Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis de lar Dalglish fortsette etter denne våren så må klubben virkelig være ute å kjøre. Hvem kan akseptere en så dårlig plassering etter de tunge investeringene som ble gjort i fjor? Jeg mener at Dalglish sin prestasjon som manager er blandt ligaens dårligste sett ut i fra hvilke midler han hadde tilgjengelig til spillerkjøp. At han kjøpte dyrt og dårlig gjør at han kommer enda verre ut i mine øyne. Vi snakker om 8. plass og et ran av en ligacuptittel de ikke fortjente ut i fra sjansene i den kampen. Jeg tør ikke tenke på hvordan stemningen blandt arsenalsupportere hadde vært med en slik prestasjon. Her diskuterer vi faktisk igjen om Wenger er rette mann for Arsenal etter at vi har tatt tredjeplassen. Samtidig så virker de tilnærmet paralyserte og fortsatt blendet av KD i Liverpool etter den dårligste plasseringen i PL noen sinne. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva de driver med i den klubben.

Link to comment
Share on other sites

Benitez kommer ikke tilbake så lenge Gerrard og Carragher er såpass viktige i klubben. Men hvem vet, kanskje de er såpass desperate at de vil svelge de kamelene og slippe han inn i varmen igjen. Jeg har litt sansen for Benitez, selv om han gjorde fryktelig mye rart til tider.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte først og fremst på Pep Guardiola, Bjornage. Men Benitez er naturligvis også en kandidat. Uansett hvem som ansettes, så blir Liverpool antagelig et bedre lag neste år.

Vet ikke om det er såmange utfordrende jobber for Guardiola ledig.

Liverpool er en historisk klubb og har egentlig alt å vinne.

Kunne sikkert væreen seier å skape et lag uten å ha fritt Visakort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte først og fremst på Pep Guardiola, Bjornage. Men Benitez er naturligvis også en kandidat. Uansett hvem som ansettes, så blir Liverpool antagelig et bedre lag neste år.

 

Guardiola vil ha et friår og jeg ser på det som meget usannsynlig at han blir manager for Liverpool. Tror heller det ikke er et spørsmål om penger da en klubb som Barcelona er villige til å betale langt mer i lønn enn hva Liverpool er.

 

Frykter at de henter inn Villas-Boas som vil få skuta på rett kjør..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...