Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hvis mange av disse ryktene skulle vise seg å stemme må vel det være et vanvittig godt tegn fra Wenger og styrets side? Fra tidligere å hente spillere i siste øyeblikk til å være "ferdig handlet" før vinduet i det hele tatt har åpnet. Ønsker Vertonghen og Podolski velkommen med åpne armer, samt en spennende spiller i Hoilett !

Link to comment
Share on other sites

Henter vi Podolski, Vertonghen og Götze til sommeren, så skal iallefall jeg være strålende fornøyd. Og da tror jeg faktisk van Persie blir strålende fornøyd også

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært strålende, jeg sa til og med at jeg helst ville ha Verthongen når vi hentet Vermaelen og beundret fotballspilleren i lang tid, han kan bekle alle plasser bakover på banen.

 

Verthongen, Podolski og en Götze som kan ta den offensive rollen i midtbanen :w00t:

 

Tvilsomt at det skjer dog, får vi de to førstnevnte blir jeg mer enn glad nok selv om vi også trenger en forsterknig på midtbanen(Tviler på at Rosicky sin form varer i evig tid selv om jeg helst ser at han tar en Giggs fra nu av.)

Link to comment
Share on other sites

Henter vi Podolski, Vertonghen og Götze til sommeren, så skal iallefall jeg være strålende fornøyd. Og da tror jeg faktisk van Persie blir strålende fornøyd også

 

Tror ingen ville klagd med tre kjøp i den klassen der for å si det mildt :P

 

Har dog liten tro på at vi får Vertonghen og Götze. Tror derimot vi får Podolski, Suarez og muligens en spiller eller to til.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Javier Perez som tidligere meldte om Matias Suarez til Arsenal (som vi fortsatt ikke vet om stemmer eller ikke) så skal visstnok Vertonghen være nærme å bli enige om personlige betingelser med Arsenal. Samtidig så skal vi visstnok ha signert en lignende avtale med Lewis Holtby som med Suarez om hvorvidt han holder seg skadefri o.l. mtp. at han har slitt med skader.

 

Er det tilfelle at vi jobber med slike ting på nåværende tid i sesongen?

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

Er det tilfelle at vi jobber med slike ting på nåværende tid i sesongen?

Kanskje Gazidis har lært fra tidligere år/tabber og forsterker troppen før stjernen (van Persie) og stjerneskuddene (Song, Walcott) forsvinner grunnet manglende ambisjoner fra klubbens side. Er lov å håpe...

 

Edit: sitter og ser Montpellier - Caen, og kan si jeg ikke har fått noe mindre lyst på Olivier Giroud etter dagens kamp. Ville vært en kjempeflott backupspiller for van Persie hvis/når Chamakh og evt. Park blir solgt.

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

Hadde vært strålende, jeg sa til og med at jeg helst ville ha Verthongen når vi hentet Vermaelen og beundret fotballspilleren i lang tid, han kan bekle alle plasser bakover på banen.

 

Verthongen, Podolski og en Götze som kan ta den offensive rollen i midtbanen :w00t:

 

Tvilsomt at det skjer dog, får vi de to førstnevnte blir jeg mer enn glad nok selv om vi også trenger en forsterknig på midtbanen(Tviler på at Rosicky sin form varer i evig tid selv om jeg helst ser at han tar en Giggs fra nu av.)

Man hva skal vi med Vertoghen? Jeg vil gjerne ha han, men han er jo en klassespiller som ikke vil sitte på benken, og vi har jo allerede Koscielny, Vermaelen og Mertesacker på midtstopper og Gibbs/Santos på venstreback.

Edited by Fredriktc
Link to comment
Share on other sites

Man hva skal vi med Vertoghen? Jeg vil gjerne ha han, men han er jo en klassespiller som ikke vil sitte på benken, og vi har jo allerede Koscielny, Vermaelen og Mertesacker på midtstopper og Gibbs/Santos på venstreback.

 

Ville vært fantastisk backup hvertfall. Ville også passet ypperlig inn med samtlige av forsvarspillerene våre. Kan f.eks. også spille defensiv midtbane slik at Song kan få litt mer offensiv frihet.

 

Dog tror jeg ikke Vertonghen ryktene stemmer.

Link to comment
Share on other sites

 

Ville vært fantastisk backup hvertfall. Ville også passet ypperlig inn med samtlige av forsvarspillerene våre. Kan f.eks. også spille defensiv midtbane slik at Song kan få litt mer offensiv frihet.

 

Dog tror jeg ikke Vertonghen ryktene stemmer.

Enig med deg for en gangs skyld, som Fredrik riktignok sier ville han ikke nøyd seg med å være backup, men det hadde han vitterlig ikke trengt når han spiller i alt av defensive posisjoner og på midtbanen, han ville fått spille hver uke og når du tar med skadehistorikken til Gibbs så ville han sannsynligvis fått en god del kamper på backen, og om man ser på stopperskadene våre de siste årene ville han nok fått spilletid der og.

