Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

Arsenal har planer om å hente nok en spiller fra Dinamo Zagreb. Klubben vurderer et bud på 5 millioner pund for Ognjen Vukojevic. (The Sun)

Ta med deg kameraten din du,Silva :ph34r:

 

Som sagt så er jeg ifra kroatia, og jeg har også sett denne spilleren i mange kamper, selv om han ikke er helt fast på Dinamo Zagreb sitt lag en gang, han er en spiller som løper veldig mye og kjemper for laget. Han kan ikke mye annet, veldig mange feilpasninger, jeg mener at han er altfår dårlig for Arsenal.

Menmen, Wenger knows!

En flamini-type med andre ord?

 

Ja, det kan du si :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

Kan vel ikke legge skjul på at du har rett der Balsnes. Store forskjeller både i tempo og ferdigheter. Tviler sterkt på at midtstopperne i Kroatisk liga kan matche Terry, Ferdinand og resten av kjempene. Og ser også at Silva sin vilje til å gå inn i banen fra siden, og å drible seg gjennom 3-4 spiller, vil være ganske mye vanskeligere i England enn i kroatia. Men for all del - jeg som Balsnes håper at jeg tar feil og at han kommer til å ha mange lekestuer på Emirates og alle andre stadioner i England.

 

Syntes det er galt å dømme han pga av at han kommer fra en mindre kjent europeisk liga, hva med

Ole Gunnar, kommer fra lille norge og har gjort det bra i England, kjenner ikke noe til den Kroatiske ligaen men tror ikke den har no dårligere nivå enn den Norske...

 

La gutten få spille i noen måneder før dere eventuellt begynner å slakte han...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

eduardoinarsenalkitxj0.jpg

 

Ser navnet på ryggen har fått seg en bøy istedet for å ligge på en rett linje som før. Det gjelder vel alle draktene?! Jeg får nok se han på Emirates cup, blir spenende. Håper det blir flere nye fjes å se på..

Link to comment
Share on other sites

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er et bra kjøp. Her virker det som vi har fått en spiss som vet hvor målet står.

32 mål på 34 kamper sier sitt. Mange trekker fram at den Kroatiske ligaen er svak og det er mulig det ,men uansett så viser han meget bra avslutter egenskaper. For jeg regner med at målene ikke er større i Kroatsia ;)

 

Tror ikke Wenger kommer til å kjøpe flere spisser og det er jeg enig i. 5 spisser er nok. Skal Walcott og Bendtner få muligheter til å vise seg fram så må det ikke kjøpes inn enda mer.

 

Og hvorfor må det absolutt handles så mye?? Her har vi en stall som det kryr av unge talenter og som bare vil bli bedre.

 

Lehmann(Almunia/Fabianski)

 

Eboue(Hoyte)-Toure(Djourou) - Gallas(Senderos) - Clichy(Traore)

 

Hleb(Ljungberg/Walcott) - Fabregas(Denilson) - Gilberto(Diaby) - Rosicky(Diaby)

 

van Persie(Bendtner) -Ade(Eduardo/Walcott)

 

Har ikke tatt med Flameni og Song da jeg mener de ikke holder Arsenal standar.

Har tatt med Senderos men jeg mener at også han ikke holder mål.

I tillegg har vi bl a. Merida, Connolly,Randall, Lansbury og Simpson som kanskje bør få sjansen.

 

Men vi har ihverfall dobbel dekning på alle plasser og alle disse ung gutta fikk litt mere rutine iløpet av forrige sesong.

Og når en så hvordan disse gutta herjet med Chelsea i 60 min i Ligacupfinalen så ser jeg meget lyst på kommende sesong.

 

Til slutt må jeg ha en kommentar til Kim. Kan godt skjønne din frustrasjon over manglende kjøp. Har selv følt det slik noen sesonger men nå tror jeg det blir bra ;)

Men du skriver at alt ikke er så bra i klubben for da hadde Henry blitt og Wenger FORLENGET FORLENGST. Men det at Wenger ikke har forlenget enda bør jo ikke å ha noe å si med ståa i klubben. Han har jo aldri tidligere forlenget over et år før kontrakta har gått ut og det var jo mens DD var der.

