Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Kom på en ny ting: HVIS Mathieu har sagt at han "vil ha nye utfordringer" og av den grunn velger AC Milan, så er han jo helt på bærtur. Premier League er diskutabelt den beste ligaen i verden, pluss at AC Milan etter all sannsynlighet ikke skal spille Champions League neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror han bare prøver å presse opp lønna si. Flamini er ingen dum mann, og han utnytter det at Arsenal hente en like god erstatter om han skulle finne på å forsvinne, dermed prøver han å presse opp lønna. Jeg håper dette er tilfelle for Arsenals del, for jeg se det mye viktigere å betale noen pund ekstra i ukelønn til en så viktig spiller enn å måtte hente en ny og samspille han med resten av Arsenal.

 

Flamini er lur, presser opp lønna og blir i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner å ta av. Man blir usikker og svært lite komfortabel med alle spekulasjonene som svirrer rundt Flamini & co. Slikt er det å være Arsenal-supporter nå som sommeren nærmer seg.

 

Håper at Flamini tar til fornuften (om det skulle være behov for det) og velger Arsenal. Han har tatt et stort steg denne sesongen. En fast og viktig brikke på Arsenal, nærmer seg landslaget. Spørsmålet er om dette kan garanteres ved en overgang.

 

Må nok gjøre som gutta skriver ovenfor her, nemlig vente til det kommer en offisiell kommentar på Arsenal.com. Tvi tvi!

 

For rundt to uker siden kunne VG og Dagbladet melde om at Ronaldinho var så godt som klar for Milan. Siden har ingen hørt noe om overgangen, og det var Gazzetta dello sport som hadde "bekreftet" dette.

 

Kanskje ikke så rart at overgangen gikk i vasken. Spudz er jo svært interessert! :)

Link to comment
Share on other sites

Synes personlig at det har tatt lang tid med å underskriving av kontrakt, siden det i lang tid har vært kontakt mellom Arsenal og Flamini med agent.

Er det slik at han virkelig trives i klubben (noe som burde være opplagt med tanke på den rollen i laget han har fått), burde vel kontrakten allerede ha blitt undertegnet?

 

Jeg tror vel ikke dette kontraktsforslaget fra Arsenal er dårlig, ut ifra hvordan Wenger ser Flamini sin rolle i laget både pr.d.d, og ikke minst i årene som kommer.

 

Er det slik at Flamini ikke har den klubbfølelsen og ikke forstår verdien av å ha en slik sentral rolle i et lag som er en av europas beste, så vil han nok etter mitt syn gjøre en stor feil.

Det er flere spillere opp igjennom årene som har blitt lokket med penger (sign on fee + lønn) å store ord, som har opplevd en helt annen utvikling på karrieren sin etter å ha hatt en rolle som passer spilleren selv.

 

Nå kan det hende at enkelte klubber ønsker å gi Flamini en bedre lønn, men tviler meget sterkt at dette burde ha vært en fristelse med tanke på hva han faktisk tjener og vil evt tjene på Arsenal sitt tilbud om han ikke kun ser på dette feltet.

 

Uansett, Flamini er langt ifra noe uerstattelig spiller i et Arsenal system slik jeg ser det. Jeg tror Diaby fint kan fylle en rolle som sentral midtbane, og også overraske (slik som Flamini selv har gjort denne sesongen) mange om han får tillitt i en rolle. Han har mange spennende kvaliteter som en defensiv makker til Fabregas, med både fysikk, teknikk, fart, og arbeidsvilje. Som kantspiller fungerer det ikke optimalt, men jeg tror at han vil vise en annen side på denne rollen...

 

Jeg tror vel at et kjøp også kan bli en realitet, om både Flamini og Gilberto forsvinner i sommer. Da tror jeg pengesekken blir åpnet på akkurat denne lagdelen......

 

Jeg tror nok Flamini forsvinner, men jeg har tatt feil før.

Link to comment
Share on other sites

Når Wenger gir et intervju til Arsenal.com i går kveld (som ble lagt ut i dag) og hvor han sier at en avgjørelse rundt Flamini kommer til uka, så vil jeg egentlig syns det er ganske rart hvis han ikke visste noenting om at Flamini var på det nærmeste klar for Milan hvis så hadde vært tilfelle.

