Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

For en drittakling;

 

fryktelig. Soleklart rødt kort. At han bare fikk gult må skyldes at han bare så vidt traff spurs-spilleren. Hadde han truffet rent kunne det ha vært karriereødeleggende. Men rødt burde det åkkesom vært. Og spillere som gjør slik vil vi definitivt ikke se i Arsenal-trøya.

Link to comment
Share on other sites

Uenig, Flamini var aldri stygtspillende for oss(sånn som jeg husker det)

Tror nok ikke han er typen heller, men igår mistet han fullstendig hodet. Det verste var når han pekte på klokka for å få dommeren til å legge til tid mens Corluka lå og vrei seg i smerte

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke han er typen heller, men igår mistet han fullstendig hodet.

 

dette kan de fleste gjøre i et svakt øyeblikk, også våre egne. Tror heller ikke at Flamini er slik til vanlig, han var ihvertfall ikke slik da han spilte for oss. Mulig at han mistet hodet fordi det var Tottene de spilte mot (hvem kan ikke miste hodet da? :angry: ), men uansett må vi ta avstand fra slike taklinger! Og hvis ens egne spillere gjør slik gjentatte ganger er det best å kvitte seg med dem.

Link to comment
Share on other sites

Det var en skikkelig grisetakling, ja, men skulle gjerne sett at Flamini fortsatte i vår klubb, han var en meget god spiller å ha på midten.

Rent objektivt er jeg enig, men etter tirsdagen er jeg glad til. Hadde han gjort noe sånt som Arsenalspiller så hadde jeg kjeppjagd han til Milano. Han fikk jo Joey Barton og DeJong til å se ut som sølvgutter

Link to comment
Share on other sites

Rent objektivt er jeg enig, men etter tirsdagen er jeg glad til. Hadde han gjort noe sånt som Arsenalspiller så hadde jeg kjeppjagd han til Milano. Han fikk jo Joey Barton og DeJong til å se ut som sølvgutter

 

Kødder du? Joey Barton som presterer å slå til spillere i magen, grisetakle og rett og slett være en kvalmende ekkel fyr. De Jong som karatesparker Xabi Alonso i brystkassen i en VM finale for deretter å knekke beinet til Ben Arfa et par måneder senere?

 

Nei du. Disse to er nok verre, men uansett så var det en utrolig stygg takling av Flamini og det er kun flaks som gjør at han ikke ender opp med å brekke beinet til Corluka.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 18 2011, 06:22 PM) 217683[/snapback]

Kødder du? Joey Barton som presterer å slå til spillere i magen, grisetakle og rett og slett være en kvalmende ekkel fyr. De Jong som karatesparker Xabi Alonso i brystkassen i en VM finale for deretter å knekke beinet til Ben Arfa et par måneder senere?

 

Nei du. Disse to er nok verre, men uansett så var det en utrolig stygg takling av Flamini og det er kun flaks som gjør at han ikke ender opp med å brekke beinet til Corluka.

Kødder og kødder fru Blom. Overdrivelse er vel et språklig virkemiddel man bruker for å understreke noe :)

 

Det styggeste var egentlig etter taklingen, når Flamini ville ha Corluka av banen og pekte på klokka for å signalisere at det skulle legges til tid. Blir litt skremt når jeg ser noen som utviser så liten empati for en spiller man akkurat har prøvd å kveste

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Snakker du om Flamini så er dette bare tull.

Gi meg et eksempel på en spiller som ikke har gjort en hodeløs tackling i sitt liv..

Vel jeg føler at Flamini svek klubben i mitt hjerte i sin tid, og med det føler jeg det er grunnlag for å komme med det utsagnet. Det at han lever en slik hodeløs takling forsterker inntrykket mitt av han. Mange spillere som har levert en hodeløs takling i tiden, men det er ikke så mange som har kombinert det med et svik mot Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Snakker du om Flamini så er dette bare tull.

Gi meg et eksempel på en spiller som ikke har gjort en hodeløs tackling i sitt liv..

To taklinger. En stygg og en hodeløs. Men som sagt så kulminerte det hele med at han prøver å få Corluka av banen samt peker på klokka til dommeren. Da er det ikke bare en hodeløs takling. Da er det "Joey Barton's School of victimizing yourself while breaking legs in the process" neste

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Da er Flamini blitt frigitt av AC Milan, da de ikke klarte å bli enige om en kontraktsforlengelse. Han forlangte sikkert £250.000 i ukelønn. Hadde dere tatt han tilbake dersom det var en muliget for det?

 

Absolutt ikke. Det var vi som utvikla han til å bli den spilleren han var/ble i 07/08. Også drar han påfølgende sommer, ved første og beste mulighet, og det vederlagsfritt... I tillegg har han vell rotnet bort på benken de siste åra. Gratulerer Flamst, well done!

 

Nei takk

Link to comment
Share on other sites

Han er velkommen tilbake av meg. Det var arsenal sin nøling som gjorde at han ikke signerte en ny avtale med oss. Jeg elsker spillestilen hans fra tiden i Arsenal, men har ikke fulgt med på hans karriere i Milan.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Absolutt ikke. Det var vi som utvikla han til å bli den spilleren han var/ble i 07/08. Også drar han påfølgende sommer, ved første og beste mulighet, og det vederlagsfritt... I tillegg har han vell rotnet bort på benken de siste åra. Gratulerer Flamst, well done!

 

Nei takk

 

Ang spillere som stikker fra klubben og blir kalt Judas osv (vet du ikke gjorde det her, men ble gjort når han dro): Når skal en spiller gå fra klubben og det er "greit". Jeg har full forståelse for at spillere ønsker å doble lønna si, i tillegg til å øke mulighetene betraktelig for å vinne noe! Men om de stikker mens de er under kontrakt blir de hånet for at de ikke respekterer kontrakten osv.. Hvis de først blir ut kontraktstiden blir de hetset for at de går vederlagsfritt uten at klubben får penger... Harde kår??

Link to comment
Share on other sites

Flamini fortjener ikke noe kritikk for måten han forlot Arsenal. Han gjorde akkurat det samme da han dro fra Marseille: Vegret seg for å skrive under ny kontrakt og valgte heller et langt mer lukrativt tilbud fra Arsenal og kom til oss som bosmanspiller. Den gang var det vi som nøt godt av det, da kan ikke vi klage så mye når han bruker samme taktikk mot oss senere.

Link to comment
Share on other sites

Slik han var ville han forsterket oss og ha en slik terrier i bakhånd til vanskelige oppgjør ville vært fantastisk, men det kommer ikke til å skje. Har heller ikke fulgt med på han i Milan og i følge kompisen min som er fan av AC så har han vært relativt elendig for dem, ble bedre og bedre, men aldri "god nok".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...