Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

Eduardo scoret i dag igjen for Kroatia borte mot Hviterussland. Har nå 15 mål på 25 landskamper! En fantastisk statistikk når man i tillegg sikkert kan legge til en del assist og kamper hvor han ikke har spilt hele 90 minutter.

 

Har virkelig troa på Eddie i år, om han holder seg skadefri. Ingen tvil om at han kan komme opp i 20+ mål denne sesongen. Han starter vel med de første på lørdag! :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Heng deg nå ikke på hylekoret. Det er ikke noe spesielt med "denne mannen". Den mest oppkonstruerte filmingen jeg har sett av en Arsenalspiller stod Robert Pires for. You Tube er fyllt til randen av langt mer notoriske filmere for ikke å snakke om langt alvorlige handlinger gjort i fullt overlegg.

 

Så, la oss adressere problemet som sådan og være skuffet over det. La oss også få gjort noe med det, men jeg nekter å være med på noen lynsjing av "denne mannen" spesielt.

Link to comment
Share on other sites

Hadde dette vært en CL-finale hvor scoringen hadde vært avgjørende hadde det vært én ting. Da hadde jeg skjønt alt oppstyret.

Men dette var et totalt ubetydelig mål i en kamp (over to kamper) Arsenal allerede hadde vunnet. Jeg forstår ikke at det kan være så mye å snakke om.

Og ingen snakket om da RvNistelrooy filmet seg til straffe mot et Ipswichlag som kjempet mot nedrykk i 01 eller 02! Ingen snakket om samme mannen da ManU møtte Stuttgart i Tyskland i CL.

 

OG SIST MEN IKKE MINST: INGEN SNAKKET OM ROONEY I 2004 DA HANS FILMING GJORDE AT ARSENAL IKKE FIKK SIN KAMP NR.50 SOM UBESEIRET PÅ RAD!!!

 

Det var i det minste kontakt mellom Boruc og Eduardo. Det var det ikke mellom Rooney og Campbell!!

Link to comment
Share on other sites

Når noen blir tatt i filming i en kamp får dei gult kort .

Det er mange andre som har filma :Rooney , Ronaldo, Drogba og StevenG+++++++ Ingen av dei fekk utestengelse ..

 

Å gi en spiller utestengelse er for dumt ... Då må det gjøres hver gang ... og folk som blir tatt i filming må få rødt kort ...

 

Eg synst det var dumt han gjorde det . Og eg satt å håpte på at han sku brenne den. Men å lage så stor sak av det som dette har blitt i media e berre for dumt!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er noen som skal ha refs for filming så er det jo Nicklas. Han datt jo 3 sekunder etter at han hadde blitt holdt i trøya. Det var kontakt mellom Boruc og Eduardo. Uansett så sier regelen (i følge Lars Tjernås) at det ikke trenger å være kontakt, men når man blir forstyrret så mye at du mister balanse og kontroll, fks at du må manøvrere på akrobatisk vis for å unngå en takling så kan det anses som straffe. Merkelig nok.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere huske at Gerrard er "hellig". Det hadde aldri i livet blitt det samme oppstyret. Jeg styrer bare unna alt som omhandler denne saken. Det er dumt gjort av Eduardo, men det skjer HVER jævla kamp. Jeg kan ikke tro på at han skal få utestengelse. Det ville vært å skyte seg selv i foten.

 

Da forventer jeg at det settes en dommer som følger med på hver eneste situasjon i samtlige kamper hver sesong. Lykke til. Latterlig at det skal lages en så stor sak av dette.

 

En ting skal Dudu ha, det var en jævla bra filming.

Link to comment
Share on other sites

Hadde dette vært en CL-finale hvor scoringen hadde vært avgjørende hadde det vært én ting. Da hadde jeg skjønt alt oppstyret.

Men dette var et totalt ubetydelig mål i en kamp (over to kamper) Arsenal allerede hadde vunnet. Jeg forstår ikke at det kan være så mye å snakke om.

Og ingen snakket om da RvNistelrooy filmet seg til straffe mot et Ipswichlag som kjempet mot nedrykk i 01 eller 02! Ingen snakket om samme mannen da ManU møtte Stuttgart i Tyskland i CL.

