Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

har ikke sett han, men hvis wenger kjøper han betbyr det at han har sett han i sikkert 1 år. Det var bra for arsenal og fansen at Wenger kjøpte så fort mener jeg. Hvis ikke hadde det blitt mye syting fra alle hold.

 

Eduardo da Silva frå Kroatia er klar for Arsenal! Han er 24 år, og opphavleg frå Brasil...

 

Må sei at dette var eit lite sjokk for meg..

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...to+join+Arsenal

Høres ut som et kjøp som passer nå. En spiss, ikke for ung, og temmelig ukjent( som gjør det til et Wenger kjøp). Hva er overgangs summen?

 

Overgangssummen er såkalt "undisclosed". Det betyr at den ikke er ferdig forhandlet enda. sikkert en ganske lav sum. et par millioner pund er realistisk.

Link to comment
Share on other sites

eehh.....who?? :D

 

Som vanlig en ukjent spiller som plutselig er kjøpt.

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette, men han er kanskje en typisk squad-player?

 

njaa....skeptisk, men kjøpt er kjøpt og vi får bare håpe han er god nok.

 

Edit: Sett videoen fra Youtube nå....Virker jo som en veldig god allround-angrepsspiller med veldig bra teknikk og god fart. Bare håper han ikke blir for ego og mister ballen for mye. Premier League og kroatiske ligaen er ikke akkurat samme nivå..hehe.

Link to comment
Share on other sites

Eduardo da Silva frå Kroatia er klar for Arsenal! Han er 24 år, og opphavleg frå Brasil...

 

Må sei at dette var eit lite sjokk for meg..

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...to+join+Arsenal

Linken virker ikke, når jeg kommer innpå står det bare "missing" Nok ett typisk Wenger kjøp. Noen som vet noe om Eduardo da Silva? Har aldrig hørt om den fyren...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ifra Kroatia selv, og har sett denne karen i aksjon mange mange ganger, han er en skikkelig goalgetter, han ble toppskårer i den kroatiske ligaen, og er toppskårer i EM kvalifiseringsgruppe E.

Han skårte mål på emirates da Dinamo var på besøk.

Han er rask og dribler godt, men han har et lite minus, han er ikke særlig stærk.

Men absolutt en god spiller, og jeg tror det er et godt kjøp :D

Link to comment
Share on other sites

ikke akkurat erstatteren jeg håpet på..

 

håper dette er squad playeren wenger hentet og at vi får se tevez på emirates for det, han kan jo spille ving og

 

edit: He finished the Croatian season with a record 34 goals. hørtes ikke så dumt ut det

Link to comment
Share on other sites

Dette blir faktisk veldig morro. skrytevideoen viser en spiller med akkurat de egenskapene vi trenger. Meget rask, god 1 mot 1 og ikke minst en skikkelig målgjører. Han virker særdeles giftig og faktisk ikke gærn på hodet heller. Da Silva sammen med RVP :D

 

Takk Wengerfor gode nyheter! Vi trengte det!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

ikke akkurat erstatteren jeg håpet på..

 

håper dette er squad playeren wenger hentet og at vi får se tevez på emirates for det, han kan jo spille ving og

 

edit: He finished the Croatian season with a record 34 goals. hørtes ikke så dumt ut det

 

 

Slår følge på den du. Synes fortsatt at Wenger kan kjøpe en som faktisk har en smule PL erfaring. Har fortsatt ikke fått trua på noe suksess i kommende sesong og Eduardo vil sikkert trenge mye tid på seg og det føler jeg vi ikke har tid til hvis dere skjønner hva jeg mener?! Tiden vil vise uansett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper han blir dobbelt så god som det Davor Suker var.

Vi har sett det før, Kroater kan gjøre suksess i Arsenal.

 

Men jeg tror vi har tapt for mye rutine, erfaring og selvsikkerhet i tapet av Henry, og føler vi trenger en veletablert stjerne fra fotballen som har en del erfaring om vi skal klare å hevde oss i innbyrdes sesong

Link to comment
Share on other sites

ikke akkurat erstatteren jeg håpet på..