 

Jeg tror fortsatt Flamini blir i klubben. Han har sagt det flere ganger at han ønsker å bli værende i klubben, og det er nok helt sikkert bare å bli enige om lønnen det står på nå. Kan ikke skjønne annet.

 

Hvis det skulle være tilfelle at Milan går til Milan så kan jeg virkelig ikke skjønne hva han tenker med. Hvordan i alle dager kan han forvente å spille seg til fast plass der? Med en spiller som f.eks Gattuso han skal kjempe om plassen med. Vil vel tro det klokeste er å bli i en klubb hvor han allerede har fast plass, og som skal spille i CL neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Har sagt jeg forholder meg rolig frem til evt Arsenal.com kommer med en uttalelse hvor de bekrefter en

 

overgang for Flamini/Hleb. På sikt er jeg ikke redd for laget hvis de går, men vi er i ferd med å bygge et

 

lag, noe vi har brukt de siste årene til, og endelig begynner folk å prestere opp imot max, så skal de

 

kanskje bare forlate oss!?! Liker dårlig alle ryktene :) men tar selvfølgelig ikke alle like seriøst.

 

Det kan komme noen nedturer i begynnelsen her

 

nå, men i løpet av sommeren har jeg klokketro på at Wenger henter inn de mennene han trenger for å ta

 

titler neste år. Noen vil komme til å forlate oss, mens andre spillere bare står i kø for å komme til oss, så et

 

evt tap av Flamini og Hleb trenger nødvendigvis ikke svekke oss like mye som mange vil ha det til, men jeg

 

ønsker selvsagt å beholde dem! :) Det kan være vanskelig å finne de rette spillerne, og ikke minst kan det

 

komme til å ta tid når de skal inn i Arsenal-systemet.

Link to comment
Share on other sites

Synes personlig at det har tatt lang tid med å underskriving av kontrakt, siden det i lang tid har vært kontakt mellom Arsenal og Flamini med agent.

Er det slik at han virkelig trives i klubben (noe som burde være opplagt med tanke på den rollen i laget han har fått), burde vel kontrakten allerede ha blitt undertegnet?

 

En av grunnene til at det har tatt lang tid på å få skrevet under kontrakten er vel fordi det har vært veldig mange viktige kamper i det siste og en avgjørende periode av sesongen, og da vil jeg nok tro at Flamini først og fremst har konsentrert seg om spillet på banen, og ikke spillet om en høyere kontrakt. Tror det er først nå i det siste at det har blitt litt mer fart i kontraktforhandlingene.

 

Vi må også tenke på at spillere ofte kanskje ikke har den samme kjærligheten til klubben som oss supportere. Flamini har hatt et gjennombrudd denne sesongen, han har trolig fått store fete kontraktsforslag fra f.eks Milan og Juventus, og når man har slike tilbud som kan sikre han økonomisk i lang lang tid fremover så kan fort det bli vanskelig å si nei til. Ja man kan prate om samhold i troppen, at man trives i klubben etc, men økonomi er en viktig del for alle og enhver og Flamini tenker vel at det kommer et liv etter fotballen og, og da er det greit å prøve å bygge seg opp litt til den dagen han kanskje ikke har like fete lønninger lenger.

 

Flamini ble jo tidligere brukt som en hoggestabbe for alle supportere og. Kan jo hende det har påvirket han også, hvis han velger å gå fra klubben. Tidligere var han ikke god nok og alle ønsket han bort, mens nå som han har fått et gjennombrudd så ønsker og krever alle at han skal bli. Han har jo gjennom hele Arsenal karrieren gjort en stor jobb for klubben og jobbet hardt for å hjelpe klubben fremover og hvis han da ikke føler seg verdsatt før nå så kan jo hende det plager han. Gudene vet. Sikkert mange ting som spiller inn i en slik avgjørelse for han selv. Vi kan sitte og si at vi ikke kan skjønne at han vil spille for en annen klubb, men det er litt annerledes for disse spillerne som faktisk har dette som en jobb.

 

Elsker du jobben din over alt på jord? Neppe. Ville du forlatt din nåværende jobb hvis du fikk tilbud om en bedre betalt jobb og med bedre betingelser enn du har nå? Mest sannsynlig. Slik er det for Flamini og andre spillere og.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror desverre at dersom Flamini ønsket å bli så hadde han signert for en stund siden .

