Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

http://www.metro.co....s-and-newcastle

Dette er en spiller jeg virkelig ønsker å få inn. Men usikker på i hvilken grad han trengs. RvP har uttalt at han har en connection med Afellay på lik linje som han hadde med Fabregas. Men da må enten Gervinho eller Walcott vike plass. Noe jeg ikke tror skal være et problem ettersom en av de som regel har dårlig perioder i løpet av sesongen. Ville vært spennende og hentet han inn, tror det ville vært en spiller som hadde fått RvP til å bli.

Edited by Ole11
Link to comment
Share on other sites

Hvis Arsenal ikke er interessert i Afellay når prisen er såpass lav så er det noe helt forrykende galt. Vedder dog på at han ikke ender opp i Arsenal og at vi ikke kjøper en kantspiller/offensiv midtbane og til syvende og sist så blir han lagkamerat med van der Vaart.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Arsenal ikke er interessert i Afellay når prisen er såpass lav så er det noe helt forrykende galt. Vedder dog på at han ikke ender opp i Arsenal og at vi ikke kjøper en kantspiller/offensiv midtbane og til syvende og sist så blir han lagkamerat med van der Vaart.

 

Og helt til sist så ender vi foran Tottenham allikevel :proud:

Link to comment
Share on other sites

Chelsea planning moves for Arsenal duo Theo Walcott and Bacary Sagna

 

 

Jada. Kan se for meg at Chelsea prøver seg på Sagna som har et brukket ben. Herregud..

 

Når det gjelder Walcott så er/var det visstnok interesse der, men tviler på at dette stemmer da de tilsynelatende har kjøpt Hazard og Hulk og har Mata + Marin i klubben allerede. Tviler på at Walcott har lyst til å være tredjevalg.

Link to comment
Share on other sites

Har liten tro på at Sagna vil forlate Arsenal til fordel for en rival. Virker som en veldig lojal spiller. Men har vell tatt feil på lignende tidligere, uansett krise om vi mister Sagna, ikke mange høyrebacker som er bedre enn han.

Link to comment
Share on other sites

Har liten tro på at Sagna vil forlate Arsenal til fordel for en rival. Virker som en veldig lojal spiller. Men har vell tatt feil på lignende tidligere, uansett krise om vi mister Sagna, ikke mange høyrebacker som er bedre enn han.

Enig, men vil gå så langt å si vi har verdens beste høyre back. Ville ikke bytte Sagna med noen

Link to comment
Share on other sites

To spisser inn før 1.juli? Bye bye RvP...

 

Hvorfor skulle det bety bye bye RvP? Podolski er nok hentet inn med tanke på å bruke han på kanten, og et eventuelt kjøp av Giroud, er ment som en erstatning for Chamack. Kjøp av Podolski og Giroud vil tvert om være med på å overbevise van Persie om at man ønsker å være med å kjempe om trofeer igjen

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor skulle det bety bye bye RvP? Podolski er nok hentet inn med tanke på å bruke han på kanten, og et eventuelt kjøp av Giroud, er ment som en erstatning for Chamack. Kjøp av Podolski og Giroud vil tvert om være med på å overbevise van Persie om at man ønsker å være med å kjempe om trofeer igjen

I en ideell verden hadde jeg vært helt enig med deg Kim, og selvfølgelig håper jeg også at det er tanken bak den mulige overgangen til Giroud. Men det er ikke helt Wenger, er det vel?

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor skulle det bety bye bye RvP? Podolski er nok hentet inn med tanke på å bruke han på kanten, og et eventuelt kjøp av Giroud, er ment som en erstatning for Chamack. Kjøp av Podolski og Giroud vil tvert om være med på å overbevise van Persie om at man ønsker å være med å kjempe om trofeer igjen

 

Må nok si meg enig med Kim her. Håper tanken er å kvitte seg med 2 impotente foran mål, og få inn 2 potente målscorere

i Giroud og da Podolski.

Da har vi endelig noe som kan faktisk matche United og City med RvP-Giroud-Podolski. United med Rooney-Hernandez-Welbeck,

og City med Tevez-Balotelli-Aguero.

 

Da begynner det å ligne noe;-)

Link to comment
Share on other sites

hvis nå Wenger kjøper Giroud tror jeg ikke dette skyldes at det allerede er avgjort at RvP reiser. Men gjennom et slik kjøp er man bedre rustet, og i forkant (for en gangs skykd), HVIS RvP velger å dra. Dessuten tror jeg som andre er inne på at gjennom et slik kjøp øker sjansene til at RvP blir. For det er jo nettopp dette vi har etterlyst; at Wenger viser mer offensivitet på markedet, og gjør Arsenal til en mer troverdig tittelutfordrer - med eller uten RvP.

Link to comment
Share on other sites

Vi ville vært bedre rustet, og vi vil være i forkant med erstatteren dersom RVP skulle dra - enten om det er i sommer, i januar eller neste sommer. Vi trenger bedre dekning på spissplass. Podolski er ett alternativ, men kommer nok til å bli brukt mye ut på kantene som for Tyskland. Fordelen med Giroud er at han har en utkjøpsklausul, så det er ikke noe å vente på. Hvis vi brått har Giroud, Van Persie, Podolski (og kanskje Afobe og selv Walcott?) tilgjengelig som gode alternativer på topp har vi særdeles bra dekning. Langt bedre enn den vi har nå. For noen år siden hadde vi Henry, Reyes, Bergkamp, Kanu og Wiltord som kjempet om å spille på topp og kant, det er det nivået vi må opp på.

 

Giroud vil tilføre mye av det vi trenger, gode fysiske egenskaper, styrke i boksen og evnene til å dunke ballen i mål. Akkurat den type spiller vi bør hente.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...