Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3463218,00.html

 

hmm...Hill-Wood er vel den første til å nevne noe om ståa i denne kontraktsforhandlingen.

£50.000 i uka som er visst det som er tilbudt. Et generøst tilbud det syns jeg.

 

Ser ut som alt er opp til Flamini nå.

 

Må innrømme jeg ikke forstår han hvis han velger litt mer penger og kanskje Serie A foran Premier league og Arsenal.

 

Time will show.. ;)

 

 

Strek i regninga! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

At ikke klubben har vært mer aggressive før og fått spilleren til å signere! Vet at man ikke kan tvinge en spiler til å signere ny kontrakt, men i noen tilfeller de siste årene syne sjeg klubben har vært så passiv (i lys av Wengers utsagn i media) med å innelde samtaler med spillere, og få til nye kontrakter. Virker nesten som holdningen er: "jaja, vi tar det der til våren når spilleren også har muligheter til å snakke med andre klubber, håper han ikke stikker fra klubben....." Så sitter vi der med svarteper og en svekket midtbane da.

Link to comment
Share on other sites

Dette ser ikke lovende ut nei.

Med tanke på at det er rykter om Hleb også nå så er det

et massivt tap skulle Matt forlate Arsenal. Personlig hadde jeg håpet Arsenal kunne strukket seg litt lengre når det gjaldt Flamini...

Nå når Hill-Wood går ut slikt så kan det se ut som dette er tapt.

Og dette svekker uten tvil Arsenal kraftig på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

hvis han ikke aksepterer tilbudet, og trakter etter mere penger, så ønsker jeg ikke gutten i stallen, han er ikke verdig Arsenal hvis han ikke vil være der for 50. 000. Gutten har hatt en meget god sesong, men er absolutt ikke uerstattelig. Det er ingen. Kan forstå han hvis det er tilfele at han er juve supporter.

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3463379,00.html

 

er selvsagt synd hvis vi mister han, først i år han har tatt steget fram. Men det var jo en del judas snakk etter overgangen til oss, kan jo være vi har med ei fotballhore og gjøre her, som hopper der det er mest penger uten tanke for hvor han kan få høyest stjerne. håper ikke det, og velger enn så lenge og håpe og tro at han blir på Emirates. Han hadde jo visstnok sagt for en stund siden at han var i klubben neste år også...

 

Bare tiden som vil vise, men mener det er lurt av Wenger og kreve avklaring innen april, slik at en eventuell erstatter kan hentes inn. Og det er helt riktig og ikke la seg presse til og gi høyere lønn en det styret føler er riktig. da hadde enda Cashley vært i klubben. burde vært en ære i seg sjøl og spille for oss, jeg hadde gjort det gratis :unsure:

 

Men Flamini, inntil det motsatte er bevist og du ikke er i klubben lenger, så velger jeg og ha deg som en høy stjerne

Link to comment
Share on other sites

At ikke klubben har vært mer aggressive før og fått spilleren til å signere! Vet at man ikke kan tvinge en spiler til å signere ny kontrakt, men i noen tilfeller de siste årene synes jeg klubben har vært så passiv (i lys av Wengers utsagn i media) med å innelde samtaler med spillere, og få til nye kontrakter. Virker nesten som holdningen er: "jaja, vi tar det der til våren når spilleren også har muligheter til å snakke med andre klubber, håper han ikke stikker fra klubben....." Så sitter vi der med svarteper og en svekket midtbane da.

synes ikke det ville vært riktig å tilby Matty 50 000£ i uka før denne sesongen begynte. ingen kunne vite med sikkerhet at han ville klinke til slik han har gjort. hvis 50 000 er summen på kontraktsforslaget hans så synes jeg det er et generøst tilbud med tanke på at han har hatt bare en sesong på topp. takker han ikke "ja" til det så for det så være. da kan det være at han heller vil spille for Den Gamle Røya i Torino, noe som jo ikke er så rart hvis det alltid har vært drømmen hans. om det er lurt for han er en annen sak.

 

jeg og dere andre her har ingen grunn til å tro at klubben har vært passive. såvidt jeg har fått med meg så har det vært forhandlinger på forskjellige tidspunkt hele veien, problemet var i høst at Flamstern ikke ville signe fordi han ikke visste om han ble satset på, derav også overgangsryktene i fjor vår. det er egentlig mer på sin plass å spørre om det var så lurt å satse på han og i stedet selge Diarra når han nå ikke har villet signe videre.