Jeg ser det er mange som sier at han ikke er umulig å erstatte. Selvfølgelig er han ikke det, men han blir svært vanskelig å erstatte og det spørs om Wenger klarer det i løpet av en sommer. Jeg tviler.

Jeg ser også at det er mange som annonserer Diaby som en arvtager. Jeg ser ingen likheter mellom Flamini og Diaby. Flamini er et arbeidsjern. Diaby er anonym etter 20 minutter. Flamini er duellsterk, Diaby er en pudding. Flamini er rask til å avlevere ballen. Diaby er sirup. Misforstå meg rett. Diaby har mange gode kvaliteter men ingen av disse er defensive.

Av erstattere som vi har i klubben er vel desverre første valget Gilberto og andre valget må nesten være Song (han har jeg trua på).

 

Jeg er ikke tilhenger av at man skal gi han en lønn som er usannsynlig høy. Når alt kommer til alt har han hatt en god sesong i Arsenaldrakta. Det er det. Dessuten liker jeg ikke at vi som klubb skal selge oss.

 

Om vi på generelt basis ligger for lavt i henhold til lønninger er en interessant diskusjon, men dette er ikke det rette tidspunktet å diskuterer dette på.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Synes personlig at det har tatt lang tid med å underskriving av kontrakt, siden det i lang tid har vært kontakt mellom Arsenal og Flamini med agent.

Er det slik at han virkelig trives i klubben (noe som burde være opplagt med tanke på den rollen i laget han har fått), burde vel kontrakten allerede ha blitt undertegnet?

 

En av grunnene til at det har tatt lang tid på å få skrevet under kontrakten er vel fordi det har vært veldig mange viktige kamper i det siste og en avgjørende periode av sesongen, og da vil jeg nok tro at Flamini først og fremst har konsentrert seg om spillet på banen, og ikke spillet om en høyere kontrakt. Tror det er først nå i det siste at det har blitt litt mer fart i kontraktforhandlingene.

 

Vi må også tenke på at spillere ofte kanskje ikke har den samme kjærligheten til klubben som oss supportere. Flamini har hatt et gjennombrudd denne sesongen, han har trolig fått store fete kontraktsforslag fra f.eks Milan og Juventus, og når man har slike tilbud som kan sikre han økonomisk i lang lang tid fremover så kan fort det bli vanskelig å si nei til. Ja man kan prate om samhold i troppen, at man trives i klubben etc, men økonomi er en viktig del for alle og enhver og Flamini tenker vel at det kommer et liv etter fotballen og, og da er det greit å prøve å bygge seg opp litt til den dagen han kanskje ikke har like fete lønninger lenger.

 

Flamini ble jo tidligere brukt som en hoggestabbe for alle supportere og. Kan jo hende det har påvirket han også, hvis han velger å gå fra klubben. Tidligere var han ikke god nok og alle ønsket han bort, mens nå som han har fått et gjennombrudd så ønsker og krever alle at han skal bli. Han har jo gjennom hele Arsenal karrieren gjort en stor jobb for klubben og jobbet hardt for å hjelpe klubben fremover og hvis han da ikke føler seg verdsatt før nå så kan jo hende det plager han. Gudene vet. Sikkert mange ting som spiller inn i en slik avgjørelse for han selv. Vi kan sitte og si at vi ikke kan skjønne at han vil spille for en annen klubb, men det er litt annerledes for disse spillerne som faktisk har dette som en jobb.

 

Elsker du jobben din over alt på jord? Neppe. Ville du forlatt din nåværende jobb hvis du fikk tilbud om en bedre betalt jobb og med bedre betingelser enn du har nå? Mest sannsynlig. Slik er det for Flamini og andre spillere og.

 

Spørsmålet blir vel da:

Hvor stor forskjell er det fra Arsenal sitt tilbud om lønn, til andre storklubber sine tilbud?

 

Jeg tror det er lettere å takke nei til 150000,- mer i uka, når det er snakk om lønninger på 500000,- og oppover, enn normale arbeidslønninger på 300000,- pr år og økning på 80000,-?

De har jo eventyrlønninger i forhold til vanlige borgere, og har mer enn nok penger å rutte med. Så at disse pengene skal bety så mye virker rart, siden de allerede har økonomiske betingelser som gir de et liv i luksus for fremtiden.