 

Er ganske overbevist om at Wenger blir. Tror ikke han vil forlate dette unge laget som han nå bygger opp. Og jeg tror heller ikke at han vil sette Arsenal i en slik knipe at han først selger en kontraktsbunden Henry for så å forlate skuta året etter.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest det jeg kan lese om denne spilleren, så er jeg positiv til et slikt spisskjøp. De kvalitetene som han besitter etter det jeg har fått med meg, virker som om det er som skapt i Arsenal etter Henry forsvant. Vil tro at enkelte endringer med spillestilen offensivt blir litt annerledes fremover, siden vi ikke har Henry.........

En spiller som har litt erfaring, og samtidig kan sitte med sine beste år foran seg, om han utvikler og takler PL.

Jeg tror at vi skal gi spilleren litt tid, men blir ikke overrasket om han klarer 15 ligamål i sin første sesong for Arsenal.

Med Rosicky og en fremmad-stormende Walcott på hver sin kant, med sentral hjelp fra Fabregas og Gilberto kan Eduardo og Persi få nok baller å jobbe på.......... Nei, for meg virker dette meget lovende, men tror vel at en stor signing blir gjort før sesongstart.

 

Kim skrev:

 

"Når det gjelder det med å vente å se før man er negativ, så må vel det for f*** være opp til hver enkelt. Jeg synes det er nok overdreven optimisme på dette forumet. Jeg gidder iallefall ikke å kaste meg på denne bølgen. Jeg velger å være realistisk til Wenger eventuelt motbeviser meg, så skal han få skryt. Ikke før"

 

Artig skrue du Kim ;)

 

Du mener friheten for negativitet er opp til hver enkelt, men ikke motstatt?

 

 

Har lest en del på dette forumet, og noe av det som peker seg mest ut er måten du skriver OM Arsenal. Det er for det meste store og negative ord, og jeg kan faktisk ikke forstå deg.

 

Er klubben virkelig så dårlig stelt? Synes resultatene de siste 10årene har vært helt fantastiske jeg, og en 4.plass i fjor var vel heller ikke dårlig med tanke på forutsettninger og de faktorene som kan påvirke i en sesong.

Du har jo ganske klare meninger om styret og Wenger, står du for dette eller er du bare en kverulant som elsker å være kritisk uansett?

Hva skal egentlig til for at Wenger skal motbevise deg, og er du klar over hvilke prestasjoner Arsenal FC har hatt under Wenger?

 

 

Medgangen i en klubb kan ha en bakside, det er den dagen hvor man ikke er så heldig å hente pokaler på bestilling så blir det ofte unødvendige skrik fra alle hjørner. Alt skal kritiseres, absolutt alt.

 

Ingen klubb i verdenshistorien har vunnet alt i alle år, eller har de det Kim?

Ingen klubb i verdenshistorien har hele tiden hatt fremgang år etter år, eller har de det Kim?

 

En klubb kan styres på mange måter, og Wenger har sin filosofi. Er det så vanskelig å godta? Om man ikke godtar det, får man håpe en annen manager tar over med sin metode. Spørsmålet er da: Hvem og hvorfor?

 

Jeg skjønner ikke at det går ann å være så kritisk mot det laget du sier er laget i ditt hjerte, selv en Leeds supporter ser mer positivt i sin klubb enn det du gjør i din egen.........jeg fatter det faktisk ikke, seriøst.

 

 

Mod: Beklager om dette kom i feil post, eller om det ikke passer i dette innlegget.

