Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

Rooney viser nok en gang at hans IQ neppe er høyere enn draktnummeret. Han har angrepet Eduardo, uttalt i media at han ALDRI filmer og så får han denne saken på seg. Det er vel FIFA som må ta ansvar i denne situasjonen i.o.m at det er VM-kvalikk, men hvis Rooney ikke får to kampers karantene så oppfordrer jeg til demonstrasjoner utenfor UEFA og FIFA sine kontorer hvor enn de måtte ligge.

Det er ikke vm-kvalik. Det var treningskamp. Ellers er jeg enig

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

Rooney viser nok en gang at hans IQ neppe er høyere enn draktnummeret. Han har angrepet Eduardo, uttalt i media at han ALDRI filmer og så får han denne saken på seg. Det er vel FIFA som må ta ansvar i denne situasjonen i.o.m at det er VM-kvalikk, men hvis Rooney ikke får to kampers karantene så oppfordrer jeg til demonstrasjoner utenfor UEFA og FIFA sine kontorer hvor enn de måtte ligge.

Det er ikke vm-kvalik. Det var treningskamp. Ellers er jeg enig

Okei my bad! Det gjør jo det hele enda mer latterlig når du ikke har noe å spille for engang.

Link to comment
Share on other sites

David Beckham har faktisk gått ut og bedt om å få endt oppstyret rundt Eduardo.

 

Har egentlig ikke vært noen særlig stor fan av Beckham, men det virker som om han har blitt en fornuftig mann med åra. Ikke bare pga denne uttalelsen men også pga andre uttalelser han har hatt de siste årene.

 

'Eduardo is a great player. It is not that long ago that he suffered an horrific injury.

 

'You don't know what was going through his mind. He might have been trying to get out of the way of a tackle so he didn't get injured again.'

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg la merke til i slutten av artikkelen, var der han nevnte at Capello ikke tolererer filming. Blir spennende å se hva Capello gjør med tanke på Wayne Rooney. Wayne Rooney er en alt for viktig spiller for England til at Capello tørr å gjøre noe som helst er min påstand

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på England - Croatia nå, og disse engelskmennene kan ikke kalles annet en forkastlig. Helt håpløst. En mann kommer løpende fra tribunen og skal gjøre noe med Eduardo rett etter at han har scoret et mål. Heldigvis klipper tv produsenten bort det som skjer. Rett etter dette buer englandfansen på Eduardo da han blir byttet ut. Og kommentatorene gidder ikke nevne at det er en forkastlig oppførsel av tilskureren. Dette er hva som skjer når Uefa skal lage straffer, de lager offere. Føler med Eduardo, som igjen er blitt et offer. Er forkastlig og håper at mannen som løp ut på banen samt england får seg en saftig bot, pga. dette er mobbing av en idrettsmann.

 

Kan i tellegg nevnes at Eduardo muligens skulle hatt straffe tidligre, men pga Uefa så får han vel ikke en straffe på fler år.

 

HÅPLØST

Link to comment
Share on other sites

Eduardo skoret akkurat et enkelt trøstemål for Kroatia. Selv om den store happeningen var da det stormet en kroat rett etter skoringen og kysset Dudu. Vår stakkar nr. 9 ble pepet på ved hver berøring av ball. Jeg skjønner ikke helt hvorfor supportere av det engelske landslaget skal pipe på dudu som sendte et engelsk lag videre til CL, mot skotter som de har et veldig kjølig forhold til :P Sier bare litt om hvor stor betydning media har i dagens samfunn.

 

Sitter å ser på England - Croatia nå, og disse engelskmennene kan ikke kalles annet en forkastlig. Helt håpløst. En mann kommer løpende fra tribunen og skal gjøre noe med Eduardo rett etter at han har scoret et mål. Heldigvis klipper tv produsenten bort det som skjer. Rett etter dette buer englandfansen på Eduardo da han blir byttet ut. Og kommentatorene gidder ikke nevne at det er en forkastlig oppførsel av tilskureren. Dette er hva som skjer når Uefa skal lage straffer, de lager offere. Føler med Eduardo, som igjen er blitt et offer. Er forkastlig og håper at mannen som løp ut på banen samt england får seg en saftig bot, pga. dette er mobbing av en idrettsmann.

