Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

Herlig! Nå får vi se hvordan han gjør det i dagens kamp. Det er viktig at vi har en skikkelig målscorer i laget dersom van Persie blir skadet. Det tror jeg vi kan ha i Dudu dersom han klarer å tilpasse seg spillestilen! Tipper han får debutmålet sitt i dag

 

Helt riktig! Heading på corner ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 2 2007, 08:49 PM) 98875[/snapback]

Herlig! Nå får vi se hvordan han gjør det i dagens kamp. Det er viktig at vi har en skikkelig målscorer i laget dersom van Persie blir skadet. Det tror jeg vi kan ha i Dudu dersom han klarer å tilpasse seg spillestilen! Tipper han får debutmålet sitt i dag

 

Helt riktig! Heading på corner ;)

Får håpe jeg får riktig angående det andre jeg nevnte i posten :D

Link to comment
Share on other sites

Får håpe jeg får riktig angående det andre jeg nevnte i posten :D

 

Nei da blir jeg ;)

 

Edit: Det verste er at minuttet etter jeg skrev dette så lå RVP nede! Men heldigvis var det bare at han fikk en ball i hodet og ikke noe alvorlig :D

Link to comment
Share on other sites

Dudu var ganske god idag. Bevegelig og løp ganske mye. Bendtner hjalp han ikke så veldig mye så det ble mye inviduelt.

Skulle helst sett han skyte fra 8 meter da Hoyte skjøt stang ut, men Arsenal er Arsenal - alt skal være flott

Håper han blir bare bedre og bedre og gleder meg til å se om han spiller kampen mot Ajax fra start

Link to comment
Share on other sites

Dudu var ganske god idag. Bevegelig og løp ganske mye. Bendtner hjalp han ikke så veldig mye så det ble mye inviduelt.

Skulle helst sett han skyte fra 8 meter da Hoyte skjøt stang ut, men Arsenal er Arsenal - alt skal være flott

Håper han blir bare bedre og bedre og gleder meg til å se om han spiller kampen mot Ajax fra start

Enig!!! blir utrolig spennende å se ham i morgen! virker som han har mange gode kvaliteter!!! Kanskje litt "forsiktig" i noen situasjoner men, regner med at han blir bedre og bedre frem mot sesongstart!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dudu var ganske god idag. Bevegelig og løp ganske mye. Bendtner hjalp han ikke så veldig mye så det ble mye inviduelt.

Skulle helst sett han skyte fra 8 meter da Hoyte skjøt stang ut, men Arsenal er Arsenal - alt skal være flott

Håper han blir bare bedre og bedre og gleder meg til å se om han spiller kampen mot Ajax fra start

Enig!!! blir utrolig spennende å se ham i morgen! virker som han har mange gode kvaliteter!!! Kanskje litt "forsiktig" i noen situasjoner men, regner med at han blir bedre og bedre frem mot sesongstart!

 

 

Nå var det vel Rosicky som sto ved ca 8 meter da han flikket ballen videre til Hoyte som klinket ballen i stolpen.

Gleder meg til å se han i kveld, håper Wenger prøver Dudu og Van Persie på topp fra start da de vil antagelig spille sammen i seriestarten. Blir det 22.15 norsk tid kampen starter i kveld forresten?

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig! Jeg vedder alt jeg eier og har på at det var Rosicky som sendte ballen videre til Hoyte..

 

Det hele foregikk slik: Eduardo spiller igjennom Van Persie. Eduardo fortsetter å løpe inn i boksen etter spilt passning, bak han kommer Rosicky som for ballen av Van Persie og flikker den videre til Hoyte som setter den i stanga.

Eduardo kom nesten i veien for Rosicky, men klarte akkurat å komme seg unna..

Men for all del nydelig gjennomspill fra Dudu til VP..

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig! Jeg vedder alt jeg eier og har på at det var Rosicky som sendte ballen videre til Hoyte..

 

Det hele foregikk slik: Eduardo spiller igjennom Van Persie. Eduardo fortsetter å løpe inn i boksen etter spilt passning, bak han kommer Rosicky som for ballen av Van Persie og flikker den videre til Hoyte som setter den i stanga.

