Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ganske merkelig at Flamini blir vraket fra EM-troppen og. Flamini har jo gjort en mye bedre sesong enn f.eks Makelele.

 

At Clichy og Sagna også er vraket foran EM er også ganske snodig. Alle tre hadde så absolutt fortjent en plass i troppen.

 

Det er ikke bare disse spillerene som ble uforståelig vraket, det ble også Trezeguet, nr 2 på scorings listen i Italia..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Dette virker jo ekstremt rart at AC Milan skal få den plassen. I det andre tilfellet hvor Porto!? ble kastet ut er det neste lag i Portugal som får plassen. Hvorfor skulle ikke dette gjelde i Bulgaria også? Og hva har Milan gjort for å fortjene den plassen? Skulle ett land få med 5 lag skulle man tro det ble England siden Man U vant.

Link to comment
Share on other sites

Dette virker jo ekstremt rart at AC Milan skal få den plassen. I det andre tilfellet hvor Porto!? ble kastet ut er det neste lag i Portugal som får plassen. Hvorfor skulle ikke dette gjelde i Bulgaria også? Og hva har Milan gjort for å fortjene den plassen? Skulle ett land få med 5 lag skulle man tro det ble England siden Man U vant.

 

Ta det med ro. Senere har plassen blitt gitt til Levski Sofia, som havnet på andreplass i Bulgaria.

Link to comment
Share on other sites

Dette virker jo ekstremt rart at AC Milan skal få den plassen. I det andre tilfellet hvor Porto!? ble kastet ut er det neste lag i Portugal som får plassen. Hvorfor skulle ikke dette gjelde i Bulgaria også? Og hva har Milan gjort for å fortjene den plassen? Skulle ett land få med 5 lag skulle man tro det ble England siden Man U vant.

 

 

Fy fan får Milan denne plassen fremfor et Engelsk lag blir det styr asså..Da skal jeg drite i ei skoeske å sende til både Italia og Uefa

Link to comment
Share on other sites

Dette virker jo ekstremt rart at AC Milan skal få den plassen. I det andre tilfellet hvor Porto!? ble kastet ut er det neste lag i Portugal som får plassen. Hvorfor skulle ikke dette gjelde i Bulgaria også? Og hva har Milan gjort for å fortjene den plassen? Skulle ett land få med 5 lag skulle man tro det ble England siden Man U vant.

 

 

Fy fan får Milan denne plassen fremfor et Engelsk lag blir det styr asså..Da skal jeg drite i ei skoeske å sende til både Italia og Uefa

:P Gjør det uanz du og send til Blatter! Makan til idiot skal man lete leeeenge etter

Link to comment
Share on other sites

Idag fikk jeg mitt endelige bevis på hvorfor Flamini gikk, og at jeg nå ikke bryr meg nevneverdig om det. Fikk season review filmen for årets sesong, og der var det ett intervju med arroganten sjøl. Etter kampen mot N`castle hvor han scoret det fete målet.

Jeg oversetter: det viktigste i dag etter jeg scora målet og hadde en assist var at laget vant!!!altså setter han sine assist og mål foran en seier. Sier vel egentlig det meste.....

Link to comment
Share on other sites

Idag fikk jeg mitt endelige bevis på hvorfor Flamini gikk, og at jeg nå ikke bryr meg nevneverdig om det. Fikk season review filmen for årets sesong, og der var det ett intervju med arroganten sjøl. Etter kampen mot N`castle hvor han scoret det fete målet.

Jeg oversetter: det viktigste i dag etter jeg scora målet og hadde en assist var at laget vant!!!altså setter han sine assist og mål foran en seier. Sier vel egentlig det meste.....

Blir kvalmen ;)

Link to comment
Share on other sites

Idag fikk jeg mitt endelige bevis på hvorfor Flamini gikk, og at jeg nå ikke bryr meg nevneverdig om det. Fikk season review filmen for årets sesong, og der var det ett intervju med arroganten sjøl. Etter kampen mot N`castle hvor han scoret det fete målet.

Jeg oversetter: det viktigste i dag etter jeg scora målet og hadde en assist var at laget vant!!!altså setter han sine assist og mål foran en seier. Sier vel egentlig det meste.....

Blir kvalmen :(

La merke til det samme. For en fæl type, kos deg i korrupsjonens land med UEFA-cup!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

og da fikk Flamini en kjempestart i Serie A! Med nr 84 på ryggen presterte han og AC Milan og tape 2-1 hjemme mot nyopprykkede Bologna. Herlig!

 

Kan ikke si annet enn at jeg koser meg maksimalt. Flamini er jo faktisk en meget begrenset spiller og kanskje spilte han the season of his life forrige sesong. Bare synd de ikke hadde Ade på topp for 300 millioner i tillegg.

 

Forresten så er kanskje draktnummeret samme som antall tusen euro han får i uka?

Link to comment
Share on other sites

og da fikk Flamini en kjempestart i Serie A! Med nr 84 på ryggen presterte han og AC Milan og tape 2-1 hjemme mot nyopprykkede Bologna. Herlig!

 

Flamini er vel født i 84, så er nok derfor han har den skjorten..og det er deilig å se at Milan ikke presterer!! :D

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis benkes Flamini etterhvert. Ambrosini og Brochi pleier nok ikke starte mange(tror jeg)

 

Gattuso

 

Pirlo Seedorf

Kaka

 

Ronaldinho

Sheva

 

Sånn kankskje.. Jeg gir f så lenge det går dårlig for Flamini og Milan

 

Takknemmelig for det han gjorde for oss, men etter å ha lest hvordan han gikk fra Marseille og hvordan

han forlot oss denne sommeren håper jeg rett og slett det går dårlig gutten. Intends to do so!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...