Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Abu er vel fortsatt City-spiller?

 

Tror ikke det trenger å bety så mye at vi har speidere på plass rundt om kring, men fint å se at de følger med.

 

Jepp det er han, men tviler på at han har noe fremtid i City. Ble jo sendt på lån til Tyskland i et par måneder, men der gikk ikke akkurat alt på skinner og endte på lån hos Godset igjen. Ser jo også hvordan Anthony Annan har gjort det i Bundesligaen og det er alt annet enn imponerende :P

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvem vi skal speide i så fall. Abu er jo Godsets soleklart beste spiller, men han er ikke god. Badji har jeg egentlig ikke fulgt med noe særlig på, men tviler ei heller på at han vil ha noe å tilføre. Det er kun Kara ved tidligere anledninger som har vist PL potensiale imo.

Strømsgodset har mange gode spillere.

Wilsvik for eksempel har et godt potensial.

Link to comment
Share on other sites

Strømsgodset har mange gode spillere.

Wilsvik for eksempel har et godt potensial.

 

Langt i fra Arsenalmateriale. Men er greit å vite at vi har speidere overalt til enhver tid. Greit at speidernettverket vårt har en god oversikt over talenter rundt omkring i verden.

Link to comment
Share on other sites

Strømsgodset har mange gode spillere.

Wilsvik for eksempel har et godt potensial.

 

Vilsvik er god han, men som sagt over: Langt ifra Arsenalmateriale. Bor i Drammen så har en viss peiling på Godset, hehe :)

Link to comment
Share on other sites

Husker vi visstnok la inn et bud på Olawasegun Abiodun i Hamkam og visstnok bød 30 millioner, viste seg å være usant, vi har MANGE speidere og noen ganger så kan det jo også hende at de vil se en kamp mellom et av topplagene i landet de er på ferie i f.eks?

Link to comment
Share on other sites

Trodde det bare var en myte at folk ferierte i Norge? :P

 

Tja...Hvis vi har en tysk bobilturist blant vårt speiderteam, så skal du ikke se bort fra at det var en speider på ferie. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Tja...Hvis vi har en tysk bobilturist blant vårt speiderteam, så skal du ikke se bort fra at det var en speider på ferie. :)

 

Haha! Det klinger egentlig temmelig greit med hvordan Wenger liker å "cut the costs" :P

Link to comment
Share on other sites

Trodde det bare var en myte at folk ferierte i Norge? :P

Personlig ville jeg elsket å feriere i Norge om jeg kom fra et mer sydlig land, noe speideren sannsynligvis ikke gjør, men ville nok dratt til vestlandet eller Nord-Norge.

Link to comment
Share on other sites

Tja, vi får se. Wenger har snart brukt et år på å syte over sommeren i fjor og har blitt satt under større press en noensinne i Arsenal. Enten er rykter som vanlig, eller så vil han kanskje han vil ta igjen det tapte? I fjor ble mye tid brukt å på spekulere i spillere som Juan Mata, Ricky Alvarez, M'Vila, Cahill og Benzema blant andre og ingen av de dukket opp. Jeg har blitt brent, så dette tar jeg med knusende ro frem til det kommer noe mer håndfast.

 

Tror det ikke før jeg får se det, men jeg håper bare vi sitter igjen med en styrket stall 1. september.

Link to comment
Share on other sites

Den tanken har jeg tenkt mange ganger i løpet av Sesongen. Jeg er ikke fornøyd med det Szczeshny har prestert denne sesongen, selvom jeg fortsatt tror han kan bli hur god som helst om noen år.

Link to comment
Share on other sites

Den tanken har jeg tenkt mange ganger i løpet av Sesongen. Jeg er ikke fornøyd med det Szczeshny har prestert denne sesongen, selvom jeg fortsatt tror han kan bli hur god som helst om noen år.

Enig. WS har vært direkte svak i en lengre periode. Usikker på om Vorm er løsningen. Kunne heller tenke meg en langt mer rutinert keeper som kan være både konkurrent og mentor

Link to comment
Share on other sites

Følger veldig lite med på Italiensk serie, men Sebastian Frey? Han var rimelig god for noen år siden i hvertfall.

 

Men fyren er en rasist. Ekkel type, som mente det var for mange svarte i Frankrikes landslag, og sluttet dermed på landslaget. Vil virkelig ikke ha han nær Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...