 

Det var heldigvis en kroat som hedret Dudu ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi får håpe at arsenal fansen på neste hjemmekamp viser 110% vokal støtte til laget!! Med denne hetsen av Eduardo, Wenger tullet(utvisningen) mot United, UEFA skiten og alle skadene, så håper jeg det jomer på Emirates ved neste kamp! Det samme kan sies om forumet her, for det har nesten blitt en "Vi mot dem" situasjon nå.

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske nyheter! Håper Eduardo nå blir frikjent av både dommere og spillere, for han er (hvertfall sett i mine øyne) en av de mest sympatiske spillerne der ute, og han har virkelig ikke fortjent denne heksejakten media har utsatt han for.

Link to comment
Share on other sites

UEFA har forstått at de ville hatt problemer i fremtiden, siden mange hadde krevd samme straff på samme hendelser i fremtiden. De trodde de kunne straffe Eduardo og Arsenal, for så å tro at dette ble et glemt kapittel i fremtiden. Der tok de feil.

 

Arsenal FC, Wenger, Arsenal supportere, og andre som ikke er blinde på hatet mot Arsenal, ville gitt full gass om en stjernespiller i en yndlingsklubb hadde gjort noe likedan eller enda værre i fremtiden, OM Eduardo hadde blitt suspendert.

 

Og UEFA, nei de vil nok helst unngå å gi karantener til spillere i Real Madrid, Barcelona, Utd, og f.eks Liverpool. Fremtiden vil vise om de gjør noe med "filming" på en annen måte.

Prøv ikke en gang til å tråkke på Arsenal som klubb, for sammen er vi faen meg sterke. Vi står for rettferdighet, og om vi føler det ikke følges: ja da står vi sammen mot UEFA eller hvem det skal være-

 

-Gooner-

Link to comment
Share on other sites

To ting som er ganske fantastisk i denne saken:

 

1) Eduardo ble frikjent etter videobevis; har de ikke sett hendelsen før de utestengte ham? Vi andre så til og med under kampen at det var kontakt mellom keeper og Eduardo. Å trekke frem dette som en nytt bevis som fører til frikjennelse underbygger bare min påstand at de ikke ante hva de begynte å røre rundt i ved å utestenge ham i første omgang. Dette er kun en latterlig unnskyldning for å slippe 100 lignede saker bare etter første runde av CL

 

2) Dommeren har hele tiden hevdet at det var straffe også etter at han har sett det på video. UEFA umyndiggjør dommeren ved å utestenge Eduardo fordi han lot seg lure for deretter i går hevde at Eduardo ikke prøvde å lure dommeren; som faktisk ikke lot seg lure og dømte det han syns var riktig og som UEFA nå har vedtatt var riktig... Godt de har tillit til sine dommere

 

Forøvrig var setningen over skrevet like kronglete og dårlig som UEFAs uttalelse- gidder ikke å skrive den pånytt da den oppsummerer hele saken :)

 

For et utrolig latterlig sirkus..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja Dudu, nå får du sjansen din!! Krysser fingrene for at du blir en skikkelig scoringsmaskin i denne perioden!

 

Ja med RvP og NB ute er han vel eneste klare alternativet som midspiss. Nå må vi få klar Vela og Walcott snarest. Vi har fremdeles muligheter på kantene i spiss trioen, men midtspissplassen er tynt besatt. Burde muliggens hente Simpson tilbake som cover for Ed? For må Ed ut er vel Arshavin, Vela og Walcott alternativene, og ser ikke på noen av de som fullgode alternativer i den rollen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...