Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er godt for de fleste tradisjoner, men jeg må si jeg syntes denne tradisjonen er rimelig merkelig og egentlig rimelig unødvendig?

Syntes dog det er trassent av Flamini å klippe av ermene på drakta, men må jo si at jeg syntes hele greia er rimelig teit i utgangspunktet. Hva har det å si om en spiller vil spille med kortermet drakt kontra langermet? Burde det ikke være opp til spilleren selv?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Jeg er godt for de fleste tradisjoner, men jeg må si jeg syntes denne tradisjonen er rimelig merkelig og egentlig rimelig unødvendig?

Syntes dog det er trassent av Flamini å klippe av ermene på drakta, men må jo si at jeg syntes hele greia er rimelig teit i utgangspunktet. Hva har det å si om en spiller vil spille med kortermet drakt kontra langermet? Burde det ikke være opp til spilleren selv?

Så lenge det er en tradisjon så bør man forholde seg til det. Dersom det er ønskelig å endre denne tradisjonen så er ikke det å klippe av armene på drakta veien å gå. Da bør man heller ta opp dette i gruppa og komme til enighet

Link to comment
Share on other sites

Så lenge det er en tradisjon så bør man forholde seg til det. Dersom det er ønskelig å endre denne tradisjonen så er ikke det å klippe av armene på drakta veien å gå. Da bør man heller ta opp dette i gruppa og komme til enighet

 

Der er jeg helt enig. Han oppfører seg som en liten unge når han klipper av ermene på drakta. Dermed brukte jeg ordet trassent i innlegget over. ;)

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om at Flamini har pådratt seg en lyskeskade.. er nettopp slike skader han ofte pådro seg i Milan også etter at han ofte begynte å spille seg inn på laget igjen.

 

Utrolig kjedelig i så fall. Han var sjef (som vanlig) mot Hull og det er en ekstremt tøff konkurranse som pågår mellom han og Arteta som gjør at begge to holder seg på tåhev for å prestere best mulig. Håper ikke skaden holder han ute særlig lenge hvis ryktene stemmer hvertfall. Viktig å ha en nogenlunde skadefri tropp nå!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg er en av "Flamini-skeptikerene" men jeg må innrømme at han har overrasket positivt etter at han startet "vikariatet" for Coq på DM.

 

Det lages også statistikker på så mangt i fotballverden og selv om statistikker er til for å brytes så kan vi håpe på at denne får en lang levetid. Ifølge "the Mirror" så har Flamini spilt 52 kamper for Arsenal på hjemmebane med statistikken 36 (seire) - 16 (uavgjort) - 0 (tap)

Link to comment
Share on other sites

Jeg var redd for midtbanen vår igår med Flamini istede for Coq. Det var igår helt grunnløst! Coq er bedre, men Flamini har spillt seg KRAFTIG opp med tilitt. Rett og slett smartere i taklingene også. Jeg så flere situasjoner igår Flamini normalt sett ville grisetaklet på seg kort i, men man kunne nesten se han holdt seg i skinnet og jobbet på. Rett og slett imponert over at han står frem så godt når vi trenger han!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Flamini har nå inngått en ett-års kontrakt med Crystal Palace, så dermed kan vi få se "flamsteren" på Emirates denne sesongen også ;D

 

 

PS!! Tapapa kan kanskje flytte denne tråden over i "nostalgi"-seksjonen?

Tapapa befinner seg i Istanbul og fikser dette når han kommer hjem. Det er ikke noen krise om dette utsettes noen dager.

 

Det som er krise, er at jeg kanskje mister kampen og da har mistet alle kampene så langt i år.

Link to comment
Share on other sites

Flamini har nå inngått en ett-års kontrakt med Crystal Palace, så dermed kan vi få se "flamsteren" på Emirates denne sesongen også ;D

 

 

PS!! Tapapa kan kanskje flytte denne tråden over i "nostalgi"-seksjonen?

Ellers er det mulig å sende meg en melding og be meg gjøre det :)

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det mulig å sende meg en melding og be meg gjøre det :)

Selvsagt ?

 

Litt dårlig oversikt fra min side når det gjelder aktive moderatorer.... I vinter var det i praksis null moderatorer her, nå er det to (selv om jeg bare var klar over Tapapa), kjempebra!

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt

 

Litt dårlig oversikt fra min side når det gjelder aktive moderatorer.... I vinter var det i praksis null moderatorer her, nå er det to (selv om jeg bare var klar over Tapapa), kjempebra!

Har vel sikkert ikke med din oversikt, jeg har prøvd å gjøre det litt usynlige arbeidet etter jeg ble mod.

Flamini har forøvrig ikke PL-nivået inne mer, helt klart en spiller som har levd på arbeidsinnsats og aggressivitet uten mye flere evner, dårlig signering av Palace!

Link to comment
Share on other sites

Har vel sikkert ikke med din oversikt, jeg har prøvd å gjøre det litt usynlige arbeidet etter jeg ble mod.

 

Du står i oversikten over moderatorer som det er linket til på forumets hovedside, men dere to som er aktive :D "forsvinner" litt i listen som også inneholder en del "inaktive" moderatorer :shy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...