Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Jeg vil tro at Milan's antatte førstelag vil bli seende noe slikt ut:

 

Dida

Zambrotta - Nesta - Usikker - Usikker

Pirlo

Gattuso - Seedorf

Kaka

Pato - Ronaldinho

 

Tror Seedorf må vike plassen for Flamoney.

 

Det tviler jeg meget sterkt på. Dersom Seedorf må vike er det nok til fordel for Ambrosini, som jeg er ganske sikker på vil ha fast plass på årets Milan-lag.

Link to comment
Share on other sites

Slik ser laget til Milan ut, når alle er tilgjengelige

 

-----------------------Abbiati---------------

 

---Zambrotta-----Nesta----Maldini------Jankulovski-------

 

------------Flamini---------Pirlo---------Ambrosini--------

 

------------------Kaka-----------Ronaldinho-------------

 

---------------------Shevchenko/Pato---------------------

 

Seedorf er blitt ein gammal primadonna som ikkje gidder å spele blandt dei tre på midten, og då blir han bak dei to brassane i køen lenger framme i banen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke savnet Flamoney ett eneste sekund siden han forlot Arsenal. Pengegriske idioter orker jeg ikke å bruke tid på.

Støttes! Har lagt denne mannen bak meg for lengst.

Hadde vært litt enklere om vi hadde hatt noen å bytte ham ut med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke savnet Flamoney ett eneste sekund siden han forlot Arsenal. Pengegriske idioter orker jeg ikke å bruke tid på.

 

Word! Jeg savnet Vieira da han dro. Savnet ham leeeenge. Ellers har jeg aldri savnet spillere som selv har ønsket seg bort. Henry har aldri vært et savn for meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor spillerne etter en knall sesong for oss skjønner at det beste for de spillemessig er å bli ho oss. Flamini hadde vært en publikumsfavoritt i år, og så å si et klart førstevalg på plassen ved siden av Cesc.

Skjønner ikke at de skal være så griske etter penger, når lønna de hadde fått hos oss hadde vært mer enn nok til å leve livet fullt ut. Vi har kanskje lavere lønninger i forhold til mange av de største og rikeste klubbene, men vil si at det en gj.snittlig nordmann tjener i året(!) bør være en ganske god inntekt, spesielt når denne tjenes inn på en måned!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor spillerne etter en knall sesong for oss skjønner at det beste for de spillemessig er å bli ho oss. Flamini hadde vært en publikumsfavoritt i år, og så å si et klart førstevalg på plassen ved siden av Cesc.

Skjønner ikke at de skal være så griske etter penger, når lønna de hadde fått hos oss hadde vært mer enn nok til å leve livet fullt ut. Vi har kanskje lavere lønninger i forhold til mange av de største og rikeste klubbene, men vil si at det en gj.snittlig nordmann tjener i året(!) bør være en ganske god inntekt, spesielt når denne tjenes inn på en måned!

 

Snakk heller om ei uke.

Link to comment
Share on other sites

:P

Jeg skjønner ikke hvorfor spillerne etter en knall sesong for oss skjønner at det beste for de spillemessig er å bli ho oss. Flamini hadde vært en publikumsfavoritt i år, og så å si et klart førstevalg på plassen ved siden av Cesc.

Skjønner ikke at de skal være så griske etter penger, når lønna de hadde fått hos oss hadde vært mer enn nok til å leve livet fullt ut. Vi har kanskje lavere lønninger i forhold til mange av de største og rikeste klubbene, men vil si at det en gj.snittlig nordmann tjener i året(!) bør være en ganske god inntekt, spesielt når denne tjenes inn på en måned!

 

Snakk heller om ei uke.

 

En halv uke ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter en sesong på Milanbenken begynner nok Flamoney også å skjønne at det var en tabbe å dra fra Arsenal. Og Wenger tar ikke tilbake spillere han har mistet, så da må'n nok se til andre plasser. Det optimale for en som Flamini er trorlig Manchester City, fast plass og ti ganger den lønnen han fikk i Arsenal i sin tid. Er ikke usannsynlig at Cashley også slår følge med sin tidligere lagkamerat til Manchester.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Flamini får noen nedtur. Han var uten tvil den beste på vår midtbane sammen med Fab forrige sesong. Tabben hans var at han ikke fortsatte. Hadde han blitt hos oss videre tror jeg vi ville hatt en av den beste sentralmidtbanene i PL.

 

Hadde sans for Flamini når han var i Arsenal og håper han lykkes i Italia.

Denne drittslengingen mot spillere som forlater oss er patetisk.

Eneste er Cole som både sa og skrev mye dritt om Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Flamini får noen nedtur. Han var uten tvil den beste på vår midtbane sammen med Fab forrige sesong. Tabben hans var at han ikke fortsatte. Hadde han blitt hos oss videre tror jeg vi ville hatt en av den beste sentralmidtbanene i PL.

 

Hadde sans for Flamini når han var i Arsenal og håper han lykkes i Italia.

Denne drittslengingen mot spillere som forlater oss er patetisk.

Eneste er Cole som både sa og skrev mye dritt om Arsenal.

 

Enig at det er lavmål å slenge dritt om spillere som forlater Arsenal, medmindre de fortjener det ved å komme med urimelig kritikk mot Arsenal. Har ingenting personlig i mot Flamini selv om jeg tillater meg å mene at han gjorde en stor feil ved å gå til Milan. Selv om han ikke blir en fiasko tviler jeg på om han klarer å komme opp på det samme nivået i Italia som i Arsenal. Han får rett og slett en annen rolle. Og selv om jeg ikke har noe i mot Flamini håper jeg da for all del at hans nye klubb mislykkes (og da har vel også Flamini mislykkes...?), heller ikke det fordi jeg på noen måte "hater" Milan, men rett og slett fordi de ikke er Arsenal, og ergo en rival... ihvertfall i europeisk sammenheng...

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Milan bæsje på leggen nok en gang. 2-0 tap mot Genoa!!!! Idiot, Flamini!!! Du har gjort ditt livs største tabbe!

 

 

Jepp, det er herlig å se..

 

Dere må for all del ikke slenge dritt om Flamoney. Det er noen medlemmer her inne som blir svært fortørnet og syns dette er det ytterste av lavmål. Den griske tufsen fortjener hver eneste cm motgang han får!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...