Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/5988...llion-deal.html

 

Litt dårlig timing for Benitez å vise interesse for Dudu nå som van Persie akkurat har skadet seg.

 

Veldig lite troverdig. Art inneholder så mange faktafeil at det blir helt latterlig. Når journalisten i tillegg hevder at Eduardo har vært restituert og klar siden februar kan man virkelig begynne å lure..

Prisen er forøvrig ikke så gal; halvparten av hva den grinete spanjolen betalte for supertalentet Keane og ca samme pris som fantomkjøpet Dossena..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

http://www.arsenal.com/news/news-archive/e...%28News+Feed%29

 

Deilige nyheter, får bare håpe han holder seg skadefri fra nå av, da har vi virkelig en skikkelig goalgetter av rang.

 

Forøvrig gir nok dette en ganske brå død for ryktene som florerte på nettet om at Eduardo mistrivdes i Arsenal og at Liverpool ville kjøpe han!

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 18 2009, 06:25 PM) 180801[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/e...%28News+Feed%29

 

Deilige nyheter, får bare håpe han holder seg skadefri fra nå av, da har vi virkelig en skikkelig goalgetter av rang.

 

Forøvrig gir nok dette en ganske brå død for ryktene som florerte på nettet om at Eduardo mistrivdes i Arsenal og at Liverpool ville kjøpe han!

 

Ja og jeg skjønner ikke helt hvordan denne type rykter oppstår.

Med tilsynelatende ingen forankring i realiteten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det har lugget voldsomt i den offensive delen av spillet vårt etter at Eduardo ble skadet mot Aston Villa. Selv om han ikke har scoret så mye er han en konstant trussel som tiltrekker seg motstanderens oppmerksomhet i mye større grad en Nasri, Rosicky eller Walcott. Bendtner også for den saks skyld, men han har jo omtrent ikke fått spille. Får håpe han er klar mot Liverpool, for vi trenger han utpå der også med tanke på de kloke pasningene han leverer.

Link to comment
Share on other sites

Fersk uttalelse fra Wenger hentet fra Sporting Life. http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer

 

With Arshavin seemingly out and Song troubled by his knee, Arsenal could welcome back striker Eduardo.

 

The Croatian, 27 later this month, has been hampered by a succession of niggling injuries since battling back to fitness from a broken leg.

 

Wenger accepts it has been a frustrating campaign for the versatile frontman, who has six goals to date, but drew a blank in his last five matches before injury against Aston Villa three weeks ago.

 

"Eduardo has shown signs in training that he is getting sharper again," said the Arsenal boss.

 

"It takes a long time to recover when you have been injured as he was, but he is getting stronger and stronger.

 

"It is not a worry that he does not score - I told him that, once you start to make assists, it is the same as scoring and that, for me, there is no difference.

 

"I said the same to Robin van Persie earlier in the season. Don't forget that, at the start of the season, Robin made several assists, but did not score.

 

"The goals will come - the team gives you back what you give to the team, so it is just a question of patience."

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kommer Eduardo tilbake på det nivået vi begynte å se før skaden? vi er avhengige av bendtner nå, men skulle gjerne hatt Eduardo i bra slag på slutten av sesongen hvis Bendtner blir skadet eller ikke har dagen. Det er lenge å vente på at VPersie skal bli klar igjen.....

 

Hadde vært så herlig om Eduardo har fått startet mot Birmingham og senket de helt på egen hånd. En deilig revansj! Regner med at skaden mot Birmingham sitter friskt i minnet til alle spillerne, og at de vil ut på banen og hevne seg for Eduardo sin del.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Får da være måte på å være negativ til egne spillere

 

ja, både generelt sett, men særlig overfor en spiller som bevislig har levert, selv om det var før den alvorlige skaden. Og selv om han tydeligvis er inne i en blindgate nå, har han tross alt vist noen glimt etter come-backet. Derfor litt for tidlig å avskrive ham, synes nå jeg. Det kan fort vise seg å være en forhastet avgjørelse å kaste ham på dør allerede nå.

Link to comment
Share on other sites

Nå har han hatt en hel sesong til å gjøre seg vant med tempo i PL samt å få "kontroll" på sine skader. Neste sesong vil bli 100% avgjørende for Mr Silva. Presterer han ikke da, ser jeg for meg at han forsvinner sommeren 2011.