 

tror ikke en avgang for Matty svekker oss enormt mye. noe, ja iom at han har spilt så til de grader godt i denne sesongen, men vi skal ikke glemme at vi har typer som Denilson, Diaby og Song, i tillegg til Gilberto som nylig uttalte at han håpet på å bli i klubben, men at han måtte ha spilletid. alle av disse fire kan få en kanonsesong som Flamstern har hatt nå. det er mye verre hvis vi mister Hleb (bruker ikke tid på spekuleringene om at Ade og Cesc skal være på vei bort).

 

noen ganger må man bare akseptere at "shit happens", det er ikke nødvendigvis noen som bør henges av den grunn. først får vi vente å se om shitten faktisk happens før vi akker og uffer oss.

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg uenig med deg.

Vi har i stallen pr. idag ingen som kan erstatte Flamini.

Det har sesongen også vist med all tydelighet.

Mister vi Flamini må en erstatter inn. En drøm hadde vært en

venstremaker med silkefot alla Petit.

 

Har ingen problemer med å forstå at Flamini vil utnytte sin suverene forhandlingsposisjon.

En lever ikke av knapper og nåler etter en kort fotballkarriere.

Og når en vet at de best betalte spillerne tjener det dobbelte i andre klubber så har jeg ikke noe problem å forstå Flamini.

Skulle han gå mener jeg fortsatt det samme.

Sånn er fotballen blitt idag med alt for høye spillerlønninger,men det er en del av gamet.

Så å begynne å spekulere i uttrykk som fotballhore syns jeg er helt forkastelig.

 

Men når det er sagt er jeg ikke så sikker det står om penger her. Er det riktig at han er en Juve fan siden guttedagene så er det en sjanse du får en gang i livet. Spille for klubben du alltid har heiet p

 

Håper ennå Flamini blir jeg.

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg uenig med deg.

Vi har i stallen pr. idag ingen som kan erstatte Flamini.

Det har sesongen også vist med all tydelighet.

Mister vi Flamini må en erstatter inn. En drøm hadde vært en

venstremaker med silkefot alla Petit.

 

Har ingen problemer med å forstå at Flamini vil utnytte sin suverene forhandlingsposisjon.

En lever ikke av knapper og nåler etter en kort fotballkarriere.

Og når en vet at de best betalte spillerne tjener det dobbelte i andre klubber så har jeg ikke noe problem å forstå Flamini.

Skulle han gå mener jeg fortsatt det samme.

Sånn er fotballen blitt idag med alt for høye spillerlønninger,men det er en del av gamet.

Så å begynne å spekulere i uttrykk som fotballhore syns jeg er helt forkastelig.

 

Håper ennå Flamini blir jeg.

regner med det er meg du er uenig med..

 

jeg sa ikke at disse unggutten er sikre erstattere for Flamini. ingen kan erstatte han med en gang. han har lært Arsenal-koden etter flere sesonger som utfordrer og spilt i flere posisjoner på banen slik at han vet hvordan lagkompisene tenker.

 

det jeg mener er at Denilson og Diaby er større talenter enn det Flamini var da han kom til klubben. hvis du skal ha en erstatter inn så kan det ta minst like lang tid å få han varm i trøya som å framdyrke en sann Arsenal-dynamo på midtbanen som det Flamini har vært i en av disse to/tre. la oss også huske at det er ene og alene Flamsterns skyld at Gilberto har fått lite spilletid og dermed formsvikt. uten Flamstern der kan gamle Bertie fort få en revival.

 

jeg er slettes ikke så sikker på at lønnsforskjellene er så store mellom Arsenal og f.eks. italienske klubber, som det jo her er snakk om. for en tid tilbake ble det i hvertfall snakke mye om at italienske klubber slet økonomisk pga lønnsracet som var før. vi skal ikke glemme at Arsenal er en av verdens rikeste klubber. synes ikke Arsenal skal tilby Flamini mer enn 50 000£ selv om Juve byr han 60 000. det er galemattias og tilby en spiller som bare har ett år på toppen noe høyere. det får være italienernes business hvis de vil kjøre seg selv på rævva igjen.

