Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

Ser at Da Silva har blitt en del av stallen nå (på Arsenal.com), men hvor blir det av vårt nye norske kjøp? Han er ikke på førstelagsstallen og ikke i reserve/youth-stallen

Det la jeg også merke til :X

Link to comment
Share on other sites

vi har hatt Henry i 8 år, hvis du ikke har merket det. Han har satt hver eneste straffe(tror jeg).

I tillegg har vi Robin van Persie

 

 

Du har følt med lenge du og? Fy fa1 så mye straffer han har bommet på. Spesielt i cl

 

Han har ikke bommet på MANGE straffer, i så fall. kan ikke du gi meg link eller si hvem mot og når?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har planer om å hente nok en spiller fra Dinamo Zagreb. Klubben vurderer et bud på 5 millioner pund for Ognjen Vukojevic. (The Sun)

Ta med deg kameraten din du,Silva :X

Har du en link eller noe til dette?

Det er et rykte som florerer på forskjellige forum, så vi trenger vel ikke link til det? Et rykte på et forum er mer seriøst enn hva avisene skriver. ;) hehe.

Link to comment
Share on other sites

Tidlegare speidar Tor Kristian Karlsen vurderer Arsenals nye kjøp...

 

http://karlsen.nettblogg.no/

 

Ifølgje han kan Eduardo visa seg å vera eit sikkeleg kupp, og eg trur nok at han har ein smule meir peiling enn dei fleste av oss her inne på forumet :X

 

 

 

Etter å ha lest bloggen til Karlsen, ble jeg straks mere optimistisk. Den mannen vet antageligvis langt mere om fotball enn et samlet gunners forum(antageligvis) så da han har stor tro på at Eduardo kan være et kupp, så får jeg håpe han har rett i det. thumbs up for Eduardo!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gremmes nesten av så mye negativ det er her. Fy søren! Noen som husker hvor såkalt "UKJENT" Titi var!? Hvem hadde hørt om han? Veldig få, ja. Hvem har hørt om han i dag!? Tja, sånn ca. vet ikke, alle som er interresert i internasjonal fotball, i allefall! Det samme kan skje med denne kroaten. Å bruke sånne utsagn: "United og Liverpool har hentet inn store talenter, mens vi har en ukjent kroter som ikke har noe å vise på høyt nivå". Er rett og slett ;) ! Dere må ikke glemme at Wenger vet hva han gjør og det har han vist tusen ganger før. Vent å se, før dere begynner med alt det negative dere har å by på.

 

Hilsen en optimistisk Gooner!

 

Nå er vel ikke du den som har vært mest optimistisk selv den siste tiden - så om noen andre er litt mindre optimistiske til dette kjøpet enn du er, så får de få lov til det.

 

 

Ellers så er det ett spennende kjøp - ja. Men det er vel ikke kjøpet som vi forventet eller håpte på etter å a mista verdens beste spiss. Det vi ville ha var en spiller som kunne bringe ro og selvsikkerhet i troppen og blandt fansen. Dette kjøpet roer kanskje 50% av fansen, mens jeg tviler på at han bringer noe særlig mye inn i troppen før halvspilt sesong og han har rukket å bli kjent med både spillere og støtteapparat.

 

Jeg som mange andre her håper dette ikke blir det eneste kjøpet, men er redd det blir det. Ser vi en ny spiller nå er det en plass i forsvars 4'ern. Evt en ung ving/sentral.

 

Men tiden vil vise... Synes alikevel dette er litt tynt.

[/qoute]

_________________________________________________________________________________________________________________

Selfølgelig skal andre få ha sine meininger, det jeg mente med innlegget var at det er så sinnsykt irriterende å lese sånne supernegative innlegg, uten at han har sett spilleren spille. Og at vi har kjøpt en spiller som ikke har noenting å vise på høyt nivå, da tenker jeg; Kan han se inn i fremtiden?

 

Vent å se om han slår til før dere begynner å kritisere kjøpet ;)

 

PS! Det kan jeg innrømme jeg er ikke alltid like positive til ting, jeg heller. Men jeg er ikke negative til noe jeg ikke vet om er noe å være negativ til.

 

 

Edit: Vanskelig å qoute for tida, ikke sant Veginho? ;)

 

Ja der er jeg helt enig med deg. Man skal ikke være negativ og hetsende når man ikke har sett spilleren spille eller gitt han en sjanse i det hele tatt. Men jeg skjønner at noen er skeptiske. Men som du sier - stor forskjell på negativitet og å være skeptisk.

