Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Får den gutten her mye spilletid trur jeg han kommer til å bli en av de beste på Arsenal i fremtiden.

 

 

Da må ha få jævli mye spilletid, mer enn det egentlig går an.

 

Flamini, vår nye Hillier, vår nye Gilles !

 

Artig og lese gamle innlegg!

Så feil går det altså ann og ta! :D

Får bare inderlig håpe at han signerer ny kontrakt snart!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

FY F###. Er så lei av at soillerne våre blir skadet i slike drittkamper. Ikke nok med at Flamini ble skada, Diaby ble det også. Song kommer også til å komme sliten tilbake fra Afrikamesterskapet. Igjen står vi med en kamprusten Gilberto. Får satse på at Flamini sin skade er kortvarig :s. Gruer meg til i morgen, frykter flere skader :blink:

Link to comment
Share on other sites

FY F###. Er så lei av at soillerne våre blir skadet i slike drittkamper. Ikke nok med at Flamini ble skada, Diaby ble det også. Song kommer også til å komme sliten tilbake fra Afrikamesterskapet. Igjen står vi med en kamprusten Gilberto. Får satse på at Flamini sin skade er kortvarig :s. Gruer meg til i morgen, frykter flere skader :blink:

 

Se det positive i det: Vi har hjemme kamp mot Blackburn i neste runde, kunne vært være og det er en liten stund til vi skal møte manu også, så da vil de fleste være friske, kanskje vi får se van Persie til kampen mot manu?!

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at disse ubetydelige landskampene begynner

å bli et irritasjonsmoment.

Det kommer alltid spillere skadet tilbake og nå Flamini og Diaby.

Får bare håpe dette ikke er alvorlig. Vi har nok spillere på skadelista.

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at disse ubetydelige landskampene begynner

å bli et irritasjonsmoment.

Det kommer alltid spillere skadet tilbake og nå Flamini og Diaby.

Får bare håpe dette ikke er alvorlig. Vi har nok spillere på skadelista.

 

Alle landskamper utenfor mesterskap er til irritasjon. Burde spilles utenfor sesong og kun de ti beste lagene i verden skulle fått lov til å stille. Andre landskamper er en pest og plage. Kvaliteten på det som blir vist i de fleste kamper er i tillegg utrolig dårlig. Norge for eks, er en skam at et slikt lag skal ha mulighet til å skade gode Arsenalspillere i eventuelle kvalik-kamper. Omtrent som å la en med stortromme få delta i en fiolinkvartett; må bare bli tull og tøys av slikt.

 

Når det er sagt så håper jeg virkelig ikke at skaden til Flamini er alvorlig. I følge L`Equipe forlot han banen tidlig grunnet kjenning med en lårskade. Tok ingen sjanser og gikk heller tidlig av. Håper at dette betyr kun et kort avbrekk og at han er tilbake til ManU kampen. Han trengs virkelig.

L`Equipe skriver forøvrig at kampen var utrolig dårlig og likegjerne kunne vært spilt på en halv bane uten mål, var ingen sjanser likevel og duellene ble bare hardere og hardere utover i kampen. Ingen var villig til å prøve å spille fotball. Clichy får skryt for forsøkene de første 10 min, men ga opp da ingen andre var intr. Var er vitsen med slike kamper? Oppnår virkelig ingenting annet en slitne og skadde spillere. Hvis man i tillegg tar med at kampen ble stoppet i 26 min grunnet strømbrudd og kvaliteten på dekket samt stadion var så dårlig at det ikke hadde blitt godkjent for 16-dels finale i den franske cupen så kan man virkelig lure på hva Domenech har tenkt denne gangen. Mulig han har sett noe på stjernehimmelen eller i krystallkulen sin som vi andre ikke har evne til å forstå..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg må si at disse forhandlingene er litt "underlige". I hvert intervju sier han at de snakker og at han håper at han skal bli. Vi fikk jo vite rett etter en kamp at Diaby hadde skrevet kontrakt bare helt plutselig men Flamini sine forhandlinger tar evigheter. Begynner å bli litt bekymret. De må bli enige!!