 

å kalle en spiller med entusiasmen til Flamstern for fotballhore blir bare dumt, så enig med deg der. det ville vært bittert hvis han skulle dra, men vi kan ikke ta for gitt at alle skal digge Arsenal. noen Juve-fans finnes det da også i verden.

 

tvi tvi!

Link to comment
Share on other sites

Velger Flamini bort Arsenal, kan han bare ryke og reise. Da håper jeg nesten han knekker beinet og er ute i et år, og får en like dårlig karriere som Edu har fått siden han forlot oss (ikke misforstå - jeg likte Edu, og forsto at han reiste, når han tross alt var 4.valg)

 

Flamini derimot er førstevalg i sin posisjon, Arsenal har skapt karrieren hans, han tilbys et generøst kontraktforslag, og bør vite at han var "ingenting" for bare et år siden. Jeg blir skuffa om han drar, men drar han, sier det alt om han og hans personlighet (grådighet). 500000 kroner i uka er kanskje mindre enn det han kan få i Juve, men etter så mange år i klubben, bør ting som klubbfølelse, kameratskap, "gjeld" til Wenger osv veie opp for det. Hvis ikke, er han bare en grisk sviker.

Link to comment
Share on other sites

Velger Flamini bort Arsenal, kan han bare ryke og reise. Da håper jeg nesten han knekker beinet og er ute i et år, og får en like dårlig karriere som Edu har fått siden han forlot oss (ikke misforstå - jeg likte Edu, og forsto at han reiste, når han tross alt var 4.valg)

 

Flamini derimot er førstevalg i sin posisjon, Arsenal har skapt karrieren hans, han tilbys et generøst kontraktforslag, og bør vite at han var "ingenting" for bare et år siden. Jeg blir skuffa om han drar, men drar han, sier det alt om han og hans personlighet (grådighet). 500000 kroner i uka er kanskje mindre enn det han kan få i Juve, men etter så mange år i klubben, bør ting som klubbfølelse, kameratskap, "gjeld" til Wenger osv veie opp for det. Hvis ikke, er han bare en grisk sviker.

Her er jeg redd du lever i en fantasiverden. Jeg har desverre ikke noe problem med å forstå at en spiller vil tjene så godt som mulig. Hvis du hadde en fin jobb, fikk tilbud og nøyaktig samme jobb hos en konkurrent bare med la oss si 30% høyere lønn samtidig som du kan flytte til ett nytt land, kultur, bedre klima og en ny utfordring så skjønner jeg at man stopper opp og tenker litt. Ikke helt urimelig at man da ønsker samme lønn i Arsenal så lenge han er tilbudt dette ett annet sted?

 

Jeg sier ikke at dette er rikitg da jeg selvfølgelig mener klubbfølelse etc burde spille en stor rolle. Verden er desverre ikke som vi fans håper og ønsker den skal være.

 

Starten av innlegget ditt har du forøvrig mindre grunn til å være stolt av, forkastelig er vel en brukbar beskrivelse.

Link to comment
Share on other sites

Velger Flamini bort Arsenal, kan han bare ryke og reise. Da håper jeg nesten han knekker beinet og er ute i et år, og får en like dårlig karriere som Edu har fått siden han forlot oss (ikke misforstå - jeg likte Edu, og forsto at han reiste, når han tross alt var 4.valg)

 

Flamini derimot er førstevalg i sin posisjon, Arsenal har skapt karrieren hans, han tilbys et generøst kontraktforslag, og bør vite at han var "ingenting" for bare et år siden. Jeg blir skuffa om han drar, men drar han, sier det alt om han og hans personlighet (grådighet). 500000 kroner i uka er kanskje mindre enn det han kan få i Juve, men etter så mange år i klubben, bør ting som klubbfølelse, kameratskap, "gjeld" til Wenger osv veie opp for det. Hvis ikke, er han bare en grisk sviker.