 

OG SIST MEN IKKE MINST: INGEN SNAKKET OM ROONEY I 2004 DA HANS FILMING GJORDE AT ARSENAL IKKE FIKK SIN KAMP NR.50 SOM UBESEIRET PÅ RAD!!!

 

Det var i det minste kontakt mellom Boruc og Eduardo. Det var det ikke mellom Rooney og Campbell!!

 

100 prosent enig med deg her Ravenghost!

Link to comment
Share on other sites

OG SIST MEN IKKE MINST: INGEN SNAKKET OM ROONEY I 2004 DA HANS FILMING GJORDE AT ARSENAL IKKE FIKK SIN KAMP NR.50 SOM UBESEIRET PÅ RAD!!!

 

Det var i det minste kontakt mellom Boruc og Eduardo. Det var det ikke mellom Rooney og Campbell!!

 

For å fullføre det, så hadde det vell ikke vært utenkelig at vi hadde fortsatt i samma stil videre. For det gikk ganske så mye dårligere etter det tapet, så her er det snakk om langt større konsekvenser enn at en Eduardo filmet i en CL kvalikk som allerede var avgjort!

Link to comment
Share on other sites

For min del håper jeg han alltid hopper unna slik at han unngår skader. At dommeren dømmer straffe skal ikke Eduardo straffes for.

 

BE

 

Edit: Og heksejakten tar jeg som et signal på at folk frykter Arsenal mer i år enn noensinne. Det er bare hyggelig å bli lagt merke til

Link to comment
Share on other sites

Syns denne greia begynner å bli latterlig. Har sjelden opplevd at media er så ute etter en spiller etter noe slikt.

Syns ennå at Boruc var bittelitt borti Dudu,men det er ikke straffe.

Er sjelden media er etter profilerte UNited el Pool spillere etter en såkalt filming.

Blir det utestengelse av Eduardo må reglene være konsekvente for såkalt 'filming'. Det er det definitivt ikke pr. dags dato.

Link to comment
Share on other sites

Ashley Young skal agivelig ha filmet seg til et straffespark i går da Aston Villa ble slått ut av Europa league av Rapid Wien. Nå blir det spennende å se om det blir likhet for loven. Jeg tviler....

 

Så episoden nå nettopp, soleklar filming det også! Derfor enig med deg, skal Eduardo få straff bør nok unge lovende Young også en tur ut i kakebua..

 

http://www.youtube.com/watch?v=2BWRDOjfz9c

Link to comment
Share on other sites

TalkSport har akkurat kommet med nyheten om at Eduardo faktisk blir straffet. De sa ingenting om hvor mange kamper det var snakk om, men er vel nærliggende å tro at det dreier seg om to kamper. Om ikke Young blir straffet nå reiser jeg personlig til hovedkvarteret til UEFA og driter på kontorpulten til fat ugly Platini!

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg blir så voldsomt provosert av dette. Synes UEFA gjør en stor feil ved å dømme en spiller for dette uten å ha et regelverk i bakhånd først. Ikke misforstå meg, synes skuespill er en pest og at det må bekjempes, men når det faktisk er blitt så vanlig som det er er det helt latterlig å plukke ut en enkelt episode og straffe Eduardo.

 

Fra nå av vil Eduardo ha et evig stempel på seg som spilleren som ble dømt først for dette, en spiller som ellers fremstår som verdens mest sympatiske etter min mening.

 

At Eduardo får noen kamper er en ting, men det stemplet han får er en annen. Nei UEFA, lag et regelverk først, så vet spillerne hvilke konsekvenser diving får. Eduardo er et uskydlig offer i et håpløst UEFA-korstog mot Arsenal..

 

Hater uefa

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg blir så voldsomt provosert av dette. Synes UEFA gjør en stor feil ved å dømme en spiller for dette uten å ha et regelverk i bakhånd først. Ikke misforstå meg, synes skuespill er en pest og at det må bekjempes, men når det faktisk er blitt så vanlig som det er er det helt latterlig å plukke ut en enkelt episode og straffe Eduardo.

 

Fra nå av vil Eduardo ha et evig stempel på seg som spilleren som ble dømt først for dette, en spiller som ellers fremstår som verdens mest sympatiske etter min mening.