Eduardo kom nesten i veien for Rosicky, men klarte akkurat å komme seg unna..

Men for all del nydelig gjennomspill fra Dudu til VP..

 

Riktig.. Eduardo står litt foran til høyre for Rosicky idet Rosicky sender ballen til Hoyte!

Link to comment
Share on other sites

Litt stats fra kampen mot Lazio:

http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

 

Veldig bra pasningsprosent på Dudu!! Ikke bare er han er god målscorer, men også en veldig god lagspiller som linker bra opp med andre og jobber godt. RvP og Dudu er veldig godt par som utfyller hverandre bra. Begge er tilretteleggere og målscorere. Problemet kan kanskje være at begge liker å trekker litt vekk fra målet for å linke opp med midtbanen, og det dermed kan hende at vi får for lite spillere i boksen. Spennende skal det i alle fall bli om en uka, da Fulham skal få kjørt seg på The Grove!!

Link to comment
Share on other sites

Hva var grunnen til at vår nye spiss ikke var med idag?

Ser at Wenger også sier at det er små muligheter for at han spiller i Praha.

 

Har jeg gått glipp av noe?

 

Besto ikke fitness testen tror jeg.. også var det visstnok noe med ankelen :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eduardo scora i dag 1-0 målet i Kroatia sin 5-3 seier over Bosnia. Har ikkje fått sett målet, men trur det skal ha vore på hodet.

 

Håpar at han får åpne målkontoen sin i PL mot City til helga, hadde vore kjekt å fått han i gang er også

Link to comment
Share on other sites

Eduardo scora i dag 1-0 målet i Kroatia sin 5-3 seier over Bosnia. Har ikkje fått sett målet, men trur det skal ha vore på hodet.

 

Håpar at han får åpne målkontoen sin i PL mot City til helga, hadde vore kjekt å fått han i gang er også

Du tok mine ord :D Men ellers ser det ut som Dudu kan score mål på lanslaget, venter bare på at han gjør det i Arsenal også. Tar jeg ikke feil er det nå 9 mål på 15 kamper for Kroatia for gutten, ikke verst!

 

Samtidig kan det nevnes at Henry scoret sitt 40 mål for France, og er nå et mål bak Platini på 41. Aner ikke hvor lenge jeg har ventet på at han skal ta den rekorden, bare synd han ikke tar den som Arsenalspiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eduardo skårte to vakre mål for Kroatia idag, da de vant 2-0 mot Estland.

Det første målet var et typisk "Fox in the box" mål, der han skårer på saksespark fra 6 meter.

Andre målet fikk han ballen på 16 meteren fra en strående Modric (som er linket til Arsenal) og plaserer ballen hardt helt oppe i krysset.

En god kamp fra Eduardo :P

Link to comment
Share on other sites

Imponerende!

En annen Arsenal spiller scorte også, Tomas Rosicky.

Han scorte 1-0 målet for Tjekkia i en 3-0 seier borte mot San Marino!

 

Bendtner kom inn for Danmark, han kom ikke på scoringslisten.

Fabregas ser ikke ut som spilte.

Theo strålte for England U-21.

Hleb spilte for Hviterussland. De tape 3-1.

Sagna og Gallas er ikke med for Frankrike.

Og Lehmann holdt nullen for Tyskland.

 

Edit: van Persie begynte kampen for Nederland

Og Diarra selvfølgelig. Han spilte for i Frankrike en i 0-0 kamp mot Italia.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende!

En annen Arsenal spiller scorte også, Tomas Rosicky.

Han scorte 1-0 målet for Tjekkia i en 3-0 seier borte mot San Marino!

 

Bendtner kom inn for Danmark, han kom ikke på scoringslisten.

Fabregas ser ikke ut som spilte.

Theo strålte for England U-21.

Hleb spilte for Hviterussland. De tape 3-1.

Sagna og Gallas er ikke med for Frankrike.

Og Lehmann holdt nullen for Tyskland.

 

Fabregas er ikke i stallen til Spania mot Island og du glemte at Diarra spilte hele kampen for Frankrike, ellers god oppsummering, og kanonkamp av Eduardo :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...