Her er jeg redd du lever i en fantasiverden. Jeg har desverre ikke noe problem med å forstå at en spiller vil tjene så godt som mulig. Hvis du hadde en fin jobb, fikk tilbud og nøyaktig samme jobb hos en konkurrent bare med la oss si 30% høyere lønn samtidig som du kan flytte til ett nytt land, kultur, bedre klima og en ny utfordring så skjønner jeg at man stopper opp og tenker litt. Ikke helt urimelig at man da ønsker samme lønn i Arsenal så lenge han er tilbudt dette ett annet sted?

 

Jeg sier ikke at dette er rikitg da jeg selvfølgelig mener klubbfølelse etc burde spille en stor rolle. Verden er desverre ikke som vi fans håper og ønsker den skal være.

 

Starten av innlegget ditt har du forøvrig mindre grunn til å være stolt av, forkastelig er vel en brukbar beskrivelse.

Ang. starten av innlegget mitt burde du forstå at det selvsagt er en overdrivelse.

For å fortsette med det bildet du skisserer om om jeg hadde fått tilbud om en fin jobb osv. Ang. det du sier om å gå fra en jobb til en annen, så er det et par ting du ikke tar med:

- hva hvis jeg hadde vært med å starte opp selskapet selv, og følte at dette selskapet kan nå svært langt?

- jeg vet at jeg har en trygg jobb nå, og at jeg kan prestere her, mens det knyttes langtmer usikkerhet til den nye jobben.

 

 

Altså, når det uansett er snakk om dritmye penger (uansett om det er i Juve eller Arsenal); blir det et spørsmål om hvor man tjener best, ja da har man 0,00 klubbfølelse!!!! Hadde det vært snakk om en som gikk fra 10000 i uka til 600000 hadde jeg forstått det, men når det er snakk om mye penger uansett, har jeg ingenting til overs for det!!!

Link to comment
Share on other sites

Det som irriterer meg mest i denne saken, er at Arsenal har kommet dit hen at en av årets viktigste spiller er på nippet til å reise. Og det uten å legge igjen en eneste nikkel i kassa til klubben. Hvordan har han klart å ende opp kontraktsløs etter denne sesongen? Jo da, ser jo at det er først denne sesongen at Flamini har slått i gjennom og blitt en sentral brikke i Wengers puslespill. Men allikevel burde vel klubben ha prakket på han en kontrakt mens det ennå var god tid igjen.

 

Økonomisk forstår jeg Flamini. Han kan garantere seg en bedre kontrakt, samt en klekkelig sum ved signering. Arsenal ender opp med svarteper, en klassespiller fattigere og null komma niks pund i kassa.

 

Sportslig så er det en stor sjanse for Flamini. Hadde det ikke vært for Wengers klokketro på denne gutten, så hadde trolig endt opp i en langt mindre attraktiv klubb for lenge siden. Den tålmodigheten som Wenger har gitt Flamini, er ingen selvfølge i andre storklubber.

 

Jeg kryss armer og bein for han gutten blir. 50000 pund og garantert plass på laget burde holde.

 

PS! Krysser de samme armer og bein for at Hleb også blir. Har dog mindre tro på denne hvitrusseren.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noen som sympatier for dette jeg heller og det er er vannskelig å forestille seg disse summene.

 

Hvorvidt Flamini føler han har vært med på å starte dette er vel også heller tvilsomt. Det er ikke lenge siden han var på vei ut av klubben. Ja han har vært meget god denne sesongen, men han føler kanskje ikke han har blitt tilstrekkelig verdsatt tidligere?

 

Klubbfølelse er dessverre en utdøende egenskap. Det blir stadig færre igjen av de virkelige klubbspillerene.

Trygghet i forhold til nye utfordringer er også noe det sees forskjellig på. Jeg liker det trygge, broren min mener det totalt motsatte og velger alltid det usikre.

 

Dessverre er det blitt sånn at jeg heller blir positivt overrasket over en voldsom klubbfølelse enn skuffet over at gutta går etter penger og anseelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noen som sympatier for dette jeg heller og det er er vannskelig å forestille seg disse summene.

 

Hvorvidt Flamini føler han har vært med på å starte dette er vel også heller tvilsomt. Det er ikke lenge siden han var på vei ut av klubben. Ja han har vært meget god denne sesongen, men han føler kanskje ikke han har blitt tilstrekkelig verdsatt tidligere?

 

Klubbfølelse er dessverre en utdøende egenskap. Det blir stadig færre igjen av de virkelige klubbspillerene.