 

Edit: Hmm quoting er neggu ikke lett :X

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har planer om å hente nok en spiller fra Dinamo Zagreb. Klubben vurderer et bud på 5 millioner pund for Ognjen Vukojevic. (The Sun)

Ta med deg kameraten din du,Silva :X

 

Som sagt så er jeg ifra kroatia, og jeg har også sett denne spilleren i mange kamper, selv om han ikke er helt fast på Dinamo Zagreb sitt lag en gang, han er en spiller som løper veldig mye og kjemper for laget. Han kan ikke mye annet, veldig mange feilpasninger, jeg mener at han er altfår dårlig for Arsenal.

Menmen, Wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har planer om å hente nok en spiller fra Dinamo Zagreb. Klubben vurderer et bud på 5 millioner pund for Ognjen Vukojevic. (The Sun)

Ta med deg kameraten din du,Silva :X

 

Som sagt så er jeg ifra kroatia, og jeg har også sett denne spilleren i mange kamper, selv om han ikke er helt fast på Dinamo Zagreb sitt lag en gang, han er en spiller som løper veldig mye og kjemper for laget. Han kan ikke mye annet, veldig mange feilpasninger, jeg mener at han er altfår dårlig for Arsenal.

Menmen, Wenger knows!

En flamini-type med andre ord?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har planer om å hente nok en spiller fra Dinamo Zagreb. Klubben vurderer et bud på 5 millioner pund for Ognjen Vukojevic. (The Sun)

Ta med deg kameraten din du,Silva :X

 

Som sagt så er jeg ifra kroatia, og jeg har også sett denne spilleren i mange kamper, selv om han ikke er helt fast på Dinamo Zagreb sitt lag en gang, han er en spiller som løper veldig mye og kjemper for laget. Han kan ikke mye annet, veldig mange feilpasninger, jeg mener at han er altfår dårlig for Arsenal.

Menmen, Wenger knows!

En flamini-type med andre ord?

En Flamini-type er akkurat det vi trenger!

 

Arsenal Sweden sammenligner Dudu med Wright, noe jeg synes er en ganske bra sammenligning. Begge to er/var Fox in the Box, men jeg tror Eduardo er litt raskere og har litt mer slepen teknikk enn det Ian Wright hadde.

 

http://www.arsenal.se/nyasidan/nyheter.asp...heter&idNr=4128

Link to comment
Share on other sites

Ja synes den sammenlikningen er veldig bra. Men som du sier så er nok eduardo mere teknisk, men det har vel også noe med generasjonen han er i, kontra hva wrigt er:) Positivt. Men fortsatt skeptisk om han blir eneste forsterkning B)

Link to comment
Share on other sites

Tidlegare speidar Tor Kristian Karlsen vurderer Arsenals nye kjøp...

 

http://karlsen.nettblogg.no/

 

Ifølgje han kan Eduardo visa seg å vera eit sikkeleg kupp, og eg trur nok at han har ein smule meir peiling enn dei fleste av oss her inne på forumet B)

 

 

 

Etter å ha lest bloggen til Karlsen, ble jeg straks mere optimistisk. Den mannen vet antageligvis langt mere om fotball enn et samlet gunners forum(antageligvis) så da han har stor tro på at Eduardo kan være et kupp, så får jeg håpe han har rett i det. thumbs up for Eduardo!

 

Helt enig i at det er et veldig positivt innlegg og jeg er veldig positiv til dette kjøpet, men ingen kan forutse allerede nå om han blir en gedigen nedtur eller den "nye" Henry. Det spørs om han kan venne seg til den engelske fotballen og det er utrolig mange "stjerner" som har hatt grusomme opphold i PL. Crespo, Kanoute, Forlan, Morientes osv osv. er alle spillere som det ble stilt enorme forventninger til, men som gikk på trynet. Det samme kan skje med da Silva. Vi burde heller ha lave forventninger og ikke tro at han kommer til å slå til med en gang. Jeg tror han kommer til å score 9-10 mål denne sesongen for så å slå til for fullt neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Blei ikke noe da Silva på ryggen nei;)

Nei jeg begynner faktisk å få tro på fyren. Tror dette kan bli morsomt!

Da måtte det blitt:

9. E. da Silva og

19. G. da Silva.

 

Tok den? Gilberto heter jo også da Silva.

 

Forresten kule tall/bokstaver.