 

Jeg gir alle retten til å være så optimistiske de bare vil. Men etter som vi som faktisk ikke er like overbevist om at tilstanden i klubben er så perfekt, eller vi som ikke tar helt av fordi om klubben har hentet en ukjent kroat hele tiden får høre at vi må slutte å være så pessimistiske, at vi ikke kan være Arsenalsupportere vi som klager så mye osv., tok jeg meg den frihet å mene at det kan være like irriterende å lese overdreven optimisme til tider også

 

Jeg har fulgt Arsenal siden 1985, og engasjementet for klubben har bare blitt sterkere for hvert år. Selv om jeg kanskje gir uttrykk for å være negativ til alt, så er det ikke så ille. Det finnes absolutt mye bra med Wenger og den jobben styret har gjort de siste 10-20 åra. Jeg som mange andre har en tendens til å snakke rett fra levra, og si akkurat det jeg mener der og da. Jeg er ikke redd for å stille meg kritisk til Wenger eller spillere eller styre og stell, hvis jeg mener at dette er på sin plass.

 

Selvfølgelig kan man ikke vinne hvert år. Og det er heller ikke det saken dreier seg om. Det jeg reagerer negativt på, er måten ting er blitt gjort på de siste 2-3 årene. Generasjonsskiftet har blitt gjennomført alt for raskt, og pga dette har vi seilet akterut i Premier Leauge de siste to-tre årene. Og det hjelper heller ikke at Wenger står og uttaler at laget er mer enn godt nok til å vinne ligaen, når tilfellet de siste to sesongene har vært at vi ikke har vært i nærheten av å vinne noen liga. Det er en ting å si det, for å få spillerne til å tro på det, men det er noe helt annet å faktisk mene det. For Wenger's aktivitet på transfermarkedet de siste årene, betyr at han faktisk har trodd laget har vært gode nok, og det bekymrer meg litt, når man ser helt klart at de ikke har vært gode nok.

 

Hvis alle skal bare skrive positivt og se lyst på livet hele tiden her inne, så tror jeg forumet hadde blitt utrolig kjedelig. Det er viktig for ett forum at man har forskjellige meninger. Forskjellen er at jeg aksepterer og respekterer at folk mener noe annet enn meg. Men det er ikke mange som aksepterer at det er noen som også velger å være kritisk til ting. For det er ikke noen tvil om at alt ikke er ved skjønneste orden i klubben for tiden. Hadde ting vært som de skulle, så hadde ikke Henry dratt, og Wenger hadde forlenget forlengst.

 

Du må gjerne se på meg som en medgangssupporter hvis du føler for det. Men det er jeg langt ifra. Jeg kommer til å støtte laget i tykt og tynt uansett hva som skjer. For selv om jeg kan være negativ og kritisk til en del ting, så betyr ikke det at jeg ikke støtter laget. Jeg lever og ånder Arsenal 24 timer i døgnet.

 

Og hvem vet, kanskje er det slankekuren jeg har vært gjennom siste ukene for å oppnå vaskebrett til sommerferien som gjør at jeg er i dårligere humør enn vanlig. Kanskje jeg blir positiviteten selv nå når jeg begynner å spise normalt igjen :lol:

 

 

Hm.... Lange, fornuftige innlegg.

Men Kim, du må begynne å spise! Så fort og så mye du bare orker!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

 

Hvordan definerer du en stjernespiss?

Link to comment
Share on other sites

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

14, da?

Hvem vet? Tenk om Eduardo er en stjernespiss?

Det tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

14, da?

Hvem vet? Tenk om dette er en stjernespiss?

Det tror jeg.

 

har en følelse om at det blir martins ;)

 

eduardoinarsenalkitxj0.jpg

 

Ser navnet på ryggen har fått seg en bøy istedet for å ligge på en rett linje som før. Det gjelder vel alle draktene?! Jeg får nok se han på Emirates cup, blir spenende. Håper det blir flere nye fjes å se på..

 

er ikke det cl nummerene då???

Link to comment
Share on other sites

Eduardo da Silva frå Kroatia er klar for Arsenal! Han er 24 år, og opphavleg frå Brasil...

 

Må sei at dette var eit lite sjokk for meg..