Trygghet i forhold til nye utfordringer er også noe det sees forskjellig på. Jeg liker det trygge, broren min mener det totalt motsatte og velger alltid det usikre.

 

Dessverre er det blitt sånn at jeg heller blir positivt overrasket over en voldsom klubbfølelse enn skuffet over at gutta går etter penger og anseelse.

Klubbfølelse er utdøen ja, og da er det spesielt kjipt å se den lojalitet og klubbfølelse så og si samtlige Manuspillere har ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noen som sympatier for dette jeg heller og det er er vannskelig å forestille seg disse summene.

 

Hvorvidt Flamini føler han har vært med på å starte dette er vel også heller tvilsomt. Det er ikke lenge siden han var på vei ut av klubben. Ja han har vært meget god denne sesongen, men han føler kanskje ikke han har blitt tilstrekkelig verdsatt tidligere?

 

Klubbfølelse er dessverre en utdøende egenskap. Det blir stadig færre igjen av de virkelige klubbspillerene.

Trygghet i forhold til nye utfordringer er også noe det sees forskjellig på. Jeg liker det trygge, broren min mener det totalt motsatte og velger alltid det usikre.

 

Dessverre er det blitt sånn at jeg heller blir positivt overrasket over en voldsom klubbfølelse enn skuffet over at gutta går etter penger og anseelse.

Klubbfølelse er utdøen ja, og da er det spesielt kjipt å se den lojalitet og klubbfølelse så og si samtlige Manuspillere har ;)

Det er selvfølgelig en konsekvens av en fornuftig lønnspolitikk og ikke minst mange utenlandske spillere. Det er vel muligens dette som skiller Arsenal fra de aller aller største idag. Gi Emirates ett par år til så bør dette kunne løse seg.

 

Med franske eiere i firmaet jeg jobber i så har forøvrig ikke all verdens til overs for Franskmenn og dere kultur/metoder/tenkemåte

Link to comment
Share on other sites

Flamini skylder Wenger veldig mye. Hvem var han før han kom til oss? Og hvem blir han hvis han forlater oss?

 

Flamini var fast på Marseille og spilte UEFA-cupfinale da han var 18..

Når det kommer til å skylde osv så er det vel heller klubben som skylder Flamini en takk for god innsats og ikke omvendt. Syns det blir dumt å si at spillere skylder klubben, managere, fans osv noe. Det er faktisk vi som skylder dem noe. De er de som bidrar til at klubben lever, ikke motsatt.

 

50000 i uken er en latterlig lav sum sammenlignet med hva tilsvarende spillere får i andre klubber. Arsenal er ikke lengre en fattig klubb og kjører seg selv i grøfta med denne politikken. Se hva en middelmådigheter som Carrager, Owen, Riise, Gamst Pedersen får i klubber uten penger. Arsenal kan godt prøve å holde igjen på pengene, men det er faktisk markedet som bestemmer. Vi kommer snart til å miste flere spillere, og hvertfall slite med å signere nye, hvis ledelsen ikke snur.

Grådig eller ikke, spillerene har korte karrierer og fortjener å få riktig lønn i forhold til kvalitet. Flamini er per i dag det beste og billigste alternativet klubben har. Gi gutten det han ber om. Alternativet vil koste oss dyrt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noen som sympatier for dette jeg heller og det er er vannskelig å forestille seg disse summene.

 

Hvorvidt Flamini føler han har vært med på å starte dette er vel også heller tvilsomt. Det er ikke lenge siden han var på vei ut av klubben. Ja han har vært meget god denne sesongen, men han føler kanskje ikke han har blitt tilstrekkelig verdsatt tidligere?

 

Klubbfølelse er dessverre en utdøende egenskap. Det blir stadig færre igjen av de virkelige klubbspillerene.

Trygghet i forhold til nye utfordringer er også noe det sees forskjellig på. Jeg liker det trygge, broren min mener det totalt motsatte og velger alltid det usikre.

 

Dessverre er det blitt sånn at jeg heller blir positivt overrasket over en voldsom klubbfølelse enn skuffet over at gutta går etter penger og anseelse.

