Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Veldig kjipt, men vil likevel si at Rosicky har enda mer uflaks.

Men det er bedre å la Eduardo få hvile resten av sesongen og gå gjennom pre-season skadefri.

Kommer nok sterkt tilbake til neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Veldig kjipt, men vil likevel si at Rosicky har enda mer uflaks.

Men det er bedre å la Eduardo få hvile resten av sesongen og gå gjennom pre-season skadefri.

Kommer nok sterkt tilbake til neste sesong!

Det er nok det klokeste. La de få noen rolige måneder og så begynne matchingen med preseason.

Det er litt enten eller nå med Rosicky spesielt.

Link to comment
Share on other sites

Veldig kjipt, men vil likevel si at Rosicky har enda mer uflaks.

Men det er bedre å la Eduardo få hvile resten av sesongen og gå gjennom pre-season skadefri.

Kommer nok sterkt tilbake til neste sesong!

Det er nok det klokeste. La de få noen rolige måneder og så begynne matchingen med preseason.

Det er litt enten eller nå med Rosicky spesielt.

Nå er jeg så lei skader at dere aner ikke! Eduardo blir jo skadet bare han ser en fotballbane på tv! Rosicky trur jeg aldri kommer til å spille fotball mer. Hva er det med Arsenal og skader?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I dag har Eduardo operert i sin venstre ankel igjen. Det var et lite inngrep som gikk bra og han er forventet å være tilbake til trening i pre- season.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...atement-eduardo

 

Kommer han til å bli klar til sesongen? klarer han å riste av seg skader og plager nå? Liker ikke dette.

Håper han klarer å komme tilbake igjen istedenfor å bli som Rosicky, Rosicky er vel kanskje tilbake nå, men har slitt veldig

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.sport.co.uk/news/Football/23731...two_months.aspx

 

Eduardo ute i to måneder.. Dette var ikke jeg klar over! :) Huff og huff og huff :P

 

Wenger sa på pressekonferansen at Eduardo will be back "in the next 2 months". Jeg tolker det dithen at han da vil kunne være "fit for fight" for førstelaget senest 22. septemberr, og det er vel ikke så ille??

Link to comment
Share on other sites

http://www.sport.co.uk/news/Football/23731...two_months.aspx

 

Eduardo ute i to måneder.. Dette var ikke jeg klar over! :) Huff og huff og huff :P

 

Wenger sa på pressekonferansen at Eduardo will be back "in the next 2 months". Jeg tolker det dithen at han da vil kunne være "fit for fight" for førstelaget senest 22. septemberr, og det er vel ikke så ille??

Jo jeg syns egentlig det,ihvertfall nå som vi har solgt Ade og det er uskkert om en erstatter blir hentet inn. Trodde han skulle få en skikkelig pre-season, noe som betyr veldig mye, men istedet må han fortsette å behandle disse småskadene. Hadde god tro på at han skulle være en av våre viktigste spillere denne sesongen om han fikk en skikkelig pre-season, med sin giftighet i boks. Det kan han selvfølgelig fortsatt bli, men det kan ikke være betryggende for Wenger å skulle stole på at Eduardo slipper unnna flere skader.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg glad for at jeg ikke satt inn 200 kr på Dudu som topscorer. Sikker på at Wenger ikke mener at Dudu bruker 2 måneder på å komme tilbake i toppform?

 

Har ikke peiling.. han verken bekrefter om Eduardo er skadet eller ikke. Dårlig av Wenger syntes jeg, men men. Må nok uansett en spiss inn i sommer, virker som om Chamakh sitter hjemme og venter på kontakt fra Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Wengers utsagn blir tolket helt feil her, dudu er fit for fight han. Eduardo uttalte i dagens Sportske novosti at han skal starte mot Szombathelyi den 27.

 

Det er fint vi har en krorsk til å oversette for oss.

Dette var da gode nyheter.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Han er spilleklar i følge seg selv. Han skal spille kamper i pre-season. Får ikke limt inn linker da jeg bruker en iPod.

 

Puh.. Han MÅ være spilleklar til sessongstart. Har ingen tro på at hverken Bendtner eller RvP vil være med å prege toppscorerlista. Og magefølelsen min sier at Wenger setter Ade-pengene i banken.

Link to comment
Share on other sites

Meget gledelig ;) Dersom Eduardo og Rosicky får en god pre-season og de holder seg noenlunde skadefrie så tror jeg vi har en meget spennende sesong foran oss :D Eduardo kan bli vår joker...

Laget mangler bare en ting og det er den berømte deffensive midtbanespilleren. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det at han var ute i to måneder til var sikkert en form for misforståelse, hvor Wenger mente at han trengte to måneder på å komme opp på sitt beste nivå. Han vil nokk være me fra første spark i serieåpningen, og jeg har stor tru på at dette kan bli hans skikkelige gjennombruddssesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...