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...to+join+Arsenal

 

Scorer masse mål, det er jo et spisser skal.

for se om han blir fast da.

i alle fall veldig positiv til dette kjøpet :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest det jeg kan lese om denne spilleren, så er jeg positiv til et slikt spisskjøp. De kvalitetene som han besitter etter det jeg har fått med meg, virker som om det er som skapt i Arsenal etter Henry forsvant. Vil tro at enkelte endringer med spillestilen offensivt blir litt annerledes fremover, siden vi ikke har Henry.........

En spiller som har litt erfaring, og samtidig kan sitte med sine beste år foran seg, om han utvikler og takler PL.

Jeg tror at vi skal gi spilleren litt tid, men blir ikke overrasket om han klarer 15 ligamål i sin første sesong for Arsenal.

Med Rosicky og en fremmad-stormende Walcott på hver sin kant, med sentral hjelp fra Fabregas og Gilberto kan Eduardo og Persi få nok baller å jobbe på.......... Nei, for meg virker dette meget lovende, men tror vel at en stor signing blir gjort før sesongstart.

 

Kim skrev:

 

"Når det gjelder det med å vente å se før man er negativ, så må vel det for f*** være opp til hver enkelt. Jeg synes det er nok overdreven optimisme på dette forumet. Jeg gidder iallefall ikke å kaste meg på denne bølgen. Jeg velger å være realistisk til Wenger eventuelt motbeviser meg, så skal han få skryt. Ikke før"

 

Artig skrue du Kim :)

 

Du mener friheten for negativitet er opp til hver enkelt, men ikke motstatt?

 

 

Har lest en del på dette forumet, og noe av det som peker seg mest ut er måten du skriver OM Arsenal. Det er for det meste store og negative ord, og jeg kan faktisk ikke forstå deg.

 

Er klubben virkelig så dårlig stelt? Synes resultatene de siste 10årene har vært helt fantastiske jeg, og en 4.plass i fjor var vel heller ikke dårlig med tanke på forutsettninger og de faktorene som kan påvirke i en sesong.

Du har jo ganske klare meninger om styret og Wenger, står du for dette eller er du bare en kverulant som elsker å være kritisk uansett?

Hva skal egentlig til for at Wenger skal motbevise deg, og er du klar over hvilke prestasjoner Arsenal FC har hatt under Wenger?

 

 

Medgangen i en klubb kan ha en bakside, det er den dagen hvor man ikke er så heldig å hente pokaler på bestilling så blir det ofte unødvendige skrik fra alle hjørner. Alt skal kritiseres, absolutt alt.

 

Ingen klubb i verdenshistorien har vunnet alt i alle år, eller har de det Kim?

Ingen klubb i verdenshistorien har hele tiden hatt fremgang år etter år, eller har de det Kim?

 

En klubb kan styres på mange måter, og Wenger har sin filosofi. Er det så vanskelig å godta? Om man ikke godtar det, får man håpe en annen manager tar over med sin metode. Spørsmålet er da: Hvem og hvorfor?

 

Jeg skjønner ikke at det går ann å være så kritisk mot det laget du sier er laget i ditt hjerte, selv en Leeds supporter ser mer positivt i sin klubb enn det du gjør i din egen.........jeg fatter det faktisk ikke, seriøst.

 

 

Mod: Beklager om dette kom i feil post, eller om det ikke passer i dette innlegget.

 

Jeg gir alle retten til å være så optimistiske de bare vil. Men etter som vi som faktisk ikke er like overbevist om at tilstanden i klubben er så perfekt, eller vi som ikke tar helt av fordi om klubben har hentet en ukjent kroat hele tiden får høre at vi må slutte å være så pessimistiske, at vi ikke kan være Arsenalsupportere vi som klager så mye osv., tok jeg meg den frihet å mene at det kan være like irriterende å lese overdreven optimisme til tider også

 

Jeg har fulgt Arsenal siden 1985, og engasjementet for klubben har bare blitt sterkere for hvert år. Selv om jeg kanskje gir uttrykk for å være negativ til alt, så er det ikke så ille. Det finnes absolutt mye bra med Wenger og den jobben styret har gjort de siste 10-20 åra. Jeg som mange andre har en tendens til å snakke rett fra levra, og si akkurat det jeg mener der og da. Jeg er ikke redd for å stille meg kritisk til Wenger eller spillere eller styre og stell, hvis jeg mener at dette er på sin plass.

