Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er det bare jeg som har blitt imponert over vår nye signing denne sesongen?
Jeg syns det er herlig å se spillere som faktisk ikke slutter å løpe etter de har mistet ballen (hører du det Vieira), men som isteden jobber som bare f*** for å vinne den igjen. Dette så vi flere eksempler på igår. Flamini må vel være den med desidert best arbeidskapasitet i laget, jeg tror faktisk han overgår Gilberto også.

I tillegg til den fantastiske arbeidskapasiteten, så har han et offensivt driv som klart overgår Gilberto. Han velger litt feil løsninger med pasninger i angrep av og til, men det er vel mulig å rette på.

Hva synes goonerfolket om Flamini til nå?

Bruk denne tråden til å diskutere alt som har med Mathieu å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

jeg var over og så Chelsea kampen med noen Man U. supportere og de ble veldig imponert av franskmannen

så jeg tror Wenger har gjort et nytt varp

selv om han ikke har like stort talent som Fab (som om det er mulig)

han har noen feil passninger, men han er ung og under wenger og hans mannskap så blir det nok luket bort i løpet av sessongen

Link to comment
Share on other sites

Heilt klart en positiv start, men han har mykje å gå på.

Spring mykje og har stor løpskapasitet. Dessverre er det lite effektivt. Offensivt har han klart mykje å komme med, men at det er så mykje meir enn Gilberto er eg ikkje enig i. Gilberto har mange gode løp, og er langt meir målfarlig enn Flamini har vert. Blir dessverre mykje feil valg også, noko som kjenneteikner Gilberto også. Defensivt er det ikkje så bra syns eg. Spring mykje, men det skal meir til for å vere god bakover. Ein må springe "riktig" og i tillegg har Flamini en del å gå på i taklingsfasen.