Dette er selvsagt kun synsing fra min side :)

 

Selvfølgelig er det mange viktige kamper som opptar spillere, manager, agenter, og ledelsen, men kontrakt-samtalene har pågått over lang tid.

Jeg klarer ikke å sette meg inn i problematikken når:

* du spiller fast i et lag som er med helt i toppen, både i liga og cl

* du får et vesentlig bedre tilbud om lønn

* du trives i klubben (det har Flamini utrykkt tidligere)

* du vil ha en mer sikker fremtid, siden man er kjent i landet, klubben, spillerene, manageren, osv

 

Å få avklart dette tidligere selv med mange viktige kamper, burde være ganske plankekjøring selv om man ikke bor i plankebyen mener nå jeg.

Man får alltid tid, om man virkelig vil.....eller hur?

 

Uansett, ikke noe offisielt har kommet ut så tiden vil vise.

Link to comment
Share on other sites

Sant det egentlig. Man får så klart alltid tid om man virkelig vil som du sier. Ganske vanskelig for oss å sette oss inn i en slik situasjon egentlig.

 

Hvis man har lønn på 500000 i uka og får tilbud om 150000 mer i uka, er det egentlig like enkelt å takke nei allikevel? Jeg tror egentlig forskjellen er ganske stor, selv om det kanskje ikke virker slik for oss og som vi klarer å sette oss inn i.

 

De lever et helt annet liv enn oss, med en helt annen standard. En økning på 150000 for dem kan bety like mye som en økning på 80000 for oss vanlige arbeidere. Sånn egentlig. Nå ble det bare litt synsing fra min side og. :)

 

Og at spillere og manager har brukt lang tid på underskrive kontrakter i vår klubb tidligere er jo ikke noe ukjent fenomen. Litt rart egentlig. Man ser jo at United rett som det er forlenger med den ene og den andre spilleren, mens det bestandig tar lenger tid hos oss. Irriterende greier. :)

Link to comment
Share on other sites

Sant det egentlig. Man får så klart alltid tid om man virkelig vil som du sier. Ganske vanskelig for oss å sette oss inn i en slik situasjon egentlig.

 

Hvis man har lønn på 500000 i uka og får tilbud om 150000 mer i uka, er det egentlig like enkelt å takke nei allikevel? Jeg tror egentlig forskjellen er ganske stor, selv om det kanskje ikke virker slik for oss og som vi klarer å sette oss inn i.

 

De lever et helt annet liv enn oss, med en helt annen standard. En økning på 150000 for dem kan bety like mye som en økning på 80000 for oss vanlige arbeidere. Sånn egentlig. Nå ble det bare litt synsing fra min side og. :)

 

Og at spillere og manager har brukt lang tid på underskrive kontrakter i vår klubb tidligere er jo ikke noe ukjent fenomen. Litt rart egentlig. Man ser jo at United rett som det er forlenger med den ene og den andre spilleren, mens det bestandig tar lenger tid hos oss. Irriterende greier. :)

 

Er jo ikke så lenge siden Wes Brown signerte en ny kontrakt med United etter mange mnd med samtaler, så de har nok samme "problem" som oss. (om man skal kalle det et problem?)

Vi er nok ikke noe dårligere på dette feltet enn mange av våre konkurenter, selv om det er lett å fyre opp når det gjelder vår klubb.

 

Tror nok vi har mange av de samme synspunktene og tankene på dette feltet, selv om vi ser det fra litt forskjellige kanter.

Blir uansett spennende å se hva som skjer.

 

Til Ben Elfen:

Jeg ser mye Vieira i Diaby, så han kan være et spennende alternativ som makker til Fabregas. Vi vil aldri finne noen kopier av tidligere spillere, men det er viktig å få en spiller som fungerer i leddet.

Vieira-Fabregas, Gilberto-Fabregas, og nå Flamini-Fabregas. 3 forskjellige duo`er, men kvalitetene på sentral midtbane har jo vært en av styrkene slik jeg ser det i Arsenal sitt lag i mange sesonger.......

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg uenig for jeg tror rett og slett at Diaby-Fabregas blir for veikt og dårlig sefensivt, dessuten tror jeg at det vil føre til at Fabregas må ta mye mer ansvar bakover og da ikke vil være like synlig fremover.