Link to comment
Share on other sites

Diaby skrev neppe under på kontrakten sånn "helt plutselig". Etter hva jeg har forstått tar kontraktforhandlinger ganske lang tid, opptil et helt år i enkelte tilfeller, kanskje enda lengre tid og (det tok for eksempel godt over et år før Terry signerte sin nyeste kontrakt for Chelsea, et annet eksempel er Lampard som vel enda ikke har skrevet under på noe ny kontrakt, selv om forhandlingene visstnok skal ha pågått ganske lenge allerede). Så Diaby begynte nok å forhandle om ny kontrakt med klubben for ganske lenge siden, vi visste bare ikke om det ;)

 

Når det gjelder Flamini så tror jeg de kommer til enighet. Om det går sakte skyldes kanskje at vi er i en fase av sesongen der hver eneste kamp er like viktig som en cupfinale, spesielt nå ettersom vi er med å kjempe om seriegullet. Men det er tydelig at Arsenal ønsker Flamini, og han har jo selv sagt at han ønsker å fortsette på Emirates. Flamini hadde kjempet om fast plass på midten i tre år før han i høst fikk det, jeg tviler egentlig på at han gir opp det han har kjempet for så lenge nå som han har nådd målet sitt, og appåtil er en av de største stjernene i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Er litt usikker på om Flamini blir, jeg. Redd han krever for mye. Han viste ikke akkurat klubbfølelse og moderasjon når han reiste fra Marseilles. Tror han er en kravstor mann, og utnytter det at kontrakten går ut som et pressmiddel. Syns han burde stikke fingeren i jorda. Han har tross alt kun vært fast på laget i år.

Link to comment
Share on other sites

Er litt usikker på om Flamini blir, jeg. Redd han krever for mye. Han viste ikke akkurat klubbfølelse og moderasjon når han reiste fra Marseilles. Tror han er en kravstor mann, og utnytter det at kontrakten går ut som et pressmiddel. Syns han burde stikke fingeren i jorda. Han har tross alt kun vært fast på laget i år.

 

I alle dager. Hva vet du om dette? Flamini hadde ikke kontrakt med Marseille og spilte på et lag som den sesongen solgte flere av sine mest etablerte spillere. Situasjonen var mildt sagt kaotisk og med den franske stammen som var i Arsenal, samt at klubben på den tiden hadde et langt bedre lag enn Marseille, gjorde vel at det fristet å prøve noe annet. Det er flere enn oss som vet at Wenger satser på unge talenter så jeg tipper den godeste Flamini øynet muligheten for å utvikle seg raskere i Arsenal enn i moderklubben.

 

Lønnsmessig aner jeg ikke hva han hadde blitt tilbudt i noen av klubbene og det vil overraske meg om noen andre her vet hvilke summer det er snakk om. Hvordan du da kan hevde at han er "kravstor" og ikke viser "moderasjon" er for meg en liten gåte.

Link to comment
Share on other sites

Om Matthieu krever 70.000 pund per uke, så får han søren meg få det. Han er gull verdt for oss, og en femårsavtale til han, kan styrke oss betraktelig. Det er et ideelt tidspunkt for han å signere nå som han har kommet seg ordentlig inn i laget. Derfor er jeg ikke svært begeistret for denne drøyingen av signeringen..

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen skriver at han er på god vei til Juventus, men la han heller få 70 tusen pund i uken! Det er han verd!

 

Arsenals midtbanespiller Mathieu Flamini skal være enig med Juventus om en overgang. Flaminis kontrakt utløper etter denne sesongen.(The Independent).

 

 

Dette liker jeg dårlig...

Link to comment
Share on other sites

Dette liker jeg dårlig...

 

Jeg også, men heldigvis er det useriøse medier som har skrevet dette. Metro, Independent osv. Håper jeg slipper å se det på SkySports osv., men jeg begynner nesten å tro på ryktet. Det har vært snakk om denne kontrakten såpass lenge nå, at noe er galt. Men om det virkerlig er penger mannen vil ha, har jeg null forståelse for om han ikke får det, tatt i betraktning hvor stor verdi han har for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...