Link to comment
Share on other sites

Kan heller ikke se Vertonghen kommer. Vi har Vermaelen, Koscielny og Mertesacker i midten, har nettopp forlenget med Djourou, har Bartley tilbake fra Rangers og har Miquel som har gjort sakene sine greit når han har fått sjansen. Alex Song kan også ta et tak der om det kniper. Vertonghen kan vel spille på backen og midtbanen også, men tror ikke det er grunn nok til at han blir hentet, såfremt ikke noen andre blir solgt. Ville dog vært kjekt å ha han siden vi har så skader til en hver tid...

 

Hvis det kommer noen kjente spillere inn i sommer tror jeg det blir på midtbanen og i angrepet.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Dersom Vertonghen kommer, så føler jeg meg sikker på at han skal inn i midtbaneleddet. I og med at han kan bekle venstraback, midstopper og DM plassene så vil det så og si ALLTID være plass til han i start 11'ern. Vil vel si at han er en defensiv drømmesignering dersom kvalitetene hans lever opp til hans gode rykte.

Link to comment
Share on other sites

Younes Belhanda:

http://www.youtube.com/watch?v=Np3UfT1TI1M

http://msn.foxsports.com/foxsoccer/premierleague/story/arsene-wenger-arsenal-younes-belhanda-montpellier-midfielder-031212

En blanding av Hazard og Cunt Ronaldo? Ser ut itl å ha teknikken i orden ihvertfall.

Aldri hørt om han før eller sett han spille så da må det jo være et typisk Wenger-kjøp? :D

Link to comment
Share on other sites

Artig spillertype som ligger nært det vi har ønsket i Hazard og Götze. Virker som Belhanda har bedre fysikk enn de to mer kjente ,og antakelig mye dyrere, playmakerne. Er 22 år og har over 90 kamper for Montpellier på a-lags nivå. Som du sier ligner dette mer på et Wenger kjøp enn spillere i £30 millioners klassen...

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvordan folk kan sammenligne han med Pires egentlig. Minner ikke om han i det hele tatt..

 

PS: Hater virkelig alle disse "nye Ronaldo", "nye Henry", "nye Zidane", "nye Messi" osv. osv. Kan ikke huske sist en spiller faktisk levde opp til ryktet som den nye et-eller-annet. Dette skaper dessverre ufattelig mye press på unge skuldre og vanvittige forventninger hos supporterne som til gjengjeld gjør det vanskeligere for nevnte spillere å prestere. Dog kommer nok dette aldri til å gå vekk da media elsker å sammenligne nye spillere med andre store spillere.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvordan folk kan sammenligne han med Pires egentlig. Minner ikke om han i det hele tatt..

 

PS: Hater virkelig alle disse "nye Ronaldo", "nye Henry", "nye Zidane", "nye Messi" osv. osv. Kan ikke huske sist en spiller faktisk levde opp til ryktet som den nye et-eller-annet. Dette skaper dessverre ufattelig mye press på unge skuldre og vanvittige forventninger hos supporterne som til gjengjeld gjør det vanskeligere for nevnte spillere å prestere. Dog kommer nok dette aldri til å gå vekk da media elsker å sammenligne nye spillere med andre store spillere.

 

Einig! Holdt på å spy av ein artikkel på TV2-Sporten i forrige veke der ymse store talent alle hadde fått tilnavnet "den nye enellerannen"...

Link to comment
Share on other sites

Se bare på våre egne spillere. Nasri ble dubbet som både den nye Zidane og den nye Pires. Er langt ifra verken eller. Diaby den nye Vieira, men ikke akkurat.. Walcott var jo faktisk omtalt mye som vår nye Henry også. Van Persie ble/blir støtt og stadig omtalt som den nye Bergkamp også, men selv om sistnevnte har vært helt sinnsyk så er han en totalt annerledes spiller enn DB10 for å si det mildt.

 

Får bare håpe dette legger seg av litt etterhvert, men som sagt så tviler jeg sterkt på det for å si det sånn. :P

Link to comment
Share on other sites

ser forsåvidt spennende ut denne Belhanda og det er viktig å få inn kvalitetsspillere, men jeg tror ikke det skal undervurderes å få inn noen store navn heller. Tror det vil være et større løft for klubben, supporterne og de andre spilleren i klubben om Mario Gøtze blir hentet enn denne Belhanda...

Link to comment
Share on other sites

Håper Belhanda blir brukt som en slags smokescreen. Rett og slett fordi han ikke er en spiller jeg ønsker :)

Kan du nevne hvorfor? Etter det lille jeg har sett live, alt det jeg har sett på Youtube og lest på diverse steder er han et glitrende prospekt?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...