Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hva med Craig Gordon? Har vel vært mye skadet, men er en bra keeper.

Eller Jäaskelainen hvis bolton rykker ned? I gæmleste laget han synes jeg, men ok som 2. keeper.

 

Har vanskelig for å se at Vorm er interessert i benketilværelse og til nød cupfotball i Arsenal fremfor en nærmest garantert førstekeeperplass i Swansea så lenge de er i PL.

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

Jäaskelainen hadde vært perfekt. WS trenger ikke å erstattes selvom han har hatt en litt nedadgående kurve, jeg har fortsatt stor tro på han. Han trenger en som har vært med i gamet lenge og som ikke er en søppelsekk selv i mål som kan pushe han på trening. Det er hvertfall det jeg føler. Fabianski, Almunia og Mannone kan alle tre reise for min del, og Jussi eller en annen keeper over 32 burde hentes inn.

 

Friedel skulle kommet inn forrige sesong. Og den gamle fjotten der hadde lett blitt førstekeeper her. For en mann! For en MASKIN!

Link to comment
Share on other sites

Da tror jeg heller det ligger noe mer i dette fra Petter Veland i Canal+

 

Nilmar ønskes av flere brasilianske klubber, Marchena er aktuell for flere spanske lag, mens Diego López jaktes av tre PL-klubber.

 

 

De tre Premier League-klubbene skal være Arsenal, Sunderland og Tottenham. Elche-keeper Juan Carlos er ønsket som erstatter.

 

Diego Lopez er slettes ikke noe dårlig alternativ. Meget habil keeper og vært god for Villarreal i mange år, varmet benken for Casillas i Real Madrid også i noen år før det. Villarreal må ha selge unna spillere nå som de har rykket ned, jeg tror han kan være en perfekt match for unge Szczesney.

Link to comment
Share on other sites

Diego Lopez er slettes ikke noe dårlig alternativ. Meget habil keeper og vært god for Villarreal i mange år, varmet benken for Casillas i Real Madrid også i noen år før det. Villarreal må ha selge unna spillere nå som de har rykket ned, jeg tror han kan være en perfekt match for unge Szczesney.

Lanserte han som kandidat når Villarreal rykket ned, dette ble straks oversett fordi Tapapa tolket mitt spørsmål om hvilket nivå Senna lå på og om han kunne bekle en spillende trener rolle som en slik uttalelse: "VI MÅ HA SENNA".

 

Lopez vil være en forsterkning og sende Wojciech på benken, men jeg tror at Szczcney er typen som vil ta utfordringen på strak arm og ikke gi seg før han er ubestridt førstevalg igjen. Tommel opp fra min side, regner med at han er tilgjengelig for maks 7 millioner pund.

Link to comment
Share on other sites

Moussa Dembele for 17 millioner pund i følge forsiden. Yay or nay? Tror jeg foretrekker M'Vila. Synes ikke Dembele er SÅ god, men nå har jeg bare sett en håndfull Fulham matcher i år

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Nå er Dembele en helt annen type spiller enn M'Vila og for £17m? Nei takk!

 

Ser langt heller at Belhanda kommer i så fall, men er som sagt tidligere ufattelig kjedelig at han er afrikaner.

Link to comment
Share on other sites

Moussa Dembele for 17 millioner pund i følge forsiden. Yay or nay? Tror jeg foretrekker M'Vila. Synes ikke Dembele er SÅ god, men nå har jeg bare sett en håndfull Fulham matcher i år

Er litt enig med deg. Har heller ikke sett veldig mange kamper, men føler Dembele er litt oppskrytt.

Link to comment
Share on other sites

Dembele er absolutt en god spiller, men kanskje ikke helt den typen vi er ut etter? Vi trenger cover mer defensivt på midtbanen og M'Vila ville nok vært bedre. Spesielt hvis prisen er omtrent den samme.

Blir fremstilt på forsiden som om vi har lagt inn bud å er i forhandlinger med Fulham, men kan ikke se særlig rykter om dette i andre medier?

Link to comment
Share on other sites

Dembele er absolutt en god spiller, men kanskje ikke helt den typen vi er ut etter? Vi trenger cover mer defensivt på midtbanen og M'Vila ville nok vært bedre. Spesielt hvis prisen er omtrent den samme.

Blir fremstilt på forsiden som om vi har lagt inn bud å er i forhandlinger med Fulham, men kan ikke se særlig rykter om dette i andre medier?

 

Uenig. Vi trenger en mer offensiv og kreativ midtbanespiller også. M'Vila + en offensiv spiller hadde vært ypperlig.

 

Ellers syntes jeg Dembele er forferdelig oppskrytt. For all del har han veldig god teknikk og går utrolig lett forbi spillere, men han har så og si ikke sluttprodukt i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Lanserte han som kandidat når Villarreal rykket ned, dette ble straks oversett fordi Tapapa tolket mitt spørsmål om hvilket nivå Senna lå på og om han kunne bekle en spillende trener rolle som en slik uttalelse: "VI MÅ HA SENNA".

 

Lopez vil være en forsterkning og sende Wojciech på benken, men jeg tror at Szczcney er typen som vil ta utfordringen på strak arm og ikke gi seg før han er ubestridt førstevalg igjen. Tommel opp fra min side, regner med at han er tilgjengelig for maks 7 millioner pund.

 

Diego Lopez har blitt solgt til Sevilla. Så det alternativet er nå borte.. synd.

Link to comment
Share on other sites

 

Uenig. Vi trenger en mer offensiv og kreativ midtbanespiller også. M'Vila + en offensiv spiller hadde vært ypperlig.

 

Ellers syntes jeg Dembele er forferdelig oppskrytt. For all del har han veldig god teknikk og går utrolig lett forbi spillere, men han har så og si ikke sluttprodukt i det hele tatt.

 

Enig, utifra det jeg har sett av ham så er han like effektiv som en ødelagt vareheis. Men god til mye annet, litt som Gervinho bare med mer muskler.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

 

Enig, utifra det jeg har sett av ham så ser han like effektiv som en ødelagt vareheis. Men god til mye annet, litt som Gervinho bare med mer muskler.

 

Nå er jo Gervinho nærmest en klinisk avslutter sammenlignet med Dembele :P

Link to comment
Share on other sites

Kart og nedfallsfrukt er ikke det vi er ute etter. Vi må være mer kvalitetsbevisste enn som så.

 

Klarer ikke å se en eneste erfaren, aktuell og realistisk signering på denne plassen dessverre. Er ikke akkurat flust av spillere som har det vi er ute etter i denne posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

 

Klarer ikke å se en eneste erfaren, aktuell og realistisk signering på denne plassen dessverre. Er ikke akkurat flust av spillere som har det vi er ute etter i denne posisjonen.

 

Clint Dempsey

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...