 

Selvfølgelig kan man ikke vinne hvert år. Og det er heller ikke det saken dreier seg om. Det jeg reagerer negativt på, er måten ting er blitt gjort på de siste 2-3 årene. Generasjonsskiftet har blitt gjennomført alt for raskt, og pga dette har vi seilet akterut i Premier Leauge de siste to-tre årene. Og det hjelper heller ikke at Wenger står og uttaler at laget er mer enn godt nok til å vinne ligaen, når tilfellet de siste to sesongene har vært at vi ikke har vært i nærheten av å vinne noen liga. Det er en ting å si det, for å få spillerne til å tro på det, men det er noe helt annet å faktisk mene det. For Wenger's aktivitet på transfermarkedet de siste årene, betyr at han faktisk har trodd laget har vært gode nok, og det bekymrer meg litt, når man ser helt klart at de ikke har vært gode nok.

 

Hvis alle skal bare skrive positivt og se lyst på livet hele tiden her inne, så tror jeg forumet hadde blitt utrolig kjedelig. Det er viktig for ett forum at man har forskjellige meninger. Forskjellen er at jeg aksepterer og respekterer at folk mener noe annet enn meg. Men det er ikke mange som aksepterer at det er noen som også velger å være kritisk til ting. For det er ikke noen tvil om at alt ikke er ved skjønneste orden i klubben for tiden. Hadde ting vært som de skulle, så hadde ikke Henry dratt, og Wenger hadde forlenget forlengst.

 

Du må gjerne se på meg som en medgangssupporter hvis du føler for det. Men det er jeg langt ifra. Jeg kommer til å støtte laget i tykt og tynt uansett hva som skjer. For selv om jeg kan være negativ og kritisk til en del ting, så betyr ikke det at jeg ikke støtter laget. Jeg lever og ånder Arsenal 24 timer i døgnet.

 

Og hvem vet, kanskje er det slankekuren jeg har vært gjennom siste ukene for å oppnå vaskebrett til sommerferien som gjør at jeg er i dårligere humør enn vanlig. Kanskje jeg blir positiviteten selv nå når jeg begynner å spise normalt igjen :)

 

 

Hm.... Lange, fornuftige innlegg.

Men Kim, du må begynne å spise! Så fort og så mye du bare orker!!! :D

 

 

Ja må si at begge kommer med bra innlegg, om at man faktisk kan ha forskjellige meninger. Og det er jo soleklart at man har.

 

Skjønner at enkelte kan se på dette som det perfekte kjøp, men samtidig så forstår jeg (og er også av meningen) at noen er skeptiske. Altså dette er en spiller som putter i bøtter og spann, men dette er i kroatisk liga. Ja han har slått Terry i lufta, men det var 1 gang. Hadde han derimot slått han 20 ganger skulle jeg ha slengt meg på jubelbølgen. Men selv lille Fabregas kunne slått Terry i hodeduell i 1 av 100 forsøk. Jeg er som Kim, ikke helt overentusiastisk for denne signingen. Etter å ha vært linket til f.eks. Martins, som vi vet behersker PL og som har putta sin del forrige sesong, så er ikke dette det kjøpet jeg hadde håpet på.

 

Og som Kim så tror ikke jeg at vi får se noen flere "store" kjøp i sommer. Kanskje nok en 17-19 åring som er "the next big thing", men en Martins/Torres/Trez/Eto'o type spiller som allerede er etablert seg som stjernespiller - Nei det tror jeg desverre ikke på. _KANSKJE_ får vi se Sagna, men også det tviler jeg på.