Link to comment
Share on other sites

Kroatene blir kalt europas brasil, så vii får i dobbel dose her B)

Dessuten får vi forhåpentligvis litt andre typiske kroatferdigheter også.

 

Det utrolige er at jeg tenkte på å skrive en ny topic på søndag, om den oppdiktede spilleren "Nyako Bavare", og innlegget skulle være omtrent som dette:

 

"Arsenal har kjøpt en spiss, og det er Nyako Bavare, fra en mindre kjent klub. Alle hadde trodd at Wenger skulle kjøpe et mer kjent navn, men Wenger slår til igjen"

 

Dette ble mer reelt enn jeg hadde trodd, selv om navnet på spilleren er et annet...

 

Ellers så håper jeg at enten: - vi får inn en stopper som kan gjøre Toure`like god som før, og selger Gallas

eller

- Gallas skjerper seg

Toure like god som før??? som når da?, han har jo hatt en kjempesesong. Selge Gallas? hvorfor i all verden skal vi det? han er jo blant verdens beste. ER TOTALT uenig i det siste du har skrevet, og det får meg til å lure om du i det hele tatt klarer å se når en spiller gjør en god jobb eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

 

Og det verste med hele saken, er at dette er garantert den eneste signeringen i sommer. Jeg trodde Wenger for engangs skyld kom til å vise supporterne og omverden at det nå satses som aldri før, at vi skulle vise omverden at Arsenal ikke er nede for telling selv om Henry er solgt. Vel, så feil kunne man ta.

 

 

Seriøst Kim, HVORDAN I SVARTE H*****E kan du påstå noen sånt? Har du du laserblikk INN I HJERNEN til Wenger?

 

Neida, ikke noe laserblikk. Bare føler det på meg. Begynner å bli godt vant med Wenger's vaner etter alle hans år i klubben. Kjøpet i går viste jo at han ikke har endret ett snev av sine vaner, så derfor forventer jeg heller ikke flere kjøp

 

Jeg gremmes nesten av så mye negativ det er her. Fy søren! Noen som husker hvor såkalt "UKJENT" Titi var!? Hvem hadde hørt om han? Veldig få, ja. Hvem har hørt om han i dag!? Tja, sånn ca. vet ikke, alle som er interresert i internasjonal fotball, i allefall! Det samme kan skje med denne kroaten. Å bruke sånne utsagn: "United og Liverpool har hentet inn store talenter, mens vi har en ukjent kroter som ikke har noe å vise på høyt nivå". Er rett og slett B) ! Dere må ikke glemme at Wenger vet hva han gjør og det har han vist tusen ganger før. Vent å se, før dere begynner med alt det negative dere har å by på.

 

Hilsen en optimistisk Gooner!

 

Var Henry ukjent før vi hentet han? Are you having a laugh???

 

Henry var mye mer kjent enn denne Kroaten da Wenger hentet han til Arsenal. Sommeren før vi hentet han, hadde han nettopp imponert en hel verden med sine prestasjoner for Frankrike i VM. Flere av storklubbene i Europa var ute etter han, deriblant Arsenal. Men han valgte Juventus. Kom til oss ett år etterpå grunnet at han ikke lyktes der. Så å påstå at Henry ikke var kjent, er så til de grader skivebom.

 

Når det gjelder det med å vente å se før man er negativ, så må vel det for f*** være opp til hver enkelt. Jeg synes det er nok overdreven optimisme på dette forumet. Jeg gidder iallefall ikke å kaste meg på denne bølgen. Jeg velger å være realistisk til Wenger eventuelt motbeviser meg, så skal han få skryt. Ikke før

 

Blei ikke noe da Silva på ryggen nei;)

Nei jeg begynner faktisk å få tro på fyren. Tror dette kan bli morsomt!

Da måtte det blitt:

9. E. da Silva og

19. G. da Silva.

 

Tok den? Gilberto heter jo også da Silva.

 

Forresten kule tall/bokstaver.

 

Nei det hadde ikke måttet bli det, med tanke på at Gilberto spiller med navnet Gilberto bakpå ryggen. Og han heter heller ikke Gilberto da Silva, men Gilberto Silva. About time to get your facts straight

Link to comment
Share on other sites

 

Og det verste med hele saken, er at dette er garantert den eneste signeringen i sommer. Jeg trodde Wenger for engangs skyld kom til å vise supporterne og omverden at det nå satses som aldri før, at vi skulle vise omverden at Arsenal ikke er nede for telling selv om Henry er solgt. Vel, så feil kunne man ta.