Men det vil jo tiden vise.

 

Men du har rett i at man ikke trenger å finne en tro kopi, mitt alternativ er Song. Jeg tror han ville ha passet godt i tospann med Fabregas på midten.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

24-åringen har flere ganger uttalt at han ikke ønsket å forlenge kontrakten med London-laget og «ser seg om etter nye utfordringer». Nå skal det bare gjenstå detaljer før han skriver under en femårskontrakt med de rødstripete. Kontrakten skal være verdt 32 millioner kroner året.

 

Kan ikke huske å ha fått med meg annet en at han har flere ganger godt ut og sagt at han ønsker og bli?

eller er det noe eg ikke har fått med meg?

Link to comment
Share on other sites

24-åringen har flere ganger uttalt at han ikke ønsket å forlenge kontrakten med London-laget og «ser seg om etter nye utfordringer». Nå skal det bare gjenstå detaljer før han skriver under en femårskontrakt med de rødstripete. Kontrakten skal være verdt 32 millioner kroner året.

 

Kan ikke huske å ha fått med meg annet en at han har flere ganger godt ut og sagt at han ønsker og bli?

eller er det noe eg ikke har fått med meg?

 

 

Det sier vell de fleste. Men krysser fingrene på at han blir og at Wengere har rett :)

Link to comment
Share on other sites

Flamini ble nevnt å være klar for Juventus allerede februar, http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1634705.ece, så det viser hvor lite vi kan stole på ryktene som alltid vil komme.

 

Norske nettaviser plukker alltid opp slike rykter, nesten uten betingelse har jeg følelsen av. Jeg har sjekket en del engelske nettaviser, og har foreløpig ikke funnet noen som refererer til Gazzeto Dello Sport!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun fått med meg at han har sagt at han vil bli.

Det samme gjelder meg! Stusset veldig da jeg så de skrev dette.. Har hørt flere ganger han har sagt han vil bli, eller er jeg på bærtur nå??

 

Har hørt det jeg også. Blir helt forvirret av alle disse ryktene. Håper det ikke er sant!

slenger meg på her. fikk meg en støkk da jeg så saken i går kveld, men når man ser disse "ønskene om ny utfordringer" opp mot uttalelsene til Wenger (også fra i går kveld) på arsenal.com om at deadlinen er i neste uke og at Wenger sier Flamini fortsatt vil bli så virker det lite troverdig.

 

alle de store norske mediene (Aftenposten, VG, Dagbladet, Adressa osv) oppgir Gazetta Della Sport som kilde, mens ingen troverdige britiske medier har tatt opp saken. er ikke Gazetta på linje med spanske Marca?? jeg håper nå mer enn noen gang at Flamini signer så lufthodene i norske sportsredaksjoner for seg en smekk på de glupske tastefingrene sine og tenker seg nærmere om når de kaster seg over hvilken som helst kilde ukritisk.

 

EDIT:

ang. diskusjonen om en evt. erstatter mellom Ben Elfen og Frank over her:

jeg ser mye av det samme uutsløste potensialet i Diaby som jeg så i Adebayor før denne sesongen. ikke så mange trodde på Ade heller, men se nå og se neste sesong. Diaby minnet oss om Vieira med en gang han kom, men han har faktisk bedre basisteknikk og avslutteregenskaper. det er vanskelig å spå, men hvis Diaby får spille i den posisjonen han er mest komfortabel i over tid så skal vi ikke se bort i fra at Diaby kan overgå Vieira på samme måte som Adebayor overgår Kanu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun fått med meg at han har sagt at han vil bli.

Det samme gjelder meg! Stusset veldig da jeg så de skrev dette.. Har hørt flere ganger han har sagt han vil bli, eller er jeg på bærtur nå??

 

Har hørt det jeg også. Blir helt forvirret av alle disse ryktene. Håper det ikke er sant!

slenger meg på her. fikk meg en støkk da jeg så saken i går kveld, men når man ser disse "ønskene om ny utfordringer" opp mot uttalelsene til Wenger (også fra i går kveld) på arsenal.com om at deadlinen er i neste uke og at Wenger sier Flamini fortsatt vil bli så virker det lite troverdig.

