte gode pass, men det må være frustrerende for ham å se at det ikke er rytme eller forståelse for den måten å spille fotball på blandt lagkameratene. Sterling spennende, men veldig uferdig og klarer ikke å kombinere teknikk, hurtighet og spilleforståelse enda. Likevel var han sammen med Allen Liverpools beste. Det mest påfallende er likevel den slappe jobbingen og innsatsen til Glenn Johnson. På det første målet så jogger han etter Podolski og gjør ikke et eneste forsøk på å følge løpet. Da nytter det ikke uansett taktikk eller spillestil. Resten av laget er grått, grått og atter grått. Suarez har to gule for munnbruk så langt og burde fått et til i dag. Han er rett og slett helt uspiselig i sin oppførsel og nå må noen ta tak i det snart. Kan ikke tenke meg at Rodgers vil akseptere en slik oppførsel over tid og hvertfall ikke når han i tillegg spiller relativt svakt ellers også.

Link to comment
Share on other sites

Det blir spennende å se om Rodgers får like mye tillit som King Kenny. De har til tross for godt banespill fått lite poeng ut av sine første kamper. De har en keeper på hell, to midtstoppere som ser ut som statister i "Sons of Anarchy", høyst variable backer, og en veldig middelmådig angrepsrekke. Når de er så avhengige av ineffektive Suarez, ja da spøker det med tanke på fremtidige målprotokoller. Vi har det kanskje ikke så værst som Gooners allikevel?

 

Alltid topp å holde med Arsenal.

Rogers er en hyggelig fyr med en god filosofi, men trenger resultater. Kommer aldri til å få samme tålmodighet som Dagliesh

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...