Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Kagawa

 

Kagawa hadde vært ypperlig (ikke helt Hazard, men fortsatt langt bedre enn samtlige alternativer vi har i mine øyne), men spørsmålet er vel hvor stor sjanse vi har for å kapre han? Han er visstnok Manchester United fan og er allerede i samtaler med klubben. Hvorfor skal han velge oss ovenfor dem?

 

Vi kan tilby nogenlunde det samme bortsett fra et konkurransedyktig lag. For alt vi vet så ville vel Wenger fortsatt valgt Ramsey ovenfor Kagawa uansett :P

 

Edit: Kagawa scoret for Japan i dag mens Ryo debuterte. Korte highlights følger:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PUHYKFOaGCI

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Ja, nå blir det litt spenning i kvelden her. En av sportsjournalistene til The Sun har sagt at noen i nord-London har signert en ny kontrakt og at det blir annonsert i The Sun i morgen. Forsidene blir derimot sluppet rundt midnatt norsk tid. Phil McNulty som er sportssjef i BBC har også retweetet det, så kanskje det ligger noe i det?

 

Tipper det er Harry Redknapp. Eller kanskje Almunia har fått ny kontrakt? Det er bare å feste setebeltet...

Link to comment
Share on other sites

.... men han har så og si ikke sluttprodukt i det hele tatt.

 

Da stiller han i godt selskap!

 

Hvis Robin van Persie forsvinner, hvem i all verden skal score målene da? Podolski alene? Fra midtbanen er det mål å hente fra Theo. Ellers er det tynt. Spesilet Gervinho har skuffet med sine fire mål på sine 26+11 kamper.

 

Mulig jeg må sette min lit til "nysigneringen" Diaby ;)

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg må sette min lit til "nysigneringen" Diaby ;)

 

Når man nevner Diaby i en slik sammenheng så må man virkelig være desperat :P for min del så håper jeg at Diaby ikke befinner seg i rødt og hvitt neste sesong.

 

Ellers er det rykter om at Wenger nå har beveget seg bort fra M'Vila grunnet en høy prislapp på £17m og heller fokuserer på Toulouse sin defensive midtbane Capoue. Ikke sett noe særlig fra han, men han er visstnok en dårligere (og eldre) spiller enn M'Vila. Regner med vi ender opp med det billigste alternativet slik at klubben får høyere profitt.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det rykter om at Wenger nå har beveget seg bort fra M'Vila grunnet en høy prislapp på £17m og heller fokuserer på Toulouse sin defensive midtbane Capoue. Ikke sett noe særlig fra han, men han er visstnok en dårligere (og eldre) spiller enn M'Vila. Regner med vi ender opp med det billigste alternativet slik at klubben får høyere profitt.

 

Høres mer ut som en Wenger-signering det ja.. Jeg har ikke sett spilleren så skal ikke dømme et evt kjøp nord og ned, men få inn en med litt erfaring sier nå jeg da! En som har spilt i en av de store ligaene et par år, gjerne Champions League, en som "vet hva det handler om!" Eller kjøp en man VET er og blir bra (M`Vila). Å hente inn en en slags B-løsning ser jeg nesten ikke vits i, da kan man heller gi Coquelin, Frimpong tilitt. Lei av at han henter spillere som trenger en del tilvenningstid, flesk nå til daaaaa mann...

 

Forøvrig enig ang Dembele og Dempsey. Bør sikte høyere enn som så. Skjønner forsåvidt at mange kanskje vil ønske seg Dempsey etter den sesongen han har hatt, men han passer rett og slett ikke inn slik jeg ser det. Det eneste måtte vært om vi fikk han på billigsalg og kunne brukt han som backup for RVP.

 

Edit: Et Hazard-kjøp har jeg absolutt INGEN tro på. Her vil Lille, forståelig nok, melke prisen som faen og aldri i verden om vi henger oss med på den. I tilegg er det jo det med lønningen. Nei, han ender nok desverre opp i Shitty

Link to comment
Share on other sites

 

Hvem, hva, hvor?

 

The Times skal legge ut en sak om det i morgen ser det ut som. All over twitter for øyeblikket, bare å søke på Hazard i søkefeltet på twitter, så ser du. Selvsagt noe vi skal ta med en klype salt uansett. Hazard går for 30mill+ og jeg tviler på at Wenger lar en ny-signering få så mye i ukelønn.

Link to comment
Share on other sites

Salomon Kalous kontrakt med Chelsea har løpt ut og er ledig på markedet. Han har vel blitt linket til oss i årevis, som mange andre.

 

Jeg syns han er spennende spiller som har noe uforløst over seg, har variert veldig i prestasjonene i Chelsea men kan være en glimrende spiller når han har dagen. Når han ikke har dagen (som strengt tatt er de fleste dager) kan han være helt håpløs. Jeg tror nok Wenger holder et øye med han, men det kommer nok an på hvordan situasjonen rundt spillere som Walcott og Benayoun utvikler seg i løpet av sommeren.

Link to comment
Share on other sites

En grei squad spiller, men tviler på at han er spesielt hypp på en lignende rolle i Arsenal som han har hatt i Chelsea. Begynner jo å dra litt på årene han også nå så fast spilletid burde jo være en prioritet for han.

Link to comment
Share on other sites

Stefan: 26 år er å "dra på årene"? Nå tror jeg du fornærmer mange "gamle" goonere på forumet :lol:

 

:proud:

 

Som et talent og som fotballspiller altså :P

 

Arsenal 'offer £6.4m plus Marouane Chamakh for Olivier Giroud'

 

Ah! Ingenting er som et skambud dere! :P

 

Videre så håper jeg ei heller at vi har noe interesse for Sturridge i motsetning til hva denne artikkelen prøver å fremvise. Har altfor mange svakheter i spillet sitt og mangler noen fundamentale ferdigheter som jeg tviler på at han klarer å få inn så veldig lett.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Et par spennende rykter i Sky Sports Transfer Clockwatch på morningen:

"Arsenal are said to be closing in on Montpellier striker Olivier Giroud, with Arsene Wenger prepared to offer Marouane Chamakh as a makeweight in the deal."

 

"

Ajax captain Jan Vertonghen has confirmed he met with Tottenham chairman Daniel Levy on Monday, but has warned Spurs that they need to move quickly to secure his signature with Arsenal waiting in the wings. We will bring you more on this story shortly."

 

Giroud har jeg sett lite av, men statistikken hans fra Fransk liga ser jo unektelig meget bra ut. Får vi sendt Chamakh motsatt vei som en del av pakka er det vel bare å klappe i hendene.

 

Vertonghen er absoulutt spennende, men bare at han i følge ryktene foretrekker Tottenham foran oss gir i alle fall meg en dårlig smak i munn.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...