Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Veldig positive uttalelser fra Flamini, men det har det jo vært hele veien så jeg regner med at en ny avtale snart ligger klar. Flamini har vært helt utrolig for oss i år, og det er veldig viktig at han er med oss videre i oppbyggingen av det unge laget. :P

 

Tror neppe vi kommer til å miste så mange spillere nå fremover uansett. Vi har tidligere mistet Pires, Vieira, Henry og Campbell, men disse har alle begynt å dra på årene og ønsket å prøve noe nytt på slutten av karrieren. Spillerne vi har i troppen i dag har mange år igjen på fotballbanen, og med det samholdet som det sies å være i gruppa så tror jeg dette laget kommer til å holde sammen i veldig mange år fremover. Noen små utskiftninger blir det kanskje, men ikke mange.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Ser ut som at Flamini ikke legger like mye av sjelen sin i moteverdenen :D

 

http://www.thespoiler.co.uk/index.php/2008...ashion-faux-pas

:D huff! gi den mannen en ny kontrakt slik at kan kjøpe seg nye klær.. :) :D

 

La da mannen kle seg i hva han vil!

 

Dette sier bare litt om hvor lite pressen har å skrive om. Hva så om Flamini ikke bruker et par-tre timer på sminkerommet før han går fra hjemmet? Kan han ikke få lov til det?

Link to comment
Share on other sites

Mm..? Kven er det som ergrar seg..? Kommentaren min var ikkje retta mot Magnus, men var heller meint som ei understreking av nettopp det eg sa; at eg ikkje bryr meg ein døyt om kva Flamini går i, så lenge han skriv under på ei ny kontrakt snart..

 

Men burde kanskje slengt på eit smilefjes :) slik at du også kunne få med deg det..

Link to comment
Share on other sites

Syntes det begynner å bli på tide å slutte med sammenligning med Gattuso. Flamini er sin egen person, spiller på sin måte og er mye, MYE, mer spiselig enn Gattuso. Han har faktisk smilefjes på lur iløpet av en kamp, og ser ut som at han koser seg når han spiller fotball. Gattuso ser konstant sur ut, og ligner en gretten mann.

 

Flamini er vår ildkule på midtbanen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da er det bekreftet, flamini har skrevet under for Juventus. :P

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3372722,00.html

 

Det står ingenting om at han har skrevet under for Juve her.

Står kun at han snakket med dem.

 

Hvor Flamini er neste sesong begynner dog å bli en smule usikkert nå.

Link to comment
Share on other sites

Da er det bekreftet, flamini har skrevet under for Juventus. :P

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3372722,00.html

Aprilsnar?

tror han blir

Måtte prøve en liten en :)

Tror selv at flamini blir.

 

Hehe det er faktisk en haug med rykter om Flamini nå.

Dette er vel den du burde satt på storyen din :)

http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr1g.html

 

og til

 

http://www.eatsleepsport.com/articles/713535.html

 

men det ser ut som Flamini vil være i Arsenal sjøl...heldigvis...som jeg har sagt før..

dette er Wengers viktigste signering før neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Juventus not interested in Flamini

 

Wenger sier at Juventus ringte han idag å sa at de ikke var interesert i franskmannen vår. Så det ser ut som han blir i Arsenal de kommede ukene hvertfall ;)

 

Bare for å være litt pirkete ;) Juventus ringte ikke Wenger idag. Juventus gikk jo ut for en stund siden og sa ta de ikke var interessert i Flamini og de hadde informert Arsenal om dette.

Link to comment
Share on other sites

Money talks, and bullshit walks...

 

Tror Flamini prioriterer fremtiden sin slik:

 

1. Spilletid

2. Muligheter til å vinne trofèer

3. Lønning

4. Trivsel utenfor banen

 

I Arsenal ser det nå ut som at han endelig har opparbeidet seg en god porsjon tillit, og selvtillit. Jeg er derfor rimelig sikker på at ved punkt 1 så er det Arsenal som er førstevalget.

 

Videre har Arsenal alle muligheter til å vinne trofèer både i år, neste år og årene etter det. Jeg tror nok Flamini ønsker at stallen skal styrkes fremme og bak, slik at mulighetene til å vinne blir større. Her er også Arsenal et godt alternativ, men med noen små usikkerhetsmomenter (tror jeg).