 

Men det er slik det er - noen tror på gull og grønne skoger, og blir heller skuffet når ting ikke skjer slik de trodde - Mens andre er mere skeptiske, og tørr ikke håpe på noe som helst, og lar seg heller positivt overraske hvis det skjer. Der er Kim - der er Jeg - og der er mange flere på dette forumet. Og da får man bare respektere hva andre mener. Greit å diskutere det, men å skrive ting som kan leses som personlig hetsing og "dis-respect" som engelskmenn sier, det er unødvendig. Det menes kanskje ikke slik, men leser man mellom linjene og med den type ordbruk, så blir det faktisk slik¨.

 

Men til syvende og sist tror jeg vi alle kommer til å juble sammen for alle de fantastiske stundene vi får de neste sesognene! For det blir garantert ting å juble for!

 

Edit: Også kaster jeg meg på med Helge og sier at du må spise Kim! Vaskebrett ekke noe viktig! Go for det good shit! BIFF MED FLØTEGRATINERTE POTETER MANN!

Link to comment
Share on other sites

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

 

Hvordan definerer du en stjernespiss?

 

Vel.. ikke en som er 24 år, og fremdeles spiller på Dinamo Zagreb.

 

Han er ikke en stjernespiss, men han kan fort bli en stjernespiss.

 

En stjernespiss er en som har vist at han mestrer å spille på høyeste nivå, og gjøre det bra der.

 

 

Men misforstå meg rett, Maelan, jeg har stor tro på Eduardo, så jeg gleder meg til han viser at han kan bli en stjerne.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic dette:

 

Helge og Orakelet, jeg kan nå melde at jeg er nå i full gang med matinntak igjen, og i kveld skal jeg nyte kyllingfilet med ris, grønnsaker og peppersaus :huh:

 

Så om ett par dager, så tror vel kanskje jeg også på gull ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic dette:

 

Helge og Orakelet, jeg kan nå melde at jeg er nå i full gang med matinntak igjen, og i kveld skal jeg nyte kyllingfilet med ris, grønnsaker og peppersaus :huh:

 

Så om ett par dager, så tror vel kanskje jeg også på gull B)

 

Hehe, kanskje du tar helomvendig til fullblods optimist? ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si jeg er veldig imponert over forsvarsspillet i den kroatiske ligaen. For meg ser det ut som omentrent halvparten av målene kommer av gedigne feil i forsvaret, enten det er markeringsfeil, offsidefella som svikter eller rett og slett tekniske tabber.

 

Men på den positive siden ser han ut til å være en god avslutter og straffeeksekutør. Men selvføgelig, filmen viser ingenting om hvor mange sjanser han bommet på.....

Link to comment
Share on other sites

vi har hatt Henry i 8 år, hvis du ikke har merket det. Han har satt hver eneste straffe(tror jeg).

I tillegg har vi Robin van Persie

 

 

Du har følt med lenge du og? Fy fa1 så mye straffer han har bommet på. Spesielt i cl

 

Hvem snakker du om nå?

 

Han sier at Thierry henry har bommet på mange straffer i Champions League!!

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic dette:

 

Helge og Orakelet, jeg kan nå melde at jeg er nå i full gang med matinntak igjen, og i kveld skal jeg nyte kyllingfilet med ris, grønnsaker og peppersaus :huh:

 

Så om ett par dager, så tror vel kanskje jeg også på gull ;)

 

 

Kan ikkje heilt sjå for meg at du er mannen som treng diett Kim.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic dette:

 

Helge og Orakelet, jeg kan nå melde at jeg er nå i full gang med matinntak igjen, og i kveld skal jeg nyte kyllingfilet med ris, grønnsaker og peppersaus :huh:

 

Så om ett par dager, så tror vel kanskje jeg også på gull ;)

 

 

Kan ikkje heilt sjå for meg at du er mannen som treng diett Kim.

