Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

For Wenger sin del kan du hete Ronaldinho, Flamini, Ronaldo eller Henry - det spiller ingen rolle. Han viker aldri fra sine prinsipper hva kontrakter og lønn angår. Og han lover aldri spillere noe han ikke kan holde.

 

Men jeg håper, og tror at Flamini blir.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Tviler veldig sterkt på at han er klar til helga. Dersom ikke skaden er verre, hadde han bitt tenna sammen og spilt videre. Tipper på et kraftig overtråkk og 2-3 uker på sidelinja...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle Flamini ha noen som helst interesse av å gå til Bayern Munchen, som i mine øyne er en klubb i rimelig langt lavere "rank" enn Arsenal?

 

Er dog redd at Juve's penger frister Matty.

 

Tror han reiser, ellers ville kontrakten vært signert for lenge siden!

Link to comment
Share on other sites

Flamini hadde muligheten til å forlate Arsenal i fjor sommer, men valgte å bli værende å kjempe om en plass på laget. Det har han faktisk klart, så hvorfor skal han nå plutselig forlate klubben, det er jo dette han har kjempet for!? Med mindre han kun har penger i tankene selvsagt, men jeg velger å tro at så ikke er tilfellet.

Flamini skriver under og blir Arsenalspiller også i 08/09 sesongen!

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ine+for+Flamini

 

Eg starter verkelig å bli nervøs nå. Ser ikke ut som om flamini vil signere ny kontrakt. Fårstår igroen ikke kvifor. Kanskje han slo for godt igennom i år og føler at han fortjener Chelsea lønn å vil gå til eit lag som har vunne noe dei 3 siste åra. men håper absolut han blir.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ine+for+Flamini

 

Eg starter verkelig å bli nervøs nå. Ser ikke ut som om flamini vil signere ny kontrakt. Fårstår igroen ikke kvifor. Kanskje han slo for godt igennom i år og føler at han fortjener Chelsea lønn å vil gå til eit lag som har vunne noe dei 3 siste åra. men håper absolut han blir.

 

Som jeg har sagt tidligere.. hvis han ikke signerer før mai så er han nok borte til sommeren.. begynner å bli veldig redd for at det jeg sa skal bli sant :(

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 18 2008, 07:24 PM) 126684[/snapback]

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ine+for+Flamini

 

Eg starter verkelig å bli nervøs nå. Ser ikke ut som om flamini vil signere ny kontrakt. Fårstår igroen ikke kvifor. Kanskje han slo for godt igennom i år og føler at han fortjener Chelsea lønn å vil gå til eit lag som har vunne noe dei 3 siste åra. men håper absolut han blir.

 

Som jeg har sagt tidligere.. hvis han ikke signerer før mai så er han nok borte til sommeren.. begynner å bli veldig redd for at det jeg sa skal bli sant :(

Stolt over hva du sa? :(

Link to comment
Share on other sites

Synes det er bra Wenger setter tidlig deadline angående Flaminis fremtid. Dette gjør han selvfølgelig for eventuellt å kunne hente inn en erstatter i god tid før sesongstart.

Jeg tror Wenger er i ferd med å miste tålmodigheten med Flamster. Mitt tips er at han forsvinner. Pengene som han vil sitte igjen med etter en slik overgang blir nok avgjørende for franskmannen.

 

Bring on Diaby sier jeg. Han fortjener sjansen sentralt på midtbanen. Håper Wenger prøver ut Diaby i årets siste ligakamper som makker til Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Hvor trasi skal det være å skrive navnet sitt på en liten papirbit du for av Wenger da??? :(

Han ble jo kalt for foræderen i Marseille da han kom til oss, men han har kjempet som en løve hele sessongen, og jeg har ikke sett noe foræderisk i ham. Han elsker jo å spille for Arsenal, Arsenal elsker ham. Wenger gjode ham til en stjernespiller. Bayern??? En middelmådig(i forhold til Arsenal) tysk klubb? Skjønner ikke hva han tenker hvis han ikke skriver under for oss. Er ikke så sikker på om hadde klart å slå skikkelig gjennom for noen andre klubber.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Flammen er attraktiv for de fleste klubber etter årets sesong, men i alle dager! Vi har jo sett hvor lang tid det tok før han tok helt av i Arsenal. Han har ingen garantier for stor personlig suksess andre steder. Dersom dette står på lønningsslippen på kort sikt, så får det da være måte på..

 

Men jeg håper at dette ordner seg. Alt annet vil suge intenst.

Link to comment
Share on other sites

Er bare å kvitte seg med han, så lenge han ikke sier hva han vill gjøre når kontrakten hans går ut i Arsenal!

Er liten vits å vits å samle på spillere som ikke vill fortelle hva de vill gjøre eller ikke gjøre når kontrakten går ut!

Link to comment
Share on other sites

Er bare å kvitte seg med han, så lenge han ikke sier hva han vill gjøre når kontrakten hans går ut i Arsenal!

Er liten vits å vits å samle på spillere som ikke vill fortelle hva de vill gjøre eller ikke gjøre når kontrakten går ut!

 

Tullprat. Flamini har gjentatte ganger sagt han vil fortsette i Arsenal. At han vil ha en god kontrakt hadde vel alle brydd seg om.

Nå høres dette ut som gode nyheter.

 

http://gunnerslive.wordpress.com/2008/04/2...tay-at-arsenal/

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3463218,00.html

 

hmm...Hill-Wood er vel den første til å nevne noe om ståa i denne kontraktsforhandlingen.

£50.000 i uka som er visst det som er tilbudt. Et generøst tilbud det syns jeg.

 

Ser ut som alt er opp til Flamini nå.

 

Må innrømme jeg ikke forstår han hvis han velger litt mer penger og kanskje Serie A foran Premier league og Arsenal.

 

Time will show.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...