 

håper dette er squad playeren wenger hentet og at vi får se tevez på emirates for det, han kan jo spille ving og

 

edit: He finished the Croatian season with a record 34 goals. hørtes ikke så dumt ut det

Her er jeg desverre redd du blir skuffet. Syens dette kjøpet minnet mistenkelig om det eneste kjøpet på spiss plass. Alder og egenskaper, og muligens pris gjør det lite realistisk med for eksempel Tevez i tilegg. Alt avhemnger av hva Wenger's tanker er rundt Walcott og Bendtner. Skal Walcott være ving ett år til, og hvor mye skal bendtner spille? Trenger vi virkelig enda en spiss etter dette kjøpet?

Link to comment
Share on other sites

Ikke så veldig uventet at Wenger skulle hente en slik ukjent spiller. Etter å dømme fra videoen på youtube virker han som en typisk goalgetter vi har manglet lenge nå. Gode avslutningsegenskaper, flink til å posisjonere seg og ok fart. Skal bli spennende å se ham når sesongen starter. Om han trenger noen kamper på å komme igang, hvis han i det hele tatt slår til i Arsenaltrøya da.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært gjennom skryterunden på youtube, ser jeg gutten har teft innenfor 5 meteren, og at han kan løpe og drible. Spørsmålet er om han er like god når han får Ferdinand, Terry, King og andre kraftige plugger i hælene. Det spørs...

Veldig usikker på nivået i den Kroatiske ligaen. Men vi ser jo i hvert fall at han har scoret mot England og Italia blant annet på landslaget. Jeg velger å være utelukkende positiv å kaller dette en kjempe signing :D

 

Kombinasjonen hurtighet og teknikk slår veldig sjelden feil. når man i tilegg legger til at han ser ut som en meget dyktig avslutter og habil hodespiller, slo blandt annet Terry i duell i landskamp og scoret, så må dette være spennende.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært gjennom skryterunden på youtube, ser jeg gutten har teft innenfor 5 meteren, og at han kan løpe og drible. Spørsmålet er om han er like god når han får Ferdinand, Terry, King og andre kraftige plugger i hælene. Det spørs...

 

Han lekte seg med blant annet Terry og Ferdinand da Kroatia møtte England :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært gjennom skryterunden på youtube, ser jeg gutten har teft innenfor 5 meteren, og at han kan løpe og drible. Spørsmålet er om han er like god når han får Ferdinand, Terry, King og andre kraftige plugger i hælene. Det spørs...

Veldig usikker på nivået i den Kroatiske ligaen. Men vi ser jo i hvert fall at han har scoret mot England og Italia blant annet på landslaget. Jeg velger å være utelukkende positiv å kaller dette en kjempe signing :(

 

Kombinasjonen hurtighet og teknikk slår veldig sjelden feil. når man i tilegg legger til at han ser ut som en meget dyktig avslutter og habil hodespiller, slo blandt annet Terry i duell i landskamp og scoret, så må dette være spennende.

 

Du er postiv og det liker jeg. La oss tippe han spiller ut Van Persie eller Adebayor for en plass i startelleveren? :D

Link to comment
Share on other sites

Er bare så typisk Wenger.. Vi blir rykta mot bortimot alle spisser i Europa, så har han henta ein uten eit rykte, og ut av det blå... Imponerende at klubben klarer å holde overgangene så hemmelige.. Håper han er god!!

Link to comment
Share on other sites

Tja, hva skal man si? Ikke storkjøpet vi har ventet på, men ikke overraskende at Wenger smeller til med et slikt kjøp. Hvorvidt han er god nok blir spennende å se, uansett må han vel ha den sedvanlige tilvenningen til engelsk fotball. Er tipset at VanPersie og Ade holder oss i kok til nyåret, og så smeller Da Silva til da?

Er avventende positiv..

 

Har du flere kaniner i nesa, Wenger??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...