 

At Eduardo får noen kamper er en ting, men det stemplet han får er en annen. Nei UEFA, lag et regelverk først, så vet spillerne hvilke konsekvenser diving får. Eduardo er et uskydlig offer i et håpløst UEFA-korstog mot Arsenal..

 

Hater uefa

 

Spot on!

 

Verste er at supportere av klubber med serieforbrytere i svalestup som Rooney, Gerrard og Drogba nå støtter opp om UEFAs avgjørelse i denne saken. Snakk om dobbeltmoral. Og som du sier så vil Eduardo, uansett om han aldri filmer igjen, bli stemplet som selve symbolet på diving.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg blir så voldsomt provosert av dette. Synes UEFA gjør en stor feil ved å dømme en spiller for dette uten å ha et regelverk i bakhånd først. Ikke misforstå meg, synes skuespill er en pest og at det må bekjempes, men når det faktisk er blitt så vanlig som det er er det helt latterlig å plukke ut en enkelt episode og straffe Eduardo.

 

Fra nå av vil Eduardo ha et evig stempel på seg som spilleren som ble dømt først for dette, en spiller som ellers fremstår som verdens mest sympatiske etter min mening.

 

At Eduardo får noen kamper er en ting, men det stemplet han får er en annen. Nei UEFA, lag et regelverk først, så vet spillerne hvilke konsekvenser diving får. Eduardo er et uskydlig offer i et håpløst UEFA-korstog mot Arsenal..

 

Hater uefa

 

Enig med deg Mr. Arsenal. Se f.eks. på posten ovenfor også, Young kastet seg i går og prøvde bevisst å gå for straffe og fikk det. Likevel har ingen nevnt episoden og jaggu bryr ikke UEFA seg om hva han gjorde.

 

ENESTE grunnen til at dette har blitt så blåst opp er fordi det er Arsenal det er snakk om, og Platini har en personlig torne i sida mot klubben.

 

Sier som deg, jeg hater UEFA og Platini, hater også Sepp Blatter..

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå har UEFA virkelig lagt listen. Utrolig, men sant. Herfra og ut blir det kun en taper, UEFA selv. Såfremt ikke dette følges opp da, med f.eks. Ashley Young som sak nr. 2. Hva er oddsen for det? Hadde dommeren sett at Eduardo filmet ville det kun blitt et gult kort. Nå er det noen som er på syltynn is her, og det er ikke Eduardo eller Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå har UEFA virkelig lagt listen. Utrolig, men sant. Herfra og ut blir det kun en taper, UEFA selv. Såfremt ikke dette følges opp da, med f.eks. Ashley Young som sak nr. 2. Hva er oddsen for det? Hadde dommeren sett at Eduardo filmet ville det kun blitt et gult kort. Nå er det noen som er på syltynn is her, og det er ikke Eduardo eller Arsenal.

 

Personlig mener jeg at Platini burde få sparken fort som faen og få inn en kompetent leder inn der. Makan til kukhue skal man lete lenge etter..

 

Forresten, hvor blir det av hylekoret mot Ashley Young? Ikke noe media hysteri, og ikke et ord fra UEFA..

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8223917.stm

 

Her står det! Eduardo blir straffet av UEFA. Makan til Arsenal hets har jeg aldri vært vitne til. Det skal bli MEEEEEEGET spennende å følge med de spanske og italienske lagene utover i turneringen, og i aller høyeste grad Stevie G og Rooney!

 

Jeg blir kvalm!

 

Kom gjerne med friske meninger om Platini i "Platini-tråden": http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?showtopic=4185

Link to comment
Share on other sites

Dette er faen meg helt sykt. Jeg gleder meg som faen til å se om UEFA klarer å følge opp dette. Skal følge med på eventuelle hendelser, og ser jeg at spesielt Gerrard filmer uten at han blir straffet, så skal jeg reise til Frankrike eller hvorhen Platini holder til å sparke han så hardt i ræva at han aldri kan sitte på et kontor lengere.

 

KVALMT. Jeg har aldri i mitt liv hørt om regler som sier at filminger kan bli straffet. Dommeren "så" situasjonen, og da har, etter det jeg erfarer, UEFA ikke noe som helst å gjøre med saken. Vi hadde vel en lignende situasjon med Lindpere og Austin i Tippeligaen i år, men det handlet vel mer om å drepe en person.

 

Blir spennende å følge med videre.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...