Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Heller Benzema enn Higuain. Higuain er en knallspiller, men tror bare ikke han passer like bra inn i systemet vårt som Benzema.

 

Selvfølgelig kun teoretisk da dette er oppspinn til tusen.

 

Bytte RVP mot en av de er tap situasjon for oss uansett da ingen av de kommer til å toppe formen som RVP har nå for Arsenal pluss at de pengene bare vil bli satt i banken og ikke komme oss tilgode på noen som helst måte.

 

Behold gode spillere.

 

Selg heller de som ikke er god nok og erstatt noen av de.

 

Satser jo selfølgelig på at det er oppspinn. Men ingen kan vel utelukke at noen kommer inn for RVP i sommer

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

er imponert over goal-ratioen til Higuain, men han kan selvsagt ikke erstatte VP sånn som formen hans er nå. Skulle likevel VP bli solgt eller etterhvert forlate oss, kan Higuain være en god mann! VP er en spiller som styrer hele angrepsrekka til Arsenal som en slags playmaker, Higuain er vel mer en goalgetter og går for flere tap-ins.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke så sikker på at jeg ville avvist tanken på et bytte mellom RVP og Higuain med masse penger i mellom sånn uten videre. Greit nok at RVP i den formen han er i i dag er verdens beste spiss, men om vi skal være ærlige så er jo skadefrekvensen hans urovekkende høy, og en Higuain, eller enda bedre Benzema, tror jeg over lang tid vil putte blere mål enn det RVP gjør. Dette rett og slett fordi deres historie tilsier at de spiller flere kamper enn RVP... 270 mill er jo heller ikke og forakte, og dersom de blir brukt rett så kan en jo få mye bra...

Link to comment
Share on other sites

Det største problemet med Higuain som jeg ser det er at han har vært temmelig skadeplaget i noen sesonger, men at han er klasse er det ingen tvil om, men hvis jeg skulle valgt én spiss som erstatter for van Persie er det enten Edison Cavani eller Karim Benzema som topper min ønskeliste :P

Link to comment
Share on other sites

Tror vi bare skal glemme denne Guidetti. City vil aldri komme til å selge et så stort talent til oss.

 

Kommer helt ann på hvor lang kontraktstid Guidetti har. De har jo Agüro (1988), Balotelli (1990) og Dzeko (1986) som alle er temmelig unge og som de tydeligvis ikke er helt fornøyde med heller. Tror virkelig ikke de vil gi spilletid til Guidetti og fostre opp dette talentet som han fortjener. Er temmelig sikker på at han vil forsvinne fra City akkurat som Sturridge gjorde.

 

Ønsker han selvfølgelig til Arsenal, men vi har Afobe og han kan bli vanvittig. Dog er det få store spisstalenter rundt Afobe's alder i klubben og Afobe har tidligere uttalt at han ikke har noe imot konkurranse.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

 

Kommer helt ann på hvor lang kontraktstid Guidetti har. De har jo Agüro (1988), Balotelli (1990) og Dzeko (1986) som alle er temmelig unge og som de tydeligvis ikke er helt fornøyde med heller. Tror virkelig ikke de vil gi spilletid til Guidetti og fostre opp dette talentet som han fortjener. Er temmelig sikker på at han vil forsvinne fra City akkurat som Sturridge gjorde.

 

Ønsker han selvfølgelig til Arsenal, men vi har Afobe og han kan bli vanvittig. Dog er det få store spisstalenter rundt Afobe's alder i klubben og Afobe har tidligere uttalt at han ikke har noe imot konkurranse.

 

Om de blir tvunget til å selge pga for høy konkurranse og kort kontraktstid så vil jeg virkelig tro de kommer til å gjøre hva de kan for å unngå å selge til en rival. Om han er så god som folk skal ha det til, vil det være interesse rundt han blant alle de store klubbene rundt om i Europa.

Link to comment
Share on other sites

Edison Cavani! En av de beste spissene i verden for tida. Hadde passa godt inn som makker med van Persie. Denne karen er som Dzeko, scorer når som helst, hvor som helst!

 

Noen som følger med Serie A som kan fortelle meg om Cavani har giret litt ned denne sesongen? Napoli har ikke helt den samme sesongen som i fjor kan det se ut som. Og hvordan er han med tanke på oppførsel og moral? Tenker da på sammenligning med andre Sør-Amerikanere foreks Tevez/Suarez..

Link to comment
Share on other sites

Bare bullshit ennå. Hazard sa selv i dag at han ikke har signert noe og hvorfor skulle Lille la Tottenham få prate med Hazard når de ikke har et bud akseptert engang?

 

At Tottenham er veldig interesserte i Hazard er helt klart, men det er mange lag som er minst like interesserte.

Link to comment
Share on other sites

Bare bullshit ennå. Hazard sa selv i dag at han ikke har signert noe og hvorfor skulle Lille la Tottenham få prate med Hazard når de ikke har et bud akseptert engang?

 

At Tottenham er veldig interesserte i Hazard er helt klart, men det er mange lag som er minst like interesserte.

 

Jeg har liten tro på dette, men tror heller ikke han havner i Arsenal. Hazard bli dyr og temmelig sikkert over £20 mill. og jeg har svært liten tro på Wenger eller styret har planer om å punge ut så mye for en spiller.

Samtidig vil Tottene ha mye penger å handle for hvis (og trolig når) de sikrer CL og kan finne på å slenge inn store bud på flere spillere. De er ikke redde for å satse i motsetning til et visst styre lenger ned i gata...

Blir veldig overrasket hvis ikke flere store klubber slenger seg på budrunden.

Og hvorfor i tilfelle gå til Tottene fremfor de største klubbene i Europa? Blir et kortvarig eventyr og en snever medgangsbølge..garantert.

 

Men hvem vet....ryktene flyr i alle retninger hver uke angående Hazard..

 

http://www1.skysport...al-not-done-yet

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i alle dager skal man gå for Arsenal når det finnes langt mer fristende muligheter i andre klubber? Må jo være kjipt å velge en klubb som år etter år går for 3. og 4. plassen, samtidig som de store navnene forsvinner en etter en.

 

Det er nok selve hovedgrunnen til at han ikke lenger ser på Arsenal som den eneste klubben han kunne tenke seg å dra til i England dessverre.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...