 

Han fortjener en sjanse til, for i form er han en glitrende spiss som avslutter klinisk i boksen. Vi har ikke for mange av den typen i dag (fox in a box).

Link to comment
Share on other sites

Eduardo har ikke vært seg selv etter beinbruddet, om han kommer tilbake til det nivået er umulig og vite, men det må skje noe snart...vi kan ikke drive og vente på at spillere skal bli gode nok i en evighet.. har alltid hatt sansen for eduardo men nå må han snart levere varene

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Virker bare som rykter, ingen kildehenvisning eller sitater. Hvis han går nå blir han vel en av de store floppkjøpene til Wenger, godt hjulpet av den stygge skaden.

 

Uansett, utrolig lættis at han fikk en 6 års kontrakt ifjor bare for å bli kicka ut i år. Henger ikke helt sammen...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg tror ikke Eduardo drar denne sommeren, tror han får en siste sesong på og vise seg verdig og spille for Arsenal. Håper faktisk at han blir, liker denne spillern(er vell ikke mange som ikke gjør), vet også at han har et utrolig potensiale som vi så rett før skaden. Om han skal dra, så er hvertfall Valencia en klubb jeg kommer til og bli glad hvis han drar til ettersom det er den spanske klubben min :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger skal ha sagt at han forventer høye og gode prestasjoner fra Eduardo, så en sesong til blir han, om ikke lenger. Håper dette kan bli et vendepunkt for Eduardo.

 

Håper også Eduardo kan overraske kritikerne, finne tilbake litt av sitt gamle jeg, og fremstå som en "ny" signering neste sesong. For det er noe uforløst over ham, og det er minst ett år for tidlig å selge nå. Han må få en sjanse til å vise at han kan komme tilbake. For potensialet er jo enormt. Slik jeg ser det er nok problemene primært mentale. Skaden hemmer han lenger ikke fysisk, men den surrer i bakhodet.

Link to comment
Share on other sites

Håper også Eduardo kan overraske kritikerne, finne tilbake litt av sitt gamle jeg, og fremstå som en "ny" signering neste sesong. For det er noe uforløst over ham, og det er minst ett år for tidlig å selge nå. Han må få en sjanse til å vise at han kan komme tilbake. For potensialet er jo enormt. Slik jeg ser det er nok problemene primært mentale. Skaden hemmer han lenger ikke fysisk, men den surrer i bakhodet.

 

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Vi vet at fotball ferdighetene sitter, men som du sier så sliter han mentalt. Vil gjerne se Eduardo en sesong til i Arsenal trøya

Link to comment
Share on other sites

Håper også Eduardo kan overraske kritikerne, finne tilbake litt av sitt gamle jeg, og fremstå som en "ny" signering neste sesong. For det er noe uforløst over ham, og det er minst ett år for tidlig å selge nå. Han må få en sjanse til å vise at han kan komme tilbake. For potensialet er jo enormt. Slik jeg ser det er nok problemene primært mentale. Skaden hemmer han lenger ikke fysisk, men den surrer i bakhodet.

 

Kunne ikke vært mer enig. En spiller som skuffet forrige sesong og tror også det var mye mentalt.

En spiller jeg har sansen for, og har jobbet seg imponerende tilbake etter den stygge skaden.

En god gammel Eduardo, og ser ikke vekk han kan ha 'Fairclough' rollen i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke vært mer enig. En spiller som skuffet forrige sesong og tror også det var mye mentalt.

En spiller jeg har sansen for, og har jobbet seg imponerende tilbake etter den stygge skaden.

En god gammel Eduardo, og ser ikke vekk han kan ha 'Fairclough' rollen i Arsenal.

Får håpe han har terpet avslutninger i sommer. Det er jo der det skorter. Sjanser har han jo nok av

Link to comment
Share on other sites

Sant at det er avslutningene og ikke sjanser som det har stått på etter skaden, han har blitt veldig mye bedre til å bevege seg og gli forbi forsvaret, desverre har han mistet dødeligheten sin. Kan helt klart bli en hit om han avslutter bedre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...