 

 

Seriøst Kim, HVORDAN I SVARTE H*****E kan du påstå noen sånt? Har du du laserblikk INN I HJERNEN til Wenger?

 

Neida, ikke noe laserblikk. Bare føler det på meg. Begynner å bli godt vant med Wenger's vaner etter alle hans år i klubben. Kjøpet i går viste jo at han ikke har endret ett snev av sine vaner, så derfor forventer jeg heller ikke flere kjøp

 

Jeg gremmes nesten av så mye negativ det er her. Fy søren! Noen som husker hvor såkalt "UKJENT" Titi var!? Hvem hadde hørt om han? Veldig få, ja. Hvem har hørt om han i dag!? Tja, sånn ca. vet ikke, alle som er interresert i internasjonal fotball, i allefall! Det samme kan skje med denne kroaten. Å bruke sånne utsagn: "United og Liverpool har hentet inn store talenter, mens vi har en ukjent kroter som ikke har noe å vise på høyt nivå". Er rett og slett B) ! Dere må ikke glemme at Wenger vet hva han gjør og det har han vist tusen ganger før. Vent å se, før dere begynner med alt det negative dere har å by på.

 

Hilsen en optimistisk Gooner!

 

Var Henry ukjent før vi hentet han? Are you having a laugh???

 

Henry var mye mer kjent enn denne Kroaten da Wenger hentet han til Arsenal. Sommeren før vi hentet han, hadde han nettopp imponert en hel verden med sine prestasjoner for Frankrike i VM. Flere av storklubbene i Europa var ute etter han, deriblant Arsenal. Men han valgte Juventus. Kom til oss ett år etterpå grunnet at han ikke lyktes der. Så å påstå at Henry ikke var kjent, er så til de grader skivebom.

 

Når det gjelder det med å vente å se før man er negativ, så må vel det for f*** være opp til hver enkelt. Jeg synes det er nok overdreven optimisme på dette forumet. Jeg gidder iallefall ikke å kaste meg på denne bølgen. Jeg velger å være realistisk til Wenger eventuelt motbeviser meg, så skal han få skryt. Ikke før

 

Blei ikke noe da Silva på ryggen nei;)

Nei jeg begynner faktisk å få tro på fyren. Tror dette kan bli morsomt!

Da måtte det blitt:

9. E. da Silva og

19. G. da Silva.

 

Tok den? Gilberto heter jo også da Silva.

 

Forresten kule tall/bokstaver.

 

Nei det hadde ikke måttet bli det, med tanke på at Gilberto spiller med navnet Gilberto bakpå ryggen. Og han heter heller ikke Gilberto da Silva, men Gilberto Silva. About time to get your facts straight

2. qoute: Greit, bomma der. Men du nevner overdreven optimisme? Jeg mener det er enkelte med overdreven pessimisme.

 

3.qoute: Det jeg mente der var at Gilberto like godt kunne hatt da Silva for i følge Wikipedia: "Gilberto, real name Gilberto da Silva Melo" About time to get YOUR facts straight!

Link to comment
Share on other sites

Det ble EDUARDO på ryggen hans samt tallet 9. Bare sånn informasjon til dere over som driver og krangler om det. Er ikke noe vits i å spekulere i om hva det skulle stått bakpå ryggen DERSOM han skulle hatt Da Silva bakpå drakta.

 

Bilder kan ses her: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...mirates+Stadium

 

Man kan også lese det første intervjuet med ham på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest det jeg kan lese om denne spilleren, så er jeg positiv til et slikt spisskjøp. De kvalitetene som han besitter etter det jeg har fått med meg, virker som om det er som skapt i Arsenal etter Henry forsvant. Vil tro at enkelte endringer med spillestilen offensivt blir litt annerledes fremover, siden vi ikke har Henry.........

En spiller som har litt erfaring, og samtidig kan sitte med sine beste år foran seg, om han utvikler og takler PL.

Jeg tror at vi skal gi spilleren litt tid, men blir ikke overrasket om han klarer 15 ligamål i sin første sesong for Arsenal.

Med Rosicky og en fremmad-stormende Walcott på hver sin kant, med sentral hjelp fra Fabregas og Gilberto kan Eduardo og Persi få nok baller å jobbe på.......... Nei, for meg virker dette meget lovende, men tror vel at en stor signing blir gjort før sesongstart.