 

Hehe...masse god mat har gjort at man har fått litt for stort magemål, og da må drastiske tiltak iverksettes for å få til ett vaskebrett. Skal til syden i august, og man vet jo aldri hvilke skjønnheter som kan dukke opp langs strandkanten i Mallorca B)

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic dette:

 

Helge og Orakelet, jeg kan nå melde at jeg er nå i full gang med matinntak igjen, og i kveld skal jeg nyte kyllingfilet med ris, grønnsaker og peppersaus :)

 

Så om ett par dager, så tror vel kanskje jeg også på gull :P

 

 

Kan ikkje heilt sjå for meg at du er mannen som treng diett Kim.

 

Hehe...masse god mat har gjort at man har fått litt for stort magemål, og da må drastiske tiltak iverksettes for å få til ett vaskebrett. Skal til syden i august, og man vet jo aldri hvilke skjønnheter som kan dukke opp langs strandkanten i Mallorca ;)

Jeg vet åssen du har det.. Bodd på hybel i ett år... :(

Mye grandis, pølser og annen ferdigmat!!!

 

Anyway!!

Synes litt synd på Eduardo. Han ble hentet inn på litt feil tidspunkt. Mange kommer til å følge han med ugleøyne. Siden han var den første spissen som ble hentet etter Henry. Herregud så mye dritt han kommer til å få på dette forumet. Håper bare alle husker på at Eduardo da Silva er Eduardo da Silva, og har ingenting med Henry og gjøre. Ingen har sagt han skal erstatte Henry. Dette har vi van Persie og Adebayor til. De kan gjøre det. Men for all del. Støtt spillerne som spiller på banen og ikke ergre dere over de som ikke er tilstede!!

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic dette:

 

Helge og Orakelet, jeg kan nå melde at jeg er nå i full gang med matinntak igjen, og i kveld skal jeg nyte kyllingfilet med ris, grønnsaker og peppersaus :)

 

Så om ett par dager, så tror vel kanskje jeg også på gull :P

 

 

Kan ikkje heilt sjå for meg at du er mannen som treng diett Kim.

 

Hehe...masse god mat har gjort at man har fått litt for stort magemål, og da må drastiske tiltak iverksettes for å få til ett vaskebrett. Skal til syden i august, og man vet jo aldri hvilke skjønnheter som kan dukke opp langs strandkanten i Mallorca ;)

Jeg vet åssen du har det.. Bodd på hybel i ett år... :(

Mye grandis, pølser og annen ferdigmat!!!

 

Anyway!!

Synes litt synd på Eduardo. Han ble hentet inn på litt feil tidspunkt. Mange kommer til å følge han med ugleøyne. Siden han var den første spissen som ble hentet etter Henry. Herregud så mye dritt han kommer til å få på dette forumet. Håper bare alle husker på at Eduardo da Silva er Eduardo da Silva, og har ingenting med Henry og gjøre. Ingen har sagt han skal erstatte Henry. Dette har vi van Persie og Adebayor til. De kan gjøre det. Men for all del. Støtt spillerne som spiller på banen og ikke ergre dere over de som ikke er tilstede!!

 

Jøsses - har du hybel å skylde på du? Jeg er bare feit jeg ;) Men Props Kim! Mat må'n ha, men velg nå dine nymfer med omhu ;)

 

Ja enig med deg der Kors - Han ble hentet på litt feil tidspunkt. Selv om Wenger ikke sier rett ut at han er Henry's erstatter, så er det slik fans og media vil se på han. Vi får bare håpe gutten har litt tur og putter i preseason og også tidlig i PL så han får selvtillig og skryt alt ifra starten - da blir alt så mye enklere.

 

Har sett mye videoer, og har sendt en del mail med en kroatisk kamerat av meg. Han har sett Eduardo live mange ganger, og han blir forbløffet over hans timing og evne til å finne løpsrom, og at han ikke er redd for å bruke ferdighetene sine mot noen. Så jeg begynner å blir mer og mer positiv til dette kjøpet nå..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...