Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

 

Hvordan definerer du en stjernespiss?

 

Vel.. ikke en som er 24 år, og fremdeles spiller på Dinamo Zagreb.

 

Han er ikke en stjernespiss, men han kan fort bli en stjernespiss.

 

En stjernespiss er en som har vist at han mestrer å spille på høyeste nivå, og gjøre det bra der.

 

 

Men misforstå meg rett, Maelan, jeg har stor tro på Eduardo, så jeg gleder meg til han viser at han kan bli en stjerne.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2007/0...-of-all_04.html

 

Helmik...en stjernespiss har absolutt ikke noe med hvor du spiller.For da var jo heller ikke Pele en stjernespiss....??

Vil vel påstå at å score regelmessig på landslaget Kroatia og i CL viser at han mestrer det høyeste nivå.

At han er rangert som en av Kroatias hvis ikke beste spiller sier sitt..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

 

Hvordan definerer du en stjernespiss?

 

Vel.. ikke en som er 24 år, og fremdeles spiller på Dinamo Zagreb.

 

Han er ikke en stjernespiss, men han kan fort bli en stjernespiss.

 

En stjernespiss er en som har vist at han mestrer å spille på høyeste nivå, og gjøre det bra der.

 

 

Men misforstå meg rett, Maelan, jeg har stor tro på Eduardo, så jeg gleder meg til han viser at han kan bli en stjerne.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2007/0...-of-all_04.html

 

Helmik...en stjernespiss har absolutt ikke noe med hvor du spiller.For da var jo heller ikke Pele en stjernespiss....??

Vil vel påstå at å score regelmessig på landslaget Kroatia og i CL viser at han mestrer det høyeste nivå.

At han er rangert som en av Kroatias hvis ikke beste spiller sier sitt..

Har du plass på Kroatias landslag og brasilianske aner er du en god spiller.

Link to comment
Share on other sites

Nå [dvs tidligere, når jeg fant ut at han fikk nr 9] røk alle håp om at Wenger handler inn en stjernespiss. En stjernespiss [nei, ikke kom å si at bl.a Henry ikke har nr 9] mener jeg bør ha nr 9, om det allerede ikke er tatt.

 

Hvordan definerer du en stjernespiss?

 

Vel.. ikke en som er 24 år, og fremdeles spiller på Dinamo Zagreb.

 

Han er ikke en stjernespiss, men han kan fort bli en stjernespiss.

 

En stjernespiss er en som har vist at han mestrer å spille på høyeste nivå, og gjøre det bra der.

 

 

Men misforstå meg rett, Maelan, jeg har stor tro på Eduardo, så jeg gleder meg til han viser at han kan bli en stjerne.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2007/0...-of-all_04.html

 

Helmik...en stjernespiss har absolutt ikke noe med hvor du spiller.For da var jo heller ikke Pele en stjernespiss....??

Vil vel påstå at å score regelmessig på landslaget Kroatia og i CL viser at han mestrer det høyeste nivå.

At han er rangert som en av Kroatias hvis ikke beste spiller sier sitt..

 

Jaja, jeg får vel gi meg da..

Jeg står fortsatt på at han ennå ikke er en stjernespiss.. men han kan bli. Men jeg har ingen gode argumenter for hvorfor han ikke er det..

Link to comment
Share on other sites

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2007/0...-of-all_04.html

 

Helmik...en stjernespiss har absolutt ikke noe med hvor du spiller.For da var jo heller ikke Pele en stjernespiss....??

Vil vel påstå at å score regelmessig på landslaget Kroatia og i CL viser at han mestrer det høyeste nivå.

At han er rangert som en av Kroatias hvis ikke beste spiller sier sitt..

 

Har du plass på Kroatias landslag og brasilianske aner er du en god spiller.

 

Det var jo ikke det han sa! Han sa at Eduardo er rangert som en av landets beste spillere hvis ikke den beste.. ikke bare fordi han har brasilianske aner..