 

Kim skrev:

 

"Når det gjelder det med å vente å se før man er negativ, så må vel det for f*** være opp til hver enkelt. Jeg synes det er nok overdreven optimisme på dette forumet. Jeg gidder iallefall ikke å kaste meg på denne bølgen. Jeg velger å være realistisk til Wenger eventuelt motbeviser meg, så skal han få skryt. Ikke før"

 

Artig skrue du Kim :ph34r:

 

Du mener friheten for negativitet er opp til hver enkelt, men ikke motstatt?

 

 

Har lest en del på dette forumet, og noe av det som peker seg mest ut er måten du skriver OM Arsenal. Det er for det meste store og negative ord, og jeg kan faktisk ikke forstå deg.

 

Er klubben virkelig så dårlig stelt? Synes resultatene de siste 10årene har vært helt fantastiske jeg, og en 4.plass i fjor var vel heller ikke dårlig med tanke på forutsettninger og de faktorene som kan påvirke i en sesong.

Du har jo ganske klare meninger om styret og Wenger, står du for dette eller er du bare en kverulant som elsker å være kritisk uansett?

Hva skal egentlig til for at Wenger skal motbevise deg, og er du klar over hvilke prestasjoner Arsenal FC har hatt under Wenger?

 

 

Medgangen i en klubb kan ha en bakside, det er den dagen hvor man ikke er så heldig å hente pokaler på bestilling så blir det ofte unødvendige skrik fra alle hjørner. Alt skal kritiseres, absolutt alt.

 

Ingen klubb i verdenshistorien har vunnet alt i alle år, eller har de det Kim?

Ingen klubb i verdenshistorien har hele tiden hatt fremgang år etter år, eller har de det Kim?

 

En klubb kan styres på mange måter, og Wenger har sin filosofi. Er det så vanskelig å godta? Om man ikke godtar det, får man håpe en annen manager tar over med sin metode. Spørsmålet er da: Hvem og hvorfor?

 

Jeg skjønner ikke at det går ann å være så kritisk mot det laget du sier er laget i ditt hjerte, selv en Leeds supporter ser mer positivt i sin klubb enn det du gjør i din egen.........jeg fatter det faktisk ikke, seriøst.

 

 

Mod: Beklager om dette kom i feil post, eller om det ikke passer i dette innlegget.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest det jeg kan lese om denne spilleren, så er jeg positiv til et slikt spisskjøp. De kvalitetene som han besitter etter det jeg har fått med meg, virker som om det er som skapt i Arsenal etter Henry forsvant. Vil tro at enkelte endringer med spillestilen offensivt blir litt annerledes fremover, siden vi ikke har Henry.........

En spiller som har litt erfaring, og samtidig kan sitte med sine beste år foran seg, om han utvikler og takler PL.

Jeg tror at vi skal gi spilleren litt tid, men blir ikke overrasket om han klarer 15 ligamål i sin første sesong for Arsenal.

Med Rosicky og en fremmad-stormende Walcott på hver sin kant, med sentral hjelp fra Fabregas og Gilberto kan Eduardo og Persi få nok baller å jobbe på.......... Nei, for meg virker dette meget lovende, men tror vel at en stor signing blir gjort før sesongstart.

 

Kim skrev:

 

"Når det gjelder det med å vente å se før man er negativ, så må vel det for f*** være opp til hver enkelt. Jeg synes det er nok overdreven optimisme på dette forumet. Jeg gidder iallefall ikke å kaste meg på denne bølgen. Jeg velger å være realistisk til Wenger eventuelt motbeviser meg, så skal han få skryt. Ikke før"

 

Artig skrue du Kim :ph34r:

 

Du mener friheten for negativitet er opp til hver enkelt, men ikke motstatt?

 

 

Har lest en del på dette forumet, og noe av det som peker seg mest ut er måten du skriver OM Arsenal. Det er for det meste store og negative ord, og jeg kan faktisk ikke forstå deg.

 

Er klubben virkelig så dårlig stelt? Synes resultatene de siste 10årene har vært helt fantastiske jeg, og en 4.plass i fjor var vel heller ikke dårlig med tanke på forutsettninger og de faktorene som kan påvirke i en sesong.

Du har jo ganske klare meninger om styret og Wenger, står du for dette eller er du bare en kverulant som elsker å være kritisk uansett?

Hva skal egentlig til for at Wenger skal motbevise deg, og er du klar over hvilke prestasjoner Arsenal FC har hatt under Wenger?