Klubbfølelse er utdøen ja, og da er det spesielt kjipt å se den lojalitet og klubbfølelse så og si samtlige Manuspillere har :(

Det er selvfølgelig en konsekvens av en fornuftig lønnspolitikk og ikke minst mange utenlandske spillere. Det er vel muligens dette som skiller Arsenal fra de aller aller største idag. Gi Emirates ett par år til så bør dette kunne løse seg.

 

Med franske eiere i firmaet jeg jobber i så har forøvrig ikke all verdens til overs for Franskmenn og dere kultur/metoder/tenkemåte

nå var det mye rart her inne! :blink:

 

Parlour: har du noe i mot, Henry og Wenger og alle de andre franskmennene som har vært i klubben vår også eller? tror du ikke at du kunne hatt det like kjipt med norske eiere?

Ravenghost: når du får noen innlegg siden sier at Flamini kan ryke og reise, for så og si at vi ikke skal ta det så alvorlig, er det sånn da at vi bare skal ta all agresjonsutblåsningen din her inne med en klype salt? i så fall hvorfor skriver du det til oss? jeg er i hvertfall ikke interessert i å lese ting som folk egentlig ikke mener, jeg vil vite hva folk mener. vær sur og grinete med folk du møter i dagliglivet. her diskuterer vi Arsenal. spy ut din eder og galle et annet sted!

 

og til flere andre: har Flamini signet for Juve?? nei. har han sagt at han aldri vil spille i Arsenal?? nei. jeg kan være enig i at ting drøyer langt ut i tid og jeg ønsker over alt i verden at Matty signer for oss, men seriøst folkens; Flamini er ikke oss. han er ikke nødvendigvis en Gooner, han var fan av Juve da han var liten og har kanskje alltid drømt om å spille for dem. ville dere holdt dere til Juve hvis dere fikk tilbud om å spille i Arsenal???

 

tenk dere litt om før dere skriver! jeg begynner seriøst og bli lei av flåsete aggresjonsutblåsninger og navlebeskuende innlegg som flere og flere kaster mot spillerne og manageren vår. skjønner at dere gjerne vil vise at dere er fans, men det virker mot sin hensikt.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at andre enn RP7 og meg ikke dømmer Flamini nord og ned for noe han fremdeles ikke har gjort.

Flamini er fremdeles Arsenalspiller og forstår ikke helt denne hetsen mot han.

Link to comment
Share on other sites

50 000 pund...

 

:( - Var ikke det opplagt??

les hele tråden så ville du skjønt det ;)

 

Har noen trodd at spillere i England fikk lønn i kroner?? Snakker vel alltid om pund..

sorry misforsto deg nå. :blink:

 

uansett nevnte at jeg synes 50 000 pund er nok lønn for Flamstern for noen innlegg siden, men ingen kommenterte det da.. som du sikkert skjønner gidder jeg ikke argumentere en gang til.

Link to comment
Share on other sites

50 000 pund...

 

:( - Var ikke det opplagt??

les hele tråden så ville du skjønt det ;)

 

Har noen trodd at spillere i England fikk lønn i kroner?? Snakker vel alltid om pund..

sorry misforsto deg nå. :blink:

 

uansett nevnte at jeg synes 50 000 pund er nok lønn for Flamstern for noen innlegg siden, men ingen kommenterte det da.. som du sikkert skjønner gidder jeg ikke argumentere en gang til.

 

Leste det og er ikke helt enig. En spiller som ikke skal ha sign-on fee eller man trenger å bruke middler på å hente til klubben kan få en god lønn som erstatning. Vi har gjort dette før- Sol Campbell- og bør gjøre det igjen for å beholde de spillerene vi har. Flamini har vist tålmodighet, dyktighet og en innsats få andre kan matche og det bør klubben vite å verdsette. Han er ettertraktet og kan gå hvor han vil for en lønn som sannsynligvis er langt over det han er tilbudt nå. Når han likevel drøyer samt uttaler at han helst vil bli i Arsenal bør klubben innse at tilbudet de har kommet med er så dårlig at det er på grensen til latterlig. Flamini vil bli vanvittig underbetalt i forhold til langt dårligere spillere i andre klubber.

Han blir ikke tilbudt lite penger , men slik markedet har blitt er summen for dårlig i forhold til kvaliteten på varen Flamini leverer til klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...