 

Flamini vil nok helt sikkert kunne tjene mer penger i andre klubber enn hva tilfellet er i Arsenal, og med et sign-on-fee vil han kunne tjene ytterligere mere penger. Dette er nok punktet hvor Arsenal stiller svakest.

 

På punkt 4 har allerede Flamini uttalt at han trives svært godt i London, og i klubben. Her oppfyller altså Arsenal punktet.

 

Med andre ord så tror jeg Arsenal oppfyller 2,5 (kanskje 3) av punktene til Flamini. Dersom han prioriterer på samme måte som jeg har skissert opp, så blir han i Arsenal. Har han lønning enda høyere prioritert, evt at det er for stort sprik mellom Arsenal og andre alternativer, så går han til en annen klubb.

 

Spenningen er stor!!!

Link to comment
Share on other sites

Money talks, and bullshit walks...

 

Tror Flamini prioriterer fremtiden sin slik:

 

1. Spilletid

2. Muligheter til å vinne trofèer

3. Lønning

4. Trivsel utenfor banen

 

I Arsenal ser det nå ut som at han endelig har opparbeidet seg en god porsjon tillit, og selvtillit. Jeg er derfor rimelig sikker på at ved punkt 1 så er det Arsenal som er førstevalget.

 

Videre har Arsenal alle muligheter til å vinne trofèer både i år, neste år og årene etter det. Jeg tror nok Flamini ønsker at stallen skal styrkes fremme og bak, slik at mulighetene til å vinne blir større. Her er også Arsenal et godt alternativ, men med noen små usikkerhetsmomenter (tror jeg).

 

Flamini vil nok helt sikkert kunne tjene mer penger i andre klubber enn hva tilfellet er i Arsenal, og med et sign-on-fee vil han kunne tjene ytterligere mere penger. Dette er nok punktet hvor Arsenal stiller svakest.

 

På punkt 4 har allerede Flamini uttalt at han trives svært godt i London, og i klubben. Her oppfyller altså Arsenal punktet.

 

Med andre ord så tror jeg Arsenal oppfyller 2,5 (kanskje 3) av punktene til Flamini. Dersom han prioriterer på samme måte som jeg har skissert opp, så blir han i Arsenal. Har han lønning enda høyere prioritert, evt at det er for stort sprik mellom Arsenal og andre alternativer, så går han til en annen klubb.

 

Spenningen er stor!!!

 

 

Jeg tror hans første prioritet er lønn, og der kommer vi heldigvis ikke til å legge oss langflate. Hadde det vært som du sa så tror jeg han hadde signert for lenge siden. Desverre tror jeg vi mister ham.

Kanskje Song blir vår store hit neste år?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Flamini sier han forsatt er i dialog med Arsenal om ny kontrakt det lover ikke helt bra dette her as....

 

Virker som det treker veldig ut i forhandlingene tror flere en bare meg begyner å bli nærvøs for at han stikker.

 

Husker hvor lei meg jeg var da Edu forsvant da han virkelig begynte å spille bra for oss og jeg begynte å like han bedre.

 

For håpe Wenger for fart på kontrakta og de blir enige snart så ikke flere klubber kommer inn i bilde å fucker med hode til Flamini og frister han til å dra.

Link to comment
Share on other sites

Flamini sier han forsatt er i dialog med Arsenal om ny kontrakt det lover ikke helt bra dette her as....

 

Virker som det treker veldig ut i forhandlingene tror flere en bare meg begyner å bli nærvøs for at han stikker.

 

Husker hvor lei meg jeg var da Edu forsvant da han virkelig begynte å spille bra for oss og jeg begynte å like han bedre.

 

For håpe Wenger for fart på kontrakta og de blir enige snart så ikke flere klubber kommer inn i bilde å fucker med hode til Flamini og frister han til å dra.

 

Enig. Håper virkelig arsenal og wenger strekker seg langt for å forstatt ha PL's beste sentral mitbanne. Han sa selv at de var det best samspilte og beste paret i england og da bør han strekke seg langt for å beholde han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...