 

 

Medgangen i en klubb kan ha en bakside, det er den dagen hvor man ikke er så heldig å hente pokaler på bestilling så blir det ofte unødvendige skrik fra alle hjørner. Alt skal kritiseres, absolutt alt.

 

Ingen klubb i verdenshistorien har vunnet alt i alle år, eller har de det Kim?

Ingen klubb i verdenshistorien har hele tiden hatt fremgang år etter år, eller har de det Kim?

 

En klubb kan styres på mange måter, og Wenger har sin filosofi. Er det så vanskelig å godta? Om man ikke godtar det, får man håpe en annen manager tar over med sin metode. Spørsmålet er da: Hvem og hvorfor?

 

Jeg skjønner ikke at det går ann å være så kritisk mot det laget du sier er laget i ditt hjerte, selv en Leeds supporter ser mer positivt i sin klubb enn det du gjør i din egen.........jeg fatter det faktisk ikke, seriøst.

 

 

Mod: Beklager om dette kom i feil post, eller om det ikke passer i dette innlegget.

 

Jeg gir alle retten til å være så optimistiske de bare vil. Men etter som vi som faktisk ikke er like overbevist om at tilstanden i klubben er så perfekt, eller vi som ikke tar helt av fordi om klubben har hentet en ukjent kroat hele tiden får høre at vi må slutte å være så pessimistiske, at vi ikke kan være Arsenalsupportere vi som klager så mye osv., tok jeg meg den frihet å mene at det kan være like irriterende å lese overdreven optimisme til tider også

 

Jeg har fulgt Arsenal siden 1985, og engasjementet for klubben har bare blitt sterkere for hvert år. Selv om jeg kanskje gir uttrykk for å være negativ til alt, så er det ikke så ille. Det finnes absolutt mye bra med Wenger og den jobben styret har gjort de siste 10-20 åra. Jeg som mange andre har en tendens til å snakke rett fra levra, og si akkurat det jeg mener der og da. Jeg er ikke redd for å stille meg kritisk til Wenger eller spillere eller styre og stell, hvis jeg mener at dette er på sin plass.

 

Selvfølgelig kan man ikke vinne hvert år. Og det er heller ikke det saken dreier seg om. Det jeg reagerer negativt på, er måten ting er blitt gjort på de siste 2-3 årene. Generasjonsskiftet har blitt gjennomført alt for raskt, og pga dette har vi seilet akterut i Premier Leauge de siste to-tre årene. Og det hjelper heller ikke at Wenger står og uttaler at laget er mer enn godt nok til å vinne ligaen, når tilfellet de siste to sesongene har vært at vi ikke har vært i nærheten av å vinne noen liga. Det er en ting å si det, for å få spillerne til å tro på det, men det er noe helt annet å faktisk mene det. For Wenger's aktivitet på transfermarkedet de siste årene, betyr at han faktisk har trodd laget har vært gode nok, og det bekymrer meg litt, når man ser helt klart at de ikke har vært gode nok.

 

Hvis alle skal bare skrive positivt og se lyst på livet hele tiden her inne, så tror jeg forumet hadde blitt utrolig kjedelig. Det er viktig for ett forum at man har forskjellige meninger. Forskjellen er at jeg aksepterer og respekterer at folk mener noe annet enn meg. Men det er ikke mange som aksepterer at det er noen som også velger å være kritisk til ting. For det er ikke noen tvil om at alt ikke er ved skjønneste orden i klubben for tiden. Hadde ting vært som de skulle, så hadde ikke Henry dratt, og Wenger hadde forlenget forlengst.

 

Du må gjerne se på meg som en medgangssupporter hvis du føler for det. Men det er jeg langt ifra. Jeg kommer til å støtte laget i tykt og tynt uansett hva som skjer. For selv om jeg kan være negativ og kritisk til en del ting, så betyr ikke det at jeg ikke støtter laget. Jeg lever og ånder Arsenal 24 timer i døgnet.

 

Og hvem vet, kanskje er det slankekuren jeg har vært gjennom siste ukene for å oppnå vaskebrett til sommerferien som gjør at jeg er i dårligere humør enn vanlig. Kanskje jeg blir positiviteten selv nå når jeg begynner å spise normalt igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å følge Eduardo og hvordan han klarer seg i starten av sesongen. Forhåpentligvis får han noen mål i starten av pre-season kampene og i CL kvalikken, så er jeg sikker på at det hjelper på veldig mye. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...