 

alle de store norske mediene (Aftenposten, VG, Dagbladet, Adressa osv) oppgir Gazetta Della Sport som kilde, mens ingen troverdige britiske medier har tatt opp saken. er ikke Gazetta på linje med spanske Marca?? jeg håper nå mer enn noen gang at Flamini signer så lufthodene i norske sportsredaksjoner for seg en smekk på de glupske tastefingrene sine og tenker seg nærmere om når de kaster seg over hvilken som helst kilde ukritisk.

 

EDIT:

ang. diskusjonen om en evt. erstatter mellom Ben Elfen og Frank over her:

jeg ser mye av det samme uutsløste potensialet i Diaby som jeg så i Adebayor før denne sesongen. ikke så mange trodde på Ade heller, men se nå og se neste sesong. Diaby minnet oss om Vieira med en gang han kom, men han har faktisk bedre basisteknikk og avslutteregenskaper. det er vanskelig å spå, men hvis Diaby får spille i den posisjonen han er mest komfortabel i over tid så skal vi ikke se bort i fra at Diaby kan overgå Vieira på samme måte som Adebayor overgår Kanu.

 

Ække diaby en offensiv spiller?

Link to comment
Share on other sites

Overskriften til alle disse avisene er jo "Flamini klar for Milan", men så har alle skrevet "Flamini er nær en overgang til Milan"- Hmmm

 

Nja, en viktig forskjell er at de skriver en tankestrek foran: "-Flamini klar for Milan". Det betyr at de gjengir noe andre har sagt, et utsagn. Ikke nødvendigvis fakta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun fått med meg at han har sagt at han vil bli.

Det samme gjelder meg! Stusset veldig da jeg så de skrev dette.. Har hørt flere ganger han har sagt han vil bli, eller er jeg på bærtur nå??

 

Har hørt det jeg også. Blir helt forvirret av alle disse ryktene. Håper det ikke er sant!

slenger meg på her. fikk meg en støkk da jeg så saken i går kveld, men når man ser disse "ønskene om ny utfordringer" opp mot uttalelsene til Wenger (også fra i går kveld) på arsenal.com om at deadlinen er i neste uke og at Wenger sier Flamini fortsatt vil bli så virker det lite troverdig.

 

alle de store norske mediene (Aftenposten, VG, Dagbladet, Adressa osv) oppgir Gazetta Della Sport som kilde, mens ingen troverdige britiske medier har tatt opp saken. er ikke Gazetta på linje med spanske Marca?? jeg håper nå mer enn noen gang at Flamini signer så lufthodene i norske sportsredaksjoner for seg en smekk på de glupske tastefingrene sine og tenker seg nærmere om når de kaster seg over hvilken som helst kilde ukritisk.

 

EDIT:

ang. diskusjonen om en evt. erstatter mellom Ben Elfen og Frank over her:

jeg ser mye av det samme uutsløste potensialet i Diaby som jeg så i Adebayor før denne sesongen. ikke så mange trodde på Ade heller, men se nå og se neste sesong. Diaby minnet oss om Vieira med en gang han kom, men han har faktisk bedre basisteknikk og avslutteregenskaper. det er vanskelig å spå, men hvis Diaby får spille i den posisjonen han er mest komfortabel i over tid så skal vi ikke se bort i fra at Diaby kan overgå Vieira på samme måte som Adebayor overgår Kanu.

 

Ække diaby en offensiv spiller?

kan vel være det også. selvfølgelig mulig han må spilles inn i rollen hvis han skal være defensivt anker, men mener han har kvalitetene som skal til når det gjelder rekkevidde og taklingstyrke. problemet med å bruke han på vingen er vel at han mangler fart og at han ikke er god nok uten ball.

 

tviler på at Wenger kjøper noen klasse spiller her, med tanke på at vi også har Song og Deilson som kan spille i den posisjonen. men nå får vi se hva som skjer i neste uke først..

 

Overskriften til alle disse avisene er jo "Flamini klar for Milan", men så har alle skrevet "Flamini er nær en overgang til Milan"- Hmmm

 

Nja, en viktig forskjell er at de skriver en tankestrek foran: "-Flamini klar for Milan". Det betyr at de gjengir noe andre har sagt, et utsagn. Ikke nødvendigvis fakta.

nå er det ikke alle som gidder å sette "tankestrek foran en gang..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...