Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

Herregud nå fikk jeg sjokk. Bare sjekket vg kjapt her på jobben. :(

Dette kom som lyn fra klar himmel. Han har vel aldri vært linket til klubben engang, har han vel? Må sjekke ut litt mer om han senere i dag, men dette blir spennende å se hva slags spiller dette er. Men er ikke dette han som spilte i PSV tidligere? Mener å huske at jeg har sett han en kamp hvor han var ganske god, men husker ikke helt 100%.

 

Edit: Jo stemmer det! Han spilte jo mot oss CL kvalikken ifjor! Mener å huske at jeg la så vidt merke til han da, han scoret jo også ser jeg iflg Arsenal.com :D

Link to comment
Share on other sites

70 mill er vel mer enn nok.. Selv om det virker som et bra kjøp.. 34 mål på 32 kamper er veldig bra! Det viser vel at han har nese for mål.. Klarer han halvparten i premier league skal jeg bli kjempe fornøyd! Litt moro at ingen aviser har klart å spore opp dette før handelen var klar.. Side opp og side ned hver dag om eto'o, Tevez, Anelka osv..

Link to comment
Share on other sites

Ser difinitivt ut som et bra kjøp, men jeg er redd dette kan hindre at Wenger kjøper en verdensklasse-spiss.

Han hadde ikke kjøpt denne spilleren om han hadde hatt planer om å hente Eto'o, Tevez, Martins eller Babel.

 

Fox in the box, ja..

Link to comment
Share on other sites

Ikke PSV, Frank. Dinamo Zagreb.

Jo men har han ikke vært i PSV før også? Mener å huske han fra CM også serru ;)

En ung Da Silva som var Forward centre. Jeg pleide å leie han ut noen sesonger før jeg hentet han tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Ikke PSV, Frank. Dinamo Zagreb.

Jo men har han ikke vært i PSV før også? Mener å huske han fra CM også serru ;)

En ung Da Silva som var Forward centre. Jeg pleide å leie han ut noen sesonger før jeg hentet han tilbake.

Tror ikke det, nei. Ifølge Wikipedia har han aldri vært i PSV. Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Eduardo_Alves_da_Silva

 

Her kan dere forresten se målet hans mot oss i CL-kvaliken, andre highlights og Arsenals mål i den kampen: http://www.youtube.com/watch?v=QpOtAqwo3dM

 

EDIT: Så at Cyclobs nettopp la ut Wikipedia-linken før meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke PSV, Frank. Dinamo Zagreb.

Jo men har han ikke vært i PSV før også? Mener å huske han fra CM også serru ;)

En ung Da Silva som var Forward centre. Jeg pleide å leie han ut noen sesonger før jeg hentet han tilbake.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Eduardo_Alves_da_Silva

 

Her står det at overgangsprisen var på 24 mill?!? kan det stemme??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke PSV, Frank. Dinamo Zagreb.

Jo men har han ikke vært i PSV før også? Mener å huske han fra CM også serru ;)

En ung Da Silva som var Forward centre. Jeg pleide å leie han ut noen sesonger før jeg hentet han tilbake.

Tror ikke det, nei. Ifølge Wikipedia har han aldri vært i PSV. Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Eduardo_Alves_da_Silva

 

Her kan dere forresten se målet hans mot oss i CL-kvaliken, andre highlights og Arsenals mål i den kampen: http://www.youtube.com/watch?v=QpOtAqwo3dM

 

EDIT: Så at Cyclobs nettopp la ut Wikipedia-linken før meg ;)

 

Hmm kanskje jeg heller blander han med en annen spiller da. ;) Samme det, nå er han i hvertfall snart Arsenal spiller. :)

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger gjør det rette her, han er en go spiller men spørs om ligan i Engalnd blir for tøft for han.

 

Han er 24 rart ingen andre stor klubber har henta han for lengst?

 

Ja ja håper han blir en spiller som skorer de måla vi ikke klarte å sette inn i fjor ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette kom som lyn fra en klar himmel! Som vanlig! Ikke engang newsnow hadde fåtte med seg dette da jeg sjekket kl 3 i natta! Helt utrolig. Karen har jeg ikke sett for mye av, men etter det jeg har sett tror jeg han passer godt inn i Arsenal. Det er en veldig lur spiller, men også en god målscorer.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste negative i dette er at Huntelaar nå er uaktuell (antar jeg)!

Det er fremdeles plass til Babel så Rosicky kan få den plassen han bør: sentralt.

Blir veldig spennende og se pre-season nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Endelig en som kan ta straffer ;)

 

vi har hatt Henry i 8 år, hvis du ikke har merket det. Han har satt hver eneste straffe(tror jeg).

I tillegg har vi Robin van Persie.

Til AFC enga: kan ikke du skrive litt ordentlig? det er ingenting som heter "fy fa1"

Link to comment
Share on other sites

Var ganske negativ til dette kjøpet i starten, men etter kvart virker det som ett spennande kjøp. Rask bakromsspelar med bra auga for mål. Hørte noko om 50 mål på 51 kampar(?). Det er vel nøyaktig det me manglar av spisstypar. Deik fleste drømte vel om Tevez, Eto'o og Anelka, men det var dessverre aldri realistisk. Typisk Wenger-kjøp.

 

Prisen på 7 mill pund var heilt grei.

Link to comment
Share on other sites

Var ganske negativ til dette kjøpet i starten, men etter kvart virker det som ett spennande kjøp. Rask bakromsspelar med bra auga for mål. Hørte noko om 50 mål på 51 kampar(?). Det er vel nøyaktig det me manglar av spisstypar. Deik fleste drømte vel om Tevez, Eto'o og Anelka, men det var dessverre aldri realistisk. Typisk Wenger-kjøp.

 

Prisen på 7 mill pund var heilt grei.

 

Å steike!

Hvor hørte du det?! ;)

 

Dette blir jeg bare mer og mer positiv til.. Gleder meg til Pre Season..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...