Link to comment
Share on other sites

Skal til syden i august, og man vet jo aldri hvilke skjønnheter som kan dukke opp langs strandkanten i Mallorca :blink:

 

På strendene på Mallorca er det vel mest gamle damer og småbarnsmødre? :P :blink:

 

Sist jeg var i Mallorca, så var det nok av lekre senoritas å se på for å si det sånn ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal til syden i august, og man vet jo aldri hvilke skjønnheter som kan dukke opp langs strandkanten i Mallorca :P

 

På strendene på Mallorca er det vel mest gamle damer og småbarnsmødre? ;) :blink:

 

Sist jeg var i Mallorca, så var det nok av lekre senoritas å se på for å si det sånn ;)

Ja,det hadde vert bra med ett gull i år :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eduardo: -"I can't replace Henry"

 

Dudu ber Arsenalfansen om å ikke ha alt for høye forventninger fra ham den første sesongen.

 

"I don't think anyone can fill Henry's boots. A player who does as much for Arsenal as Henry did will only come around once every 50 years. It will be impossible for me to do what he did. All I can hope to do is please the club, the coach and the fans."

 

Fornuftige ord av vår nyvervelse. Det er godt at han hauser litt ned på forventningene Arsenalfansen får ved å høre statistikken hans. Han viser at han har beina godt planta på bakken.

 

Ellers snakker han om hva slags spiller han er.

 

"I'm a team player and will always run back to mark. I'm a player that likes to do my bit, who the coach can tell what to do, and does it with speed and strength."

 

"My style is closer to the Europeans - not like Robinho or one of these Brazilian players that like to dribble a lot."

 

"I've played centre-forward but now play more on the left or right."

 

Med andre ord vil han og RvP kanskje bli brukt mer på flankene [mer offensivt enn backene] og Adebayor som midtspiss.

Jeg liker veldig godt det han sier i første quote. Det at han løper returløp og virker veldig agressiv, og at han jobber det han kan.

Tror også han vil passe godt inn i vår spillestil. Han virker kvikk og god med ballen i beina, samtidig som han er flink til å spille smått, slik Arsenal liker.

 

Gleder meg til å følge denne spilleren videre. Til nå har det kun vært positive sider ved ham!

Link to comment
Share on other sites

Skal jo utruleg mykje til for at den ikkje skal gå i orden.. Som Wenger seier så er det spelarar som har spelt langt færre kampar for mindre nasjonar enn Kroatia som har fått speletillatelse..

 

Er nok berre eit spørsmål om tid.. :)

 

Slik jeg har forstått det var første konklusjon at den ikke var i orden. Arsenal har bedt om en ny høring hvis jeg ikke er helt på bærtur.

Link to comment
Share on other sites

Det ordner seg nok, men han spiller visst ikke i Emirates Cup.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...Da+Silva+permit

 

Får håpe han får arbeidstillatelse fort.

Bør egentlig spille mest mulig pre-seasonkamper for å være klar for Premier League-starten.

 

 

Ade, Walcott og Rosicky skal heller ikke være med :)

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...miss+tournament

Link to comment
Share on other sites

Mener Wenger sa på pressekonferansen i går[?] foran Emirates Cup, at det skal avklares på mandag.

Mulig jeg tar feil, for det er vanskelig å høre hva journalistene spør Wenger om siden de ikke har mikrofoner, så jeg fikk ikke alt med meg, men jeg tror det var det jeg kunne tyde.

Link to comment
Share on other sites

Mener Wenger sa på pressekonferansen i går[?] foran Emirates Cup, at det skal avklares på mandag.

Mulig jeg tar feil, for det er vanskelig å høre hva journalistene spør Wenger om siden de ikke har mikrofoner, så jeg fikk ikke alt med meg, men jeg tror det var det jeg kunne tyde.

 

Helt riktig. Det var det jeg også hørte.

Link to comment
Share on other sites

Herlig! Nå får vi se hvordan han gjør det i dagens kamp. Det er viktig at vi har en skikkelig målscorer i laget dersom van Persie blir skadet. Det tror jeg vi kan ha i Dudu dersom han klarer å tilpasse seg spillestilen! Tipper han får debutmålet sitt i dag

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...